Gratis Simkaart Lycamobile + ? 7,50 Beltegoed

Via xgratis.nl zag ik dat je een gratis Lycamobile simkaart met 7,50 beltegoed kunt aanvragen. Eerst de sim bestellen via Link 1 en daarna je sim registreren via Link 2 ALtijd leuk voor bij de collectie Vodafone en Hema prepaid simmetjes

› reageer

Gelijk even eentje aangevraagd, altijd leuk voor de kans op een mooi nummer en wat gratis bellen op vakantie.

› reageer

Leuke actie, maar die website ...

...Vul je gegevens in en wij zullen de ene post naar u meteen! ...

... Door te klikken op de onderstaande knop zul je het accepteren van onze Algemene voorwaarden...

› reageer

Die taalfouten zijn weg inmiddels

› reageer

Over gratis bellen in het buitenland gesproken: volgens de Lycamobile website kost bellen in EU landen 73 cent per minuut. Zou dat wel kloppen? Ik dacht dat Neelie een maximum van 46 cent per minuut had gesteld?

› reageer

Die 7,50 Beltegoed zal je nog niet zo makkelijk krijgen verwacht ik. Tenzij er al € 7,50 beltegoed op de simkaart staat.
Dit is de bamelijk de voorwaarde om in aanmerking te komen voor het extra beltegoed:

Dank u voor uw registratie bij Lycamobile.Your registratie succesvol is geweest.

* Om u te bedanken voor uw loyaliteit en trouw aan Lycamobile ontvangt u € 7,50 extra beltegoed wanneer u hieronder uw Lycamobile simkaart en uw gegevens registreert en u tweemaal Lycamobile beltegoed heeft gekocht. Het PIN nummer voor uw gratis extra beltegoed zult u binnen 7 werkdagen na uw tweede opwaardering thuis gestuurd krijgen .

› reageer

Kaartje eergisteren ontvangen (had besteld op de dag dat dit topic geopend is). Op kaartje zelf staat geen tegoed. De 7,50 tegoed die je krijgt na registratie krijg je pas nadat je (1 of 2 keer, begeleidende brief en website zijn hier niet eenduidig over) zelf hebt opgewaardeerd.

Ik ben nog aan het twijfelen of ik iets met het kaartje ga doen. Ik kan op de website namelijk niet goed vinden of het tarief van 1 cent naar vast, gaat om een actie of dat dit het standaardtarief is. Op bellen.com staat namelijk nog een tarief van 9 cent naar vast. Als 1 cent het standaardtarief is, dan waardeer ik wellicht eens op met een tientje.

› reageer

@paul79:
Als je met 10 euro opwardeerd krijg je de volgende zaken:
- 100% extra beltegoed, je 10 euro wordt dus 20
- 300mb gratis internet(moet je even de klantenservice bellen en dan activeren ze internet voor je. Klantenserviceis gratis)
OMdat je 20 euro krijgt voor 10 kan je in fiete alle tarieven door 2 delen. De tarieven op dit moment(dus incuslief de geldende acties van dit moment):
bellen naar vast:
(dit zij de tarieven die ik zelf heb ontdekt door te testen soms wijken die 2 cent af van de site
11 cent starttik, hiervoor kan je 30 minuten gratis bellen naar vast per gesprek. dat tarief van 1 cent geldt aleen buiten de acties en dan betaal je 9,5 cnet starttik en en halve cent per minuut.
mobiel: 0,095 starttik + 0,045 per minuut.
sms nationaal: 0,045 internationaal: 0,06
Als je langer als 1 minuut belt is Lyca de goedkoopste prepaidaanbieder. Als je ook weleens mobiel internet is die 300mb gratis internet echt ideaal.

› reageer

@dsterk,

Op http://www.bellen.com/mobiel/prepaid/vergelijking-tarieven/ staan ze ten eerste op de 17e plek (Dus NIET goedkoop!) ten tweede zie ik 100% van alle reacties sinds 2009 alleen maar negativiteit over Lycamobile.

