Gratis tablet bij gratis zakelijk abonnement (typhone.nl)

Topic report voor: Tablets met leuke korting ( circa 100 euro ) met kpn data 1 mnd abo
Toelichting gebruiker:
Spam.

Dit topic is verwijderd. Maar wat is er eigenlijk mis mee? Is toch een leuke aanbieding, zo'n tablet voor alleen de bezorgkosten? Ik heb er tenminste eentje besteld!

› reageer

In de link zat een affiliatie link en dat schijnt niet te mogen
En daarbij was het een weinig toegelichte post waardoor het spammerig overkwam, vooral met die affiliatie link.

Wat is affiliatie? http://nl.wikipedia.org/wiki/Affiliate_marketing

› reageer

Maar waarom zouden we krentenwegerig andere mensen
een hartstikke leuke aanbieding onthouden? Een tablet plùs
nog eens 3 maanden internet voor welgeteld € 9,95!

› reageer

Dat lijkt inderdaad niet verkeerd, loopt die aanbieding eigenlijk nog? En om wat voor een tablet ging het?

› reageer

Misschien weet Windstorm het nog. >
En anders moet je even kijken in het Moderatie Forum,
want het is inmiddels verwijderd...

› reageer

Dat is zo, in eerste instantie had ik de aanbieding niet eens goed bekeken, maar het is idd een mooie actie.
Typhone heeft hem alleen vermeld in hun nieuwsbrief via de website kom je er niet bij: dus bij deze de link:
http://www.typhone.nl/tablet-actie-zakelijk

Edit; kvk verplicht

› reageer

Goed werk, Windstorm! We moeten een beetje vrijbuiters blijven
op deze site, dat is ook goed voor de hoeveelheid toekomstig bezoek!

› reageer

Nog wat info: de actie is op basis van cashback, alleen bedoeld voor ondernemers en loopt nog tot 30-11-2011. Het gaat om een Yarvik TAB210 tablet. Op tweakers staan over die tablet HIER een aantal beoordelingen.

Op de website van Typhone.nl staat verder:
Extra Voordelen
- Gratis Yarvik TAB210.
- KPN Tablet Internet Start: De eerste 2 maanden krijgt u 50% korting en betaalt u slechts € 8,40 p/mnd. Daarna kost het abonnement € 16,80 p/mnd. Uitgaande van een minimale looptijd van 3 maanden betaalt u de eerste 3 maanden in totaal slechts € 33,60. Echter, Typhone.nl stort dit bedrag op uw rekening. Na deze drie maanden is het KPN Tablet internet Start abonnement maandelijks opzegbaar.
Er komen nog wel aansluitkosten bij, dus bij tijdig opzeggen en na ontvangst van cashback kost de deal inderdaad netto 9,95 euro (incl. BTW).

› reageer

Bij welke stap moet het kvk-nummer ingevuld worden?

› reageer

Op het contract moet het kvk-nummer vermeld worden, tevens dien je een kopie kvk bij te voegen, ze zeggen dat die niet ouder mag zijn dan 1 maand.

Verder tekent Typhone 9,95 verzendkosten. Dus met de aansluitkosten kom je dan op 19,90.

Omdat het een zakelijk contract is geldt tevens een opzegtermijn van 3 maanden, dus je moet meteen alweer opzeggen, om niet alsnog meer te betalen.

› reageer

Ik had geen uittreksel KvK, kreeg keurig bericht
dat zij dat ook voor me konden opvragen.

› reageer

Ik werk op een school maar wij hebben geen KVK nummer. Iemand een idee of daar een mouw aan te passen is?

› reageer

Je kunt proberen contact op te nemen met KS van Typhone.
Ze waren in mijn geval heel bereidwillig mee te denken...

Overigens: ik heb intussen het contract binnen, heeft een looptijd
van 1 maand, dus volgens mij geen 3 mnd opzegtermijn!

› reageer

De contractduur is inderdaad 1 maand.
Als KvK-uittreksel wordt een printje van het gratis zoekresultaat op de website van de kvk geaccepteerd.
De aanbieding is volgens de website geldig tot 30-11-2011 15:00 uur.
Na je aanvraag heb je twee weken om de spullen in te sturen.

› reageer

Mooie actie dit en goed dat hij toch uit de spam krochten van dit forum is gehaald door de oplettende TV'er!

Heeft iemand die contract termijn zwart op wit? Kan ze op de site van kpn niet vinden, en het enige linkje dat er naar verwijst is dood?

› reageer

Ook 1 besteld, bedankt !

