[gsmbox.nl] Uitbetaling cashback

Het is wel vreemd, ik heb eind september de orange 25 actie met 445 euro cashback actie afgesloten.

Ik heb er in totaal voor vrienden en familie samen 8 afgesloten en alle 8 wachten we nog op cashback....

Ik had al wel verwacht dat ik erachteraan moest vissen bij een paar maar dat ik voor alle 8 nu nog niks heb gehoord baart me toch wel zorgen

› reageer

Hoi,
Ik heb half februari een abbo + telefoon bij GXMBox.nl besteld en daar zat ook cashback bij.
telefoon en simkaart had in 2 dagen thuis maar de cashback heb ik nog steeds niet.
Ik heb gemailt maar geen antwoord.
Telefoon wordt niet opgenomen.

Wat nu ??

› reageer

Rustig blijven, maandag even bellen tussen 14:00 en 16:00 en dan komt alles goed. Anders even nog extra een email sturen, maar als je maandag iemand spreekt dan is het binnen een paar dagen geregeld.

› reageer

ook mijn ervaring met box. komt wel goed.

› reageer

Precies hetzelfde probleem hier zo!

Ook een 6230i gekocht omstreeks die tijd + abo met cashback. Nog steeds de cashback niet ontvangen. Ik ga ze zo ook een mailtje sturen.

› reageer

Ik heb ook hetzelfde, eind februari besteld, en nog geen cashback gehad. Heb er een week geleden over gemaild, maar nog (steeds) geen reactie. Zal maandag ook wel gaan bellen.

› reageer

Vul de shopsurvey. Dan worden alle meldingen netjes geregistreerd.

› reageer

Hebben jullie al gebeld met gsmbox m.b.t. de cashbak? Ik wil namelijk zelf ook bestellen bij gsmbox met cashback!

› reageer

heb dezelfde ervaring. April 06 abo afgesloten, nogsteeds geen cashback, telefoon wordt niet opgenomen en op mails wordt niet gereageerd.
slechte tent! mijn advies: geen zaken mee doen.
als ze voor 5 sept niet op mijn laatste mail reageren ga ik een zeer negatieve shopsurvey invullen.
Wat kan ik verder nog doen, iemand tips?

› reageer

Volgens mij zitten ze op dit moment aan het verhuizen volgens de website en geven ze zelf al aan slechter bereikbaar te zijn.

› reageer

Ik heb er 2 keer besteld. Beide keren heb ik een keer of 4 moeten bellen voordat de cashback kreeg. Zijn wel vriendelijk aan de telefoon, maar ik kreeg toch wel het gevoel dat ik aan het lijntje werd gehouden. Beide keren was de cashback 4 weken te laat.
Ik bestel voortaan bij een shop die wel nakomt wat ze beloven, dan maar 5 euro minder cashback....

› reageer

m-fnaccer, ook ik heb geen beste ervaringen met gsmbox.nl maar als je inderdaad belt naar ze betalen ze meestal dezelfde dag nog de cashback. Dit kostte me wel 2 telefoontjes maar dat is natuurlijk wel de moeite waard en als je belt op de tijden die op de website staan nemen ze echt wel op. Email reageren ze niet op, waarom die link nog op de website staat is mij ook een raadsel!

› reageer

Zelfde ervaring. Lijkt erop dat ze vaak pas betalen na een belletje.

› reageer

Overigens ook ervaring met defect toestel, dat werd zonder problemen en redelijk snel gerepareerd.

› reageer

ik heb ook moeten bellen voordat ik mijn cashback had, voortaan maar bij simshop bestellen dus, die zijn een paar euro duurder maar hebben super service.

› reageer

dan ga ik ze nog eens bellen, kijken of ze uberhaupt opnemen.
misschien dat iemand van de GSMbox ook hier meeleest en geen zin heeft in een hoop negatieve berichten....

