[studentmobiel.nl] doen niet wat ze beloven

U heeft op * via Studentmobiel.nl een nieuw Simpel abonnement of contractverlenging afgesloten (telefoonnummer *). De contracttermijn van dit abonnement loopt binnenkort af waarna het abonnement stilzwijgend zal doorlopen tegen de normale (hogere) tarieven. Op dit moment kunnen wij u een aanbieding doen om dit abonnement tegen zeer voordelige voorwaarden te verlengen, zie hiervoor het bijgevoegde document.

Kreeg dit mailtje onder ogen; ze willen een Simpel-aansluiting "VERLENGEN" maar dan wel onder Vodafone vlag! En ook nog eens duurder (3,75 voor 75 minuten, bij Simpel 2,50 voor 100).
Doe dan een eerlijk overstapaanbod, wat nou het verlengen noemen?

› reageer

Heb 2 jaar verlenging van mijn Orange 30 abo bij www.udentmobiel.nl aangevraagd + de Nokia N95 8gb. De volgende punten zijn aan de orde. Toestel zonder NL pakket is verstuurd. Mocht deze ongebruikt retourneren voor NL exemplaar. Helaas kom je hier pas achter als je hem al in gebruik hebt. Dit is opgelost door het Nokia service point, zij hebben er gratis een Nl pakket en software update opgezet. Het andere punt is, is dat volgens het contract ik 3 maanden gratis bundel zou krijgen. Over deze kwestie ben ik al 1,5 maand bezig om dit voor elkaar te krijgen. Wie heeft hier nog meer problemen mee, en hoe ik kan ik studentenmobiel in beweging krijgen?

› reageer

Ik heb alleen goede ervaringen met studentmobiel.

Het beste is nog steeds bellen en uitleggen wat er verkeerd is gegaan.
Jullie hebben allebei een kopie van het contract waar eea op staat dus hoeft het niet erg lang te duren lijkt me.
Succes!!

› reageer

Beetje jammer alleen is dat wanneer je belt...

je vervolgens 20 MINUTEN IN DE WACHT STAAT!!!
eerst komt een netjes keuze menu, en daarna sta je gewoon freaking lang in de wacht, en wanneer er eindelijk iemand aanspreekbaar is. is het iemand die je niet begrijpt en je moet doorverbinden naar iemand anders en je weer 5 min in de wacht zet...

zonder excuses voor de tijd die het allemaal kost uiteindelijk m'n klacht kunnen doen. daar word wel op gereageerd. maar waarna ik daarna nog en vraag heb en die dan besluit te mailen (bellen was ik niet echt van onder de indruk met de service... zoals best te begrijpen is)

mail je en keurig mailtje, krijg je na 5 dagen nog geen reactie... dus daar word je het ook al snel bui van... nu een 2de mail er achter aan gestuurd waar nu 2 dagen later nog geen reactie op is...

3 woorden over de service... NOT VERY IMPRESSIVE...

› reageer

Even een update: we inmiddels ruim een jaar verder, en na (stuk of 7) herhaalde mailtjes over dit onderwerp aan Studentenmobiel.......helemaal niks!!!!!! En tja, het gaat om 'maar' Eur 90,00, maar toch.

› reageer

Trouwens het gaat om 3 maanden gratis abo? Gaat dit niet vaak via de provider?
Oftewel probeer Orange(t-mobile) eens.

› reageer

Via de mail reageert Studentmobiel zeeeeeer slecht.
De ervaring leert dat je pas na 3 a 4 mails een reactie krijgt (ervaring over 3jr). Mij is dit te vaak voorgekomen, en dat heeft ze naast mij nog een aantal klanten gekost (ik regel wel eens iets voor ouders etc). Dom dus!

› reageer

U heeft op * via Studentmobiel.nl een nieuw Simpel abonnement of contractverlenging afgesloten (telefoonnummer *). De contracttermijn van dit abonnement loopt binnenkort af waarna het abonnement stilzwijgend zal doorlopen tegen de normale (hogere) tarieven. Op dit moment kunnen wij u een aanbieding doen om dit abonnement tegen zeer voordelige voorwaarden te verlengen, zie hiervoor het bijgevoegde document.

Kreeg dit mailtje onder ogen; ze willen een Simpel-aansluiting "VERLENGEN" maar dan wel onder Vodafone vlag! En ook nog eens duurder (3,75 voor 75 minuten, bij Simpel 2,50 voor 100).
Doe dan een eerlijk overstapaanbod, wat nou het verlengen noemen?

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.