help, wat te doen bij geen dekking met kpn.
heb 2 maanden geleden mobiel internet stick gekocht met kpn 35 euries per maand. woon in wouwse plantage. geen dekking, 0komma0
heb kpn gebeld, na 3 dagen bellen en 10 afdelingen uitleggen, kpn eindelijk toegegeven dat ze geen dekking hebben hier, mocht mijn abo kosteloos opzeggen. maar 2 weken geleden een factuur gekregen van 500 euries voor 'voortijdige opzegging'. vorige week meteen brief van preventel achteraan, dat ik nooit meer abonnement mag hebben als ik de afkoopsom niet binnen 5 dagen betaal
wat nu doen, graag hulp
|
KPN nogmaals bellen?
|
Lekkere reactie van KPN. Erg klantvriendelijk. 
Maar de Wouwse Plantage en omgeving staan bekend om slechte dekking. Niet alleen bij KPN, maar ook andere aanbieders vallen hier regelmatig tijdens een gesprek uit de lucht. Dit zal met data niet anders zijn.
Ik kom dagelijks lang de Wouwse Plantage en 9 van de 10 keer met bellen op dit stuk valt de verbinding weg. Zelf bel ik met Telfort (netwerk KPN) dus ik geloof je verhaal graag.
Heb je de naam opgeschreven van de persoon die zei dat je kosteloos ervan kon komen? Nogmaals bellen en vragen naar de Supervisor kan meer opleveren.
Vertel ook welke beloft je is gedaan bij het telefoongesprek. Noem de datum van het bellen met de klantenservice en het tijdstip. Op die manier kunnen ze aan de hand van jou nummer + datum en tijdstip terug zien wie je aan de lijn hebt gehad.
Vertel als ze niet mee willen werken ook dat je inmiddels een "draadje" hebt geopend op www.telecomvergelijker.nl en dat je op dit forum het hele "euvel" graag positief wilt afsluiten.
Goede reclame is altijd nog altijd beter dan slecht naamsbekendheid. 
SUCCES!!!!
|
Zou daar geen stoorzender staan of een fictief netwerkje i.v.m. de diverse uitzendingen daar?
Het zal mij niet verbazen als er hoge vermogens voor de diverse uitzendingen worden gebruikt.
Misschien hebben ze toestemming van Agentschap Telecom tot een bepaald vermogen, maar het zal mij niet verbazen als daar flink overheen gegaan wordt waardoor er mengfrequenties onstaan en storing opleveren. (een derde harmonische heet dacht ik zoiets)
Tramleidingen kunnen ook flink storen, echter heb ik daar geen ervaring op die plek.
Als je een zendamateur kent, misschien kan die eens voor je meten, want ook de media wil altijd graag bereikbaar zijn.
|
stoorzender of fictief netwerkje, ik weet alleen dat ik geen dekking heb. kpn zegt hetzelfde.
heb zaterdag kpn nog 1 keer gebeld, moest maandag bellen als de manager er is. vandaag weer gebeld, ik moet bewijs hebben, dat ik mijn contract mag stoppen. die hebbe ik niet, ik heb in oktober half uur gebeld met kpn. staat op mijn factuur.
kpn wil mij niet meer helpen. volgende keer praten ze ook niet meer met mij. ze hebben factuur doorverkocht aan incassoburo
moet wachten op factuur incassoburo. dan met incassoburo oplossen. dit is echt schandalig. 
wat moet ik nu doen? kan iemand mij helpen?
|
Wat ik vreemd vind is dat KPN direct de vordering verkoopt aan een incassobureau..... @blueberry : Wat heb je gedaan toen je de factuur van KPN onder ogen kreeg, gelijk KPN gebeld en gevraagd de opzegging ongedaan te maken? Hoe heb je opgezegd?
|
Ik zal nooit betalen.
Laat hun maar bewijs aandragen dat je akkoord bent gegaan met een opzegging met boete. Je hebt toch nergens voor getekend dat je akkoord gaat met die 500,- euro als betaling?
Ik voorspel een rechtzaakje, waarbij je kansen best hoog liggen. Jij kan geen bewijs aandragen, maar zij ook niet.
De zaak wordt gesepeneerd, contracten ontbonden en we internetten nog lang en gelukkig. (zonder KPN, dat dan weer wel)
|
en ondertussen sta je wel gezellig bij experian/ preventel en kan je nergens terecht voor een abo.
