Delightmobile.nl

Gratis simkaarten. Nieuwe provider met scherpe prijzen. Zag het vandaag achterkant van de spitsdagblad.

› reageer

Zo te zien een Vectone-merk. De website is wel in wat haperend Nederlands. De prijzen zijn erg scherp, al zal dat ongetwijfeld zo zijn vanwege de introductie.

› reageer

Inderdaad uniek scherpe prijzen, in 1 klap de goedkoopste. Maar ja.... bij vectone komen smsjes nooit aan, maar ik bestel gewoon een sim en probeer het eens. wat ik me afvraag: - zijn dit werkelijke tarieven of weer met een beltegoed-verdubbel-constructie? - gratis internet, maar hoeveel mb?

› reageer

SIM aanvragen: http://www.delightmobile.nl/View/Order/FreeSim.aspx
Nummerbehoud: http://www.delightmobile.nl/View/Info/KeepYourNumber.aspx
Tarieven: http://www.delightmobile.nl/View/Rates/PricePlan.aspx
Voorwaarden: http://www.delightmobile.nl/View/Info/TermsAndConditions.aspx

› reageer

Het loopt blijkbaar storm. Mij lukt het niet eens om op de website te komen.

› reageer

Kan die internetkosten toch echt niet vinden 123456

› reageer

gratis internet, maar hoeveel mb?

Waar haal je dit vandaan? Dit kan ik nergens op de website vinden, enkel voor de Engelse variant van delight mobile.

› reageer

Om u te kunnen voorzien van telefoondiensten zullen wij soms een deel van uw persoonlijke informatie waarover wij beschikken verstrekken aan andere leden van Mundio Mobile Limited en aan andere bedrijven waar we een zakelijke relatie mee onderhouden. Uw persoonlijke gegevens zijn aan ons in vertrouwen verstrekt en wij zullen deze alleen delen wanneer dit wettelijk is toegestaan. Uw persoonlijke gegevens zullen niet eeuwig bewaard blijven maar zullen na een bepaalde periode vernietigd worden. Sommige gegevens zullen bewaard blijven nadat u uw account bij ons hebt afgesloten.

Privacy..........

› reageer

Kan die internetkosten toch echt niet vinden 123456Ik ook niet

› reageer

Hier loopt het anders ook storm met reacties.

Dit is een 100% vectone kloon, smsjes naar Kruidvat (6GMobile) en hollandsnieuwe en Trendcall (Teleena) komen daarbij niet aan.
Tevens is het niet mogelijk naar vaste nederlandse VoIP nummers te bellen, van onder andere Budgetphone en 12connect.

Voor de overige bestemmingen zijn ze met 3 cent natuurlijk wel erg voordelig. Let wel op de starttik van 9,5 cent.
Ik denk dat ze je beltegoed verdubbelen maar daarbij ook de kosten die ze rekenen, waardoor je dus effectief de tarieven betaald zoals op hun site.

Internet biedt Vectone niet aan in Nederland, ik denk dus ook niet dat je met ze kan internetten, hoe aantrekkelijk dit ook klinkt:
Gratis Mobiel Internet, elke dag.
De site zal wel letterlijk vertaald zijn vanuit de engelse variant: http://www.delightmobile.co.uk/

› reageer

Bedankt voor de tip. Eentje besteld. Ben benieuwd.

› reageer

Klopt het is eden 100% vectone-merk, maar misschien zullen die als honderden nieuwe klanten bellen ook wel wat gaan doen aan de problemen. zij er overigesn veel abonnementen waar je goedkoer kan bellen als voor 3 cent per minuut?

› reageer

Waarom willen ze nu 2 keer mijn achternaam weten op het formulier dat je moet invullen om een gratis sim aan te vragen.....

Vreemd genoeg kom ik trouwens op een 'normale' manier niet op de website. Ik heb een VPN-verbinding met mijn universiteit moeten maken, toen wilde de site pas laden.

› reageer

Ik heb de klantenservice gesproken, wat een drama qua engels dat spreken ze amper maar goed. Ik heb begrepen dat delight in Nederland niet gaat werken met een verdubbelconstructie van beltegoed. de trieven zij gewoon zoals ze zijn en vor 10 euro krijg je gewoon 10 euro. wel zo overzichtelijk. mobiel internet is inderdaad niet beschikbaar.

› reageer

Ook maar een gratis SIM besteld, weet iemand of daar ook al beltegoed op staat? Kon dat op de website niet vinden.

› reageer

Ongetwijfeld niet, vectone e.d. geven ook geen beltegoed op de sim. Maar wat ik niet begrijp: zowel vevtone als Lyca lijken hun oorsprong te hebben in India. vroeger werd zelfs wel gezegd dast het allemaal hetzelfde bedrijf was, maar nu beconcdureren ze elkaar(ze hebben overigens ook verschillende platforms/telefooncentrales). weet iemand meer van de achtergronden?

› reageer

Volgens de KS is, als je hebt opgewaardeerd, het beltegoed 1 maand geldig.
Wat over blijft ben je na 1 maand kwijt.

› reageer

vroeger werd zelfs wel gezegd dast het allemaal hetzelfde bedrijf was, maar nu beconcdureren ze elkaar(ze hebben overigens ook verschillende platforms/telefooncentrales). weet iemand meer van de achtergronden?

Waarschijnlijk ben je in de war met GTmobile. Dit is een merk van Lyca.

› reageer

Weet je zeker dat de medewerker ej begreep? toen ik over delight mobiel begon begon hij ook over een vectone mobile bundel die 1 maand geldig was en later bereep hij pas dat ik het over deligbht mobile had. 1 maand zou heeeeel kort zijn, vraaag me zelfs af of dat mag in Nederland.

› reageer

Er staat in hun voorwaarden dat beltegoed bevroren wordt na 180 dagen niet gebruik te hebben gemaakt van de aansluiting. Als vervolgens binnen 30 dagen niet opgewaardeerd wordt vervalt het beltegoed.

Opmerkelijk overigens dat ze in de voorwaarden spreken over 'bedreiging of mishandeling van personeel' en 'alle kosten die daaruit voort vloeien'. Wat verwachten ze? :')

› reageer

In de voorwaarden wordt verwezen naar subnummers die ik in ieder geval niet heb zien staan.
artikel 3 onder a. ??

› reageer

Ik heb nogmaals gebeld met KS.
Vermeld dat het om Delight Mobile gaat.

Volgens de medewerker is het tegoed, bij zowel Delight Mobile, als bij Vectone, slechts 1 maand geldig.

Die 180 dagen betreffen het afsluiten van het netwerk als er geen handeling is verricht met de simkaart.

› reageer

Die 180 dagen betreffen het afsluiten van het netwerk als er geen handeling is verricht met de simkaart.

