Yes, de SPV m500 komt vrijdag uit bij de Orangeshops! (bron: GoT) En smartphonestunts heeft al prijzen op zijn website staan, met als levertijd volgende week. Zieturgoeduit!!!
|
De prijzen op Smartphonestunts staan er al een tijdje...
|
volgens orangeshop groningen komt ie pas eind april begin mei....
Wat wordt het nu...
|
Leuk! Ga vrijdag ff langs om te kijken... Maar ben eigenlijk meer benieuwd naar de C550!
|
Ik denk dat de poster op tweakers bedoelt dat Orange nederland ze binnenkrijgt op vrijdag waarna ze pas volgende week verzonden zullen worden naar de shops...
|
ah, wellicht... Maar, dan volgende week kijken! Ik vind ´m denk ik mooier dan de MDA compact.
|
We hebben de SPV M500 zojuist binnengekregen. Vanaf heden dus uit voorraad leverbaar.
|
Net nog even gebeld naar Emmen en ook hier hadden ze het over eind april... Waarschijnlijk ook bij de Orange shops gratis vanaf 2 jarig 32,50 abo. Jammer dat dan de 50% kortingsactie al is afgelopen.
Dan toch liever de I-mate Jam of Qtec S100 voor een bedrag van ongeveer 50 euro meer...
Maar als ik de vorige post zo bekijk morgen nog maar eens een keer langs gaan bij de shop...
@ smartphonestunts: welke romversie heeft ie? Tevens staat op jullie site dat het start tarief 5 cent bedraagt, dit dient 6 cent te zijn...
|
Net ook gevraagd of ze hem al snel zouden krijgen maar toen ik zei dat een webwinkel hem al hadden werd ik toch wel scheef aangekeken in de shop. Er werd mij verzekerd dat dit niet uist kon zijn, echt hopen dat ie snel bij ze binnenkomt.
|
Hij is vandaag bij 0range groningen binnengekomen. Prijzen zijn redelijk netjes.
Gratis bij 2 jarig 32.50 met drie maanden gratis en 59 bij 2 jarig 22.50.
De prijzen van smartphonestunts.nl zijn dan nogal aan de hoge kant ivm de orange shops...
|
Ja idd is iets duurder, maar je krijg wel een 512mb SD tje erbij. Maar bij orange weer 3 maanden gratis abo.
|
bij de orange online shop krijg je ook een 512 kaartje erbij + BT headset en bij 2 jaar 32,50 abo 3 maanden gratis bundel, 2 maanden gratis orange world en 200 mms
|
Ja klopt hij wordt met en zonder headset aangeboden, tis wel zo dat je met headset weer niet 1jr kan afsluiten, maar alleen 2jr. (om het even gemakkelijk te maken:-)
|
Hopen dat Smartphonestunts zijn prijs lekker laat zakken...
Ik zit echt in dubio of ik het moet gaan doen... 1 orange 12.5 1 jr abo met 6600 waar mijn moeder niet mee belt... Ikzelf een 6230 met 1 jr telfort 200 waar ik wel overheen kom... en een erg grote interesse in een HTC magician in welke vorm dan ook! Maar helaas ook weinig cash momenteel.
what to do, what to do... Ik ga er maar een nachtje over slapen...
Weet iemand hoe Orange is met garantie op haar toestellen? Dit i.v.m. een eventuele verzekering.
|
Haha doe dat, altijd verstandig. Naar mijn ervaring is de service van orange er goed met dit soort dingen. Mn oude spv moest paar keer terug naar de winkel. Kon max 2 dagen later nieuwe ophalen.( is dan een refurbished toestel, dus een gebruikte die er als nieuw uitziet, maar dat vond ik niet erg)
|
Tadaaa:
https://shop.orange.nl/ontdek.asp
De spv C550!! (vind m wel lelijk druit zien
|
de M500,....ook een mooi toestel hoor....misschien een leuk toestel als ik weer kan verlengen . Ik vind em uiterlijk mooier dan zijn tegenhanger van T-Mobile....
off-topic: De C550 haalt het qua design niet met de C500 (alhoewel hij wel weer verbeteringen heeft...zoals een betere camera meende ik)..ik zou em niet willen ruilen met de C500 iig hehe (vanwege dat ronde navigatie knopje..lijkt me niet al te lekker werken).
|
Ik hou het ook liever bij de C500. Vind het geen mooi ogende telefoon die c550
|
Gisteren de M500 gehaald, ...kon het gewoon niet laten! Kan maar 1 ding zeggen Moooooi Speelgoed!!!
|
@strangestonealive ,
Geld teveel zeker hehehe ..... of heb je em in combinatie met en abo? En zo ja, welke combinatie (1 of 2 jaar/bundel). Ik ben iig erg benieuwd naar je bevindingen van dit toestel (gebruiksduur, kwaliteit scherm/geluid en bereid (niet onbelangrijk!).
|