www.TelecomVergelijker.nl
spacer
CeBIT 2010

Toestelreviews

08/03 Sony Ericsson Elm
08/03 Sony Ericsson Hazel
08/03 Samsung Diva Folder S5150
04/03 Nokia C5

MENU EN ARTIKELEN

TelecomVergelijker

Goedkoop mobiel bellen in 5 stappen
Uitleg voor gevorderden
Veel gestelde vragen en richtlijnen

Overzichten

Mobiel internet
Goedkoopste aanbiedingen per toestel
Populairste aanbiedingen

Handig

Opzegbriefgenerator
Nummerbehoud
Aanvragen unlockcode
Beltegoed opvragen
Contactgegevens providers

Video reviews GSM & Smartphones

T-Mobile SUPERAANBIEDING GRATIS Blackberry Bold 9700 i.c.m. Relax 25 en onbeperkt internet voor maar €26.90 per maand. Beste aanbod in de markt!

NIEUWS
07:46 Nieuwe veiling frequenties trekt neg...
04/03 Limiet op datagebruik in buitenland
28/02 T-Mobile wijzigt mobiel internet voo...

FORUM
09:40 [Aanbiedingen] Gratis simkaart HEMA...
07:55 [Aanbiedingen] [Afhandeling] Acer As...
20:50 [GSM toestellen] Samsung P960 vraagt...
20:05 [gsmweb.nl] Is hier sprake van misle...
18:22 [KPN] KPN verhoogt prepaid piek en D...
17:06 [HTC TyTN II] Probleem KPN internet...
09/03 [Aanbiedingen] Afhandeling Vodafone-...
09/03 [T-Mobile] Naderend einde Flex
09/03 [Aanbiedingen] Gratis Lycamobile sim...
09/03 [Aanbiedingen] Samsung Galaxy Spica...

GSM REVIEWS
07/02 Samsung Omnia HD i8910
20/01 Nokia 6700
11/01 Nokia 6310i

WINKEL REVIEWS
08/03 phoneplaza.nl
07/03 bestelmaar.nl
06/03 typhone.nl

PROVIDER REVIEWS
09/03 Vodafone
20/02 Telfort
11/02 Ben

Google
TelecomVergelijker.nl Web

T-Mobile

| Info | Ervaringen | Forum |

Forum bar:   Index   Zoeken   Actieve discussies  

/ Index / Providers / T-Mobile

Onderwerp: [01-2010]Tariefswijziging/Nieuwe Relax abonnementen

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12  >> 

Gepost door andreas2005 op 15/11/2009 14:45
Op Tweakers.net is zaterdag een draadje gestart met de volgende inhoud:

iemand kreeg in de t-mobile shop te horen dat nu verlengen niet verstandig is omdat er per januari een tariefsverlaging aankomt. De klant zou zich anders bekocht voelen. De shops zouden nu geen verkooptarget meer hebben om klanten ook zonder financiële gevolgen voor de shops zelf te kunnen voorlichten.
Verder zou er een spetterende nieuwjaarsactie in het vat zitten. Altijd leuk natuurlijk, maar ik ben juist nu aan verlengen toe. Weet hier iemand al meer van?
linkje naar het topic: tweakers

Gepost door Gertjuh op 15/11/2009 16:10
Ik weet er nog niets vanaf, maar ik ga zeker nog even wachten met verlengen nu (wou dit eigenlijk nu al doen, maar helaas besloot t-mobile om de prijzen van mijn voorkeurstoestel (vario V) met een euro of 150 omhoog te gooien). Tariefsverlaging is dan wel terecht m.i. Ik ga me niet kaal laten plukken :p
Bedankt voor de tip

Gepost door robert-jan op 15/11/2009 20:17 - Laatst gewijzigd op 15/11/2009 20:22
Een tariefsverlaging zou wel leuk zijn, maar het zal dan vast om de minuutprijs gaan. Belangrijker vind ik de toestelsubsidie/netwerk korting, welke de laatste maanden bij T-Mobile aanzienlijk was afgebouwd. Ook het verleng aanbod is momenteel helemaal pet. Deze ervaring was i.c.m een abo met een (waarschijnlijk) lage klantenwaarde, maar hoe goed de aanbiedingen (bij hetzelfde abo/belgedrag) in het verleden waren, hoe slecht waren deze nu.