Er staat dat je geen gebruik kunt maken van de dienst, uitgezonderd de klantenservice bellen. Daardoor mag je aannemen dat je wel gebruik kan maken van de dienst indien je langer dan een maand niet opwaardeert. Hoe kan je zonder tegoed immers gebruik maken van de dienst? Iets verderop wordt ook nadrukkelijk erover gesproken dat na 180 dagen een opwaardering nodig is om de blokkade ongedaan te maken.

Nu zou ik zelf toch al niet snel een euro uitgeven aan bedrijven die hun diensten zo presenteren als dit bedrijf. Zeg nou eens eerlijk: De gemiddelde Marktplaats oplichter en nepshop gebruikt nog beter (gebrekkig ) Nederlands dan de website van Mobile Mundio. Er staat geen kvk nummer op de website, de voorwaarden zijn in een mij onbekend Nederlands dialect geschreven. De mooiste tekst van deze nieuwe aanbieder staat onderaan de voorwaarden: Deze aanbieding is geldig t/m 31-12-2011.

Leuk zo'n gratis simmetje, maar als je besluit deze simkaart op te waarderen, dan moet je alles behalve klagen als 't niet naar behoren werkt. Als aan de buitenkant al zoveel prutswerk te zien is, hoe is dat binnen bij het bedrijf geregeld dan?

Tot slot: In de AV verwijzen ze je bij een geschil door naar de geschillencommissie. Ze zijn echter niet eens aangemeld bij de geschillencommissie!

› reageer

Ik heb een simmetje besteld, maar als het tegoed maar één maand geldig is ga ik er niet eens aan beginnen. En als er nog een paar euro tegoed resteert en je waardeert alvast op met 10 euro welk tegoed wordt dan bij een volgend gesprek eerst aangesproken? Fifo of lifo? Ik begrijp nu waarom de tarieven zo laag zijn. De provider verdient genoeg aan de verloren gegane beltegoeden.

› reageer

en hoe kom ik nu op die site .
krijg telkens De server op www.delightmobile.nl doet er te lang over om te antwoorden.

› reageer

@Dombi

Ik vermoed dat dit ligt aan je Internetprovider. Dat deze de toegang tot de site tegenhoudt. Ik heb namelijk hetzelfde probleem. Naast de site van Delightmobile.nl wil de site van Vectone bij mij ook niet laden.

Pas als ik een VPN-verbinding met mijn universiteit maak, willen beide sites laden.

› reageer

oke bedankt.
werk nu met telfort internet.
zal is vanavond is kijken als het bij ziggo wel leuk.
snap wel niet waarom,dat ze dat doen.
weer wat geleert.

› reageer

zo ik weet nu ook hoe ik op die site kom.
voor mensen die ook met telfort internet werken.
alvolgs gaan naar HideMyAss.com

Vul Deligthtmobile.nl in bij het grote invoervak en klik op "Hide My Ass!"

› reageer

voor mensen die ook met telfort internet werken.

Bij mij werkt de website gewoon (ik heb Telfort internet).

› reageer

Website werkt niet, heb Telfort internet.

› reageer

Hier ook nog steeds niet gelukt op die site te komen.
Heb Tele2 (Versatel).

› reageer

ik werk hier nu met ziggo en werk het wel.
maar thuis met telfort niet.
dan stap ik op via http://hidemyass.com/
en dan Delightmobile.nl en dan werkt het wel.
ik wou wel weten als dat bij ander gebruikers ook zo is. ?

› reageer

Heb Telfort en via http://hidemyass.com/ kan ik wel op de site komen van delightmobile.
Via mobiel internet van Citytel lukt het wel met de gsm.

› reageer

Iemand al een simmetje ontvangen?
Voor het bestelproces is de levertijd 5 werkdagen.
Na de bestelling komen er 2 werkdagen bij!

› reageer

Maar goed, wat moet je nou eigenlijk met zo'n sim?
Er staat niet eens beltegoed op... Dat kan béterrr! >

› reageer

je hebt iets aan die simkaart als je heel goedkoop wilt bellen. er bestaat geen goedkoper prepaidaanbod.

› reageer

Het is idd een laag tarief per minuut, maar wel elke keer een starttik a 10ct.
Daardoor altijd nog duurder dan de goedkope sim-only's

En je kan niet bellen naar VoIP nummers waaronder Budgetphone nummers!

Die site werkt ook niet via Opera Mini, dat is ook ietwat vreemd.

› reageer

Vandaag een 4 enveloppen binnen gekregen waarbij allen te weinig porto is betaald. Post.nl verzoekt de porto kosten zelf te voldoen. 2 stuks 1 euro bijbetalen en 2 stuks 1,50 bijbetalen. Dit geeft wel weer het amateuristische niveau van Delight.nl

› reageer

Hier inderdaad hetzelfde, 1 sim besteld, 1 met 1 euro strafport ontvangen. Gelijk mijn beklag gedaan bij de klantenservice.

› reageer

Lekker amateuristisch boel. Eerst dat formulier waar je twee keer je achternaam moet invullen, dan nog een euro strafporto. Bellen naar het buitenland is in elk geval goedkoop, dus die euro strafporto haal ik er wel uit. Maar het belooft wat als het mis gaat met opwaarderen of iets dergelijks.

Wel iets ontvangen dan de Vodafone microsim. Dat is al iets.

› reageer

Hier sim ook binnen met verzoek van PostNL 1 euro te voldoen wegens onderfrankering. De postzegel op de envelop is niet gestempeld en door hergebruik ervan blijft de schade beperkt tot 50 cent.
Nu was ik niet van plan om de sim te gaan gebruiken omdat ik na bestelling erachter kwam dat beltegoed na opwaardering maar één maand geldig is. Dan zijn er goedkopere alternatieven. Ik wil de ongeopende envelop retour afzender sturen als zijnde geweigerd. Maar of ik daarmee de strafport omzeil weet ik eigenlijk niet. Adres van delightmobile is me evenmin bekend.

› reageer

Hier hetzelfde 2 simkaarten met 1,50 strafport. Blijkbaar krijgt degene die ze hier moet versturen niet meer genoeg betaald van het hoofdkantoor of steekt die het bedoelde geld in eigen zak. Maar goed, moet je dat trouwens betalen? Het is toc niet mij schuld dat een aan mij geadresseerd poststuk verkeerd werd gefranceerd? Iemand al opgewaardeerd? Krijg je nou gewoon 10 euro voor 10 euro beltegoed of wordt het verdubbeld? en.. kost bellen naar nl echt 3 cent +9.5 cent starttik in de eerste minuut? verder merk ik dat tegenwoordig gebruik schijtn te worden gemaakt van het kpn netwerk. vroeger zaten ze toch bij vodafone met vectone?