› reageer

de posting had ik hier geplaatst, maar was een dag later zonder terugkoppeling naar mij verwijderd. Heb niet de moeite genomen om hier vragen over te gaan stellen, ik zie het zelf als 1 van de de redenen van de teloorgang van dit forum waar ik vroeger vaak kwam.

de beschuldiging van de de kop iets te vaag was klopt misschien wel, maar dan is het toch wel vreemd dat er nog steeds geen topic is geopend met een "aanvaardbare" topic, terwijl het mijn inziens toch wel een hele leuke aanbieding is. Dat de link niet mocht was ik me niet bewust van, daar ik de aanbieding niet bij typhone zelf kon vinden had ik mijn eigen link gekopieerd die in de nieuwsbrief stond via tinyurl

› reageer

Nou nou, wat een loftuitingen. Ik krijg het er gewoon warm van
(en dat is reuze prettig in deze tijd van het jaar)!

@Marck
Copy & paste van mijn contract:

Contractant:
Stichting...
....(Gypsy)
...straat...
...Amsterdam
Alle genoemde prijzen zijn exclusief 19% BTW.
Ordernummer: 110......
KPN Tablet Internet Start
Simkaargegevens:
Abonnement gegevens:
Overige contractgegevens:
Simkaartnummer: 444.....
Mobielnummer: 062.......
Aansluitkosten (eenmalig) 8,36
Kosten per maand 8,41 per maand 2 maanden lang, daarna 16,81 per maand
U ontvangt per maand 500 MB
Ingangsdatum 25112011
Einddatum 24122011
Contractduur 1 maanden

Ik kan het niet anders zien: contract per maand opzegbaar.

› reageer

Hoi Gypsy,

Allereerst bedankt voor de Tip!

Heb jij inmiddels de simcard/tablet binnen?
Ga jij nu gelijk opzeggen (1maand opzegtermijn)?

› reageer

Simcard is binnen, tablet nog niet (met bericht, wordt nabezorgd).
Opzeggen lijkt me nu nog niet nodig, kan altijd nog
(als het maar voor het begin van de derde maand is >).

› reageer

Ik vind die Huawei S7 ook niet verkeerd. Zit tenminste G3 functionaliteit op.

› reageer

Laten we hopen dat we nu de tablet snel ontvangen zodat we daadwerkelijk gebruik kunnen maken van de mobiel abo dat al meteen ingaat waarschijnlijk.

Vanaf vandaag is online opzeggen overigens ook mogelijk bij KPN naast de bestaande mogelijkheden (schriftelijk en telefonisch).
http://www.kpn.com/prive/service/opzeggen.htm

Heeft iemand al de tablet ontvangen?

› reageer

Vandaag het contact aangepast naar een Huawei S7, cash back werd ook meteen verrekend. Op het contract staat inderdaad dat het per maand opzegbaar is. Geen minimum dus

› reageer

Ik heb vandaag ook de microsim ontvangen. De tablet wordt nageleverd.
Nu staat er op de site van Typhone dat de levertijd circa twee weken is (http://www.typhone.nl/kado/yarvik/tablet-tab210-7-inch). Tegenvaller.

Opzeggen kan bij KPN inderdaad ook per formulier op de website, maar daar moet je wel je klantnummer voor hebben. En dat staat op je factuur, die je dus nog niet hebt gehad.

› reageer

Kan hier trouwens nog een reactie van een mod vanaf?
Ik bedoel maar: klakkeloos verwijderen als iemand wat meldt
is wel erg gemakkelijk, maar wordt er door de personen zèlf
ook nog een beetje nagedacht...?

› reageer

Vandaag met Typhone gebeld over de levering. De tablets worden bij hun a.s. maandag geleverd, verwachte hij. Als dat allemaal goed gaat dan hebben we de tablets dus in de loop van de volgende week wel binnen.

› reageer

weet iemand of de huawai versie een capacitief of recitatief scherm heeft? staan verschillende dingen op inet

› reageer

weet iemand of de huawai versie een capacitief of recitatief scherm heeft? staan verschillende dingen op inet

heeft een recitatief scherm, heb hem zelf namelijk besteld ( en al sinds vorige week woensdag in huis ) De eerste capacitief scherm kost toch wel weer ietjes meer . Voor de rest redelijk tevreden mee hoewel het voor mij eigenlijk niet meer dan een gadget is.

› reageer

mmm op de typhione website staat n de beschrijving capacitief.... balen.. had m wel genomen met een capacitief schermpje. Er zijn in totaal iets van 4 versies van de S7. scherm, cpu en camera verschillen....

› reageer

Ik vrees dat er wellicht een opzegtermijn van 3 maanden aan vast zit, hoe krom dat ook klinkt bij een contract van 1 maand.

Op de site van KPN is te lezen dat verschillende zakelijke producten een opzegtermijn van 3 maanden hebben, zie hier.

Bij particuliere abonnementen daarentegen lijkt inderdaad wel één maand opzegtermijn voor te gelden, zie hier.

EDIT : bovenstaande klopt kennelijk toch niet. Zojuist KPN zakelijk aan de lijn gehad hierover en bij deze Tablet Internet Start abonnement geldt toch wel een opzegtermijn van 1 maand.

