VOIP in

Wereldwijde voip-in nummers kun je bestellen
Kun je ok doorschakelen naar gewone of vaste telefoon en daardoor goedkoop internatinaal bellen.

› reageer

Bellen via de provider VOIPcheap bevalt mij prima. Alleen VOIPin is nog niet beschikbaar. Of ik kijk niet goed. Volgens de website zou je voor 1 Euro per maand een nummer kunnen kopen waarop je gebeld kunt worden. Maar mij lukt dat niet. Zijn er VOIPproviders waar je al wel een VOIPin nummer kunt kopen (maar tegelijkertijd ook goedkoop mee kunt bellen natuurlijk)?

› reageer

Bij Budgetphone.nl kan je een telefoonnummer aanvragen. Kost 10 euro per jaar.

› reageer

Als je een debitel abonnement hebt kun je debitel One nemen. Krijg je gratis een vast nummer binnen NL bij en 1000 minuten gratis bellen naar vast.
Mobiele nummers gebeld met debitel One gaan gewoon uit je bundel.

› reageer

Een alternatief is een gratis nummer via http://www.freenumber.nl en door redirecten naar je voip account (let op: beller betaalt wel 35 cpm)

› reageer

De beller 35 cent per minuut te laten betalen om 83 cent per maand te besparen op een Budgetphone voip-in nummer is niet zo fraai.
Ik gebruik zelf een voip-in nummer van www.budgetphone.nl en voor het uitbellen www.voipcheap.com. Een perfecte combinatie en volgens mij ook de goedkoopste.

› reageer

Ik heb twee nummers en bel in- en uit via VOIPbuster, daarvoor gebruik ik de SPA3102-EU SPA3102 VoIP Router van Linksys. De Linksys is perfect in te stellen voor max. 2 nummer over 2 lijnen.

› reageer

voipbuster met de siemens c450ip werkt niet meer via de ubee modem van ziggo. Ter compensatie heb ik 120 euro retour gekregen om 12 maanden gratis naar vaste nummers te bellen met ziggo.
Hopelijk werkt voipbuster dan wel weer bij ziggo.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.