› reageer

Ik dacht dat ik het ook niet kreeg me geld ik heb ze gemaild en de zelfde dag stond het op me rekening

heb ook geen antwoord gehad op me email volgens mij lezen ze die niet :S

› reageer

waarom een e-mail adres op je website zetten en dan de mail die binnenkomt niet lezen?? vreemd hoor.

› reageer

Ik heb hen net een mail gestuurd, nadat het antwoordapparaat mij doorverwees naar het e-mailadres. Hopelijk zet het een beetje vaart achter het overmaken, anders ga ik aan het eind van week hen bellen (en contact opnemen met hun keurmerk "Webshop Keurmerk".

› reageer

aha er zijn nog meer ontevreden klanten! nog meer mensen?? misschien kunnen we onze acties coordineren?

› reageer

5 september a.s. verhuist GSMbox.nl naar een nieuwe locatie in Amsterdam. Een vervelende bijkomstigheid van deze verhuizing is dat wij maandag 4 en dinsdag 5 september telefonisch onbereikbaar zijn. Onze excuses voor het ongemak.

Geef ze even de tijd. Cashbacks "vergeten" on-line shops in 9 van de 10 gevallen uit te betalen, maar GSMbox zal het wel extra druk hebben met die verhuizing e.d.
De eis van iemand, dat GSMbox voor 5 september moet reageren is dan ook niet echt reeël, vandaag (maandag) en morgen zal de kans klein zijn dat je een reactie krijgt.

Off-topic, maar misschien nog even voor de duidelijkheid:

Cashback

Een cashback houdt in dat u een bepaald bedrag teruggestort krijgt wanneer u een abonnement afsluit. Het maandbedrag dat u effectief betaalt is dan dus lager dan de abonnementskosten die u per maand betaalt aan de provider. De hoogte van de cashback hangt af van de actie, van het door u gekozen abonnement en van het eventuele toestel dat u bestelt samen met uw abonnement.

Het bedrag dat u terug krijgt wordt na activatie van het abonnement tussen de 8 tot 10 weken teruggestort op uw rekening.

Alleen als u een Debitel of Vodafone abonnement gekozen heeft en u wilt nummerbehoud, dan wordt de cashback tussen de 8 tot 10 weken nadat het nummerbehoud-proces is afgerond pas teruggestort op het door u opgeven giro- of bankrekeningnummer.

Bijvoorbeeld: u hebt nummerbehoud aangevraagd en dit duurt 2 maanden voordat het is afgerond. Dat betekent dan dat u 8 tot 10 weken ná de 2 maanden uw cashback teruggestort krijgt.

› reageer

Hen tijd geven om uit te betalen? Zij hadden 11 weken geleden bij hun bank een opdracht moeten geven dat het geld na 10 weken was overgeschreven. Kan ik ook doen bij mijn bank. Verhuizing is dus een slecht excuus. En: zij kunnen toch plannen? Zij weten al maanden dat ze gaan verhuizen. Ik wil gewoon mijn geld zoals dat is afgesproken.

› reageer

Ook ik sluit mij aan in de rij heb begin mei dit jaar ook een orange abo met CB afgesloten en tot op heden geen hoor van de kant van GSM box. In het verleden ook weleens een ab afgesloten met CB bij GSM box en ik meen me te herinneren dat ik er toen ook achter heen moest bellen. Dus nu ook maar weer een belletje aan wagen!

› reageer

Heb hetzelfde gehad: in mei abo afgesloten en laatst augustus nog geen cashback. Verschillende keren per e-mail en telefonisch proberen te breiken, uiteindelijk gelukt. Cashback is toen binnen een paar dagen op mijn giro gestort. Dus het komt waarschijnlijk wel in orde.
Vraag me alleen af waarom het op deze manier moet.

› reageer

ok ok, ik bel volgende week en zal jullie hier op de hoogte houden van de verdere ontwikkelingen

› reageer

Ik heb het al vaker gezegd: Vul ook de shopsurvey in! Zowel als je positieve als negatieve ervaringen hebt. Je helpt de potentiele GSMBox bestellers ermee. Van de meeste van jullie zie ik geen survey.