› reageer

Net een mailtje binnen:

Geachte klant,
Bij dezen berichten wij u dat de onderstaande producten op 2 december 2011 per pakketpost van PostNL aan u verzonden zijn.
Verstuurde producten:
- 1x Yarvik Tablet TAB210 7 inch
U kunt de zending volgen op www.tracktrace.nl. U heeft daarvoor onderstaande gegevens nodig. U kunt ook op de onderstaande link klikken om rechtstreeks de verzendstatus te bekijken.

Lekker nog vóór Sinterklaas dus...>

› reageer

Dezelfde mail heb ik ook binnen gehad eind van de middag. Gaat lekker snel.
Hebben andere ook het gevoel dat de factuur van Typhone niet helemaal klopt. De te ontvangen bedrag is bij mij nu €30 (inc. BTW) terwijl op de site € 33,60 (excl BTW) stond vermeld wat neerkomt op € 40 (incl. BTW).

Op de factuur die ik vandaag ontving zijn de verzendkosten van €10 in mindering gebracht op de cashback waardoor de cashback een tientje lager valt. Maar die verzendkosten moest ik natuurlijk meteen betalen bij het bestellen.

Andere met dezelfde probleem?

› reageer

Het was mij van tevoren wel duidelijk, dat de verzendkosten
buiten de cash-back vielen. No problem dus.
Wat misschien wèl een probleem kan worden: het contract geldt voor
een minimumduur, die vermeld wordt in de overeenkomst (dat is die eerste
maand dus). Vervolgens wordt dit contract "van rechtswege" omgezet in
een overeenkomst voor onbepaalde tijd, waarvoor een opzegtermijn van
3 maanden geldt.

Volgens mij moeten we dus om veilig te zijn de overeenkomst opzeggen
vóór het einde van die eerste maand (niet verlengen dus eigenlijk...). :

Iemand hier iets zinnigs over te zeggen?

› reageer

Zoals poster 123456 al meldde is de minimale looptijd 3 maanden en daarna is het contract maandelijks opzegbaar. De cashback van Typhone bedraagt 33,60 euro en dit zijn de abokosten voor de eerste 3 maanden. Die moet je dus uitdienen. Vervolgens voor het begin van maand 3 opzeggen zodat je er niet een 4e maand aan vast zit. Aan een contractsduur van 1 maand zou klant geld verdienen (aansluit- en verzendkosten buiten beschouwing gelaten). Die tijd ligt ver achter ons.

› reageer

Ik heb de gratis tablet ook besteld, dus alleereerst bedankt voor het posten van deze aanbieding. Die van mij is ook onderweg, hoop dat ik hem vandaag ontvang, het wordt morgen toch een regenachtige dag en van Sinterklaas verwacht ik weinig dit jaar. Denk helaas ook dat er iets niet klopt aan de cash-back. Dat we de verzendkosten zelf moesten betalen, wist ik, maar als je hem bij je bestelling al via IDEAL moet betalen en Typhone hem nu van de cah-back aftrekt, betaal je dus twee keer verzendkosten.

› reageer

Ik heb 'm ook besteld, ben benieuwd!

› reageer

Iemand enig idee of de Huawei S7 wel een GPS heeft. Op internet zie ik ergens staat dat het wel zo zou zijn, maar de handleiding van de tablet op de site van Typhone bevestigd dit niet.

› reageer

Mijn Huawei s7, van deze actie, heeft GPS

Om op te zeggen of om mijn KPN voor mobiel te activeren heb je je klantnummer nodig, iemand een idee hoe KPN dit verstrekt? Je kan hier natuurlijk de klantenservice voor bellen, maar het zou toch normaal zijn als KPN dat bijtijds verstrekt.

› reageer

Om telefonisch (1200 of 0612001200) op te zeggen hoef je je klantennummer niet te hebben. Je mobiel nummer is voldoende.

› reageer

Iemand enig idee of de Huawei S7 wel een GPS heeft.

heeft GPS ontvanger

› reageer

Ik heb de mijne nog niet binnen, staan in bestelling ( Huawei S7 )

› reageer

Cashback is vandaag bijgeschreven 33,60 + 19% btw.

Die laatste factuur die niet zou kloppen, klopt bij mij wel. Het is een verzamelfactuur. Waar zowel de verzendkosten als de cashback op vermeld staat. Daardoor lijkt het dat je minder teruggestort krijgt. Maar ze storten wel het gehele cashback bedrag terug.

› reageer

Hier ook bijgeschreven. Keurig hoor!
Alleen: het tablet werkt niet goed - of ik kan
er niet goed mee omgaan natuurlijk.
Springt steeds in de slaapstand...
En dat is dan weer

› reageer

Hoi,

Ik heb de tablet en de sim binnen maar je kan de sim nergens in doen
weet iemand hoe dat gaat?
via dongel?

› reageer

Dat Yarvik apparaat heeft geen G3 functionaliteit, zal niet gaan dus....