Gepost door Joerie op 15/11/2009 20:19
Ik geloof er allemaal maar weinig van.
Als je die thread leest, geloof je nou echt dat een Verkoper in een winkel zegt, nee koop maar nu niet...want...

"Ons hoofdkantoor heeft ons gemeld dat we alle klanten moeten informeren over aankomende prijsverlagingen begin volgend jaar"

Dit is al helemaal lachwekkend.. zoiets gebeurt echt niet.

Maar ja wie weet...we merken het vanzelf.

Gepost door blabla op 16/11/2009 08:59
Het is raar dat zoiets anderhalve maand vantevoren, voor de drukke kerstperiode, gezegd wordt. Ik kan me voorstellen dat zoiets gezegd wordt als zoiets niet verder dan een week in de toekomst ligt, maar niet als zoiets nog zover in de toekomst ligt.

Gepost door km87 op 16/11/2009 14:43
Klinkt als een broodje-aap verhaal, maar als het waar is ben ik benieuwd naar de acties die er dan vast gaan komen om de huidige klanten tevreden te houden!

Gepost door BartSmit op 16/11/2009 15:14
Lijkt mij zeeeeeeeeeeeeer sterk voor t-mob zou handig zijn om eventueel klagende klanten een coulance aan te bieden, dan nu niks te verlengen. Je zou eerder zeggen dat de verkopers geen provisie meer vangen en misschien pas in januari weer wel ?

Gepost door Yre op 23/11/2009 23:33
Ik betwijfel serieus of het waar is maar ik deel het toch met jullie.

Ik hoorde van iemand die in een T-Mobile shop werkt dat er geen geld meer is voor nieuwe toestellen dit jaar. Hierdoor moeten ze klanten vragen om in het nieuwe jaar terug te komen?! Volgens hem is er jaarlijks een bepaald budget voor toestellen beschikbaar en dit zou nu op zijn. Er is dus meer verkocht dan werd verwacht? Op mijn reactie dat er dan gewoon wat geld bij moet (de dure decembermaand komt eraan!) haalde hij zijn schouders op. Daarnaast moeten verkopers ook targets halen wat in dit geval dus lastig wordt. Daar wist 'ie ook niets op te zeggen. Hij wist ook al niets van een eventuele tariefsverlaging of betere acties in het nieuwe jaar.

Hij komt wel vaker met halve waarheden aanzetten waardoor bij mij de vraag rijst: Wat is er nou wel waar van zijn verhaal?

Gepost door Hugo Boss op 23/11/2009 23:58
Ik las ook inderdaad ergens een verhaal dat iemand op een toestel zou wachten, wat alsmaar niet geleverd werd.. was niet op voorraad blijkbaar.. vroeg vervolgens naar een ander toestel, bleek dat er helemaal geen op voorraad was! zou dus kunnen kloppen...

maar ik vind het een vreemd verhaal.. het is toch juist perfect als je alles verkocht hebt? veel beter dan met restvoorraden blijven zitten? kun je toch weer nieuwe inkopen van het geld dat je verdiend hebt? of ben ik nou zo dom... of zijn ze zo afhankelijk van het geld wat over 2 jaar is uitgesmeerd door een contract wat iemand is aangegaan? zitten in mijn ogen toch ondanks alles nog wel behoorlijke winstmarges op een toestel

Gepost door B0MBACI op 24/11/2009 00:46
Ik denk dat T-mobile inderdaad door hun budget zijn, maar ook dat de verkopers geen provisie ontvangen op verlengingen, dus ze inderdaad liever in januari willen verlengen om toch provisie te ontvangen....

Gepost door DeSteef op 24/11/2009 07:10
Juist als ze aan het eind van het jaar bepaalde targets willen binnen fietsen kun je vaak lachen, al dacht ik dat de jaarafsluiting bij sommige (of alle) providers eind februari is.

Gepost door BertH op 24/11/2009 11:48
het zou met niet verbazen als de afschrijving van vroegtijdig beëindigde Orange abo's + toestel qua niet lonende toestelkorting van het jaarbudget voor kortingen af gegaan zijn. Wel een situatie die T-Mobile zelf gecreëerd heeft.

Gepost door flippus op 24/11/2009 19:36
We moeten inderdaad niet vergeten dat je als mobiele provider best het nodige voor je klanten "voor moet schieten". Al die telefoons die je al dan niet bijna gratis krijgt moeten wel betaald worden.

