Mededeling: Op dit moment vindt er onderhoud plaats op TelecomVergelijker.nl. Hierdoor kan het voorkomen dat pagina’s minder snel laden dan normaal.

GSM.NL Failiet ?

Bij gsm.nl bestellen niet meer mogelijk
telefonisch wordt gezegd dat de actie s niet meer geldig zijn
Bij iemand iets bekend ?
Wacht op bestelling sinds 2 weken.

› reageer

Bij gsm.nl bestellen niet meer mogelijk
telefonisch wordt gezegd dat de actie s niet meer geldig zijn
Bij iemand iets bekend ?
Wacht op bestelling sinds 2 weken.

Even naar de site en wat staat daar:

Beste bezoeker,

Wegens onderhoud en ombouw van de website kunt u op dit moment geen bestellingen bij ons plaatsen.

Excuses voor het ongemak.

› reageer

En wat ze op zo'n website melden is altijd de waarheid?

› reageer

Sinds wanneer staat deze melding dan op de site?
Misschien hebben ze ruzie met de providers en kunnen ze niks aansluiten anders ga je mensen die bellen niet zeggen dat de acties niet meer geldig zijn en zeggen op de site dat er onderhoud is.

Zou gokken faillissement of geen mogelijkheid aansluitingen te doen.
@vogel wat heb je bestelt dan? Al getekend?

› reageer

Samsung Galaxy S3
Bij provider KPN is nog niets bekend.

› reageer

Hetzelfde op bestelmaar.nl.

› reageer

En wat ze op zo'n website melden is altijd de waarheid?
Tja, als je er zo over denkt vraag ik me af waarom je überhaupt nog iets via internet zou bestellen...
Je kunt ook alles beschouwen als een leugen en er vervolgens allerlei wilde aannames omheen verzinnen...

› reageer

In het centraal insolventieregister is niets bekend.

› reageer

[quote]En wat ze op zo'n website melden is altijd de waarheid?[/quote]
Tja, als je er zo over denkt vraag ik me af waarom je überhaupt nog iets via internet zou bestellen...
Je kunt ook alles beschouwen als een leugen en er vervolgens allerlei wilde aannames omheen verzinnen...

Als volwassen en weldenkend mens moet je toch wel
het kaf van het koren kunnen onderscheiden, denk ik. >

› reageer

Als volwassen en weldenkend mens moet je toch wel
het kaf van het koren kunnen onderscheiden, denk ik. >

en dan dus ook niet meteen met allerlei wilde verdachtmakingen en verkapte beschuldigingen gaan strooien....

› reageer

In de wandelgangen gaan er inmiddels geruchten dat Elders Websales BV (het bedrijf achter GSM.nl en Bestelmaar.nl) niet meer aan haar betalingsverplichtingen kan voldoen. Dit gerucht komt uit een redelijk betrouwbare bron. Dat zou niet veel goeds beloven..

› reageer

Tegenover TelecomPaper heeft Elders inmiddels ook bevestigd niet meer aan haar betalingsverplichtingen te kunnen voldoen.

› reageer

Wat ik al dacht dus...

› reageer

Er is/was ook een link tussen de webshops van Netdivision (belzaak.nl, belzakelijk.nl en simonlyzaak.nl) en Elders Websales. Ook deze shops staan op zwart (of wit, eigenlijk). Vraag me af of dat toeval is..

› reageer

Dat zal allemaal wel met diezelfde betalingsproblemen samenhangen.
Des te meer een waarschuwing om toch vooral goed uit te kijken met wie
je zaken doet op internet: voor je 't weet kan je naar je centen fluiten!

› reageer

http://tweakers.net/nieuws/82632/gsm-punt-nl-staakt-verkoop-wegens-geldproblemen.html
De firma Elders Websales heeft de bestelmogelijkheid op zijn webwinkels Gsm.nl, Bestelmaar.nl en Zakelijkvoordelig.nl voorlopig uitgeschakeld. Het bedrijf zou in de financiële problemen zijn gekomen.

Op de webshops van Elders Websales, waar het mobiele abonnementen en prepaid-producten aan de man brengt, is te lezen dat er 'onderhoud en ombouw' wordt uigevoerd en dat er geen bestellingen geplaatst kunnen worden. Onduidelijk is echter of eerder geplaatste orders nog uitgeleverd zullen worden.

Volgens Telecompaper kan Elders Websales niet aan zijn financiële verplichtingen voldoen en zijn voorlopig alle activiteiten gestaakt. Onduidelijk is nog of het bedrijf en de bijbehorende webwinkels Gsm.nl, Bestelmaar.nl en Zakelijkvoordelig.nl een doorstart kunnen maken.

Elders Websales werd in 1997 opgericht. Het bedrijf claimt dat het met zijn webshop Gsm.nl een van de eerste bedrijven in Nederland was die de online-aankoop van mobiele abonnementen en prepaid-producten mogelijk maakte.

› reageer

Kijk, dat is tenminste eenduidig en onderbouwd...

› reageer

De providers hebben hun eigen kanalen om goedkoper aan te kunnen bieden, het zal mij niets verbazen dat met deze crisis nog meer (web)winkels gaan sneuvelen.

› reageer

Goedkoper aanbieden of hogere prijzen afdwingen bij andere verkoop kanalen?
Een groot verschil in iets dat ooit een vrije markt was.

› reageer

gsm.nl staat nu faillissementen site

› reageer

Jammer! het was een van de eerste. Ik heb in de glorie dagen geregeld bij hen besteld.

› reageer

gsm.nl staat nu faillissementen site

ja, klopt. Gisteren failliet verklaard. Curator mr. M.A. le Belle, Alkmaar

› reageer

foutje bedankt

› reageer

gsm.nl over en uit , De laatste koopjes van gsm.nl

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.