Mijn Huawei is onderweg trouwens...

› reageer

Dat de Yavrik geen simkaart slot heeft stond eerst niet bij op de site. Vandaag viel het me op dat het onderstaande staat:
"Deze tablet beschikt niet over 3G. Gebruik het internetabonnement met een 3G apparaat."

Jammer dus...maar verder gaat het surfen prima via WiFi.

› reageer

Ja, ik zat ook al te kijken: waar moet die simcard nou in...
Maar wij hebben hier ook wifi en da's een groot geluk
bij een ongeluk, want we hebben hier in het verleden al wat
ongewenste internetbetalingen gedaan!

› reageer

Ik heb miijn eerste factuur van KPN binnen. Over de eerste volle maand is gewoon € 16,81 exclusief BTW berekend. Niets van korting te bekennen, zoals in de opstelling van Typhone.nl.
Ik ga ze zo maar eens bellen.

› reageer

Onze eerste factuur zal 16,76 (excl. BTW) moeten zijn vanwege de aansluitkosten van 8,36 (excl BTW).

› reageer

De eerste factuur van KPN is dus 16,81 voor de eerste volle maand, plus nog wat voor de dagen in de maand november. Eenmalige kosten zijn nog niet berekend.

Typhone.nl zegt dat de in de aanbieding beloofde korting bestaat uit het feit dat Typhone.nl een bedrag op je rekening stort. Ik kwam er telefonisch niet verder mee en ga het per mail bij ze aankaarten.

Kopie van de tekst uit de factuur:

Periodieke kosten Bedrag (€) BTW
Tablet Internet Start 28.11 - 30.11 1,68
Tablet Internet Start 01.12 - 31.12 16,81
Totaal periodieke kosten 18,49

Verbruik 01.11.11 - 03.12.11
Totaal verbruikskosten 0,00

Eenmalige kosten Bedrag (€) BTW
Tablet Internet Start 28.11.11 0,00
Totaal Eenmalige kosten 0,00

› reageer

Best grappig allemaal, maar toch een beetje raar verhaal:
men biedt dus mobiel internet & tablet aan, dat je vervolgens
niet kunt gebruiken doordat de simkaart niet in de tablet past... >

› reageer

De 50% korting voor de eerste twee maanden is een algemene actie van KPN zoals ook op de site van KPN aangekondigd, zie hier.

Heb je KPN al gesproken hierover?

› reageer

Update!!!!

Ik heb mijn Tab ook binnen, heb met de gegevens die ik van Typhoon heb gekregen gebeld met KPN aangegeven dat ik mijn abonnement op wil zeggen.

Abonnement ingangsdatum 06-12-2011
Opzegging termijn 1 maand vanaf het moment dat de opzegging bij de betreffende organisatie binnen is.
Heb gebeld met KPN zij hebben aangegeven dat mijn abonnement tot en met 07-01-2012 loopt en dan is het afgelopen

WINST DUS !!!!

BEDANKT AAN DE PLAATSER VAN DEZE TOPIC

› reageer

Mijn Huawei vanochtend binnengekregen, hoe kom je aan je klantennummer ?

› reageer

@ Gypsy Je kunt proberen contact op te nemen met KS van Typhone.
Ze waren in mijn geval heel bereidwillig mee te denken...

Wat hield het heel bereidwillige in? Ik heb ook geen KvK en kon derhalve geen bestelling plaatsen volgens de KS van Typhone

Is iemand anders gelukt om KvK te omzeilen?

› reageer

Nee, KvK omzeilen lukt niet denk ik, is nu eenmaal een zakelijk abonnement...
Maar ik heb geen inschrijvingsnummer voorhanden (is een al jaren slapende
stichting) en toen hadden ze ook genoeg aan een kopie van de acceptgiro.

Overigens: ook vandaag opgezegd, die man kon niet geloven dat er
helemaal geen simkaartje in past!

› reageer

Ik heb zonet bij KPN via 06 1200 1200 het abonnement opgezegd.
De medewerker vroeg mij per wanneer dit moest. Ik antwoordde dat dit per eerstmogelijke gelegenheid moest. Zijn reactie was dat er geen looptijd aan zat en dat het per vandaag kon. Zo gedaan dus. Ik krijg nog een bevestiging per e-mail en via de ouderwetse papieren briefpost.

› reageer

Hier ook gebeld met bovenstaande nummer en op kunnen zeggen met een termijn van 1 maand, dus 8 januari.

Over 2 weken de bevestiging... nu maar even afwachten.

Misschien nog maar een abonnement aanvragen

› reageer

Ik heb net ook gebeld en mij werd verteld dat ik geen zakelijk abbonement heb afgesloten maar een particulier abbonement en dat het bij mij pas na 3 maanden kan afsluiten.

› reageer

Alle spullen binnengekregen.
Netjes en snel afgehandeld van Typhone!
Ongelooflijk inderdaad deze aanbieding, zeker omdat ik 'm inderdaad ook per 8 januari kon opzeggen.
Bedankt TS!