› reageer

Vandaag een 4 enveloppen binnen gekregen waarbij allen te weinig porto is betaald. Post.nl verzoekt de porto kosten zelf te voldoen. 2 stuks 1 euro bijbetalen en 2 stuks 1,50 bijbetalen. Dit geeft wel weer het amateuristische niveau van Delight.nl@ gouryella,
De administratiekosten per ondergefrankeerde envelop bedragen 50 cent. Blijkbaar heb je 2 enveloppen van minder dan 50 gram en 2 enveloppen van net boven de 50 gram ontvangen. Bij envelop onder 50 gram moet 50 cent worden bijbetaald plus administratiekosten. Bij envelop boven 50 gram 1 euro plus administratiekosten.
Je hebt nog geen cent beltegoed en je bent al 5 euro armer.

@ dsterk,

Bij post binnen Nederland betaalt de ontvanger de kosten.
Bij post naar het buitenland betaalt de afzender de kosten.

› reageer

Nu was ik niet van plan om de sim te gaan gebruiken omdat ik na bestelling erachter kwam dat beltegoed na opwaardering maar één maand geldig is

Ik kon de geldigheid van het beltegoed al nergens terugvinden op hun website. In hun folder staat wel de volgende tabel:
----
Delight naar Delight mobiels
Opwaardeerbedrag / Bellen / Geldig voor
€5 / 3000 gratis min / 1 Week
€10 / 3000 gratis min / 2 Weeken
€20 / 3000 gratis min / 4 Weeken
----
Ik lees de geldigheid als de duur voor de 3000 belminuten. Of moet ik dat zien als de geldigheid van het beltegoed?

In de AV staat
"U dient elke 180 dagen een handeling met betrekking tot de aansluiting te verrichten (zie artikel 1 onder e). Wanneer u dat niet doet, zal uw SIM worden afgesloten van het netwerk en bent u in het geheel niet in staat gebruik te maken van de dienst, afgezonderd van het oproepen van onze klantenservice. Wanneer u binnen 30 dagen na de afsluiting het tegoed op uw account aanvult zal de afsluiting van uw SIM ongedaan worden gemaakt en zult u weer in staat zijn gebruik te maken van de dienst. Wanneer u niet binnen 30 dagen na de afsluiting het tegoed op uw account aanvult, zullen uw mobiele telefoonnummer en het aanwezige tegoed op uw account ten tijde van de afsluiting vervallen. Vervallen tegoeden zullen niet worden terugbetaald."

Dus volgens mij gaan die 30 dagen gaan volgens mij pas in na 180 inactiviteit en daarmee dreigende afsluiting.

Kijk ik verkeerd?

Eerder wordt de vergelijking gemaakt met Vectone. Maar volgens mij geldt daar de 30 dagen geldigheid alleen voor de voordeelbundels. Menich heeft de klantenservice wel aan de lijn gehad, maar die vind ik ook maar incompentent. Ik wil dingen zwart op wit zien. :d

› reageer

@ dreumes:
Ik heb met de klantenservice gebeld (of beter mij terug laten bellen zodat het mij geen beltegoed kost) Ik vertelde dat ik niet van plan bent om de kosten te betalen omdat iemand anders onvoldoende heeft gefrankeerd. Ze brengen de kosten in rekening bij de ontvanger wanneer ze niet weten wie de afzender is. Ik heb meteen verteld dat het Delight.nl is en dat zeer waarschijnlijk dit meer zal voorkomen. De medewerker heeft de gegevens genoteerd en het signaal doorgegeven aan zijn meerderen. Ook heeft hij de portokosten kwijtgescholden in het systeem. Ik roep dan ook iedereen op om het zelfde te doen anders is het een sigaar uit eigen doos!

quote]Vandaag een 4 enveloppen binnen gekregen waarbij allen te weinig porto is betaald. Post.nl verzoekt de porto kosten zelf te voldoen. 2 stuks 1 euro bijbetalen en 2 stuks 1,50 bijbetalen. Dit geeft wel weer het amateuristische niveau van Delight.nl@ gouryella,
De administratiekosten per ondergefrankeerde envelop bedragen 50 cent. Blijkbaar heb je 2 enveloppen van minder dan 50 gram en 2 enveloppen van net boven de 50 gram ontvangen. Bij envelop onder 50 gram moet 50 cent worden bijbetaald plus administratiekosten. Bij envelop boven 50 gram 1 euro plus administratiekosten.
Je hebt nog geen cent beltegoed en je bent al 5 euro armer.

@ dsterk,

Bij post naar het buitenland betaalt de afzender de kosten.[/quote]

› reageer

@ dsterk,

Bij post naar het buitenland betaalt de afzender de kosten.

Je mag de zending ook gewoon weigeren. Dan gaat het terug naar de afzender. Als die er niet opstaat, mag PostNL het poststuk openen om die afzender te achterhalen.

"Hoewel de afzender verantwoordelijk is voor de onderfrankering, stuurt PostNL het betalingsverzoek naar de ontvanger om vertraging van de post te voorkomen. U kunt ondergefrankeerde post weigeren. Het verschuldigde portbedrag en de administratiekosten hoeft u dan niet te betalen."

› reageer

Hier sim ook binnen met verzoek van PostNL 1 euro te voldoen wegens onderfrankeringAangezien ik steeds foutmeldingen kreeg bij een bestelpoging voor de Nederlandse Delight SIM, had ik een SIM besteld op de Engelse site. Vandaag de SIM ontvangen vanuit Londen gefrankeerd door een frankeermachine met 28 pence (= circa 33 eurocent). Was kennelijk ook te weinig getuige dit stempel op de envelop:
"DO NOT SURCHARGE
CORRECT POSTAGE RAISED BY
REVENUE PROTECTION
TREAT AS 1ST CLASS
MCH"
Volgens deze berichten betekent zo'n stempel dat men probeert (of heeft geprobeerd) om de portokosten alsnog bij de afzender op te halen. Dat zal waarschijnlijk wel gelukt zijn vanwege de frankeermachine.
In ieder geval een SIM erbij met Engels nummer!

› reageer

Ze brengen de kosten in rekening bij de ontvanger wanneer ze niet weten wie de afzender is. Binnen Nederland worden de kosten van onderfrankering altijd bij de ontvanger in rekening gebracht. Dus ook als de afzender bekend is. Dit om vertraging te voorkomen.
Je kunt het poststuk wel weigeren. De "Port Betaald" kaart aan het poststuk hechten, groot kruis erdoorheen en erop schrijven "Geweigerd" en terug in de oranje bus. Ben je ervan af en hoef je niet te betalen.

Mijn envelop weegt 44 gram dus 1 postzegel te weinig en 50 cent administratiekosten.
gouryella heeft 2 zwaardere enveloppen ontvangen waardoor er per envelop 2 postzegels te weinig zijn geplakt. Dat de enveloppen zwaarder zijn komt waarschijnlijk omdat de sims van een behoorlijk startbeltegoed zijn voorzien. >

› reageer

Wat een prutsers. Envelop zonder sim bij oudpapier, euro maar geplakt voor TNT die er niks aan kan doen. Als je al niet kan frankeren... Dan maar euro'tje verlies.