› reageer

heb ik gedaan! de andere ontevreden klanten ook???
en waarom 'het zo moet'??? 1 'vergeten' cashback bij een onoplettende klant levert eveneveel op als 10 abo's verkopen?

› reageer

Ja, okay maar het is geen goede reclame voor je zaak.

› reageer

alleen als jij ook een shopsurvey invult!

› reageer

Ik vind het zeer zwak ze weten ruim van te voren dat ze verhuizen, en dan alles afschuiven op de klant.
Iedereen moet maar blijven e-mailen want ze hebben schriftelijk beloofd binnen 8-10 weken te betalen. Het volgende kreeg ik van hun als antwoord:

GSMbox zit in een verhuizing. Hierdoor zijn wij per mail en telefonisch een
tijd niet bereikbaar geweest.
Dit alles heeft geleid tot een grote vertraging in zowel de cashbacks als
het verwerken van nieuwe aanvragen.
We proberen de achterstand binnen een week af te ronden. In ieder geval zo
snel mogelijk.

Excuses voor deze ongemak.

Mvg,

Het GSMbox Team

› reageer

Hoe lang zijn ze aan het verhuizen geweest?? De eerste positieve vermelding in de shopsurvey is van juli!

› reageer

ja en ik wacht al vanaf juni op mn CB, dat is inderdaad een laaaaaaange verhuizing...

› reageer

Ik heb ook mijn lesje geleerd vorig jaar met gsmbox. Wat voor goeds zij ook aanbieden; mij zien ze daar niet meer als klant.....

› reageer

Natuurlijk is het geen goede gang van zaken om de cashback structureel te laat te betalen en als ondernemer zou ik me schamen voor zulke berichten zoals op dit forum zijn te lezen. Alleen mijn bevindingen zijn dat ze uiteindelijk toch wel betalen, kost je wel een paar telefoontjes en als je dat er voor over hebt kun je toch wel leuke zaken doen bij hen.

› reageer

het vreemde van de shopsurvey is dat ondanks dat veel mensen ontevreden zijn over het uitbetalen (of NIET uitbetalen) van de CB er toch een positief eindoordeel is. Volgens mij moet het oordeel over de CB zwaarder wegen in de eind uitkomst. TV?

› reageer

@ m-fnaccer Dat kunje kwijt op het sub-forum TV.NL. Niet alle moderatoren en administrators lezen alle posts.

› reageer

ik heb mijn CB binnen! het stond in eens op mijn rekening. Had gsmbox nog wel gemaild (voor de 4e keer in 2 weken) en blijkbaar lezen ze die dus toch!
raar dat ze niet even reageren, zoiets van: 'sorry voor de vertraging maar het geld is onderweg' staat wel zo netjes. Ik vind dit sowieso iets waar veel meer shops meer aandacht aan moeten besteden: COMMUNICATIE. Vaak stuur je je aanvraag in en dan opeens ligt er een pakket met SIM op je mat en opeens is er een CB op je rekening (of niet (-
het is wat dat betreft een jonge bedrijfstak.

› reageer

Dit geldt beslist niet voor de hele bedrijfstak. Mijn bestelling bij Simshop werd keurig netjes afgehandeld. Alles precies op tijd, ook de cashback. Bovendien sturen ze bij iedere gelegenheid even een mailtje, zodat je op de hoogte blijft van de status. Ook een mailtje voor uitbetaling van de cashback, zodat je weet dat die onderweg is.

› reageer

hallo..

ik ben er ook niet echt tevreden mee met gsmbox..
namelijk ik zit al 2 maanden op cashback te wachten, en nou ben ik mijn contract kwijt en weer ik mijn factuurnummer niet meer..!!

heel stom natuurlijk, die dingen hoor je te bewaren.

ik bel ze morgen wel even hoe het zit dan.

