Mededeling: Op dit moment vindt er onderhoud plaats op TelecomVergelijker.nl. Hierdoor kan het voorkomen dat pagina’s minder snel laden dan normaal.

[typhone.nl] Bestelling geslaagd

Een week geleden het bedrag teruggekregen.
Ervaring is dus positief!

› reageer

Formulieren laten toesturen, incl. een ondertekend contract waarin staat dat mtfmobil/typhone.nl € 171,50 (= 180 - 8,50 verzendkosten) zal terugstoren.

Formulieren ingevuld/toegestuurd, met de wens voor nummerbehoud. Gisteren, een week later, werkte mijn prepaid sim niet meer en vanochtend (zaterdag) kreeg ik mijn nieuwe sim van de postbode.

Conclusie: bestelling geslaagd. Nummerbehoud mogelijk, zonder maanden wachttijd. Tip aan vodafone: porteer het nummer een dag na het verzenden van de sim.

Overigens staat typhone niet goed vermeld hier. Ze bieden bij vodafone-120 8 gratis maanden aan, i.p.v. 3 en een half.

› reageer

Bedankt voor je reactie. Het is echter zo dat TelecomVergelijker onderscheid maakt tussen de abonnementen Vodafone 120 en Talkline Vodafone 120. Die laatste is een Vodafone 120, maar dan met service provider Talkline (die stuurt de facturen). Deze is inderdaad 8 maanden gratis, zoals hier ook vermeld is.

› reageer

Een week geleden het bedrag teruggekregen.
Ervaring is dus positief!

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.