Zou mij niets verbazen wanneer door het in de markt zetten van enorm dure toestellen (T-mobile als groenteboer met appels) waarvan de opbrengsten nog lang op zich laten wachten er wat liquiditeitsproblemen kunnen ontstaan.

Maar met de decembermaand als traditioneel de beste maand van het jaar kan ik mij absoluut niet voorstellen dat Deutsche Telekom niet even ergens wat geld regelt.

Gepost door Koen (moderator) op 24/11/2009 21:33
Bij mij komt toch vooral broodje aap als reactie op. Een provider met een paar miljoen betalende klanten kan toch wel wat extra toestelbudget regelen?

Toch kan er iets inzitten. Toen ik mijn KPN bundel wilde opzeggen drong de verkoper ontzettend aan om toch met KPN door te gaan aangezien er zeer binnenkort wijzigingen aan kwamen waardoor ik er toch weer vanaf zou kunnen. Dat heb ik toen afgedaan als broodje aap en verkoop praatjes. Gewoon de opzegging in laten gaan. Tot ik enkele weken later door KPN gebeld werd met de mededeling dat ik op kon zeggen vanwege wijzigingen. Jammer dat ik toen nog slechts 1 week abonnement te gaan had.....vooral als de T-Mobile verhalen van verschillende richtingen komen, dan zal de basis mogelijk wel kloppen. Ik ben benieuwd wie hier meer over te weten komt.

Of is er misschien heel wat anders aan de hand: gaat T-Mobile door verminderde concurrentie na het samengaan van de netwerken nu opeens korte metten maken met toestelsubsidies en zijn ze in stilte aan het uitverkopen?

Gepost door robert-jan op 24/11/2009 23:05
Ik had hier al van de slechte verlengings deal gepost bij mijn 1e abo. Een paar dagen terug heb voor het 2e abo ook de verlengings deal kunnen opvragen. En dezelfde slechte deals! (dwz 10,- extra toestelkorting t.o.v nieuw!!). Nou bel ik met dit abo eigenlijk regulier nooit en internet weinig. Totaal maak ik €40,- maandelijks over, waarvan 30,- voor het 2de abonnement waarvan 10,- is voor internet (slechts <50MB p.mnd.)

Nou vind ik het niet heel erg, ik wilde toch al over op Ben, aangezien me toestellen nog goed zijn. Maar het verschil met een jaar geleden (en zeker twee jaar geleden) is groot. Destijds kreeg ik zulke geweldige aanbiedingen dat ik naast lopende abo's (gem. 2) ook bij T-Mobile 2 abo's had verlengd. Ik vind het wel leuk worden als het in januari of februari beter wordt. Maar als ze veel klanten zulke verlengings aanbiedingen doen (ben misschien een uitzondering) verwacht ik dat er veel zullen weglopen. Denk dat er genoeg andere provider 40,- p.mnd willen verdienen. Slechte klantenwaarde of niet.

Gepost door cocktails.genius op 25/11/2009 01:12
Afgelopen zaterdag werd mij hetzelfde geadviseerd in een T-mobile winkel om te wachten tot januari voor verlenging.

Gepost door robert-jan op 25/11/2009 15:22
Opvallend; levertijd alle toestellen bij t-mobile.nl bij verlengingen is opgelopen tot 2 - 4 weken. Voorraad tekort?

Gepost door aaron op 25/11/2009 17:36
Aan een vriend van mij is hetzelfde geadviseerd (wachten tot januari) bij het verlengen van zijn abonnement. Ik geloof er wel in.

Gepost door DeSteef op 25/11/2009 23:32
done

Gepost door Gertjuh op 26/11/2009 21:17
Ik geloof stiekem ook wel wat in dat verhaal van dat het geld voor nieuwe toestellen een beetje begint op te raken. T laten komen van een MDA Vario V duurde ook 2 weken. echter kon ik eerst niet verlengen, en toen wel, maar in de tussentijd was de prijs wel met 150e omhoog gegaan, dus ze mogen um houden van mij ja, dan ga je idd wel door het geld voor nieuwe toestellen heen, als je ze wel laat komen maar in de tussentijd prijs omhoog gooit waardoor mensen toch ergens anders gaan kijken

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12  >> 

Reageer...
Toon ook de verborgen berichten (4)...
Blijf per email op de hoogte van deze discussie (ThreadWatch)...
Rapporteer dit topic...