Lijkt me niet bepaald goed voor je hart als je kiest voor zo'n SERVICE provider.
http://www.bellen.com/mobiel/prepaid/lycamobile/prepaid/ervaringen.aspx?dealtype=prepaid&sortorder=gemiddeldeminkosten&Bron=Tariefvergelijking

- Internet is NIET gratis dat is pas na een paar keer opwaarderen want anders gaat het gewoon van je beltegoed af!
- Klantenservice is NIET gratis, je belt een 020 nummer en zit vervolgens de eerste 1 a 2 uur in de wacht!
- Er staat nergens dat je tarieven door 2 moet delen, bedragen staan egwoon op de website
Vast elke min. volledig en € 0,19 € 0,09 staat er op de website is dus de eerste minuut € 0,28 cent
Naar mobiel een start tarief van € 0,19 en € 0,18 per minuut is dus de eerste minuut € 0,37 cent
Je geeft zelf aan dat tarieven afwijken dan die op de website staan vermeld, juist dat klopt!
11 cent start tarief klopt NIET het is een start tarief van € 0,19 vervolgens € 0,18 per minuut, tarief die je opnoemt is over 7 dagen afgelopen zie de actievoorwaarden (lokkertje?)
Mobiele kosten die je opnoemt idemdito zie hierboven, tijdelijk en niet kloppend!
SMS kost € 0,12 cent per SMS zie bellen.com.
Goedkoopste prepaid aanbieder is momenteel nog steeds aan kop Kruidvat en AldiTalk ook voor internet is AldiTalk het meest interesante 0,29 cent per MB of een bundel van 250 MB voor 7 euro.

Bron: bellen.com

› reageer

Voor internet is Vodafone veel interessanter: 250 MB voor 4,75 of 1 GB voor 7,25. De info op bellen.com is op meerdere punten niet correct. Zo verdubbelen Lebara, Ortel, T-Mobile International en Lyca standaard het beltegoed, waardoor de tarieven half zo laag uitvallen, hiermee houd de vergelijking geen rekening. Ook de kosten voor de Internet Extra Blox voor Vodafone prepaid staat verkeerd op de website. Als je elke maand 10 euro opwaardeert en gesprekken voert van gemiddeld 3 minuten is Ben prepaid goedkoper dan Kruidvat en Aldi, en zitten de kosten voor de eerste minuut op 18ct ipv op 27ct zoals op Bellen.com.

› reageer

@moose:
Je ractie vind ik een beetje apart. JIj schrijft over Lycamobile als lezer niet als gebruiker. Ten tweede baseer je je op bellen.com en die nemen acties niet mee(die acties worden tot op hden al manden op de laatste dag van de maand verlengt). Wat jij stelt is ongeveer: öpel maakt snertauto's, ik heb het zelf in een autoblad gelezen". Terwij ik zou kunne zeggen dat ik de OPel geweldig vind rijden omdat ik er zelf 1 heb. IK gebruik Lycamobile dagelijks en de tarieven die ik noem zij dus getest uit ervaring en daarom soms afwijkend van de site. Dus zeg niet "wat je zegt klopt niet want het staat niet op de site"wat op de site staat klopt niet met de praktijk.
bellen nar nederlandse mobiele nummers kost 9 cent niet 18. Sms nationaal kost 9 cent niet 12. En omdat 100% extra beltegoed al jaren geldt deel ik alle tarieven door 2, omdat je van die 20 euro beltegoed waar die tarieven vanaf gaan zelf maar 10 betaald hebt.
Dat je door e negatieve berichten een slecht gevoel krijgt bij deze aanbide sna ik, dat had ik zelf ook. In eerste instantie wilde ik die 300mb gratis internet gewoon eens probren bij een opwardering van 10 euro. Weer iets wat je schrijft wat niet klopt: die 300mb krijg je direct na een opwardering van 10 euro. INderdaad NIET als je een sim koopt waar al 7,50 op staat en dan niet opwaardeert met 10 euro, je moet zelf 10 euro opwaarderen. DE klantenservice bel je vanaf je mobiel niet met 020 maar met 1200 en dat is gratis. Het langste wat ik heb moeten wachten is 30 minuten(bij Simyo vaak 45) en het kortste 30 seconden. Dus ik zou zeggen waarom zou je het als je toch zo'n sim hebt voor 10 euro niet eens proberen.

› reageer

Als verkoper van diverse van deze budgetproviders voor bellen naar het buitenland moet ik zeggen dat Lyca de enige is die frequent voor problemen zorgt, in tegenstelling tot bijvoorbeeld Lebara of Ortel.

