sim only voor 1 euro!!

Volgens mij heb ik wel een aardige tip;
Ik denk dat het eenfoutje is, maar heb m toch maar besteld. Sim only van €1 met 70 belmin/sms/mb en een nokia 100:
http://www.ritel.nl/gsm-plus-abonnement/toestel/t-mobile-sim-only-gratis-nokia-100/VX-904/5?toon=los_bestellen&b=467&h=1&hf=1

› reageer

Het blijft een aardige aanbieding, maar is toch ietsje duurder
dan je denkt: je betaalt 4,95 per maand, Ritel stort éénmalig
47,40 terug. Ze betaal je dus feitelijk 1 euro per maand, is
totaal 12 euro (en dus niet 1, zoals jij misschien dacht).
Bovendien moet je elke maand steeds erg goed opletten
niet boven/buiten die bundel te komen, want dan betaal je
je alsnog blauw... >

› reageer

aangepast

› reageer

@gypsy
kun je bij tmobile op de site nakijken wat de stand van je tegoed is om te voorkomen wat jij terecht opmerkt?

Algemeen: dit toestel kun je niet gebruiken om te internetten, daar zul je toch een ander toestel voor moeten gebruiken, toch?

Maar inderdaad sowieso een prima aanbieding, 12euro voor 1jr, prima.

› reageer

Ja, ik heb toevallig nog een T-Mobile prepaid liggen. Je krijgt
een eigen account en daar kun je je saldo op bekijken.
Maar hoe snel ze dat aanpassen is een vraag natuurlijk...

› reageer

De prijs klopt niet helemaal:

Kosten per maand: € 4,95
Aansluitkosten: € 15,00
Sim Basis Service: € 2,50 per kwartaal
Verzendkosten: € 3,95

Totaal: € 88,35
Retour: € 47,40
Eindtotaal: € 40,95 (ofwel € 3,41 per maand)

Zie ook hier: Klik

› reageer

Via my T-Mobile heb je inzicht in je verbruik, dat is altijd redelijk actueel.

Bij dit € 1,-/mnd abo komen er nog wel € 3,95 verzendkosten bij.
Totaal dus € 15,95

Maar als je overstapt vanaf een T-Mobile Prepaid aansluiting wordt het beltegoed wat daarop staat gecrediteerd bij overstap naar een abo.
http://www.t-mobile.nl/service-en-contact/overstappen/van-prepaid-naar-abonnement

Wanneer je overstapt van PrePaid naar één van de abonnementen van T-Mobile, biedt dat een hoop voordelen. Zo wordt je resterende beltegoed als korting van je eerste factuur gehaald, betaal je geen aansluitkosten
Die Sim Basis Service zie ik niet meer op de prijslijsten staan... Die hebben ze toch ook nooit in rekening gebracht?

Wat je verder niet moet vergeten is de inflatiecorrectie en btw-verhoging.

› reageer

Let op: wanneer je je beltegoed niet wilt verliezen en dit tegoed als korting op je eerste factuur wilt ontvangen, vragen we je naar één van onze T-Shops te gaan. Alleen als je in onze winkel van prepaid naar een abonnement overstapt, gaat je beltegoed niet verloren. Als je dus overstapt via onze Klantenservice of via de Online Shop, verlies je wel je beltegoed! Het lijkt me dat het beltegoed verloren gaat als je via Ritel het abonnement afsluit.

› reageer

Als de optie Windstorm inderdaad te verwezenlijken is,
dan stap ik over van prepaid naar sim-only. Ik heb nl.
nogal een mooi nummer: 063 90 90 9xx... >

› reageer

De prijs klopt niet helemaal:

Kosten per maand: ? 4,95
Aansluitkosten: ? 15,00

@ blabla , op de site staat: "Je betaalt geen aansluitkosten!"

› reageer

thanks voor de tip kijken wat het wordt effectief

› reageer

Ik heb nog een prepaid sim van T-Mobile met 1 cent beltegoed erop. Sim is nog actief. Deze kan ik wel voor de actie gebruiken. Ontloop ik aansluitkosten en verlies van beltegoed is niet aan de orde.

› reageer

Het beltegoed wordt gecrediteerd en de aansluitkostenvervallen als de prepaid simkaart wordt overgezet naar een abonnement.
Je ontvangt dan dus geen nieuwe simkaart.

Zodra je aanvraag is goedkeurt door T-Mobile ontvang je een sms dat je prepaid is omgezet naar een abonnement.

Ik heb dit gehad bij abonnementen besteld bij castle-e en the phonehouse. Dus toen gold het iig niet alleen in de T-mobile shop.

› reageer

Bedankt voor het melden van deze aanbieding. Ik heb nu ook besteld. Wel nog een vraagje over de aansluitkosten. Moet je nou aansluitkosten betalen bij een nieuw abonnement?

