hollandsnieuwe reviews

Gebruikersbeoordelingen hollandsnieuwe

Gebaseerd op 125 reviews
4,4
Dekking
Klantenservice
Algemene indruk
Administratie
Diensten
Totale indruk
Schrijf een review

Review door S.

28 oktober 2014, 20:35

Sinds een paar maanden weg van Hollands Nieuwe en daarmee weg van ergernissen/problemen. Ik had bij H.N. een abonnement met een iPhone voor twee jaar.Het eerste jaar ging goed, bereik en kosten was niks mis mee.
Jaar twee begonnen de problemen. Mijn telefoon kon niet meer updaten en werkte daardoor niet meer goed. Heel vaak aan de lijn gehangen met H.N. maar tegen een muur praten heeft meer effect. Na meer dan 6 gesprekken en een lijst aan e-mails werd het duidelijk dat mijn probleem ook mijn probleem was en ze me niet gingen helpen. Later weer een probleem erbij, ik had geen bereik meer. Eerst naar de klantenservice mailen. Die belde mij de volgende dag terug. Ik deed mijn verhaal en zij konden er weer niks aan doen. Na 10 minuten werd ik weer gebeld door H.N. 'Naar aanleiding van uw mail' Blijkbaar weet pietje van klaasje niet wat ie doet maar goed. Ik weer mijn verhaal gedaan.
Kreeg ik weer te horen dat er niks aan gedaan werd.

Zo steeds vaker dit soort problemen en ik was er klaar mee. Ze mogen dan wel goedkoper zijn maar mocht je problemen hebben dan heb je lekker pech want ze doen er niks aan.

Jammer hoor...

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
3,0

Review door willy

27 oktober 2014, 21:03

Heb sinds twee jaar h.n....en ben zeer tevreden geen problemen....nergens mee.
Tegoed word elke 10 e van de maand netjes bij geschreven krijg netjes een s.m.s dat het is bij geschreven..kan alleen maar zeggen dat ik zeer goed te spreken ben

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
7,6

Review door J.J. Kleine Staarman

27 oktober 2014, 11:34

Overgestapt van Vodafone naar Hollandsnieuwe. Vanaf de overstap problemen met netwerkverbinding, terwijl Hollandsenieuwe het vodafone netwerk gebruikt, welke op mijn thuis locatie een zeer goede dekking heeft. Het signaal is dan ook "volle bak" maar je wordt als Hollandsenieuwe gast-gebruiker gewoon van het Vodafone netwerk geflikkerd. Gevolg is dat ik uren per dag GEEN netwerk verbinding heb, en de sim in een andere telefoon moet stoppen om weer verbinding te krijgen. Dat gaat dan een half uurtje goed, en dan begint het gezeik weer van voor af aan.

Owh, en denk niet dat je je klacht ergens kan deponeren bij Hollandsnieuwe, want daar is geen mogelijkheid voor op de website.

Het telefoonnummer van Hollands Nieuwe 0900-0324

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,6

Review door Naoom

22 oktober 2014, 23:46

De site van hollandsnieuwe ligt er REGELMATIG uit, en daarom zijn dus niet je gegevens te checken.
Of je bent net ingelogd, en je wordt er weer net zo hard uit geknikkert!

Echt een HELE vervelende verbinding....
Probeer al bijna een week in te loggen om mijn abonnement te veranderen. Maar ik kom er gewoon NIET doorheen...
Mailen heeft ook geen zin, want ze reageren gewoon NIET..

Aan mij zullen ze geen klant meer hebben aan het einde van het contract!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
3,2

Review door Omy

22 oktober 2014, 23:41

Ik heb in 2013 mijn abbo afgesloten bij Hollandsnieuwe met een Samsung Galaxy Ace 2.
Daar had ik 275 minuten OF smsjes, en 500mb bij.
Hier betaal ik 14,75 euro in de maand voor. (Ben er nog nooit overheen geweest! je krijgt ook netjes een melding als je er dicht bij zit)

Echter toen mijn telefoon kapot ging, en dit onder de fabrieksgarantie viel...
Was hollandsnieuwe niet te bereiken, of ik kreeg antwoorden terug van de telefoniste dat hun het ook niet "wisten".
Ik mocht hem wel opsturen naar een reparatie bedrijf waar hun een contract mee hebben....
Na 4 maanden was het nog steeds stil..... en ben maar is even gaan na vragen waar mijn telefoon bleef?!?!
Eerst beweerde ze dood leuk dat ik mijn telefoon niet op had gestuurd, en daarna is hij in een "vergeet hoekje" terecht was gekomen.
Met andere woorden, hij heeft 4 maanden daar gelegen, ik heb een ander toestel aangeschaft, en hun vertellen me dood leuk dat ze hem nog steeds niet gemaakt hebben.....
MAAR..... ze gingen hem nu toch echt nakijken.....