› reageer

Volgens mij hadden we deze discussie al eerder gevoerd:
En wel hier:goedkoop prepaid bellen
Op de post van dsterk is geen spelt tussen te krijgen en klopt als een bus.
Dit is Lyca, neerlands goedkoopste prepaid provider.

Als je met 10 euro opwardeerd krijg je de volgende zaken:
- 100% extra beltegoed, je 10 euro wordt dus 20
- 300mb gratis internet(moet je even de klantenservice bellen en dan activeren ze internet voor je. Klantenserviceis gratis)
OMdat je 20 euro krijgt voor 10 kan je in fiete alle tarieven door 2 delen. De tarieven op dit moment(dus incuslief de geldende acties van dit moment):
bellen naar vast:
(dit zij de tarieven die ik zelf heb ontdekt door te testen soms wijken die 2 cent af van de site
11 cent starttik, hiervoor kan je 30 minuten gratis bellen naar vast per gesprek. dat tarief van 1 cent geldt aleen buiten de acties en dan betaal je 9,5 cnet starttik en en halve cent per minuut.
mobiel: 0,095 starttik + 0,045 per minuut.
sms nationaal: 0,045 internationaal: 0,06
Als je langer als 1 minuut belt is Lyca de goedkoopste prepaidaanbieder. Als je ook weleens mobiel internet is die 300mb gratis internet echt ideaal.

Bellen.com is een van de meest partijdige vergelijkingssites als kleine aanbieder kom je er alleen op als je betaald, heb ik het idee.
Want die vergelijkingen zijn altijd onvolledig, er missen altijd al een paar goedkope providers. En daarnaast zijn de tarieven niet up to date.

Over dat aantal klachten, is Lyca inmiddels ook niet degene met de meeste klanten en daarmee ook niet het meeste verongelijkte klanten?

› reageer

@windstorm: Je hebt gelijk deze discussie speelt ook ergens anders maar kwam hier voort uit het antwoord wat ik iemand gaf die zich afvroeg of hij geld op z'n gratis simkaart zou zetten.
Vandag is mijn zakelijke nummer keurig overgezet naar lycamobile.
Volg voor nummer mee nemen niet de insrtructies bijgevoegd bij de simkaart of op de site maar doe het volgende, dan is je nummer binnen 10 dagen omgezet:
- vul het formulier in(denk bij het kiezen van je pen aan de kleur want je moet het inscannen)
- scan het formulier in
- mail het naar cs@lycamobile.nl
- bel daarna de klantenservice (dit moet je doen anders lezen ze je mail niet of laat) en vraag of ze de mail opzoeken en kijken of het leesbaar is. Ze vullen dan de aanvraag in waar je bij bent zodat je kan controleren of de gegevens kloppen.
Mijn nummer is prima overgezet alles werkt, ontvangen oproepen/sms.

› reageer

@ dsterk,

Kruidvat is toch echt 100% via INMO kreeg daarvan een bevestiging van Kruidvat klantenservice zelf, heb ze gebeld betreft nummerbehoud van Kruidvat Mobiel naar Lycamobile, dit is eindelijk gelukt via jou truukje, dank daarvoor, kreeg eindelijk iemand aan de lijn die het begreep en verstaanbaar was en welwillend. >

› reageer

Is dit geen scoop?

moose... gaat bellen met Lycamobile, een eerder door hem zelf verguisde provider waar helemaal niets van zou kloppen.

› reageer

@windstorm:
Ten eerste weet ik niet of Moose een hij of een zij is... Ten tweede: ik vind het eigenlijk wel super sportief dat iemand die eerst door reacties van anderen fel tegen Lyca was, na redelijke argumenten toch gewoon voor die provider kiest en zelfs zo sportief is dat aan ons te melden. IK vind dat eigenlijk wel cool van hem/haar.

› reageer

Zijn er nog gebruikers met positief nieuws en ervaringen?

› reageer

Hier iemand die met het broertje belt, toch allemaal een pot nat.

http://www.telecomvergelijker.nl/thread/50957

› reageer

gratis

› reageer

@ xam: Wat is de toegevoegde waarde van je opmerking "gratis" ?

› reageer

En weer blij met een dode mus..............

› reageer

Zeg dat wel, Topic closed.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Dit onderwerp is gesloten. Reageren is niet meer mogelijk.