van Vodafone naar Hollands nieuwe

Weet iemand of je nummerbehoud kunt doen als je van Vodafone naar Hollands nieuwe ga?? Omdat je ook geen nummer kunt meenemen als je van Vodafone naar Dealdirect ga en Hollands nieuwe ook een dochter van Vodafone is.

› reageer

Dealdirect is een winkel, Hollandsnieuwe is een MVNO. Dat is een wereld van verschil. Dealdirect verkoopt Vodafone abonnementen, echter enkel nieuwe aansluitingen en geen verlengingen van bestaande aansluitingen.

› reageer

Blabla, tnx, dat onderscheid wist ik niet).
Just to make things clear , je kunt dus wel nummerbehoud doen als je naar een MVNO ga, ook al is hetzelfde netwerk???

› reageer

Ik ga aanstaande maandag met nummerbehoud van KPN naar Simyo (KPN netwerk). Ja, dat kan

› reageer

ok dan .
En zijn alle problemen nu een beetje verholpen bij Hollands Nieuwe (mn nr.behoud) , of is het nog steeds, zoals sommigen zeggen, niet aan te raden??

› reageer

Zephur: ik ben al sinds januari bij Hollands Nieuwe. Heb toen nummerbehoud gedaan van Vodafone naar HN. Alles prima gegaan. En nog steeds tevreden.

› reageer

Ik ben een kleine maand geleden met nummerbehoud overgestapt. Ik had de veronica aanbieding met 5 euro korting. Na overstap mijn bundel verhoogd en ik hou gewoon mijn 5 euro korting voor de resterende 4 maanden. Overzetten is goed gegaan.

› reageer

kijk, dus ook goeie berichten...

Bbone, gold die veronica aanbieding vorige maand nog dan? die geldt toch alang niet meer?

› reageer

@ zephur,
Ik denk dat BB-one tijdens het afsluiten van de Veronica aanbieding niet voor nummerbehoud heeft gekozen en pas vorige maand zijn nummer heeft laten porteren naar hollandsnieuwe. Bij hollandsnieuwe kun je je nummer op een later tijdstip alsnog porteren.

› reageer

@ zephur,
Ik denk dat BB-one tijdens het afsluiten van de Veronica aanbieding niet voor nummerbehoud heeft gekozen en pas vorige maand zijn nummer heeft laten porteren naar hollandsnieuwe. Bij hollandsnieuwe kun je je nummer op een later tijdstip alsnog porteren.

Dat is helemaal correct. Gelijktijdig met het porteren heb ik mijn abonnement van € 5 (met veronica korting 0 euro) omhooggezet naar een 550 minuten/mb/sms plan en tot mijn verbazing hield ik mijn veronica korting, plus dat mijn opgebouwde tegoed opgemaakt wordt tegen de tarieven van de 550 minuten. Kortom ik ben erg tevreden over hollandsnieuwe. Enige nadeel is dat ik nogal vaak in het buitenland verblijf en mijn telefoon 'denkt' dat ik in Nederland aan het roamen ben, dus ik heb in mijn telefoon aangegeven dat ook bij roamen internetverbinding moet worden gemaakt en dat laatste vergeet ik nog wel eens uit te zetten als ik de grens over ga...

› reageer

Door het lezen van dit topic nagedacht en enkele dagen geleden nummerbehoud aangevraagd van Ben naar hollandsnieuwe. Op de site van hollandsnieuwe staat al de datum vermeld van overgang.
Heb ook het gratis Veronica abonnement, loopt in januari af, zeg het niet op, en dan heb ik in theorie een abonnement met alles uit de bundel, drie maanden beltegoed geldig, voordelig bellen buiten de bundel en maandelijks opzegbaar.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.