Maar als het goed is, is er een opname van het gesprek en daar mag KPN dan mee op de proppen komen. Over de hele gang van zaken (niet de incasso zelf maar hoe die tot stand gekomen is) een klacht bij KPN indienen, schriftelijk, en daarbij geschillencie noemen bij geen bevredigende afhandeling.
|
Neem contact op met KPN en los het op een volwassen manier op. Ws is er iets verkeerd gegaan met het toesturen van de afkoopsom. Het plaatsten van dit soort problemen op deze site leidt vaak tot een hoop verongelijkte reacties ipv structurele oplossingen. De oplossing zul je toch echt bij KPN moeten zoeken.
|
@tringtring,
Ik vind dat de poster het op een goede manier aanpakt. Als ik zo'n brief zou krijgen, dan zou ik het hier ook posten. Los van het feit of het een misverstand is of niet. En daar lijkt het hoogst waarschijnlijk niet op. En posten is naar mijn idee niet kinderachtig, maar juist volwassen.
|
Wat is er toch gebeurd met de ouderwetse brief met argumenten, tijdstippen en afspraken? Bij mij werkt dat meestal vrij aardig ...
|
ik sluit me geheel aan bij 'tringtring'
|
ik snap niet waarom ik kinderachtig ben als ik op een telecomforum informatie zoek. dit is toch telecomvergelijker?
ik heb vandaag eindelijk de brief van incasso gekregen, lindorf uit zwolle. meteen gebeld maar standaar antwoord te horen. eerst betalen en dan praten. als je echt gelijk heb dan kan je naar de rechter gaan en je geld terug eisen
ik snap niet dat kpn zo slechte service kan bieden en toch de grootste provider in nl is.
ik werk en woon 200 km van thuis en heb een data abo genome om met mijn vrouw en kinderen te chatten. ik wil met de feestdagen mijn kinderen zien op msn en niet in een rechtbank staan en uitleggen waarom kpn zo slecht is. daarom zoek ik hier informatie en dit probleem zonder incasso en rechter op te lossen. volgens mij heel volwassen gedrag
|
@pinokkio, trintring en sisu
Toch ben ik het nog steeds met de poster eens. Als KPN inderdaad het subtiel had aangepakt, dan had ik ook direct contact opgenomen met KPN en niets gepost op telecomvergelijker. In dit geval wordt er gelijk gedreigd door incassobureau in te schakelen en via hun te vorderen, nooit meer een abo te mogen afsluiten en een afkoopsom die in tegenstelling tot hetgeen beloofd is, is opgelegd.
In dat geval zou ik ook contact opnemen met mijn telecomvrienden op TV. Ik verwacht dan ook een neutraal advies en geen verwijten naar de poster. Maar goed, misschien ben ik ook wel onvolwassen. Ik zie er nog goed uit voor mijn leeftijd hoor ik vaak. Ik ben tenslotte al 28
|
@ZENGE: ik heb niks tegen berichten op een forum (duh!), maar mis dus de goede brief 
Mijn advies is dus: schrijf een brief. Verzoek KPN om e.e.a. te herzien op basis van je argumenten en de opdacht aan het incassobureau terug te halen, zoiets.
|
@ Pinokkia Hmmmm... oke dan. Ik hou me voorlopig even afzijdig hier. Ik wacht even af hoe dit gaat aflopen.
Hou ons op de hoogte blueberry.
|
kpn te groot je ben maar 1 klant dus daar zit wel kracht van telecomvergelijker.
|
@ZENGE: afzijdig, hoezo Natuurlijk moet je zulke zaken op een forum aanhangig maken of adviezen vragen.
Ik denk dat alleen posten op zo'n forum, zonder zelf verder concrete acties te ondernemen, weinig doelmatig is. Ik heb iig nog nooit meegemaakt dat alle TV-ers met spandoeken samen naar het KPN hoofdkantoor zijn gegaan om één user gelijk te laten krijgen ...
|
@Pinokkio Ik bedoelde dat ik niet meer post in dit draadje. Ik kijk wel even aan hoe het loopt hier. Ik vind n.l. dat de poster ook zelf weinig laat weten over de ontwikkelingen en de actie die hij gaat ondernemen.
Vandaar dat ik me even afzijdig hou.
|
Oké
|