Binnen 2 weken had ik een hele aardige meneer aan de telefoon. De telefoon was inderdaad ook echt overleden, en ik kreeg een nieuwe thuis gestuurd.
Daar ging 3 weken overheen, en ja hoor, (DOOD LEUK MET DE POST) kreeg ik mijn nieuwe toestel binnen.

Omdat ik inmiddels zelf al een ander toestel had gekocht, heb ik deze verkocht.
Dus mijn advies zou zijn om een telefoon praypaid te halen, en ZEKER NIET op de service van de hollandsnieuwe wachten. Want dan kun je wachten tot je een ons weegt!

Wel moet ik heel eerlijk zeggen de verbinding vind ik persoonlijk TOP!
Heb overal bereik, zelfs thuis (Het lijkt hier op een bunker, want NIEMAND heeft hier bereik).
Natuurlijk in een heel erg bebost gebied wordt het minder tot soms niet, maar de meeste grote providers geven het al eerder op!

Ook krijg ik netjes iedere maand een berichtje dat mijn bundel weer is bij geschreven, dit is ook via *101# te bekijken. Daar krijg je netjes te zien hoeveel Beltegoed je nog hebt, hoeveel mb je nog hebt, en iedere keer wensen ze je een fijne dag toe! Hahahaha!

Wel vind ik het persoonlijk ERG jammer dat de abbo's zo in prijs gestegen zijn. 2 jaar terug heb ik voor hollandsnieuwe gekozen omdat ze zo lekker goedkoop waren... Maar jammer genoeg is dat inmiddels ook niet meer zo.

Ik heb nog een kort maandje om na te denken over mijn contract, of ik hem door zal laten lopen, of dat ik naar een andere provider ga.
Maar in ieder geval, voor mij alleen nog sim only's!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
4,2

Review door Kees van Brink

20 oktober 2014, 16:33

Hollandsnieuwe werkt goed zolang je alleen met hun computers van doen hebt. Ik was van de zomer in Zweden, had nogal heftige persoonlijke omstandigheden en plotseling werkte mijn sms en mijn data niet meer. Vanwege die omstandigheden was zowel sms'en als internetten heel belangrijk voor me. Dan ben je in de aap gelogeerd als je bij Hollandsnieuwe zit. Je kan ze niet bellen: nummer klantenservice is zo verborgen dat je het niet vindt. Melden via site levert alleen belofte van reactie op (via autoresponder), maar er gebeurt helemaal niets, ook niet na herhaalde nieuwe mails van mij en weer nieuwe beloftes van Hollandsnieuwe. Uiteindelijk na 38 (achtendertig) dagen en heel veel gedoe en extra mailtjes werkte het weer. Toen was ik inmiddels overgeschakeld naar YouFone, waar ik uitstekende ervaringen mee heb. Overigens ook geen excuses of verklaring gekregen van Hollandsnieuwe.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
3,4

Review door Ingrid.

13 oktober 2014, 14:06

Ik heb een zakelijk abonnement bij HN, de factuur zou de 1e werkdag van de maand te zien zijn bij Mijn HN, dit stond in de voorwaarden op hun site. Dit is echter nooit het geval.
Deze regel is van hun site verwijderd, evenals het e-mail adres en telefoonnummer. Je kan alleen iets vragen via een soort hulpprogramma via hun site, hier hoor je echter nooit iets van.
Bereik binnenshuis is heel slecht, niet te verstaan.
Afgelopen zomer in Oostenrijk 5 dagen totaal geen bereik gehad.
Nog een paar maanden dan loopt mijn contract gelukkig af.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
2,2

Review door E. van Nistelrooy

12 oktober 2014, 18:09

Toen ik 2,5 jaar geleden klant werd hadden ze een klantenservice waar je ook echt iemand kreeg te spreken en werd ik geholpen. Nu heb ik al 3 keer iets via de site moeten vragen en kreeg nooit iets te horen.... slechte zaak !!
Dit is voor mij de reden samen met het slechte bereik om zodra mijn abonnement is afgelopen meteen over te stappen naar een ander.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
4,0

Review door Ron

10 oktober 2014, 12:08

Een prima provider naar mijn mening. Ik heb nu anderhalf jaar van mijn 2 jarig abbonement erop zitten. Tot op heden heb ik geen problemen ondervonden. Nummerbehoud verliep ook prima bij het afsluiten van mijn abbo.