› reageer

Ik heb net ook gebeld en mij werd verteld dat ik geen zakelijk abbonement heb afgesloten maar een particulier abbonement en dat het bij mij pas na 3 maanden kan afsluiten.

Rare zaak.
Als je met Typhone bent overeengekomen dat je ingaat op de aanbieding, dan moet Typhone voor jou een contract 'tablet internet start' afsluiten bij KPN. Dat abonnement is er alleen zakelijk.
Wat stond er in je contract, dat je hebt teruggestuurd?
Wat stond er in de bevestiging van je KPN abonnement?

› reageer

Grote vraag is natuurlijk ook: heb je een KvK nummer moeten opgeven?

› reageer

Mij werd vanmorgen per telefoon ook verteld dat de opzegtermijn drie maanden was. Een uur later opnieuw gebeld en vanaf kpn.com voorgelezen dat de opzegtermijn ook voor zakelijke abonnementen een maand is. Toen probeerden ze nog wat anders: moet altijd per de eerste van de maand. Ook dat tegengesproken natuurlijk. Hij zou de opzegging wijzigen naar 8 januari. Ben wel benieuwd, want omdat hij een opzegging van zijn collega ging wijzigen, kon ik daarvan geen schriftelijke bevestiging krijgen.

› reageer

Grote vraag is natuurlijk ook: heb je een KvK nummer moeten opgeven?

Heb een kvk nummer opgegeven. In de bevestiging staat dat het een kpn tablet internet start is. Kpn zij dat zakelijk en particulier hetzelfde was. Zal dadelijk nog wel een keer bellen. Anders word het abonnement 8 maart 2012 opgezegd.

› reageer

Uit onze gezamenlijke contacten met KPN komt een wonderlijk beeld naar voren. Iedereen zegt wat anders daar.
Öndertussen heb ik nog geen bevestiging binnen van mijn opzegging per gisteren.

› reageer

Kun je opzeggen zonder klantnummer ?

› reageer

Ja, je hebt alleen het mobiele nummer nodig
(van de simkaart die je niet gebruiken kan dus >).

› reageer

Ja, je hebt alleen het mobiele nummer nodig
(van de simkaart die je niet gebruiken kan dus >).

Bij mij werd als controlevraag de tenaamstelling gevraagd.

› reageer

Net online opgezegd.....
Dat Huawei 7 geval valt niet tegen, leuk apparaat, redelijk snel, robuust

› reageer

Net online opgezegd.....
Dat Huawei 7 geval valt niet tegen, leuk apparaat, redelijk snel, robuust

Heb je een bevestiging gekregen?
Heb je de online opzegmogelijkheid van 'privé' gebruikt? Want bij 'zakelijk' zie ik hem niet.

› reageer

Zojuist opgezegd met 1 maand opzegtermijn via 0800-0105. De medewerker legde mij het als volgt uit: opzegtermijn Particulier aansluitingen 1 maand, Zakelijk 3 maanden. Dit 'tablet internet start' abonnement is een particulier abonnement dat zakelijk is afgesloten. Zakelijke abonnementen is bijv. een bedrijfsbundel abonnement.
Hij vertelde mij dat alle dongel etc. abonnementen 1 maand opzegtermijn hebben. Natuurlijk nog geen bevestiging hiervan binnen.

TS _/-o_

› reageer

@verhoef40

Welke Huweai s7 heb je gekregen en welke android versie staat erop?
-er zijn 2 types s7. Eentje met resistive scherm en andere met capacitive .
-en is het slim versie of de andere?Zou je de ean code vermelden van het apparaat.

› reageer

Heb eerste fractuur binnen en ook bij mij betaal ik 16,81 euro. Hebben dit meerdere mensen hier ook.

› reageer

EAN = 6920702706793

› reageer

Zo, de tweede tablet is ook onderweg, hoeven we op vakantie geen ruzie te maken over deze "ereader".

@bigjohnny
Heb eerste fractuur binnen en ook bij mij betaal ik 16,81 euro. Hebben dit meerdere mensen hier ook.

Het zou toch moeten lukken om met een printscreen KPN te overtuigen van de 50% korting voor de eerste maanden.

› reageer

Ook wij hebben een factuur binnen met 16,81 euro p/m aan abonnementskosten. Gelijk KPN gebeld en de medewerkster zei dat je binnen 1 maand na activatie een brief van KPN zou krijgen met een actiecode. Deze moet je activeren en dan wordt de korting automatisch verrekend op de tweede/derde factuur.

› reageer

Beetje vreemde gang van zaken. En ook hier weer:de
medewerkers weten kennelijk niet wat hun collega's
allemaal aan de klanten vertellen...

