T-MobileWat gebeurt met T-Mobile flex simonly korting na contract?

Bij het aansluiten van mijn T-Mobile Flex simonly abonnement ben ik er vanuit gegaan dat je ook nadat de minimale contracttermijn is verlopen je korting op de bundel behoud. Is dit zo, of zet T-Mobile je abonnement na de contracttermijn weer terug naar de standaardprijs?

Wie heeft daar ervaring mee?

› reageer

Als je een simonly variant hebt afgesloten, bel je ook na de contracttermijn voor de helft van de prijs. Via my t-mobile kun je je bundel verlagen naar Flex 15 Sim-Only voor €7,50 per maand

› reageer

Via my t-mobile kun je je bundel verlagen naar Flex 15 Sim-Only voor €7,50 per maandInderdaad lekker zelf doen via My T-Mobile! Ik probeerde het eerst via de klantenservice en die vertelden doodleuk dat dit onmogelijk was, omdat "Flex niet meer bestaat, meneer!"

› reageer

Bedankt voor de reacties.

› reageer

[quote]Via my t-mobile kun je je bundel verlagen naar Flex 15 Sim-Only voor €7,50 per maand[/quote]Inderdaad lekker zelf doen via My T-Mobile! Ik probeerde het eerst via de klantenservice en die vertelden doodleuk dat dit onmogelijk was, omdat "Flex niet meer bestaat, meneer!"

Mijn abonnement is per 28 april afgelopen, dus ik wilde ook graag mijn Flex25 verlagen naar Flex15.
Die optie heb ik echter niet in de wijzigingslijst, alleen totaal andere tariefplannen (die ik natuurlijk niet wil).
Lukt dat bij jullie wel?

› reageer

De optie Flex sim-only stond als ik mij goed kan herinneren een beetje verborgen onder 'overige tariefplannen' of zoiets. Volgens deze discussie op het T-Mobile forum kan verlagen zeker nog. Of je kunt wijzigen van Flex naar Flex sim-only is mij niet helemaal duidelijk. Iemand anders die dit weet?

› reageer

Van Flex naar Flex SO is niet mogelijk, andersom natuurlijk wel. ;-)

› reageer

Dat is ook nooit mogelijk geweest, je zou dan weer met minimaal een jaar moeten verlengen. Verlengen met Flex is echter niet meer mogelijk.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.