Iphone 3gs

Ik heb nu een 3gs via marktplaats gekocht om te kijken of Apple mij bevalt. Het bevalt mij tot nu toe prima en in december verloopt mijn Vodafone contract. Een tijdje terug waren er acties met 3gs (hollands nieuwe en dealdirect dacht ik) die beide voor rond de 20 euro een gratis toestel hadden. Nu zie ik die nergens meer. Is er een kans dat zo'n actie terugkomt of zal het met de komst van de Iphone5 niet meer interessant zijn om een 3gs aan te bieden en kan ik in december beter een Iphone 4 los (mp) + een sim only kopen?
Iphone 5 is geen optie. Te duur.

› reageer

Wij verkochten deze actie ook in samenwerking met DealDirect. Je moet het voor zulke acties zo zien: de actie wordt bedacht door een aantal partijen samen, dan wordt er een loods vol van die telefoons ingeslagen en als de loods leeg is, dan is de actie voorbij. Ga er maar van uit dat deze actie voorlopig niet terug komt.
Maar waarom wil je een 3GS als je al een 3GS hebt? Werkt je huidige niet goed meer? Anders kan je beter kiezen voor een sim only.
Ik denk dat de iPhone 4 of de 4S wel goedkoper wordt als de 5 uit is, maar het blijft een kwestie van vraag en aanbod. Wij hebben al veel verzoeken liggen voor de 4 en de 4S prijzen als de 5 uit is, dus het kan zo maar zijn dat de prijs voorlopig nog niet heel erg veel gaat zakken. Dat ligt er eigenlijk ook helemaal aan wat de nieuwe features gaan worden op de 5. Als deze niet heel vernieuwend is ten opzicht van de 4S, dan heb je grote kans dat mensen toch liever voor de 4S kiezen.....
Maar als je info wilt of als ik aanbiedingen voor je kan vergelijken, dan kan je me altijd mailen op info (at) voordeelmobiel.nl

› reageer

De Iphone die ik heb gekocht is 2 jaar oud. Hollands nieuwe was 20 euro p/m incl 3gs. Als ik een simonly met internet afsluit ben ik al rond de 15 euro kwijt. Voor die 5 extra had ik wel een nieuwe iphone gewild. Vandaar.

› reageer

Er is een alternatief: link

› reageer

Die via de link is wel veel duurder dan die van hollandsnieuwe en je moet hier voor het toestel bijbetalen....

› reageer

Het is denk ik wel de goedkoopste van dit moment..... Ik heb gelukkig nog een paar maand en als ik twijfel neem ik een simonly van Ben (2x zuinig). Zou houd ik mijn nummer en kan ik per maand opzeggen. Mijn Vodafone was bijna 2 jaar geleden via superdeal voor € 14,75. Dat verdubbelt in december......

› reageer

@ voordeelmobiel.nl: veel duurder is wel wat overdreven vind je niet? Het kost 2,95 per maand meer dan de aanbieding van Hollandse Nieuwe. Je krijgt daarvoor 250 belminuten en 250 smsjes en 500 mb internet. Inderdaad betaal je wel 48 euro voor de Iphone 3GS. Maar je krijgt wel weer gratis het navigatie programma Navigon. Aangezien er geen andere aanbieding is lijkt me dit een voordelig alternatief.

› reageer

@gouryella: als er geen ander alternatief is en dit is de voordeligste aanbieding, dan is dat natuurlijk hartstikke mooi.
Het verschil met de aanbieding zoals die er was vind ik echter wel aardig groot. Als je 48 euro omrekent naar een prijs per maand, dan is dit toch weer 2 euro per maand extra en dan betaal je dus ipv 19,50 (omgerekend) 24,45 euro per maand, dat is bijna 5 euro per maand meer (en dat is dan weer 25% -> vind ik behoorlijk veel).
Het is niet mijn bedoeling om de aanbieding af te vallen, maar dan kan het misschien wel voordeliger zijn om een sim only te nemen en de telefoon los te kopen (dat zou je dan door moeten rekenen, maar het zou voordeliger kunnen zijn)

› reageer

@ voordeelmobiel.nl: In dat opzicht ben ik het wel met je eens. Het is momenteel gunstiger om een losse telefoon te kopen icm een voordelige sim-only. Nu maar hopen dat de toenemende losse verkoop een prijs verlagend effect heeft.

› reageer

Bij T-Mobile krijg je wel bijna 2x zoveel minuten en sms. Bovendien krijg je standaard 500 mb data bij deze zgn. Topdeal.
Bij Hollandsnieuwe zou je met 500MB extra ook € 24,50 kwijt zijn.
Maar al met al ontloopt het elkaar allemaal niet zoveel, of je hem nu met een abo koopt of los voor €349,-: http://store.apple.com/nl/browse/home/shop_iphone/family/iphone/iphone3gs

Vraag ik mij wel af of je nog een iPhone 3GS 8GB wil hebben, het huidige iOS maakt je iPhone meteen al heel langzaam. Kun je beter een uitstekende Android kopen van dat geld.
Bovendien is een telefoon die al meer dan 2,5 jaar uit is nog schreeuwend duur voor + €300,- , maarja daar is Apple goed in.

› reageer

En de actie is afgelopen.....ik denk dat iedereen zich nu een beetje aan het voorbereiden is op de iPhone 5 (en daardoor wellicht daling van de prijs van de 4)....als we een mooie nieuwe actie hebben, dan laat ik dat uiteraard wel even weten!

› reageer

@ voordeelmobiel.nl: bedoel je een soortgelijke aktie maar dan met de Iphone 4? Dan heb ik daar zeker interesse in!

› reageer

Ik heb nog geen idee, maar ik ga me er wel mee bezig houden en eens kijken wat voor een nieuwe acties we kunnen creëren......hij zal sowieso wel iets duurder uitkomen, maar dat had je zelf waarschijnlijk ook wel bedacht.....;-)

› reageer

Ik denk dat ik terugga naar Android om de simpele reden dat dat veel beter betaalbaar is dan Apple. Ik heb niks tegen Apple en ik ben erg blij met mijn telefoon, maar ik ga zeker mijn gestelde 20-euro-grens overschrijden als ik een nieuwe iphone wil.
Ik las ook goede dingen over de LG L7. Daar maar eens de focus op leggen en die is er voor max 20 euro per maand .
Inclusief eredivisie live gratis op je mobiel, maar (ik ben een voetballiefhebber hoor) of ik daar nu op zit te wachten .

› reageer

Iets te zeggen? Reageer!

Om te kunnen reageren moet je ingelogd zijn. Klik hier om te in te loggen of te registreren.