› reageer

Heb even op de site van kpn de betreffende abonnement gevonden. By the way wat een bagger site, het is niet echt gebruiksvriendelijk. http://www.kpn.com/zakelijk/mobiel-werken/tablet-internet-start.htm
Hierin staat vermeld dat de eerste twee maanden 50% korting van toepassing is.

› reageer

Ik heb maar snel een pdf-je gemaakt van die site.

› reageer

Heb ik gisteren via mail mijn abo opgezegd, krijg ik een reactie dat ik moet bellen. Ik dacht hier te lezen dat je gewoon via de mail kon opzeggen.

› reageer

Heb ik gisteren via mail mijn abo opgezegd, krijg ik een reactie dat ik moet bellen. Ik dacht hier te lezen dat je gewoon via de mail kon opzeggen.

Frappant. Ik heb gisteren gebeld, omdat ik nog steeds geen bevestiging had. Die medewerker zei me dat ik maar moest mailen naar bedrijfsrelaties.kpn.mobile [at] kpn.com , omdat het alleen schriftelijk kon worden opgezegd. En mail telt ook als schriftelijk.

› reageer

Heb vanmiddag ook gebeld, kreeg ook dat mailadres door. Kon telefonisch niet opzeggen dus gaf aan dat ik via de mail heb opgezegd en dat hun reactie was dat het telefonisch moest. Heb aangegeven dat dit kastje van de muur is en dat ik hoop dat het via dit mailadres wel goedkomt.

› reageer

Heb vanmiddag ook gebeld, kreeg ook dat mailadres door. Kon telefonisch niet opzeggen dus gaf aan dat ik via de mail heb opgezegd en dat hun reactie was dat het telefonisch moest. Heb aangegeven dat dit kastje van de muur is en dat ik hoop dat het via dit mailadres wel goedkomt.

› reageer

Toch ook maar 2 stuks besteld. hopen dat het voor de kerst binnen is..

Maar nu willen ze een kvk van 1 maand oud...jammer vorige net te oud..
Maar ook een uittreksel van een energie leverancier..!?
sinds wanneer is dat? en is het echt nodig?

ah zie net dat het een van de 2 moet zijn :-) alweer een prob minder.

› reageer

Mijn uittreksel KVK was 3 maanden oud geen probleem. Op de Huawei staat trouwens android 2.1 das wat minder. :0(

› reageer

Beste mensen let op. De huawei heeft geen capacitive scherm maar een resistive. De informatie op website klopt dus niet.

Ik zie net dat ze de gegevens van de huawei hebben aangepast. Eerst stond er dat het een capacatitive scherm had. Maar nu niet meer en wordt vermeld dat het om een 103 versie gaat. Eerst stond dit er niet bij.

› reageer

verhoef40 kun je even onder de batterij klep kijken welke product code je hebt? het begin met een s10x

› reageer

Bij mij op de doos staat dat het om een 103 versie gaat

› reageer

Even iets wat ik heb gevonden, je kan je tablet van hauwei updaten naar een nieuwe rom ofwel nieuwe android versie.
linkje is hier

http://www.uptomark.com/download-huawei-ideos-s7-android-2-2-2-rom-installations-guide/

thanx voor de tip overigens, hij is nog steeds geldig en loopt 16 dec af.

vraag: heeft iemand er ook meer in 1x besteld? is dit gelukt?

› reageer

Ik zit nog steeds met het probleem dat ie al na
een paar minuten in de "slaapstand" gaat...

› reageer

Heeft iemand al een bevestiging van KPN binnen?

› reageer

Heeft iemand al een bevestiging van KPN binnen?
Ja, bevestiging is hier binnen, gedateerd 8 december.
"Jammer dat u ons verlaat, u ontvangt eventueel nog een eindafrekening."

› reageer

@ gyb, is deze via de telefoon of via de mail opgezegd?

› reageer

Via telefoon. Een aardige meneer die niet snapte dat de simkaart er niet in kon...

› reageer

@Windstorm. Zeer bedankt voor de tip.
@tabje. Wij hebben er 2 besteld, met gedeelde verzendkosten dus 15,00 per stuk !!
Kan iemand mij uitleggen hoe het plaatsen van een app in zijn werk gaat ? Op mijn Samsung is 't kinderwerk maar hoe dat met APK moet en waar ik 't appje nu vandaan moet halen, geen idee !!! Bij voorbaat dank.

› reageer

Via android market gaat het het makkelijkst.Staat op de Huawei.

› reageer

@Windstorm. Zeer bedankt voor de tip.
WTF?? Die heeft juist geprobeerd het te verwijderen!

› reageer

Oeps, dan zetten we Windstorm even in de hoek .
En degene die de link geplaatst heeft ontvangt bij deze mijn grote dank.

› reageer

@verhoef40
Kan wel op de Huawei staan, maar ik heb de Yarvik, en der staat iets over APK in de gebr. aanw. maar neit hoe je een appje erop zet! Dus wie vertelt 't mij ?