› reageer

@ u-serv

Jij hebt het over de 3000 gratis minuten, die gelden voor onderling "gratis" bellen.

Het algemene tegoed blijft geldig indien je eens in de 180 dagen gebruik maakt van je simkaart, netals bij Vectone het geval is.

@123456
Haha, een sim uit de UK, altijd leuk en handig.
Dat ze die opstuurde naar Nederland, zullen ze nu wel niet meer doen nadat ze van jouw brief een boete hebben gekregen.

› reageer

Iemand de sim al opgewaardeerd en gecheckt hoe lang het beltegoed houdbaar is?

› reageer

Waar kan je het belteoged krijgen? Kruidvat heeft wel vectone maar geen delight. werkt vectone tegoed hiermee?

› reageer

Waar kan je het belteoged krijgen? Kruidvat heeft wel vectone maar geen delight. werkt vectone tegoed hiermee?Onder aan de pagina van delight mobile staan de logo's van winkels waar beltegoed te koop is. O.a. Kruidvat en Trekpleister worden genoemd. Online kun je ook beltegoed kopen, maar is niet aan te raden. Gaat BTW overheen. Als je voor 5 euro wilt opwaarderen moet je 5,60 euro afrekenen.

› reageer

Online kun je ook beltegoed kopen, maar is niet aan te raden. Gaat BTW overheen. Als je voor 5 euro wilt opwaarderen moet je 5,60 euro afrekenen.

Er gaat geen BTW overheen, maar servicekosten. Opwaarderen.nl rekent servicekosten bij opwaarderingen van 5 euro (ongeacht aanbieder). Bij een opwaardering van 10 euro betaal je die kosten niet. Bij topeez.com kan het zonder servicekosten.

› reageer

2 Simkaarten ontvangen. 1 postzegel van 1 op de envelop. en een sticker van PostNL met Frankering Gecontroleerd No.......... en dan nog een soort (brede) QR-code. Zo te zien hoef ik niet bijtebetalen, maar denk wel dat het poststuk te zwaar is voor een postzegel van 1.

› reageer

Er gaat geen BTW overheen, maar servicekosten. Opwaarderen.nl rekent servicekosten bij opwaarderingen van 5 euro (ongeacht aanbieder). Bij een opwaardering van 10 euro betaal je die kosten niet. Bij topeez.com kan het zonder servicekosten.Dank voor je uitleg. Ik was niet bekend met opwaarderen via opwaarderen.nl of topeez.com. >

› reageer

Mijn envelop weegt 44 gram dus 1 postzegel te weinig en 50 cent administratiekosten.
gouryella heeft 2 zwaardere enveloppen ontvangen waardoor er per envelop 2 postzegels te weinig zijn geplakt. Dat de enveloppen zwaarder zijn komt waarschijnlijk omdat de sims van een behoorlijk startbeltegoed zijn voorzien. >

Ik heb 2 enveloppen met 2 simkaarten ontvangen en 2 met 1 simkaart. Voor elke enveloppe werd postzegel 1 gebruikt. Niet zo slim gedaan dus.
@dreumes: Ja heel veel startbeltegoed met zo'n gouden sim

› reageer

Ik heb 2 enveloppen met 2 simkaarten ontvangen en 2 met 1 simkaart. Voor elke enveloppe werd postzegel 1 gebruikt. Niet zo slim gedaan dus.Uit je eerdere post kon ik niet opmaken dat het in totaal om 6 simkaarten ging. 2 simkaarten in één envelop en 'm dan voorzien van 1 postzegel. Ze hebben wel zitten slapen bij delight mobile.

Ik was toch wel nieuwsgierig naar de inhoud van de envelop en heb 2 postzegels geplakt op de porto-kaart, w.v. 1 ongestempelde van delight mobile. >

› reageer

@ u-serv
Jij hebt het over de 3000 gratis minuten, die gelden voor onderling "gratis" bellen.

Het algemene tegoed blijft geldig indien je eens in de 180 dagen gebruik maakt van je simkaart, netals bij Vectone het geval is.

Ja, dat dacht ik dus ook . Alleen schreef Menich op 16/02/12 om 19:35 uur:

Ik heb nogmaals gebeld met KS.
Vermeld dat het om Delight Mobile gaat.

Volgens de medewerker is het tegoed, bij zowel Delight Mobile, als bij Vectone, slechts 1 maand geldig.

Dat is een dubbelcheck door hemzelf. Daarom vraag ik of dit ergens duidelijk zwart op wit staat.

› reageer

Iemand inmiddels de simkaart opgewaardeerd en de geldigheidsduur van het tegoed gecontroleerd?

› reageer

Lukt het jullie een sms bericht te verzenden met Delight Mobile ?

› reageer

Lukt het jullie een sms bericht te verzenden met Delight Mobile ?Ik kan je daarop geen antwoord geven omdat mijn sim nog niet is geactiveerd. Dat doe ik pas als ik van een gebruiker hoor dat het beltegoed een half jaar geldig is. >

› reageer

@Menich
Met delight en vectone lukt het niet naar vaste nummers van Budgetphone te bellen
en smsjes naar hollandsnieuwe (Teleena) en Kruidvat (6GMobile) komen niet aan.

Dit probleem speelt al een hele tijd bij Vectone (wat ook achter Delightmobile zit), maar ze lijken er niets aan te doen.

› reageer

Ik geloof dat ik de eerste ben die opwaardeert;-). hierbij mijn ervaringen.
voordelen:
- starttik die op de website wel wordt genoemd wordt niet berekent. NIet naar vast en niet naar mobiel. je betaald dus echt maar 3 cent per minuut zonder starttik. hoe het gaat met ondeerling bellen weet ik nhiet ik ken niemand met een delightsimkaart dus dat kan ik niet testen.
- het aantal minuten naar delight wat je nog over hebt wordt vermeld als je je resterende beltegoed opvraagt, wel netjes.
nadelen:
de door windstorm opgenoemde punten zij voor zover ik kan nagaan nog niet opgelost. budgetphone nummers bellen gaat nogsteeds niet. IK ken niemand met kruidvatmobiel of een teleena-sim dus dat kan ik niet testen.
- voicemail is niet gratis, kost gewoon 3 cent per minuut.
conclusie:
dit is de goedkoopste prepaidaanbieder van nederland. MObile bellen voor 3 cent per minuut is extreem goedkoop zeker zonder starttik. Het feit dat dit goedkoop bellen deels veroorzaakt wordt door een bug(de starttik staat wel op de site) en het fiet dat smsjes soms wel soms niet aankomen en je sommige nummers niet kan bellen(budgetphone) maakt deze provider slechts geschikt als simkaart erbij en niet las hoofdsim. Dat is jammer want zelfs veel abonnementen bieden duurdere tarieven aan voor bellen/sms. Internet wordt ook nog niet aangeboden. dat is ook een nadeel. Klantenservice kan niet zeggen wanneer dit wordt toegevoegd.