Op de site van de aanbieding (link eerste post) staat dat je geen aansluitkosten hoeft te betalen. Iemand in deze topic heeft een link gepost en daar staat dat je aansluitkosten wel moet betalen bij een nieuw abonnement. Tijdens het sluiten van het abonnement staat alleen nergens dat ik aansluitkosten moet betalen.

Nog een tip: neem deze abonnement via een cashback site (door het sluiten van een sim-only abonnement), je krijgt dan een aantal euro's terug waardoor deze aanbieding nog leuker wordt.

› reageer

Toevallig nog iemand met dezelfde ervaring als Windstorm
wat betreft overgang van prepaid naar abonnement online
en/of via een derde partij?

› reageer

via P-less.nl krijg je bij ritel 20 euro cashback op een simonly. Dan krijg je het abonnement dus eigenlijk gratis of sterker nog, met 8 euro toe.

Iemand al duidelijkheid over het wel/niet moeten betalen van aansluitkosten?

› reageer

*Je betaalt €4.95 per maand, maar je krijgt van Ritel éénmalig €47.40 teruggestort op je rekening. Je betaalt geen aansluitkosten!

Lijkt me duidelijk, geen aansluitkosten dus...

› reageer

Nou, het is mij niet gelukt om op deze manier m'n prepaid bij T-Mobile om te zetten in dit aanbiedings-abonnement. Dan moet je kiezen voor "verlenging" en betaal je dus een veel en veel hoger tarief.

› reageer

@gypsy mijne goedgekeurd portering van prepaid internationaal en was de volgende dag sim actief. Ik heb toestel nog niet eens binnen.

› reageer

dubbel

› reageer

@gypsy mijne goedgekeurd portering van prepaid internationaal en was de volgende dag sim actief. Ik heb toestel nog niet eens binnen.

Ik heb prepaid van T-Mobile. >

› reageer

Mijn T-Mobile Prepaid simkaart is zojuist overgezet naar T-Mobile abonnee, had zaterdag de formulieren doorgemailt naar Ritel, verder nog geen bericht gehad van Ritel.
Alleen een sms van T-Mobile dat me simkaart is overgezet naar T-Mobile abonnee.

› reageer

Maar dan moest je volgens mij voor "verlenging" kiezen, ik kwam tenminste
niet verder. En dat is weer niet dit actietarief...

› reageer

Gewoon nieuwe aanvraag gedaan met nummerbehoud vanaf T-Mobile Prepaid, dat kan en mag gewoon.

› reageer

Maar dat kan dan toch niet via die Ritel-aanbieding
of zie ik wat over het hoofd?

› reageer

Toch eindelijk door het bestelproces heengekomen - afwachten of het goedgekeurd
wordt allemaal. In ieder geval TS en Windstorm hartelijk dank! >

› reageer

Gisteren is hier de Nokia 100 bezorgd incl. T-Mobile prepaid starterpack.
Mijn T-Mobile Prepaid is naar abonnee gegaan, maar heb dus ook weer een T-Mobile Prepaid sim van Ritel ontvangen.
Nu de cashback nog...

› reageer

Wat moet je met dat extra kaartje dan, in het museum...? >

› reageer

Actie gesloten.

Email vanochtend:

Geachte Gypsy,
Uw aanvraag is verwerkt!
Het product dat u bij ons besteld heeft is verzonden. U kunt uw bestelling dus binnenkort op uw afleveradres verwachten.
Wij wensen u alvast veel plezier met uw bestelling!
Met vriendelijke groet,
Ritel.nl

Dus toch gelukt kennelijk!

› reageer

Net op tijd gisteravond afgesloten!

Werd net gebeld door Ritel.nl dat ze mij gratis koerierslevering aanbieden en dat nummerbehoud niet mogelijk zou zijn. Nou ja, dat laatste vond ik niet zo spannend en voor 3.95 per koerier geleverd is prima

› reageer

Ik heb mijn beltegoed als creditnota

› reageer

Ik heb mijn beltegoed als creditnota

@sjeroen:
Was dat ook van T-Mobile? En hoeveel...? >

› reageer

ja van tmobile ik had nog 26.18 euro tegoed voor nummerportering heb 22 ex btw euro gecrediteerd gekregen op factuur klaag niet is dus heel beltegoed

› reageer

€22,- excl. BTW = €26,18 incl. BTW

› reageer

ja van tmobile ik had nog 26.18 euro tegoed voor nummerportering heb 22 ex btw euro gecrediteerd gekregen op factuur klaag niet is dus heel beltegoed
Lijkt me nogal sterk omdat T-Mobile maximaal 20 euro crediteert
Je resterende prepaid-beltegoed wordt - met een maximum van € 20,- - verrekend op je factuur.

