[Nokia 6310i] 6310I nog ergens te krijgen met een abbo?

ff gekeken naar een originele oplossing van nokia. Je moet dan een kabel (ca-55) en een nieuwe houder hebben. Die kabel zit op zo'n 60 euro en een houder op 35. Kost wat, maar dan is alles van nokia.

› reageer

Weet iemand nog een shop waar de 6310i nog te krijgen is?
Dit ivm 3(!) verschillende auto's met ingebouwde carkits (cark-91). Ik heb al veel gemeeld en gebeld met winkels, maar tot op heden niet meer kunnen vinden.

dir mag icm een abonnement icm 300 belminuten van elke provider voor 1 jaar eventueel met bijbetaling.

(Natuurlijk is een andere suggestie, of oplossing mbt carkits en een ander toestel van harte welkom)

› reageer

Er bestaan converters zodat de nieuwere toestellen in de CARC91 passen. Kosten wel ca. € 75,-- p.st.

› reageer

zodat je er bijv een nokia 6230i in kan zetten...

› reageer

op www.expansys.nl staan er nog 20, maar deze zijn niet nieuw meer en nog flink duur.
Dan kun je beter zo'n converter nemen en bv een 6230 met abonnement nemen

Of via bluetooth.

› reageer

Klikt die converter in de carkit, of zet je het op je telefoon? Maw moet ik dan 3 van deze converters hebben of is 1 genoeg? En waar koop je deze?

› reageer

Bij Belcompany zijn ze te koop, je klikt ze aan je carkit, en je hebt er totaal 3 nodig.

› reageer

lenge2 was me voor

› reageer

Ik kom ze net tegen op internet spam

valt mee nog mee qua prijs, ga ik nu maar eens op zoek naar een 6230 of een 6230i zoals jullie voorstelden!

Weer een blije forum gebruiker!

› reageer

Belcompany staat nou niet bekend om zijn lage prijzen als het om accesoires gaat, heeft iemand meer gegevens over deze converter, zodat hij op te zoeken is bij andere winkels e.d.? Is hij van Nokia zelf of niet?

› reageer

Belcompany site uit de lucht? Gisteravond ook al niet bereikbaar.

› reageer

naast converters zijn er inmiddels ook mooiere oplossingen op de markt. Wij hebben naast de converters (dat is een houder die in een houder komt) eventueel al oplossingen waarbij gewoon de houder van de Cark91 vervangen wordt, door een houder voor bijvoorbeeld de Nokia 6100 of 6230.

› reageer

Pas op voor 6310i-toestellen.
Het zijn wel allemaal refurbished-partijen --> samengesteld uit reparatieonderdelen. Met deze toestellen treden vaak binnen enkele weken al problemen op, de kwaliteit is echt erbarmelijk.
Beter is dan een andere oplossing met een converter, Nokia zelf heeft er onlangs ook een op de markt gebracht, te vinden op de Nokia website.

› reageer

Nick: Veel toestellen zijn inderdaad gerefurbished. Heb onlangs wel een op markplaats gekocht met nog twee maanden garantie (made 052004) compleet in doos voor 92,50€ Die was helemaal goed. Maar het verschilt inderdaad per toestel.

› reageer

Bij Orange kun je ze nog gewoon bestellen met een abo hoor! Kijk maar op de site. Wel zakelijk helaas.

› reageer

Gepost door MTT op 19/04/2005 15:04
Bij Orange kun je ze nog gewoon bestellen met een abo hoor! Kijk maar op de site. Wel zakelijk helaas.

ik kijk op de zakelijke orange site, https://shop.orange.nl/productlist.asp?s=business maar zie helaas geen 6310i staan...

› reageer

Ze zijn gewoon níet te krijgen, en als ze wél te krijgen zijn, is dat tegen woekerprijzen. Tevens is de kwaliteit dan twijfelachtig (refurbish). Heb hier nog 2 6310i's en 1 6210 maar m'n vader wil niet dat ik ze verkoop. Misschien dat ik hem binnenkort toch maar probeer over te halen.

› reageer

ff gekeken naar een originele oplossing van nokia. Je moet dan een kabel (ca-55) en een nieuwe houder hebben. Die kabel zit op zo'n 60 euro en een houder op 35. Kost wat, maar dan is alles van nokia.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.