› reageer

@ dsterk,

En hoeveel maanden is het opgewaardeerde beltegoed geldig?

› reageer

volgens de klantenservice is het beltegoed onbeperkt geldig zolang je de simkaart 1 keer per 6 maanden gebruikt om te bellen of smsssen. Maar een zo goedkoop aanbod heeft volgens mij vooral zin voor regelmatige bellers. Als je het alleen maar wilt om 1 keer per jaar te bellen kan je feitelijk elke kart wel nemen want wat is nou een tientje per jaar.

› reageer

Ik heb zojuist gesproken met Michael van de Klantenservice van Delight Mobile en die deelde mij mee, dat er nu overwegend Nederlands sprekende Klantenservice medewerkers zijn.

Hij vertelde mij, dat het beltegoed bij Delight Mobile onbeperkt geldig blijft, bij minimaal éénmailg gebruik van de simkaart in de 180 dagen.

De beperkte houdbaarheid van het beltegoed betreft volgens hem uitsluitend de gratis minuten (bellen van Delight naar Delight) bij opwaarderen. Die ongebruikte GRATIS minuten vervallen volgens hem WEL na 1, 2 of 4 weken.

Het hier eerder genoemde verhaal van het niet met Delight Mobile en Vectone kunnen bellen naar vaste nummers van Budgetphone en smsjes versturen naar hollandsnieuwe (Teleena) en Kruidvat (6GMobile), werd door hem bevestigd.
Hij deelde mij desgevraagd mee, dat zij er wel degelijk aan werken om dit op te lossen.

Ik heb hem gevraagd, of zij nog een soort van webcare instellen, voor met name telecomvergelijker.nl, opdat wij bij vragen dan hier direct een terugkoppeling kunnen krijgen en zij bij onjuistheden direct kunnen reageren.
Hij was hier heel belangstellend naar, hij heeft met mij meegekeken op deze site en wil dit intern bespreken.

› reageer

ik heb die Michael ook gesproken eerder op de donderdag. Hij lijkt me wel 1 vand e betere medewerkers daar. Ik heb zoiets van laten we ze een week de tijd geven, nu is er iemad die het echt heeft aangekaart de problemen waar we mee zitten. MIchael heeft beloofd mij volgende week terug te bellen hierover dus laten we zien. hij gaf wel aan dat hij dacht dat er meer op fora werd geschreven dan naar de klantenservice gebeld. misschien kunne we als volgende week odnderdag alles nog bij het oude is allemaal bellen, misschien doen ze er dan wat aan.

› reageer

Ook ik heb even een gratis SIM aangevraagd, ben benieuwd of ook hier strafport bij zit...

Verder hebben wij onze vaste telefonie vrijwel geheel bij Budgetphone draaien, dus da's wel jammer. Gelukkig heb ik bij 1 van de Voipbuster klonen nog een een Voip-in nummer en nog een ongebruikt Ziggo vastnet nummer, dus gebeld wrden door dochterlief (daar is de SIM voor bedoeld) gaat wel lukken.

Alternatief voor de veel-SMS'ers is overigens AldiTalk (200 SMS voor 5,-, 4 cent per SMS buiten de bundel en 14 cpm voor bellen buiten AldiTalk). Ook Vodafone Prepaid met een SMS Blox (10 euro per 30 dagen voor 1000 SMS, wel 35vpm voor bellen) is een alternatief.

Welk netwerk gebruikt Delight trouwens?

› reageer

delight zit op het kpn-netwerk

› reageer

@Menich

Hij vertelde mij, dat het beltegoed bij Delight Mobile onbeperkt geldig blijft, bij minimaal éénmailg gebruik van de simkaart in de 180 dagen.

De beperkte houdbaarheid van het beltegoed betreft volgens hem uitsluitend de gratis minuten (bellen van Delight naar Delight) bij opwaarderen. Die ongebruikte GRATIS minuten vervallen volgens hem WEL na 1, 2 of 4 weken.

Kijk, hier hebben we wat aan. Dank je!
Als ze dat nu ook zo duidelijk op hun website vermelden. ;-)

› reageer

Inmiddels de SIM binnen, zonder strafport (ondankls dat de envelop maar 1 postzegel had en ruim boven de 20 gram was, gelukje dus). Wel blijkt uit de meegestuurde folder dat het onderling gratis bellen geen ruime geldigheid heeft: bij €5,- opwaarderen 1 week, bij €10,- 2 weken en bij €20,- 4 weken. Oftewel: als je niet minimaal 5 euro per week opwaardeert dan kun je niet altijd onderling gratis bellen.

› reageer

Inderdaad de gratis minuten zij niet onbeperkt houdbaar. maar daarna is het tarief 3 cent dat is ook wel te overizen. staat in de folder ies over een starttarief? dat word in praktijk namelijk nooit berekent maar op de website staat het wel.

› reageer

Inderdaad de gratis minuten zij niet onbeperkt houdbaar. maar daarna is het tarief 3 cent dat is ook wel te overizen. staat in de folder ies over een starttarief? dat word in praktijk namelijk nooit berekent maar op de website staat het wel.

Inderdaad is 3cpm prima te doen. En ik heb de folder niet uitgeplozen, maar iets over starttarief is me zo niet opgevallen. Zal vanmiddag nog wel even kijken.

› reageer

Zojuist even de folder bekeken: in de kleine lettertjes staat het starttarief genoemd.

› reageer

nou dan hadden ze zich die kleine lettertjes kunnen besparen want ze rekenen het nieteens.

› reageer

nou dan hadden ze zich die kleine lettertjes kunnen besparen want ze rekenen het nieteens.

..of ze gaan het later alsnog berekenen.

› reageer

Vraag niet hoe het kan, maar profiteer ervan!

› reageer

Portokosten moet je NOOIT betalen, je krijgt soms een tweede portokaart en daarna hoor je niks meer.
Had postNL het maar naar de afzender moeten retouneren want die is toch bekend.
Verplichten kunnen ze je niet want dan zou je iemand die je niet mag gewoon zware brieven sturen.

› reageer

Gisteren geprobeerd via topeez.com op te waarderen, waren er geen opwaardeercodes meer. What the...? Via opwaarderen.nl kost €5,- opwaarderen €0.60 servicekosten, maar €10,- kost niets extra. Dochterlief heeft dus nu 333 SMS/min te gebruiken, eens zien hoe lang ze er mee kan doen.

