LG P350 Optimus Me voor 39,-

Om ook eens smartphone te verkennen deze eenvoudige verouderde(android 2.2!) gekocht. Voor 70-20=50 wilde ik dat wel eens bekijken, leek mij niet zo duur.
Wordt aangeboden als Hi prepaid en er zit ook een unlockformulier bij, maar omdat ik geen andere simkaart bij me had mijn Dirkmobiel sim erin gedaan en werkte gewoon. Thuis een poolse play-kaartje er in werkte ook. Dus simlock vrij?
Weet iemand hier hoe je kunt controleren of er een simlock op toestel zit. Omdat er een unlockfomulier bij zit en een stikker van Hi prepaid denk ik wel. Maar anderzijds werken een Dirkmobiel(Teleena, Vodafone?) en Pools simkaart wel, ik dacht dat deze met een simlock het niet zouden moeten werken.
Indien inderdaad simlock vrij vindt ik het overigens wel een aardige aanbieding.

› reageer

Gewoonlijk check je, of er een lock opzit, door er een sim van een andere provider in te stoppen, dat moet dan natuurlijk geen dochter van de betreffende provider zijn . Nu zegt Dirkmobiel me helemaal niets (we hebben geen Dirk-winkels hier in Zuid-Limburg), maar wanneer een poolse sim het doet, moet hij toch wel simlockvrij zijn.
Het feit, dat de doos, zoals je schrijfr, een Hi Prepaid sticker heeft, dus geen originele Hi prepaid doos is, kan wijzen op een ex-abo toestel, dat nu met een prepaid simmetje in de uitverkoop gedaan wordt, deze toestellen zijn idd meestal simlockvrij.

› reageer

Inderdaad niet duur, maar toestel is wel wat bejaard. Trouwens met P-less ook nog eens €2.66 terug.

› reageer

Aangezien mijn telefoons de laatste tijd snel vergaan, heb ik ook maar eens deze LG gekocht. Hij bevalt mij tot nu toe prima.

Af en toe is hij een beetje langzaam, maar over het algemeen kan ik ermee wat ik wil doen. Voor de prijs hoef je het in ieder geval niet te laten

› reageer

Toestel is niet meer te koop i.c.m. met KPN/Hi Prepaid?

› reageer

De link doet het niet meer, ben dus bang van niet. Zelf heb ik hem zo'n 10 dagen terug besteld en binnen gekregen.
Misschien nog verkrijgbaar in de plaatselijke Kijkshop?

› reageer

Ook ik had er 1besteld nadat ik het hier op tv had gelezen. Mijn samsung galaxy s plus had een gebroken scherm, dus tijdelijk deze nu. Hij is absoluut niet te vergelijken met de galaxy, maar een leuk toestel voor deze prijs. Kan me er prima mee redden, hoewel hij inderdaad wel ietsje sneller mag reageren. Heb hem voor mijn moeder ook nog besteld.

› reageer

@ Da masta en bibi22,

Jullie exemplaar net als dat van topic starter simlockvrij?

› reageer

@ dreumes.

De beide toestellen die ik heb gekocht waren simlockvrij inderdaad.

› reageer

De beide toestellen die ik heb gekocht waren simlockvrij inderdaad.@ bibi22,

Dank voor je antwoord.
Ik twijfel nog tussen de Optimus me en de Alcatel OT-918 (single sim). Laatstgenoemde lijkt eveneens simlockvrij te zijn en kost 69,99 euro bij Kijkshop en Bart Smit.

› reageer

Hier ook simlock vrij. Deed gelijk met T-Mobile sim erin en die werkte zonder problemen.

› reageer

Zelf wacht ik nog steeds op cashback. Hebben jullie al iets mogen ontvangen?

› reageer

nee, de cashback heb ik ook nog niet binnen helaas.

› reageer

Ik heb € 20 ontvangen op 12/06/2012:
ONLINE DISTRIBUTION Tegenrekening 102435162 20 Euro Cashback LG Optimus Me

Aankoop was op 26/27 mei. Cashbackverzoek op internet en dan email met nota verzonden.
(Dus niet het kaartje wat in pakket zat.)

› reageer

Zojuist bij Phonehouse toestel gekocht voor 30 euro(50-20 cashback)
Hi prepaid maar is simlockvrij.

› reageer

@Kor
Op de site van Phonehouse kost hij 89,00 euro

Hoe kun jij hem dan voor 50 euro daar hebben besteld ?

Kun je een link geven ?

› reageer

Zojuist bij Phonehouse toestel gekocht voor 30 euro(50-20 cashback)
Hi prepaid maar is simlockvrij.
Mooie prijs! Ik was vanmiddag bij Phonehouse en de Hi prepaid versie was 80 euro en de vodafone prepaid versie 50 euro.

› reageer

@dreumes
Welke phonehouse vestiging was dat? Vodafone prepaid is zeker niet simlockvrij?
Vanmiddag bij 2 winkels geprobeerd de LG P350 te scoren voor 50 euro, maar de prijs was bij alletwee 64 euro (Hi prepaid en voor die prijs staat hij nu ook op de website van de Phonehouse).

› reageer

@ vdh,

Phonehouse Alphen aan den Rijn. Beide stonden in de vitrine. De vodafone prepaid zal niet simlockvrij zijn. De Hi prepaid is ook nog verkrijgbaar bij Kijkshop voor 70 euro.

› reageer

Gisteren gekocht bij de Phone House. Toestel stond niet in de vitrine, maar bleek wel op voorraad als Hi Prepaid pakket voor 64,99 euro. Werkt prima met mijn T-Mobile sim, is dus inderdaad simlockvrij. Vandaag direct de bon opgestuurd voor 20 euro cashback van LG. Toestel kost dus netto momenteel 64,99 - 20 = 44.99 euro.
Let op: het gratis tegoed van de bijgeleverde Hi simkaart is maar 1 maand geldig en kan niet gebruiken voor bundels. Of die maand na ingebruikname (2,50 euro) of pas na registratie (7,50 euro) gaat tellen is mij niet duidelijk.

› reageer

Toestel op 19 juli gekocht, vandaag de 20 euro cashback op mijn bankrekening ontvangen. Bijna 7 weken na inzending van het formulier uit de verpakking.
Nog even ter info: tegoed op de bijgeleverde Hi simkaart (2,50 euro) heeft de normale geldigheidsduur. Het registratietegoed (7,50 euro) is slechts geldig tot 1 maand na registratie.

› reageer

De Hi versie nu 39,- bij phonehouse: http://www.phonehouse.nl/prepaid/lg/p350optimusme/himessaginglight/?color=silver
Uit de eerdere berichten bleek dat deze simlockvrij is.

Topic titel gewijzigd

› reageer

Leuke deal. Let op de cashback actie via LG is verlopen. http://www.lgpromo.nl/optimusme/home.html

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.