[gsm-shop.nl] gratis Orange €20 abonnement

al lang!!

› reageer

En we gaan fijn verder www.gsm-shop.nl
LET OP: de eerste 200 klanten

› reageer

Euh ja, geldig t/m 31 januari.....
Volgens mij is dit die halve cashbackdeal waar in het Belcompanydraadje al over werd gesproken....

› reageer

In TV geldig tot 28-02 (zie onderaan)

› reageer

is deze actie nog reeds geldig, en tot februari??

› reageer

chinta: 2 opties
1. kijk op de site
2. mail/bel de shop

› reageer

heb ik al gedaan!! op de site staat tot 31 januari maar hier wordt gezegd tot febrari.

heb ze al gemaild, maar nog geen reactie.

› reageer

Hoewel ik de betreffende webpagina goed bekeken heb, kan ik de besproken aanbieding niet vinden. Kijk ik er overheen of is ie inmiddels verwijderd?

› reageer

heb ze al gemaild, maar nog geen reactie.

Gezien de tijd van je posts ga ik er even van uit dat je ze vanavond rond 10 uur hebt gemaild... Need i say more?

› reageer

Er staat niets meer op de site, en de banner is weg bovenaan. Dus waarschijnlijk is de actie afgelopen

› reageer

9 van de 10 dingen is op hun website niet uptodate. Dus als je iets leuks ziet dien je vaak hun te bellen. Ik zelf woon er dicht bij en ik loop er vaak langs. Vroeger was monditel vaak goedkoper en sinds kort zijn zij goedkoper en vaak dan ook de goedkoopst van allemaal.

Anyway die banner is inderdaad weg. waarschijnlijk zijn die 200 klanten bereikt . maar die actie is wat ik zag geldig t/m 31 jan.(nagepluist in de metro krantjes)

› reageer

Verplaatst van Aanbiedingen naar GSM-shop.nl.

› reageer

Voor zover ik weet loopt de actie gewoon door tot eind februari. Op deze site staat zelf:

Geldigheid aanbieding
Geldig vanaf Niet opgegeven
Geldig tot 28/02/2004
Laatste update 31/01/2004

Dus als het niet klopt.. Gewoon zeggen dat het op de site staat!

› reageer

chipie: het feit dat het op TV staat is niet genoeg reden om het voor die prijs af te kunnen dwingen

› reageer

Floris:..... wie vult deze gegevens in , enige onachtzaamheid van de shop

De banner is er weer....

"Wederom voor de gehele maand februari......"

en dan........

"Deze actie is geldig t/m 31 januari 2004"

Weer zo'n foutje of toch ook weer die onachtzaamheid

O nee toch niet......."drukfouten ondervoorbehoud"
(maar wel slordig)

› reageer

Het kan ook zijn dat dingen in TV ingevuld zijn door modjes, en dat later de einddatum gewijzigd is. TV is niet feilloos, het is een heel erg handig en uitgebreid systeem, maar foutjes blijven erin.
Hopelijk een fout van de shop.
Mail ze even zou ik zeggen

› reageer

Ik heb effe de shop in Den bosch gebeld. De actie geldt nog steeds, zitten inmiddels al wel op de 400, maar actie is succesvol en daarom verlengd.
Dit aldus de man die ik te spreken kreeg.

› reageer

Hoe zit het nu precies bij deze actie. Op de site staat dat het een sim only actie is en je geen maandelijkse factuur krijgt van € 20,00 maar van € 0,-

Via telecomvergelijker staat er weer dat je een Cash-back krijg van € 240,-

Wie weet hoe dit zit??

› reageer

Wederom voor de gehele maand februari, wanneer U bij ons een Orange Free € 20 abonnement afsluit, betaald U voor het gehele jaar GEEN maandelijkse abonnements kosten en krijgt U ook nog €15 GRATIS beltegoed en betaalt U GEEN aansluit kosten

Zoek de spelfout

(staat wel héél slordig op een website van een winkel)

› reageer

Ik kan op de website idd niks vinden over een cashback, maar er staat op het contract niks over €0,- abonnementskosten. Wel vreemd, loop je toch het risico om straks rekeningen van €20,- in de maand te krijgen.