Nummerbehoud formulier is inmiddels ook op de bus. Iemand enig idee of een portering altijd 10 werkdagen kost of dat het soms ook korter is (vanaf prepaid, in dit geval Blyk dus)?

En: bellen naar BudgetPhone gaat inderdaad nog niet. Melding dat er geen authorisatie is voor bellen naar dat nummer. Nou ja, we hebben ook nog een ander vastnetnummer, dus dat scheelt, maar onhandig is het wel.

› reageer

ja dat met budgetphone is wel onhandig. Maar ook bellen/sms naar kruidvat mobiel/ajaxmobiel en Hollandsnieuwe werkt niet, hopelijk hoeft je dochter daar niet vaak naar te smssen.

› reageer

Mijn ervaring tot nu toe zijn:
Sms komt bij niemand aan ik kan wel sms ontvangen, verschillende vaste nummers zijn niet te bellen nergens is er een opwaardeerkaart te verkrijgen bij de winkels die genoemd worden sterker nog men heeft er nog nooit van gehoord. (Amsterdam). Totaal 5 x een mail verzonden naar Delight krijg totaal geen respons van hen ook al 8x de support gebeld leuke mensen beloven veel maar doen niets, slechts 1x een telefoontje gekregen dat het opgelost zou zijn (niet dus) Support dit ook weer medegedeeld en men zou het weer doorgeven.
Heb inmiddels wel 2x opgewaardeerd via topeez.com ging goed deze rekent geen kosten.
Al met al is het dan wel goedkoop maar brengt ook veel problemen met zich mee nee als dit zo doorgaat is het voor mij geen blijvertje, dan liever iets meer betalen en weten dat ik iedereen kan bereiken als dit gedonder van Delight

› reageer

Simkaart ontvangen met strafport 1 euro. Postzegel onafgestempeld (dus hergebruiken). Opwaarderen met 10 euro ging goed met opwaarderen.nl (Dat is dan zonder kosten). GSM-teller op nul gezet en de komende weken zal ik het eens uitproberen of het allemaal wel of niet werkt tegen de geadverteerde tarieven.

› reageer

@nicobart: de geadverteerde starttarieven worden helemaal niet berekend dus je betaald alleen de minuut/smstarieven. Ik ben redelijk tevreden. heb deze week zelfs voor de tweede keer opgewaardeeeerd, met 20 euro.

› reageer

@dsterk

Hoe gaat het met het verzenden van sms berichten ?
Komen alle berichten wel aan ?

Ik ben zelf namelijk al vanaf 27 februari met hen bezig voor een oplossing, aangezien ik geen sms berichten kan versturen, behalve naar een nummer van hun zelf.
En volgens mij ben ik niet de enige ?!

Als dit zo blijft, dan is Delight Mobile voor mij geen optie meer.

› reageer

@menich: ik kan wel smssen naar andere nummers. vandaag is alles anders maar dat komt door de vodafone storing daar kan delight niks aan doen. ik kan wel smssen maar heb niet veel nummers geprobeerd. vodafone gaat normaal goed.

› reageer

Nou....
- Vectone opwaardeer kaarten dus.
- Geluidskwaliteit is variabel
- Naar buitenland bellen acceptabel. Soms geen verbinding opbouw
- Naar Nederland bellen/sms? Grapje zeker.
- Opgebeld worden...hey dat werkt wel....

› reageer

Vandaag merkte ik dat het startarief in rekening wordt gebracht. Tevens kan er niet gratis onderling worden gebeld als het nummer geporteerd is vanuit een andere provider

› reageer

Tjonge jonge, wat een paupers.
Ik boycot deze provider al een tijdje, voor een waslijst aan redenen.

Laat de Pakistaan of Filipijn er maar lekker mee bellen, als dat goed(koop) is, maar voor de Nederlander is deze provider een ramp.

› reageer

Tjonge jonge, wat een paupers.
Ik boycot deze provider al een tijdje, voor een waslijst aan redenen.

Laat de Pakistaan of Filipijn er maar lekker mee bellen, als dat goed(koop) is, maar voor de Nederlander is deze provider een ramp.

Ben wel nieuwsgierig naar je waslijst mbt delightmobile problemen, kun je dat posten hier?

› reageer

Ik heb er maar eens een belletje aan gewaagd en het probleem uitgelegd dat ze geporteerde nummers in hun database als Delight Mobile nummers moeten registreren. Ik zal binnen 48 uur worden terug gebeld.

› reageer

Heb zelf ook een simmetje. Qua bereik vind ik het persoonlijk iets tegenvallen. Maar qua prijs is het toch wel erg goed te noemen. Gratis 10mb internet per dag, 3 cent voor het bellen. Of hun nieuwe bundel, 500 minuten, sms of 500 mb internet voor 10 euro is toch wel redelijk goedkoop te noemen als je het vergelijkt met andere aanbieders.

Je levert iets in qua bereik (mijn geval) maar je krijgt er veel voor terug. Zijn de meeste problemen niet te wijten aan opstart problemen, Het sms probleem ken ik niet, die komen gewoon aan?

En nee ik heb geen aandelen

› reageer

Het vervelende is dat Delight eigenlijk geen start-up is. Vectone mobile waar dit merk onderdeel van uit maakt bestaat al sinds 2008. De bus die feitelik kinderziektes zijn, hadden dus allang opgelost moeten zijn maar men laat het maar zo. Wat wel jammer is is dat deze 500 minuten/sms/mb bundel echt de moeite waard is. Gtmobile bied wel lagere tarieven maar een starttik, wat bij deze bundel niet gled waardoor je met deze bundel echt heel goedkoop uit bent. Maar ik was toch al in discussie met lycamobile(eindelijk een mailadres gevonden waar je wel antwoord op krijgt) dus ik heb vandaag met de nodige marketingtechnishce argumenten verzocht om een soorgelijke bundel bij lycamobile of gtmobile, ik wacht nog even op antwoord want ik koop 1000 keer liever zo'n bundel op het lyca-netwerk dan hier.

› reageer

Ik moet eerlijk zeggen, de bundel is stabiel, alles word goed bijgehouden, enige nadeel dat internet is ***** traag, echt gprs snelheid, maar goed beetje nieuws lezen en e-mail bijhouden is toch het enige dat ik eigenlijk doe. Wat me wel opvalt is dat mb verbruik niet van de bundel afgaat?

› reageer

@kilogram: misschien kom je niet over de 10mb per dag heen die je de eerste maand na opwaardering krijgt. ik denk dat die gewoon blijft gelden. En anders kunnen ze geen mb's tellen net als Lyca, overigens vidn ik dat totaal geen probleem want dat maakt internetten erg gemakkelijk. Maar idd het internet is traag bij delight bij lyca is het veel sneller.