Weten jullie misschien of het erg is al je contract kwijt ben en het factuurnummer niet meer weer

Do

› reageer

niet zeggen, gewoon niet bij de hand oid.

› reageer

Het is alleen wat lastig als GSMBOX om het factuurnummer vraagt

› reageer

Wat een geneuzel over cashbacks terug krijgen;
simpele oplossing;schrijf in je agenda op wanneer je cashback verwacht wordt tel daar 3 dagen marge bij op dan 1 keer BELLEN op de tijdstippen dat de shop bereikbaar is en in 100% van de gevallen staat je geld binnen 3 dagen op je rekening.

› reageer

@ dodanh, staat er op je bank rekening geen fact nummer?

› reageer

@piet
-het is toch belachelijk dat je uberhaupt na het maken van een afspraak achter je eigen geld aan moet ?
-het is toch belachelijk dat je na al die weken nog een paar dagen extra zou moeten toevoegen ?

het is niet meer dan normaal dat een shop op tijd uitkeerd.

› reageer

Wat een geneuzel over cashbacks terug krijgen;

Geneuzel? Het gaat wel om redelijke bedragen, ik vind het niet normaal dat je daar weken op moet wachten. Ook lijkt het mij logisch dat je er niet meerdere malen over hoeft te bellen als het geld niet op tijd is. Natuurlijk kan er iets fout gaan, maar als je meer dan drie keer moet bellen, vind ik het niet echt geneuzel...

[sub]@DeSteef: uitkeert[/sub]

› reageer

Heb vorig jaar een éénjarig Orange-abo. afgesloten bij Gsmbox met cashback. Twee weken voor het verstrijken van de deadline heb ik ze gemaild met de vraag dat mijn vriendin ook een abo. met cashback bij ze wilde afsluiten , maar dit nog even liet afhangen van het feit of het met mijn cashback goed zou gaan. Uiteraard geen enkele reactie op deze email gehad , maar wel mijn cashback precies tot op de dag nauwkeurig gehad. Helaas waren er op dat moment al teveel geruchten dat het met de cashback niet helemaal goed ging daar , en heeft mijn vriendin besloten om toch maar ergens anders een abo. af te sluiten. Ik weet niet of het door hetdesbetreffende mailtje komt , maar bij mij ging het gelukkig goed.

Misschien is het verstandig om zoiezo de shop er even vlak voor de deadline aan te herinneren dat de cashback verwacht wordt door je. Als je dit op een nette manier doet , dan is het "baat het niet , dan schaadt het niet".

› reageer

neeh staat niet op me factuur..!!

ze vragen klantenummer, en factuur

heb alleen klantenummer, maar ik ga ze maandag eve bellen en hopen dat ze niet moeilijk doen!!!

› reageer

en de site is ook niet eens goed bereikbaar,,

› reageer

heb inmiddels mijn cashback ontvangen na 4mnd, na het sturen van 1 mailtje kreeg ik na 6 dagen bericht, en daarna stond het binnen 1 dag op de rekening

› reageer

Lijkt me een beetje raar dat (bijna) alle posts aangeven dat er niet uitbetaald wordt zonder dat je dat erachter aan zit.

Maar zal best veel opleveren al die mensen die ervanuit gaan dat het goed komt en er daarna niet meer aan denken.

› reageer

Hier is het wel goed gegaan vrijdag zou het precies 10 weken zijn dus maandag ff mailtje gezonden dat het bijna tijd is en jawel vandaag, woensdag, had ik mijn Cashback binnen

› reageer

Het is wel vreemd, ik heb eind september de orange 25 actie met 445 euro cashback actie afgesloten.

Ik heb er in totaal voor vrienden en familie samen 8 afgesloten en alle 8 wachten we nog op cashback....

Ik had al wel verwacht dat ik erachteraan moest vissen bij een paar maar dat ik voor alle 8 nu nog niks heb gehoord baart me toch wel zorgen

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.