iPhone deal - KPN/VF/HN of toch tmobile

Voor mijn schoonvader ben ik opzoek naar een scherpe deal met een iPhone. Hij belt nu met een Samsung Galaxy 1 maar vindt dat een onhandig toestel. Omdat ik zelf altijd iPhones heb gehad en Android niet gewend ben lukt het mij ook niet om hem te helpen bij problemen. In september loopt zijn abonnement af dus gaf hij van de week aan graag over te stappen naar een iPhone (zijn zoon en dochter hebben er ook een).

Het liefst zou ik hem een 4S laten kopen maar die zijn behoorlijk aan de prijs met een laag abonnement. Een 4 zal volstaan. Nou volg ik al een poosje de aanbiedingen maar kom er niet echt uit. Is er iemand die een tip heeft waar de voordeligste iPhone 4 te halen? We willen per maand zo'n 25-30 euro kwijt zijn. Een simonly van rond de 15 euro kan ook, dan kopen we iPhone los.

Ik zie trouwens op sites als dealdirect.nl een aanbieding met de iPhone 3gs via Hollandsnieuwe of Vodafone voor rond de 20 euro per maand maar volgens mij moet het beter kunnen. Was er niet een abonnement van KPN dat na een paar maanden naar beneden bijgesteld kon worden?

› reageer

Het schijnt dat er zo'n site was waar je Telecom-aanbiedingen kon Vergelijken...tja, kan even niet op de naam komen.

Wat betreft de goedkoopste Iphone, zie de Pricewatch van Tweakers:
http://tweakers.net/pricewatch/293177/apple-iphone-4-8gb-zwart.html

Meestal is het uiteindelijk veel goedkoper om een los toestel + SIM-only te kopen dan eentelefoon op afbetaling (telefoon die je bij je abonnement "krijgt". Je hebt trouwens niet gezegd hoeveel minuten bellen, hoeveel sms'en, en hoeveel MB internet je schoonvader nodig zou hebben: zonder dat valt er niets te zeggen over de prijs van een abonnement.

› reageer

@Cerberus:
Ja, maar nou praat je over de goede oude tijd, toen Debitel nog in leven was
en Orange nog Orange was en zo. Toen bestond er inderdaad een leuke site
vóór en dóór Telecommalloten - allemaal amateurs in de zin van liefhebbers -
die prijzen Vergeleken en elkaar attent maakten op de mooiste/voordeligste/
gekste/grappigste aanbiedingen.
Ik denk ook, dat als een coach de spelers niet meer kan motiveren, er eigenlijk
alleen maar hoopjes los zand overblijven jammer genoeg...

On topic: ik zou zeker niet kiezen voor T-Mobile, heb erg slechte ervaringen qua
dekking. Ik heb een woning met een serre aan de tuinkant. Nou, aan de straatkant
wil het nog wel lukken, maar in de serre (waar nu eenmaal mijn "kantoortje" zit) is
het huilen met de pet op.
Meer gesprekken verbroken dan helemaal goed gegaan en dat is soms heel erg
irritant (als bijvoorbeeld de dokter de resultaten van het onderzoek doorbelt...).

› reageer

Bedankt voor de reacties. @ Cerberus Ik ben al vrij lang gebruiker van TV dus ken onze klassiekers haha.

Hij zoekt een abo van ongeveer 150 minuten. Smsen doet hij amper en data zal hij ook niet meer dan 500 mb verbruiken. Eigenlijk vroeg ik mij vooral af of er iemand is die recent een leuke deal heeft gevonden met een iPhone 4. De searchengine van tv helpt er niet echt bij omdat die ook uitgaat van (tijdelijke) actieprijzen. Bij oa KPN levert dat een scheef beeld op volgens mij.

› reageer

ik ben ook al een tijdje op zoek naar een leuke iphone-deal met abo voor max. 20eu p/maand. Twijfel op dit moment of ik moet gaan voor de 3gs met HN. Of toch een nieuwer toestel bijv. nokia 710 voor 16,50eu bij castle. Telefoon zal vooral voor internet gebruikt worden en soms om mee te bellen (max 60 min p/maand).

Heeft iemand een goed advies?

› reageer

Ik zou eerder voor de Nokia gaan dan voor de iPhone 3GS. De Nokia werkt een heel stuk sneller dan de iPhone 3GS, die na alle updates tergend langzaam is geworden. Daarnaast een hogere schermresolutie.

› reageer

De 3GS is met iOS5 inderdaad geen pretje om te gebruiken..

› reageer

Ik heb begrepen dat de iphoen 3gs met ios 5.1 wel weer snle werkt. IK kan het zelf niet nagaan want mij iphoone bleek niet factory unlocked te zijn dus ik kan de update naar 5.1 niet doen.

› reageer

Op dit moment is de HTC Desire C via HN slechts € 14,- p/maand. Kan iemand adviseren wat de beste keuze is: Iphone 3GS, Nokia lumia 710 of toch deze Desire C?

http://www.kijkshop.nl/producten/61-710/telecom-aanbieding/

› reageer

De keuze is geheel persoonlijk. Ik zou voor de Nokia gaan.

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.