› reageer

Uw nummer: ******* U kunt ons bereiken: ma t/m vr 08.00-20.00 uur en za 09.00-17.30 uur
Kostenoverzicht Duur/aantal Periode Bedrag Totaal
Maandkosten 6,90
Smart Start 70 Sim Only 22.06.12 t/m 22.06.12 0,22
Smart Start 70 Sim Only 23.06.12 t/m 22.07.12 6,68
Kortingen/overige kosten -24,60
Korting 3,00 E Smart Start SO 22.06.12 t/m 22.06.12 -0,08
Korting 3,00 E Smart Start SO 23.06.12 t/m 22.07.12 -2,52
Prepaid tegoed -22,00
Subtotaal -17,70
BTW 19% -3,36
Totaal € -21,06
Het bedrag in uw voordeel zal zo spoedig mogelijk met u worden verrekend.
Bundelinformatie Periode Meegenomen tegoed Nieuwe Periode Ingekocht Nieuw tegoed
Smart Start 70 SO 22.06.12 t/m 22.06.12 0 23.06.12 t/m 22.07.12 70 70
Voor meer informatie kijkt u op www.t-mobile.nl/buitenland
Nog geen Travel & Surf? Met Travel & Surf is internet in het buitenland vaak voordeliger.
Met Travel & Surf kunt u per 1 juli 2012 ook kiezen voor een tarief per MB.
Het internettarief daalt per 1 juli 2012 naar 0,83 euro per MB (met een maandelijkse limiet van 59,50 euro).
Per 1 juli goedkoper bellen en internet in Europa
T-Mobile Netherlands BV
Postadres Postbus

› reageer

Dit is schitterend nieuws, dank allemaal.
In dit geval ook klasse van Ritel en T-Mobile.
Complimenten!

› reageer

@sjeroen:
Waar vond je die tekst trouwens, online of zat er een brief bij het pakket?
Ik heb het toestel net binnengekregen en daar zat helemaal niet zoiets bij!

› reageer

1e factuur tekst

› reageer

Ik heb helemaal nog geen 1e factuur ontvangen. Zat die ook in de doos van Ritel?

› reageer

my tmobile.nl

› reageer

Dank je. Die heb ik (nog?) niet. Even geduld dus, misschien
mail ik morgen die firma Ritel wel even... >

› reageer

Vandaag alles netjes bezorgd door de koerier en direct werkend. Grappig dat er een prepaidpakket bij zit maar zodra je hem aansluit er staat dat het om tmobile abonnee gaat. Ach whatever.

Omdat ik het mobieltje niet ga gebruiken wil ik hem verkopen aan collega, weet iemand of hij simlockvrij is? Op de doos staat wel t-mobile NL. Ik wil hem het liefst verzegeld laten als dat kan. Iemand de zijne al in gebruik genomen?

› reageer

Vandaag alles netjes bezorgd door de koerier en direct werkend. ..............
Ik wil hem het liefst verzegeld laten als dat kan. Iemand de zijne al in gebruik genomen?

Je wil hem het liefst verzegeld laten. Maar je hebt al geconstateerd dat hij werkt!!
Dat begrijp ik niet goed.

› reageer

@hans

denk dat ie het heeft over zijn simonly abo en niet over het bijgeleverde toestel

› reageer

Ze hebben blijkbaar een prepaid sim gebruikt om de aansluitkosten te omzeilen.

› reageer

Hier ook het resterende beltegoed gecrediteerd op 1e factuur!
Zou wel slimme actie zijn van Ritel op zo de aansluitkosten te omzeilen,
al vraag ik me wel af hoe ze dat dan doen als je nummerbehoud aanvraagt en geen T-Mobile aansluiting hebt op dat moment...

› reageer

@ Hans,

Ik had het inderdaad over het abonnement en niet over het toestel

Geen ervaringen van anderen?

› reageer

Zekers. Toestel doet het prima (voelt wat goedkoop aan, maar is ook reserve/ wegwerpapparaat) en de "oude" simkaart werkt ook naar behoren.

› reageer

...... en de "oude" simkaart werkt ook naar behoren.

Mag ik daaruit opmaken dat hij simlock vrij is?

› reageer

Nee, is T-Mobile prepaid. Maar ik heb laatst bij Kijkshop ook een
T-Mobile prepaid gekocht en die was al meteen simlockvrij, dus... >

› reageer

T-mobile prepaid schijnt tegenwoordig altijd simlock-vrij te zijn.
Deze nokia 100 iig ook, zojuist getest.

› reageer

deze ook ?iemand ervaringen?
http://www.phonehouse.nl/prepaid/blackberry/9320/t-mobilesmartstart/

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.