opening t-mobile shop Capelle aan den IJssel

17 augustus is er weer een opening nu in Capelle aan den IJssel winkelcentrum Koperwiek met de bekende aanbieding 2 jaar 50% korting met samsung S3.

› reageer

Ik woon toevallig dichtbij de Koperwiek en het klinkt als een goede actie.. Helaas weinig additionele info zoals eventuele bijbetaling (met welke abo's welke prijs enz.) ?? Heb je wat meer info over deze actie?

17 augustus is er weer een opening nu in Capelle aan den IJssel winkelcentrum Koperwiek met de bekende aanbieding 2 jaar 50% korting met samsung S3.

› reageer

aanbieding samsung S3 € 69,95 bij smart plus 420 en onbep. internet voor € 24,97 p.m.
of sony Xperia S gratis bij smart plus 170 en onb. internet voor € 17,44 p.m.

› reageer

Ook geldig voor verlengingen?

aanbieding samsung S3 € 69,95 bij smart plus 420 en onbep. internet voor € 24,97 p.m.
of sony Xperia S gratis bij smart plus 170 en onb. internet voor € 17,44 p.m.

› reageer

iemand die ervaring heeft met deze acties:
- zijn er een beperkt aantal mensen die een abonnement mag afsluiten?
- kan je de hele dag binnenwandelen of is het aan te raden voor de deur te gaan liggen?
- zijn er voldoende toestellen op voorraad??
- hoe presteert Tmobile tegenwoordig met haar internet: snelheid, bereik?

Vragen vragen vragen

› reageer

Zelfde vragen heb ik ook inderdaad, en nog meer eigenlijk:

- alleen geldig voor de twee eerder genoemde toestellen of alle combi's?
- ook actie 2 jaar 50% bij andere abonnementsvormen (zoals iSmart)?
- ook geldig voor verlengingen of alleen nieuwe abonnementen?

Hoop dat iemand vandaag of morgen nog wat meer info heeft, dan kan ik vrijdagochtend nog even langs bij de T-Mobile shop..

iemand die ervaring heeft met deze acties:
- zijn er een beperkt aantal mensen die een abonnement mag afsluiten?
- kan je de hele dag binnenwandelen of is het aan te raden voor de deur te gaan liggen?
- zijn er voldoende toestellen op voorraad??
- hoe presteert Tmobile tegenwoordig met haar internet: snelheid, bereik?

Vragen vragen vragen

› reageer

Wellicht kunnen jullie hier eens kijken en/of jullie vragen stellen.

› reageer

Bedankt voor de link @paul79 : erg handig! Ben benieuwd wat de acties nou precies zijn, aangezien een dame van T-Mobile dat ook nog niet precies weet...

› reageer

Wat er vaak gebeurd bij een opening van een winkel is dat er een deal wordt gemaakt op een bepaalde combinatie van abonnement + toestel. De winkel geeft dan een verwachting af van hoeveel ze er van zullen verkopen en dan wordt er een mooie prijs neergelegd.
Ga er dus maar van uit dat de actie alleen geld op de genoemde aanbieding.

Het is geen zekerheid, maar over het algemeen werkt het op deze manier.....

› reageer

Weet iemand of ik ook iemand anders kan sturen in mijn plaats (met legitimatie etc van mij mee enz....) ik kan namelijk niet en zit dringend om een goeie aktie verlegen...

› reageer

Nee, je moet echt zelf heen gaan......

› reageer

volgens de folder zijn er niet meer acties en alleen op de openingsdag. Over verlenging staat er niets vermeld.

› reageer

volgens de folder zijn er niet meer acties en alleen op de openingsdag. Over verlenging staat er niets vermeld.

› reageer

http://www.deweekkrant.nl/files/pdfarchief/YL/20120808/YL_YL-1-32_120808_1.pdf

Op Tweakers is te lezen hoe het er in Hellevoetsluis aan toeging. Lange wachttijden, maar net personeel.

› reageer

Er komt binnen nu en een maand een nieuwe T-Mobile shop in Utrecht als het goed is.
Vandaag was er een sollicitatieronde voor een nieuwe winkel, met de nieuwe shopmanager.

› reageer

Heeft iemand ervaring met het unlocken van een S III? ik ben regelmatig in het buitenland en wil dan ook graag een buitenlandse sim erin kunnen doen.

› reageer

Die S3 is toch simlockvrij?? Bij een abo leveren providers al enkele jaren niet-gelockte toestellen. Dus...

› reageer

Volgens een bericht stond er een rij van 3 uur en er is iemand medisch behandeld.

› reageer

Was er om 17.45u en om klokslag 20.00u liep ik er uit, 355 km gereden, maar wat een top avond!

* Geweldig weer.
* Avondspits van oost naar west en v.v. zonder files, wow.
* Gratis parkeren in de Randstad, het bestaat nog, wow.
* Mooie aanbieding met S3 en lage maandlasten.
* Leuke mensen in de rij en een paar meter voor me, een van de mooiste vrouwen die ik ooit heb gezien, haha! Goh wat vervelend, zo'n wachtrij :-)

› reageer

Was er om 17.45u en om klokslag 20.00u liep ik er uit, 355 km gereden, maar wat een top avond!

* Geweldig weer.
* Avondspits van oost naar west en v.v. zonder files, wow.
* Gratis parkeren in de Randstad, het bestaat nog, wow.
* Mooie aanbieding met S3 en lage maandlasten.
* Leuke mensen in de rij en een paar meter voor me, een van de mooiste vrouwen die ik ooit heb gezien, haha! Goh wat vervelend, zo'n wachtrij :-)

Vorige week in Hellevoetsluis gehaald. Daar was de aanbieding net iets beter, 29,95 voor het toestel ipv 69,95 maar wel 4,5 uur in de rij gestaan.

› reageer

Nog even een vraagje aan degenen die aan de actie mee hebben gedaan.
Is het toestel voorzien van branding en / of simlock?

Bij voorbaat dank voor het beantwoorden

› reageer

Branding, ja. Althans, is beperkt tot opstarten met T-Mobile logo, en wellicht een ander logo voor de internet app. Kan me er eerlijk gezegd weinig aan storen. Zolang er maar geen dikke T op het toestel zelf geprint stata

Verder niet getest met andere simkaarten, maar simlockvrij voor zover ik weet...kan me niet anders voorstellen, maar zoals ik zei, niet getest...

› reageer

Ook simlockvrij, hier momenteel nog in gebruik met een Hi kaartje, bijgeknipt en wel ...

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.