› reageer

[quote]@Windstorm. Zeer bedankt voor de tip.[/quote]
WTF?? Die heeft juist geprobeerd het te verwijderen!

Nou, nou ik heb de link uiteindelijk ook weer geplaatst hoor, dus wat meer credits mag wel.

(nogmaals: degene die als eerst deze link poste gebruikte een affiliatie en kwam nogal spammerig over. De moderators hebben de thread toen verwijdert.)

Die Yarvik vind ik behoorlijk treurig, wat mij betreft zonde van de grondstoffen,
gelukkig had ik ook nog een Huawei S7 erbij genomen, dat is opzich gewoon een grote android telefoon, leuk voor wat surfen op de bank.
Het beeldscherm is helaas niet goed genoeg om tv te kijken, ondertiteling is niet te lezen.

› reageer

Je moet maar durven.

› reageer

Hoor wie het zegt.

› reageer

En de support van Huawei is ook niet alles zeg....Zeer onoverzichtelijke site. Geen Android updates...

› reageer

OK zand erover !!! Neit blijven emmeren. En Windstorm kom maar uit de hoek.
Betreft de Yarvik, ik vind hem uitstekend. Ben er blij mee en zal hem gebruiken.
En dat mijn Samsung tab 7" op alle fronten beter is, ja da's logisch hè ?

› reageer

Zullen we het een beetje gezellig houden hier? Tnx! :

› reageer

Sorry, en medeforumleden. Jullie hebben gelijk.
Maar als je even terugkijkt naar het begin van dit topic
kun je je wel voorstellen dat het me even te machtig werd... >

› reageer

JAMMER mijn aanvraag is gecanceld geworden..
Mocht niet mee liften op mijn broertje z''n KVK aanmelding.

:-( wat 1 letter allemaal kan doen

› reageer

Heb ik ook met m'n zoon: 2 initialen waarvan 1 hetzelfde.
Ik zou zeggen: die 2e gewoon weglaten! >

› reageer

Sorry, en medeforumleden. Jullie hebben gelijk.
Maar als je even terugkijkt naar het begin van dit topic
kun je je wel voorstellen dat het me even te machtig werd... >

ach ik begrijp windstorm wel, er worden hier dagelijks honderden nieuwe threads geopend, en dan moet je af en toe met een hakbijl alles een beetje bijhouden.

zie ook dat er ook veel moderators hebben gereageerd, dus dat maakt ook wel iets goed

› reageer

Heb gisteren m'n abo opgezegd. Wordt half Januari beeindigd ! Dus na 5 weken. Uitgespaarde abovergoeding zal wel voldoende zijn om de tablet te financieren :-)
Maar wie neemt mij aan de hand om een appje te installeren met APK ?

› reageer

@rioli:

Mijn vrouw noemt dat soort uitspraken altijd cynisch.
Ik zelf spreek dan liever van "licht ironisch"...
De goede verstaander weet wat er bedoeld wordt! >

› reageer

en weg is de aanbieding, was geldig tot 16-12, 15.00 uur en is dus niet meer verlengd.
Nu een echte tablet (Galaxy TAB 8.9) of HP laptop voor een scherpe prijs bij 1 jaar vodafone bel+sms 65.

› reageer

Ik heb op kunnen zeggen via de mail, alleen het is wel over 3 maanden, helaas.
Jammer dat het niet per volgende maand kon.

› reageer

Ik heb op kunnen zeggen via de mail, alleen het is wel over 3 maanden, helaas.
Jammer dat het niet per volgende maand kon.

› reageer

Via 0800-0105 heb ik telefonisch op kunnen zeggen, opzegtermijn daarbij was 1 maand.
@bertV als ik jouw was zou ik dat ook eens proberen, want ondanks dat dit een zakelijk abonnement is is het toch maandelijks opzegbaar.

Op de vraag waarom er geen 50% korting werd gegeven, werd geantwoord: "U heeft het contract afgesloten bij Typhone, zie ik. Dan zult u met hen contact op moeten nemen daarover"
Beetje vreemde gang van zaken. Op het contract met KPN staat immers eerste 2 maanden 50% korting. Miss dat KPN zo toch nog wat extra abonnementsgelden probeert binnen te harken, gelet op de vele opzeggingen.

› reageer

Heeft iemand nou het probleem van "50% korting" opgelost?

› reageer

Heeft iemand nou het probleem van "50% korting" opgelost?

Heb contact gehad vorige week met typhone. Maar heb nog steeds geen antwoord gekregen. Ze zouden voor me contact opnemen met kpn.

Heb op de yarvik trouwens een andere rom (v20) opgezet. Alles loopt veel vlotter en zelfs market werkt.

› reageer

Ik heb ook contact opgenomen met Typhone, wacht nog
op antwoord. En dat deel ik hier natuurlijk! >

› reageer

@bigjohnnie
Hoe doe je dat die nieuwe rom eropzetten ?

