T-Mobile[Ben] Ben is grote oplietter! LETOP!!!!

Dit soort schreeuw-topics zijn niet gewenst hier. Als je een probleem hebt kun je dit rustig brengen, en dan kunnen wij daar rustig op reageren.

Het kan overigens best voorkomen dat je telefoon, zonder dat je het doorhebt, contact legt met het internet. Praat eens rustig met de klantenservice, en ik weet zeker dat jullie eruit komen. Je bent namelijk niet de eerste die dit overkomt.

Dit topic gaat in ieder geval dicht.

› reageer

Beste mensen,

Ik heb een gewone nokia 2310 toestel met ben vak 500. Afgelopen maand mijn zaken partner heeft een enorme hoge factuur ontvangen van Ben. Op de factuur datamisbruik (internet), hij wordt shock. Hij heeft nooit Internet gebruikt gemaakt. Hij heeft bezwaar gedaan. Gisteren het zelfde verhal je bij me gekomen. Ik heb ook nooit Internet gebruikt dan hebben ze 231 euro data verbuik kosten gebracht ook mijn rekening. Mensen, ben en t-mobile nog steeds zelfde oplietter en leugenaar. Ik ga rechtbank, als u zelfde probleem gehad van Ben kunnen jullie ook contact nemen met ons.

Met vriendelijke groet,

*knip persoonsgegevens*

› reageer

yeah right, leer eerst eens Nederlandse typen... ze zien je al aankomen bij de rechtbank.

› reageer

Niet zo gemeen steef . Maar hier geen kassa forum dus u bent hier verkeerd.

› reageer

Dit is bijna lachwekkend. Toch geen grap he?

› reageer

De rechtbank is waarschijnlijk wel ietsje toleranter dan jij, Steef.
En als ik een paar keer in m'n handen spuug haal ik ook tientallen taalfouten uit jouw posts!

› reageer

Dit soort schreeuw-topics zijn niet gewenst hier. Als je een probleem hebt kun je dit rustig brengen, en dan kunnen wij daar rustig op reageren.

Het kan overigens best voorkomen dat je telefoon, zonder dat je het doorhebt, contact legt met het internet. Praat eens rustig met de klantenservice, en ik weet zeker dat jullie eruit komen. Je bent namelijk niet de eerste die dit overkomt.

Dit topic gaat in ieder geval dicht.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Dit onderwerp is gesloten. Reageren is niet meer mogelijk.