[Lebara] simkaart nr-code kwijt

Beetje laat maar het hoeft niet meer simkaart ligt
al lang geleden in prullenbak.
Mijn bestelling heb ik geannuleerd
en heb gewoon prapaid van simyo.

Als ik ooit abo wil dan neem ik wel abo met gratis gsm erbij.
2 vliegen in 1 klap....

The end.

Wat mij betreft kan slotje erop!!

› reageer

ik ben mijn simkaart nr-code kwijt van Lebara,
hoe kan ik er achter komen wat mijn simkaart nr-code is..?
Ik had lange tijd geleden puntje eraf geknipt en
nu kan ik niet lezen wat de code van de sim is (blond)
ik heb het nodig voor nummer meenememen naar vodafone
Heb gegokt die was verkeerd moet opnieuw doorgeven
kan de laatste rijtje niet lezen.

Iemand enig idee niet de imeinr maar simkaartnr code

Tnx

Admin sorry per ongeluk 3x verzonden.

› reageer

En waarom wil Lebara jou niet verder helpen?

› reageer

Kunnen zij mij helpen dan
Ik heb lebara niet gevraagd

› reageer

Het simkaartnummer is gekoppeld aan het mobiele nummer. Dus Lebara kan jou in principe verder helpen.

› reageer

ok tnx dan ga ik met ze contact op nemen.
laat het weten hoe en wat.

› reageer

Nou lebara wil niet helpen ik weet nu niet meer hoe en wat
ik heb gisteren weer afwijzing gekregen dat het niet klopt
de sim kaart nr.Ben er al 4 weken mee bezig.

Wat kan ik doen nog..?
Ik tel 12 cijfers van lebara of moeten er 13 cijfers zijn ..?
dan moet er op laatste rij dan net waar ingeknipt is nog een cijfertje staan.?

Zo niks dan neem ik maar nieuwe nr aan bij vodafone.

› reageer

Simkaartnummer heeft in de meeste gevallen 19 cijfers.
Ik kan me vaag herinneren dat ze in de Telfort shop ook gegevens van Lebaraklanten kunnen zien, dit weet ik niet zeker...

Waarom gaf Lebara jou dit nummer niet?

› reageer

Heb je het doosje/verpakking niet meer, waar het in zat? Staat daar namelijk ook op.

Dat een simkaartnr over het algemeen 19 cijfers heeft is niet waar. KPN heeft er meestal iets van 8 bijv.

› reageer

weet ik niet waarom ze mij niet willen geven
heb vriendelijk gevraagd.Vraag me ook af waarom niet.

Ga straks even naar telfort shop dan even kijken of ze mij daar kunnen
helpen, anders naar vodafone binnen lopen zij kunnen mij misschien ook verder helpen.neem die verpakking ook mee van lebara met de stukje waar simkaart aanvast zat.

-------------

Ja heb het doosje nog liggen in de kast daar staat alleen sim serie nr en dat is 00030-022279.en geen sim kaart nr.ze zijn niet zelfde.
alleen eindigd wel op 022279.

beetje vreemd allemaal beetje eigen schuld ook.

› reageer

En op het kaartje waar je je kleine simkaartje heb uitgedrukt?

› reageer

Ff iemand regelen met een simlockvrije Iphone, in de menu van de iphone zie je de sim nummer staan.

› reageer

Heb hier nog een ongeopende verpakking met Lebara simkaart liggen, bij mij staan er 13 cijfers. Probeer eens als 13de cijfer een 1.
xxxx
xx02
2279
1

› reageer

DANK jullie allemaal,

Het zit zo in elkaar,

Simkaart nr klopt gewoon had het dus toch goed, alleen
die is niet gekoppeld aan mijn eigen nr die ik 1jr geleden had overlaten zetten maar aan lebara orginele tel nr daarom dat ze elke keer opnieuw vragen de juiste simkaart nr.

Dat vertelde mij medewerker van Vodafone.
Dus heb gelijk de orginele tel nr naar 2call verzonden
met de juiste simkaart nr.

Ff kijken wat er nu gaat gebeuren.

Nou nou wat een gedoe die lebara.
dat konden zij mij toch gewoon vertellen.

› reageer

Wel gek eigenlijk dat ik dan maar 12 cijfers heb.
Nou ik ga maar ff afwachten of vodafone echt gelijk heeft.

› reageer

@krokusje: niet zo handig van Lebara om nummers en simkaarten niet goed in hun systeem te hebben staan! Is het probleem ondertussen opgelost en kan je nummer worden meegenomen naar Vodafone?