› reageer

Hoe zijn de ervaringen ondertussen? Ik stond op het punt deze simkaart te verblijden met een heleboel beltegoed, maar als ik lees van problemen met SMS die niet aankomt of bellen wat niet lukt hoeft het voor mij niet zo...
De tarieven zijn ronduit erg aantrekkelijk, voor 2 euro kan je nog eens een uurtje iemand bellen! Maar dan moet het wel gewoon goed werken, zeker als ik m'n nummer hiernaartoe wil porteren.

Ik kan ook geen tarieven van internet vinden, anders dan "10 MB per dag gratis"...

› reageer

Alles werkt nog steeds goed, heb af en toe alleen last van geen ontvangst, maar dat is snel weer weg. ik sms veel naar mijn vriendin die belt via lebara en die sms komen gewoon zonder vertraging aan.

Het enige waar ik mij aan irriteer is die zwaar trage internet verbinding.

› reageer

smssen kost nu 5 cent in plaats van 3.

› reageer

Okay na 2 maanden delight.

Simkaarten verdwijnen soms bij verzending.
Strafport, even delight opbellen en ze regelen het.
Nummerportering gaat zonder problemen

Opgebeld worden na nummerportering...regelmatig 'dit nummer is niet bereikbaar' of 'het nummer dat u belt is niet in gebruik controleer het....'
Meestal gebeurt dit 's nachts of in de ochtend.

Service nummer: vriendelijk.

Sms verzenden, gaat meestal goed, 95% schat ik.
Sms ontvangen, komt niet altijd aan, 10% schat ik.

Europa bellen. Spraak is goed.
Azie bellen. Spraak is redelijk tot slecht. Soms is meermalen bellen nodig om een 'goede' lijn te krijgen. Soms zelfs het bericht dat de abbo verlopen is of er geen tegoed meer is op de kaart'.

Internet....mjaah is langzaam....kpn netwerk is sneller...

Beltegoed kopen....zoekt en gij zult vinden. Een belhuis gaat meestal beter of een pomp station....

Resultaat: Ik bel ermee uit. Maar als je bereikbaar wilt blijven......DOE NOG EVEN GEEN NUMMERPORTERING....

› reageer

Ook schijnt zonder enige aankondiging het superslome (max. 64 kbps) internet max. 10MB gratis per dag zijn verdwenen. Het kost nu 10ct per MB.
http://www.delightmobile.nl/view/rates/priceplan.aspx?tab=divMobile

Niet dat je dat internet wil gebruiken, maar om zoiets zonder aankondiging te wijzigen zegt genoeg.

› reageer

Ook schijnt zonder enige aankondiging het superslome (max. 64 kbps) internet max. 10MB gratis per dag zijn verdwenen. Het kost nu 10ct per MB.
http://www.delightmobile.nl/view/rates/priceplan.aspx?tab=divMobile

Niet dat je dat internet wil gebruiken, maar om zoiets zonder aankondiging te wijzigen zegt genoeg.

Jah, stond ik duf te kijken dat mijn beltegoed weg was.
Kwam er ook achter dat bellen naar service nummers niet mogelijk is.

Maar achter vectone/delightmobile zit: VYKE.COM
Hoe ik daarachter kwam: Prima service door delightmobile.

Mijn klachten met slechte lijnen en/of niet kunnen bellen naar sommige bestemmingen zijn adrem opgepakt en steeds binnen 1-2 dagen opgelost.

Ik ben nu een blije gebruiker. Kan alleen geen 088 of 0900 nummers bellen. Maar dat kan ik mee leven.

› reageer

@swampcat: Kan je iets specifieker zijn? Hoe weet je dat vyke.com achter delight zit? Of gebruiken ze vyke om hun gesprekken te routeren. Je zegt, dat je nu alle nummers kan bellen behalve 088 en 0900. Werken budgetphonenummers nu oook dan? en smssen naar hollandsnieuwe, werkt ook probleemloos? Overigens is er nog meer veranderd, bellen naar mobiel kost ineens niet meer 3 cent maar 9. Wat delight betreft is alleeen de grand bundle nog interessant, als je zonder bundel wilt bellen is gtmobile nu goedkoper.

› reageer

Ik heb de laatste 3 maanden totaal 20 euro opgewaardeerd. De gemiddelde gesprekskosten komen opo 4,5 cent uit. Misschien komt dat door een starttarief of afronding. SMS-jes komen vaak niet aan. Ik heb nu weer 10 euro opgewaardeerd en de teller weer op nul gezet. Eens kijken of ik aan de 3 cent per minuut kan komen.

› reageer

Heeft iemand hier ervaring mee? loyaltybonus
*150# werkt bij mij iig niet.

› reageer

@nicobart
Delight Mobile heeft pas geleden haar tarieven (aanzienlijk) verhoogd !!!

› reageer

Ik krijg 3 of 4 sms-jes per week met reklamesjit van Delight en als de tarieven dan van 3 naar 5 cent per minuut gaan hoor ik niks ! (ruim 66% verhoging mag je toch wel effe communiceren naar je klanten toe).

› reageer

Ik heb de sim van deze club alweer weggegooid, nooit gebruikt. Bij ontvangst onvoldoende gefrankeerd, 4 x de KS gemaild, nooit reactie gehad, en natuurlijk de niet zo beste berichten op TV, dat droeg allemaal niet zo bij aan de positieve ervaringen.

› reageer

Na alle horrorverhalen, eens een positief geluid. Ik belde voorheen Lebara naar het buitenland, en dan met name naar de VS, Singapore en Hongkong. Ongeveer 75% naar vaste lijnen, 25% mobiel. Geen sms. Ik gebruik nu al meer dan een half jaar Delightmobile. Zie een paar pagina's terug. Inderdaad strafporto en en duidelijkheid qua houdbaarheid van het beltarief. Kortom een slechte eerste indruk.

Maar bellen naar het buitenland werkt voor mij prima. Goed geluid, geen last van mislukte verbinden. En niet onbelangrijk: een stuk goedkoper dan eerst. Met binnenlandse gesprekken met Delightmobile heb ik geen ervaringen.

Een tevreden klant dus. Het kan.

› reageer

Heeft iemand hier ervaring mee? loyaltybonus
*150# werkt bij mij iig niet.

*150# werkt nadat je tenminste 1 gesprek hebt ontvangen.
en zodra je 500 minuten hebt ontvangen krijg je €5,- beltegoed.
Heb het deze maand maar eens geprobeerd met mijn vele overtollige minuten.

Budgetphone-nummers lijken nu wel aankiesbaar.
SMSjes naar Teleena (hollandsnieuwe, Trendcall) is nog steeds een drama. Komen niet aan.

› reageer

Code schijnt vanaf het begin niet te werken.

› reageer

Welke code?

› reageer

De *150# code

› reageer

*150# werkt nadat je tenminste 1 gesprek hebt ontvangen.
Bij mij althans.