Maar eerlijk is eerlijk: de klantenservice is niet de sterkste kant van Hollands Nieuwe. Hecht je hier veel waarde aan, dan is een andere provider een aanrader.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
6,8

Review door Dick

08 oktober 2014, 13:47

Als ik thuis binnen in de woonkamer zit dan heb ik geen netwerkbereik. Alleen noodoproepen staat er dan in mijn telefoon.
Mijn vrouw heeft hetzelfde probleem bij Hollandsnieuwe. Zeer vervelend. Moet je naar buiten om te kunnen bellen. Niet van deze tijd.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
5,6

Review door marco

07 oktober 2014, 18:29


na 48 uur is mijn beltegoed NOG niet bijgeschreven. Snel wegwezen hier en zal tijdens het verlaten hier en daar nog een "mooie" review achterlaten.
Dit is nl. al de derde keer dat mijn beltegoed NIET wordt bijgeschreven.
Mijn mail wordt natuurlijk sowieso niet beantwoord.
Te druk met andere zaken denk ik, geld tellen of zo........
bleehhhhhhhhh................ga toch lekker failliet en snel ook, zijn veel mensen bij geholpen.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door Marcus de ontevreden klant!

07 oktober 2014, 18:28

Wat een ongelofelijk K.U.T. bedrijf!
na 48 uur is mijn beltegoed NOG niet bijgeschreven. Snel wegwezen hier en zal tijdens het verlaten hier en daar nog een "mooie" review achterlaten.
Dit is nl. al de derde keer dat mijn beltegoed NIET wordt bijgeschreven.
Mijn mail wordt natuurlijk sowieso niet beantwoord.
Te druk met andere zaken denk ik, geld tellen of zo........
bleehhhhhhhhh................ga toch lekker failliet en snel ook, zijn veel mensen bij geholpen.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
2,6

Review door Marcel

07 oktober 2014, 13:48

Ik snap de hele ophef niet, vooral mensen die een reactie geven onder Anoniem......Doe het dan onder je eigen naam, hier een tevreden klant!!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
8,0

Review door klaas de vries

04 oktober 2014, 20:39

Ben nu 2 jaar bij holl.nieuwe alles prima en geen problemen goede dekking ook in buitenland dus kan mij niet herkennen in de bagger reaktie's Ga weer 2 jaar verlengen

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
7,6

Review door Wendy Thomassen

30 september 2014, 16:45

Hier onder de standaard vragen van hollandsnieuwe.
Lees alles door en je ziet dat ze alle problemen hebben uitgesloten, nog voor dat jij de antwoorden gegeven hebt. Knap he?

Beste klant,
Je ontvangt deze e-mail naar aanleiding van het contact wat je hebt opgenomen met de klantenservice omtrent de problemen met het bereik.

1) Kan je het probleem precies omschrijven?
2) Betreft je probleem alleen specifieke telefoonnummers of alle nummers? In het geval van specifieke nummers, kan je dan zowel deze nummers met bijbehorende provider aangeven?
3) Speelt het probleem op 1 postcode of overal?
4) Sinds welke datum speelt het probleem?
Om erachter te komen wat er precies misgaat verzoek ik je de volgende tests uit te voeren.
5) Toestel reset:
Een toestel reset voer je uit door de batterij en de simkaart uit het toestel te halen wanneer deze nog ingeschakeld is. (Bij een iPhone houdt je beide toetsen tegelijkertijd voor ongeveer 10 seconden ingedrukt.) Het toestel zal uitschakelen. Bel naar je eigen nummer wanneer de telefoon nog uit staat, of wanneer de sim en de batterij eruit zijn. Schakel hierna het toestel weer in.

6) Kan je aangeven wanneer je deze toestel reset gedaan hebt (datum en tijdstip)

7) Een netwerkupdate:

Een netwerk update voer uit als volgt:

- Iphone: Instellingen - Aanbieder

- Android: Instellingen en naar Netwerk.