› reageer

Ik wordt er echt doodziek van het nummerbehoud is weer afgewezen
ik wil toch liefst gewoon mijn eigen nr behouden dan nieuwe nr
Ik vind lebara nou helemaal niet leuk meer ik ga alles eraan doen om bij hun weg te gaan!!!!

› reageer

Helppppppp

Nou ik heb net met lebara klantenservice contact gehad
en heb hele andere simkaart nr gekregen dan de simkaart nr die
achter de simkaart zelf staat.
Het zijn er wel 13 nummers, maar 06 nummer die ik ga meenemmen naar vodafone die kent lebara helemaal niet...????
ze kennen alleeen het orginele 06 nr van lebara zelf.

Ik wordt er echt waus van hoe gaat nou dan verder..?
Orginele nr doorgeven met die simkaart nr met mijn eigen nr ofzo..?

Ik begrijp er echt geen ballen meer van.

Hoe kan ik dan nog bellen met lebara als ze alleen de orginele nr kennen en niet mijn eigen nr ..?

Kan ik mijn nr nog dan wel meenemen naar vodafone ....??

› reageer

Wat is het 13de cijfer van dat nieuwe simkaartnummer dat ze je hebben gegeven?

› reageer

13de cijfer is een 3
het is een hele andere nr dan wat er achter op de simkaart zelf staat.
geen 1 cijfer komt over 1.
wel begint het met 0906 xxxx 06243

Ik krijg elke keer wat anders te horen van klantenzervice
1ste x wisten ze niet de simkaart nr van mijn eigen nr dus konden ze niks geven of helpen.

2de x krijg ik wel een simkaart nr wel van de orginele lebara nr maar een hele andere simkaart nr.

wie weet als ik de 3de x bel wat ik dan te horen krijg.


› reageer

Arme Krokusje tog! Hoop dat het gouw choet comt mijsje! :-)

› reageer

Ik vind het vreemd dat je een heel ander nummer hebt gekregen. Ik zou hebben verwacht dat ze het nummer wat je naar Lebara hebt meegenomen, zouden hebben gekoppeld aan je huidige Lebara simkaartnummer (dus die waar je alleen de eerste 12 cijfers van hebt). Als dat zo zou zijn en er hoort nog een 13de cijfer bij dan heb je in principe maar 10 mogelijkheden, namelijk de cijfers 0,1,2,3,4,5,6,7,8 en 9.

Maar even van de situatie uitgaande dat ze jou telefoonnummer daadwerkelijk hebben gekoppeld aan dat nieuwe simkaartnummer wat ze je pas hebben gegeven, dan zou je die combinatie van telefoonnummer en simkaartnummer moet doorgeven aan 2call.

› reageer

nou ik heb het doorgegeven nieuwe simkaart nr en 06 orginele nr van lebara met mijn eigen nr die ik wil meenemen.

Na 10 dagen hoor ik het wel hoe en wat of eerder.

Als het weer niet goed is dan gooi ik die simkaart weg er zit maar 6 cent op en neem nieuwe nr.Alleen jammer mijn eigen nr had ik wel heel graag willen meenemen, omdat ik al eeuwen heb en heb nooit een probleem gehad met nummerbehoud welke netwerk dan ook.Alleen die gekke lebara zit vreemd inelkaar.

› reageer

Ff een update,

Het is nog steeds niet gelukt,
ik ga die simkaart maar weggooien
en vodafone sim only annuleren kan toch?

Ik kan maar 1 ding zeggen tegen Lebara krijg de grote dikke K...

3 maanden wachten voor nummerbehoud is toch belachelijk.
Als zij zo spelen is het voor mij de keuze makkelijk.

In 100 stukken knippen en Prullenbak in!!

› reageer

Beste,

Stuurt u ons svp even een kort briefje met vermelding van uw uit te porteren mobiele telefoonnummer:
Lebara Mobile b.v.
Tav afdeling Back Office
Postbus 267
1110 AG Diemen

Wij zijn u dan graag van dienst.


Met vriendelijke groet,
Lebara Mobile

› reageer

Beetje laat maar het hoeft niet meer simkaart ligt
al lang geleden in prullenbak.
Mijn bestelling heb ik geannuleerd
en heb gewoon prapaid van simyo.

Als ik ooit abo wil dan neem ik wel abo met gratis gsm erbij.
2 vliegen in 1 klap....

The end.

Wat mij betreft kan slotje erop!!

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.