› reageer

In de winkel in Delft hebben ze me verteld dat het om een cashback actie gaat van 240 euro (12*20 zonder aansluitkosten)

› reageer

hoe weet je of je onder de eerste 200 mensen valt..of is dit een manier om de klanten af te schrikken..zodat de mensen van gsm-shop het niet te druk krijgen??

› reageer

Het is juist om klanten naar de winkel TOE te krijgen!
Wat denk je dan, hoe eerder je erbij bent hoe beter!
Je komt er natuurlijk het snelst achter om er gewoon heen te gaan of te bellen! In Amsterdam zijn er ieieder geval nog genoeg...dus op naar de Ferdinand Bolstrtaat 122 zou ik zeggen...

› reageer

Ik heb net ff gebeld...

Ze zei dat als je deze week nog reageerd dat je dan nog een heeeele grote kans had dat je bij die '200' zit.. (al denk ik dat ze daar al overheen zitten, maar okee) en dat als je er dus niet meer bij zit dat ze dan contact met je opnemen. Dus niet zomaar het contract alsnog 'aangaan' (hoe zeg je dat ) En het is inderdaad een cashback. Ze zei dat je binnen 3 maanden ongeveer het geld op je rekening gestort krijgt. Ik denk dat ik het maar ga doen...

jullie mening?

[edit] weet iemand hoe het zit met verzendkosten?.. er staat op de site namelijk niet dat deze niet worden gerekend.. maar er staat op niet van wel. En hier op TV staat er ook 0.00 euro verzendkosten.. kan ik hier vanuit gaan?

› reageer

Er word een factuur gemaakt met daarom op orangenr en je bankrekening nr. Daarop staat dat je het geld gestort krijgt binnen 3 maanden.

› reageer

Ik heb ook gebeld, en ze zeiden dat als je snel was nog binnen de 200 viel. Volgens mij, hebben ze gewoon vrij veel, maar proberen ze met die 200 gewoon klanten op de website sneller te laten reageren. En dus niet uitprinten en dan nog 1 of 2 week wachten voor het opsturen. Verder vrij direct telefooncontact trouwens. Zie/Hoor je niet overal....

› reageer

Prima Service!
Maandag besteld en nu al 1 van 2 binnen!
Wel Cashback, geen verzendkosten. :
Nu sim 2 nog

› reageer

ik heb het gister vroeg in de middag gefaxt. Later in de middag heb ik gebeld of zij mij fax hebben gekregen. Deze was goed ontvangen en zelfs al verstuurd. Misschien als ik zo thuis kom dat hij er al ligt. En anders waarschijnlijk vrijdag ofzo. maar tot nu toe prima gegaan.

› reageer

Ik heb nog een vraagje: is het mogelijk om deze orange abo af te sluiten als je op dezelfde naam ook al een orange abo heb staan. Dus in totaal 2x orange abo in totaal op 1 naam.

› reageer

dat schijnt te kunnen.. tenzij jij altijd te laat bent met betalen ofzo.. als ze als het ware 'tevreden' over je zijn..

› reageer

dan denk ik dat ze tevreden zijn met mij. Ben nl. ALTIJD over mn bundel haha!
Bedankt in elk gevaL!

› reageer

Als je geen betalingsproblemen hebt, is twee orange abo's zeker mogelijk. Orange geeft zelf aan, dat twee kan, een derde zullen ze niet zo maar geven. Ik heb deze maand wel een derde mogen ontvangen. (dit waarschijnlijk alleen omdat eentje over twee weken afgelopen is)

› reageer

er schijnt iemand langs geweest te zijn.. ik was alleen niet thuis.. dat doen ze snel..

› reageer

Cash back ontvangen door iemand?

› reageer

al lang!!

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.