Leuke smartphone voor kid Tips?

Ik zoek voor mijn zoon van 15 een leuke android smartphone. Hoeft geen zwaargewicht te zijn. Helaas heeft de kijkshop die LG P350 Optimus Me niet meer te koop. Nu heeft T-mobile wel de LG L3 te koop voor 99 euro waar je nog 20 euro cashback op kunt krijgen. Deze zal dus simlockvrij zijn. Zijn hier nog mensen die misschien een leuke tip hebben of nog een interessante aanbieding gespot hebben? Alle reacties zijn welkom!

› reageer

deze week bij saturn de LG p350 optimuse me
voor 89 euro simlock vrij

› reageer

deze week bij saturn de LG p350 optimuse me
voor 89 euro simlock vrij

Bedankt voor je reactie! Bij welke vestiging is deze aanbieding geldig? In de flyer van Groningen staat hij namelijk niet.

› reageer

dat is de flyer van vestiging venlo.

› reageer

De LG L3 staat nu bij de Wehkamp voor 84 euro ( KPN versie) + 20 euro cashback. Ga er eigenlijk vanuit dat daar ook geen simlock op zit. Misschien is dat nog iets ? ( +4 % cashback via shopkorting, vergoed bijna de verz. kosten)

› reageer

Als provider is Biep misschien iets. voordelig internet wat ook is uit te zetten.
Verder onbeperkt SMS...

› reageer

Zoals altijd weer bedankt voor jullie reacties Die L3 bij de wehkamp is wel interessant! Zal dat mijn zoon eens voorleggen.

@telek

Hoezo geen simlock? En bij directkorting of p-less misschien ook korting?

› reageer

Als provider is Biep misschien iets. voordelig internet wat ook is uit te zetten.
Verder onbeperkt SMS...

Onbeperkt smsen heb je alleen als je internet inschakelt dus. Maar is wel een interessante optie! Wat kost nou dan een smsje als je op "pauze"staat? Dat kan ik nergens ontdekken.

› reageer

er is een lijst bij KPN waar toestellen opstaan waarvoor je een simlock aan kunt vragen, daar staat de L3 niet bij, ook bij deze specificaties staat dat de L3 simlockvrij is (deze gaat wel over abo-toestellen), dus de kans is vrij groot dat er geen simlock op zit. Zeker weten doe ik het niet, maar wat ik op verschillende forums gelezen heb de laatste tijd is dat er weinig simlocks meer op recente KPN prepaid modellen zit.En anders bestel voor 10 euro meer de T-mobile versie
Wat betreft cashbackkorting : Bij shopkorting krijg je 4 % over het hele asortiment van Wehkamp, bij P-less en directkorting maar 1,2 % op telefoons/electronica

› reageer

er is een lijst bij KPN waar toestellen opstaan waarvoor je een simlock aan kunt vragen, daar staat de L3 niet bij, ook bij deze specificaties staat dat de L3 simlockvrij is (deze gaat wel over abo-toestellen), dus de kans is vrij groot dat er geen simlock op zit. Zeker weten doe ik het niet, maar wat ik op verschillende forums gelezen heb de laatste tijd is dat er weinig simlocks meer op recente KPN prepaid modellen zit.En anders bestel voor 10 euro meer de T-mobile versie
Wat betreft cashbackkorting : Bij shopkorting krijg je 4 % over het hele asortiment van Wehkamp, bij P-less en directkorting maar 1,2 % op telefoons/electronica
Misschien kun je idd beter dan voor de T-mobile versie gaan dan want dan weet je zeker dat hij simlockvrij is. Ik weet ook niet of dit toestel al te unlocken is en het zou sneu zijn als mijn zoon zijn HN sim er niet in kan stoppen...

› reageer

Misschien kun je idd beter dan voor de T-mobile versie gaan dan want dan weet je zeker dat hij simlockvrij is. Ik weet ook niet of dit toestel al te unlocken is en het zou sneu zijn als mijn zoon zijn HN sim er niet in kan stoppen...

In dat geval kan je hem ook bij T-Mobile zelf kopen, betaal je geen verzendkosten, en via p-less 10 euro cashback.
Wat misschien ook een leuk toestel is :HTC Explorer voor 119,- bij thePhonehouse simlockvrij

› reageer

Nou jullie het toch steeds over p-less hebben: ik heb eigenlijk
alleen maar bar slechte ervaringen met die club. Het is me nog
nooit gebeurd, dat ik zomaar iets uitbetaald kreeg: iedere keer was het
"vergeten" of "administratief niet goed verwerkt" of "afgekeurd" of zo...
kortom: ik moest werkelijk àltijd eerst om m'n geld vragen!

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.