[gsmeasy.nl] Probleem Hi20 sim only 2 jaar

Kan met herinneren ('t alweer een heel tijdje terug...) dat bij de eerder Hi Sim-Only's je inderdaad maar 1 jaar korting krijgt bij een 2-jarig contract. Deze info moet door GSMEasy indertijd ook aan jou gegeven zijn.

› reageer

Ik heb vorig jaar een 2-jarig HI-20 sim-only afgesloten. Blijkt dat na een jaar dit contact is omgezet in een normaal HI-20 abonnement voor het volledige maandbedrag.

GSM-easy meerdere malen gemaild, om te vragen om te bemiddelen richting KPN, echter nooit wat vernomen.

Wat kan ik het beste doen, contract is opgemaakt door GSM easy, provider KPN.

Omdat GSM-easy bemiddeld heeft in deze lijkt het me zinvol om deze in gebreke te stellen.

Gaarne advies!

› reageer

Ik zou KPN om een contract vragen, waaruit dit blijkt. En als je zelf nog een contract hebt dan sta je denk ik redelijk sterk. En gsmeasy staat wel bekend om een goede service, dus oplichten is overdreven.

› reageer

zeker het omzetten van een contract van sim only naar gewoon is iets waar een shop altijd buiten staat, maar wat geeft KPN van reden?

› reageer

Als je een contract hebt waar 2 jaar HI 20 simonly op staat, heb je wel een zaak. Dit moet je met KPN gemakkelijk kunnen oplossen.

› reageer

Het contract welke ik heb ondertekend is voor 2 jaar, dit bevestigd gsmeasy ook. Kpn stelt echter dat er sprake is van één jaar.

Aanspreekpartner in deze is niet kpn echter gsm easy.
Deze reageren echter niet meer op de mail. ik zal ze binnenkort maar in gebreke stellen.

Als ze meelezen (vaak wel) is gsmeasy ook vrij om hierop te reageren.

› reageer

@G@itP: feit blijft dat dan alsnog KPN je aanspreekpartner is. Jij beweert dat je een contract hebt voor 2 jaar, KPN beweert van niet. Dan kun je (als je het contract hebt) dit simpelweg aan KPN duidelijk maken dat jij een tweejarig contract hebt en niet een eenjarig contract.
In principe is het zelfs zo dat eerst KPN moet aantonen dat jij een eenjarig abo hebt, maar dan maak je het jezelf een stuk moeilijker dan wanneer jij al je ondertekende contract laat zien aan KPN.

› reageer

Waarom zeg je het abonnement niet op?

› reageer

Aanspreekpartner in deze is niet kpn echter gsm easy.

Je hebt een contract met KPN. GSMEASY heeft alleen bemiddeld bij de tot stand koming van de overeenkomst. Zij hebben je een contract voor 2 jaar bezorgd, dit contract (met KPN) is bindend. Neem contact op met KPN.

edit: typo

› reageer

Even niet goed opgelet, ik heb al een aantal maanden teveel betaald. Deze moeten natuurlijk wel terugbetaald worden.

› reageer

Kan met herinneren ('t alweer een heel tijdje terug...) dat bij de eerder Hi Sim-Only's je inderdaad maar 1 jaar korting krijgt bij een 2-jarig contract. Deze info moet door GSMEasy indertijd ook aan jou gegeven zijn.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.