› reageer

zodra je 500 minuten hebt ontvangen krijg je €5,- beltegoed, maar die blijken na een maand weer te vervallen, wederom beetje jammer van deze club.
Reactie CS: Dat had ik kunnen weten want dat staat helemaal onderaan de AV: http://delightmobile.nl/View/Info/TermsAndConditions.aspx

› reageer

Ik ben voor goed klaar met delight. Vandaag had ik speciaal weer opgewaardeerd omdat die Nederlandse grand bundel 500 minuten/sms/mb toch wel heel scherp was.... ja was... Na aanmelding kwam ik erachter(staat ook op de site zie ik nu) dat er nog wel sprake is van 500 minuten maar niet meer van sms of mb. Ik dacht dus een goedkope allinone bundel te hebben maar nu heb ik alleen minuten. De actie is stilzwijgend tussentijds(nieteeens aan het einde van eenmaand) gewijzigd.

› reageer

bij Vectone inderdaad hetzelfde, de voorwaarden zijn tussentijds ook hier veranderd!

› reageer

Nu voor 10 cent per gesprek bellen naar vaste nummers, ook binnen Nederland:
http://delightmobile.nl/View/Offers/0ctinternational.aspx
Tarieven Nederland: http://delightmobile.nl/view/rates/priceplan.aspx?tab=divNational
Zou niemand aanraden met deze provider te gaan bellen, zie voorgaande posts Maar als je toevallig nog een simmetje hebt liggen

› reageer

SMS naar kruidvatmobielnummer komt niet aan. Wel veel reclame sms. Daar zijn ze wel goed in.

› reageer

Met name vanwege de aantrekkelijke tarieven in het buitenland [ook buiten de EU] leek me dit een interessante provider. Maar als ik vervolgens hoor dat verstuurde SMSjes meestal niet aankomen, is Delight opeens toch niet zo aantrekkelijk meer. Ik vraag met dan wel af of deze mensen echt doorhebben dat ze belang hebben bij het leveren van goede dienstverlening.

› reageer

Zou iemand eens willen proberen of het inbelnummer van Betamax te bereiken is met een Delightmobile sim? 010-7441372

› reageer

Yep doet het betamax

› reageer

Yep doet het betamax

› reageer

Ze hebben toch weer een interessante bundel:

300 mb + 300 min + 300 sms voor € 10,-

http://www.delightmobile.nl/View/Offers/Delight-Treats.aspx

› reageer

Je hebt niks aan een sms-bundel als sms-jes niet aankomen.

› reageer

Is inmiddels de datasnelheid al beter geworden bij delight?

› reageer

Ik ben niet pro Vectone / Delight maar om het nou zo z/w te stellen wat smsjes betreft? Natuurlijk is het niet ok dat bij een aantal providers de smsjes niet aankomen. Dat betekent niet dat bij de overige providers ook geen smsjes aan komen. Maar hoe je het went of keert is deze bundel zeer aantrekkelijk. Aan de andere kant en offtopic heeft Ben nu 300 min en 500 mb voor 13,48 per maand met een gratis LG L3 erbij

› reageer

Zouden ze dan er toch van leren om eens transparanter te opereren??

Zie de website van delight.

“DE VOORZIENINGENRECHTER VAN DE RECHTBANK DEN HAAG HEEFT ONS BIJ VONNIS VAN 30 JANUARI 2013 BEVOLEN OM DE VOLGENDE RECTIFICATIE TE PLAATSEN OP DEZE WEBSTIE:

WIJ HEBBEN OP POSTERS OP MISLEIDENDE WIJZE ONZE TARIEVEN BEKENDGEMAAKT EN DEZE TARIEVEN OP ONGEOORLOOFDE WIJZE VERGELEKEN MET DE TARIEVEN VAN ANDERE AANBIEDERS, AANGEZIEN WIJ BIJ VERMELDING VAN DE TARIEVEN HEBBEN VERZUIMD OM HET IN REKENING TE BRENGEN STARTTARIEF TE VERMELDEN. OOK HEBBEN WIJ VERZUIMD OM DOOR MIDDEL VAN DE ‘DISCLAIMER’ OP DE POSTERS VOLDOENDE DUIDELIJK TE VERMELDEN DAT DE VERGELEKEN TARIEVEN ‘STANDAARDTARIEVEN’ BETREFFEN EN DAT DAARBIJ GEEN REKENING IS GEHOUDEN MET ‘VERDUBBEL JE TEGOED’ (DAT WORDT AANGEBODEN DOOR ONDER MEER LEBARA EN NIET DOOR DELIGHT MOBIL) EN ANDERE AANBIEDINGEN OF PROMOTIES."

VECTONE.";

› reageer

Een paar weken geleden heb ik via de website van Delightmobile de vraag gesteld of ze iets gingen doen aan het probleem van de SMSjes die niet aankomen. Hoewel ze volgens het automatisch gegenereerde bevestigingsmailtje binnen 72 uur zouden antwoorden, heb ik nog steeds geen reactie ontvangen.

Vandaag kreeg ik reclamemailtje van Delight dat begon met de volgende tekst:

Er zijn duizende redenen om voor onze Delight Treats te kiezen!

Bespaar enorm op bellen, SMSen en mobiel internet with onze Delight Threats.

1000 minuten aan gesprekstijd naar elk Nederlands netwerk

1000 SMSjes naar elk Nederlands netwerk

1000 MB aan toegekend mobiel internet

Hieruit concludeer ik 2 dingen:
1. Ze beginnen nu met dreigementen [er staat THREATS i.p.v. de bedoelde TREATS]
2. Ze bieden nu wel de mogelijkheid om te SMSen naar ELK Nederlands netwerk.

Maar ja - eerst zien, dan geloven! Wie heeft ervaring met een verbetering in de SMS-functies van Delight??

› reageer

Ik gebruik delight nu enkele weken. Ik heb de 10-euro treat met 300 minuten smsjes en mb.
mijn ervaringen:
- bellen gaat goed
- sms gaat redelijk, Hollandsnieuwe komt nooit aan de rest over het algemeen wel.
internet is drama. een audiostream van 56kbps is goed te doen, 128kbps is onmogelijk. en dat met volledig 3gbereik. Mijn lyca-sim die ik ook gebruik heeft daarentegen sinds een maand echt snel 3ginternet. Ik heb delight gebeld maar ze willen er niets aan doen, stuur maar een printscreen van een speedtest zeggen ze. Verder kunnen ze niets voor je doen.

› reageer

Delight mobile heeft nu en onbeperkt bel/smsbundel voor 15 euro. Er zit geen internet bij deze bundel. internetbundels zijn echter wel los verkrijgbaar.

› reageer

Deze provider begint ze leven te beteren.
Het internet heeft nu een acceptabele snelheid van 1,5 tot 2 Mbps.
En heeft netals Lebara en GT-Mobile een internetbundel van 1GB voor €10

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.