simlock vrije telefoon in de aanbieding?

de bestelmogelijkheden staan op onze website vermeld.
Op afstand weer locken is absoluut NIET mogelijk door de provider. Alleen het serie - imei nummer blokkeren is wel mogelijk, maar wordt in NL slechts zeer zelden toegepast. Ik heb het pas 1x meegemaakt, maar dan moet je het wel erg bond maken.

› reageer

Hoi Allemaal,

gisteren is mijn telefoon gestolen, zit nu dus zonder, behalve alle telefoonnummers die erin stonden en alle rompslomp, dus ook een nieuwe mobiel nodig.
Ik heb al een sim only abonnement dus ik heb gewoon een nieuw toestel nodig.

Wil max 150 euro kosten:
_synchroniseren mogelijk naar computer (zodat ik in het vervolg niet meer de telefoonnummer kwijt ben)
+ bleutooth
+ niet al te groot
+ makkelijk in gebruik

Waar zou ik die kunnen krijgen.
Is er niet ergens een aanbieding ofzo?

ik hoor het graag

› reageer

Drie keer topic geplaatst?? En vergeet niet je abonnement te blokkeren want anders kan de dief daarmee aan de haal gaan...

En misschien kun je de toestelzoekfunctie op deze site gebruiken dan kom je vanzelf bij een aantal modellen uit...

› reageer

Verplaatst van Aanbiedingen naar GSM Toestellen. Kijk inderdaad eens in de lijst met toestellen, je kunt dan zelf het toestel van je keuze matchen met een eventuele aanbieding Persoonlijk zou ik in jouw geval gaan voor een Nokia 6021 ... Gebruik ook eens de zoekfunctie, onlangs was er een aanbieding voor dit toestel.

› reageer

Wat vind je van de samsung zv30?
- bluetooth
- micro SD geheugenkaart kan erin
- 1.3 Mpix camera
- Stereo headset zit erbij
- Datakabel zit erbij
- Dubbel scherm, dus niet eerst opnemen en dan pas zien wie je aan de lijn hebt
En het past in het budget.

› reageer

gezocht op telefoons met bluetooth: klik. De 6021 voor €99 lijk me geen slechte aanbieding

› reageer

Hier staat bij Magazijnopruiming een T-Mobile gelockte Nokia 6021 voor € 79,-. Dat lock is er zo vanaf, gebruik de zoekfunctie

› reageer

Zit dan wel een T-zones menu in, maar daar hoef je je niet al te veel aan te storen. Kies wel voor TPG post verzending daar, want anders betaal je 15 euro verzendkosten en via tpg gaat bijna net zo snel. Alleen als het kwijt/beschadigd raakt heb je een probleem

› reageer

Dank je voor de vele berichten.
Ik zat zelfook te denken om dan een prepaid toestel te kopen en die dan ergens te laten unlocken, nu heb ik alleen gehoord dat de provider als die merkt dat je niet van je prepaid abonnement gebruik maakt dat hij deze dan weer op afstand kan locken.

klopt dat??

gsm-eindhoven ik had inderdaad ook even op jullie site gekeken, maar kunnen jullie de toestellen evt. ook opsturen? En wat is de kwaliteit/gebruiksvriendelijkheid van het toestel je voorstelde?
Heb namelijk alleen goede ervaring met Nokia.

› reageer

@smart: Je hoeft niet bang te zijn, dat is grote onzin. Je mag zelf weten of je de simkaart zelf gebruikt, aan iemand geeft of weggooit.

Ze zullen je niet locken

› reageer

de bestelmogelijkheden staan op onze website vermeld.
Op afstand weer locken is absoluut NIET mogelijk door de provider. Alleen het serie - imei nummer blokkeren is wel mogelijk, maar wordt in NL slechts zeer zelden toegepast. Ik heb het pas 1x meegemaakt, maar dan moet je het wel erg bond maken.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.