› reageer

Reactie van Typhone:

We hebben contact opgenomen met KPN, die zullen
de korting op de volgende factuur verrekenen.

› reageer

@bigjohnnie
Hoe doe je dat die nieuwe rom eropzetten ?

ff google, zoek naar yarvik tab 210 tweakers.

› reageer

Ik had een mail ontvangen van Kpn dat ik per 13 maart zou stoppen met dat abo. Toen maar effe een mail teruggestuurd dat de opzegtermijn 1 maand is, aangezien het een particulier abo is dat op mijn bedrijf staat. Keurige mail teruggekregen dat mijn abo per 13 januari wordt stopgezet, lekker hoor

› reageer

Ik had een mail ontvangen van Kpn dat ik per 13 maart zou stoppen met dat abo. Toen maar effe een mail teruggestuurd dat de opzegtermijn 1 maand is, aangezien het een particulier abo is dat op mijn bedrijf staat. Keurige mail teruggekregen dat mijn abo per 13 januari wordt stopgezet, lekker hoor

› reageer

Zoals eerder gemeld, kon ik mijn abonnement telefonisch per direct opzeggen. Dat was op 6 december. Maar na een week had ik daar nog geen bevestiging van.
Toen ik daar per mail op reageerde, kreeg ik een opzegging per 6 januari, een maand opzegtermijn dus.
Geheel onverwacht werd ik gisteren gebeld door iemand van KPN die mij vroeg of ik mijn abonnement wou opzeggen, dat had hij uit een mail begrepen. Dat wilde hij wel doen, met een maand opzegtermijn. Toen ik hem vertelde dat een medewerker van KPN mij al opzegging per onmiddellijk had beloofd, heeft hij alsnog de opzegging per 6 december doorgevoerd. Het zou gecrediteerd worden op de factuur.
Even afwachten dus maar hoe dit afloopt.

› reageer

Waar heb je naar toe gemaild, want ik zit met het zelfde probleem dat ik niet eerder kon opzeggen.

› reageer

Ook hier de 1e factuur van KPN maar zonder de 50% korting. Heb naar KPN klacht formulier gestuurd en ook naar Typhone want vlgns KPN heeft Typhone bij de aanvraag de korting moeten vermelden. Kijken hoe dit afloopt...

› reageer

Hier ook 1e factuur ook geen korting, heel irritant...

› reageer

Vandaag hier de 2e factuur binnen, weer geen 50% korting.

Zucht, zal KPN hier nu maar eens over aan schrijven aangezien ze het niet zelf oplossen.

› reageer

Ik heb juist een factuur ontvangen dat ik ruim 10 euro teruggestort krijg.

› reageer

Bij mij ook de 2e factuur zonder enige korting. Heb het naar Typhone gemaild (de 1e factuur eerder ook) maar nog niets van ze gehoord dat het opgelost is.

Andere die het wel opgelost hebben? Via KPN of Typhone? Zo ja, hoe?

› reageer

Ik had aan Typhone gemeld dat de korting niet was verrekend in de 1e factuur van KPN. Zij zouden dat met KPN opnemen en dat is kennelijk gebeurd, want 2e
factuur was 10 euro terugbetaling... Prima geregeld dus, compliment voor Typhone wat mij betreft!

› reageer

meestal werken de kpn acties d.m.v. een code die meegezonden wordt bij de bevestigingsbrief van het abonnement.Deze code moet je weer online activeren , bij mobiel via deze site : www.kpn.com/mobielkorting. Ik weet niet of het in dit geval ook zo gaat, het veranderd nogal eens bij KPN. Dit alles onder het motto : hoe moeilijk kunnen we het maken voor de klant, zodat we ze toch maar niet de korting hoeven te geven.

› reageer

Al met al dus het tablet binnen en nog een eurootje of 16 winst,
geen gekke aanbieding dus.

Alleen werkt mijn apparaat helaas niet lekker: schakelt zichzelf
steeds al een minuutje of zo uit...

› reageer

Ach, ik heb zo'n 70 euri gekregen van typhone, ik had nog 40 euro opgespaard d.m.v. nieuwsbrieven haha. Yarvik inmiddels verkocht voor 80 euri dus het heeft lekker wat opgeleverd.

› reageer

Grmbl, ik krijg een nieuwe factuur terwijl ik 'm per 9/1 telefonisch heb opgezegd!
Welk mailadres kan ik gebruiken om de ks te bereiken?
dank!

› reageer

't is mij neit gelukt met een mailtje. Krijg een automatisch antwoord terug dat ik een formulier op de site moet invullen.
Heb een maand geleden zo'n formulier ingevuld, wordt neit op gereageerd.
50% vergeten en de toegezegde bevestiging van opzegging neit ontvangen.
Wat een ongelooflijk klantonvriendelijk bedrijf is dat zeg.
Heb 't afgetrokken bedrag maar gestorneerd. Dat zal wel helpen om contact te kunnen maken.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.