Kies in beide gevallen voor het selecteren van een provider anders dan hollandsnieuwe/Vodafone. Dit verzoek zal worden afgekeurd. Hierna kies je weer voor hollandsnieuwe/Vodafone.
8) Kan je aangeven wanneer je de netwerk update gedaan hebt (datum en tijdstip)
9) Kan je je simkaart in een ander toestel plaatsen?
Plaats je simkaart voor langer dan een paar uur in een andere smartphone en test of de problemen aanhouden. Daarnaast plaats je een andere simkaart in je eigen toestel en test of de problemen dan aanhouden. Let op dat de internetinstellingen in het andere toestel handmatig ingesteld dienen te worden.

10) Heb je dezelfde problemen met jouw simkaart in een ander toestel?

11) Heb je dezelfde problemen met een andere simkaart van een andere provider in je eigen toestel?


12) Kan je aangeven wat het merk en type is van je eigen toestel?


13) Kan je aangeven wat het merk en type is van het toestel waarin je jouw simkaart getest hebt?

Met bovenstaande informatie en tests sluiten wij een toestel-, of simprobleem uit. Je kan de antwoorden per e-mail naar ons terug sturen via het web formulier te vinden via de volgende link:
http://www.hollandsnieuwe.nl/stel_je_vraag


Bij voorbaat dank voor je antwoord.?

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door Peter Doorman

30 september 2014, 16:36

Zeer slechte dekking, klantenservice niet telefonisch bereikbaar, je hebt altijd meer dan 15 wachtende voor je, als je al iemand te pakken krijgt gaat ze je door verbinden.... en je raad het al... einde gesprek.... Dan maar klantenservice googelen, want via tabje klantenservice kom je er ook niet. Yippie ik kan ze een mailtje sturen en heb binnen 2 werkdagen een antwoord. Gelukkig, komt alles toch goed...... Hee een bevestiging van je mail.... Oeps geen antwoord binnen 2 dagen........ Lees verder.......
Beste klant,
Bedankt voor je bericht. We hebben je email in goede orde ontvangen. Je reactie hebben wij geregistreerd onder het nummer dat staat in de onderwerp regel van deze email. We zullen binnen 7 werkdagen telefonisch contact met je opnemen. Let op: wij bellen zonder nummerherkenning.
Met vriendelijke groet,
klantenservice hollandsnieuwe

Ja echt......... ze gaan mij bellen op een nummer waarop ik geen dekking heb... en daar mag je 7 werkdagen op wachten, dat is bijna 2 weken.
Mijn advies aan jullie allemaal.... Telfort, lowbudget betere dekking

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,2

Review door F van Holten

30 september 2014, 16:28

Gewoon nooit abbo afsluiten. Bereik is zeer slecht. Bereikbaarheid klantenservice is super slecht. Bel ze maar nooit want dat lukt toch niet.
Lezen kunnen ze niet, alle mails worden geretourneerd met steeds dezelfde 13 handelingen/vragen welke je moet beantwoorden cq uitvoeren. Als je dat al hebt gedaan zit het er op. Antwoord krijg je toch niet omdat ze niet kunnen lezen.
WEG GEGOOID GELD

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,4

Review door Erik

30 september 2014, 15:01

Zeer slecht tot geen bereik.
Als je al bereikbaar bent ben je niet te verstaan of de andere verstaat er niets van.
Tijdens het bellen valt de verbinding weg, dit soms tot wel 3 keer per gesprek. dit is zeer frustrerend.
Soms een hele dag geen bereik!!!!!!! heb dit al meerdere dagen mee gemaakt.
Goedkoop is duurkoop zo blijkt maar weer eens.
Nooit meer

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door Anonieme gebruiker

29 september 2014, 16:37

wat een kutzooi.
nummerbehoud en na 3 weken nog steeds niet bereikbaar en kan niet bellen. niks. tweede simkaart.weer pope. klotezooi,

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
-

Review door Anonieme gebruiker

29 september 2014, 16:37

wat een kutzooi.
nummerbehoud en na 3 weken nog steeds niet bereikbaar en kan niet bellen. niks. tweede simkaart.weer pope. klotezooi,

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
-

Review door Anonieme gebruiker

29 september 2014, 16:37

wat een kutzooi.
nummerbehoud en na 3 weken nog steeds niet bereikbaar en kan niet bellen. niks. tweede simkaart.weer pope. klotezooi,

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
-

Review door Anonieme gebruiker

29 september 2014, 16:37

wat een kutzooi.
nummerbehoud en na 3 weken nog steeds niet bereikbaar en kan niet bellen. niks. tweede simkaart.weer pope. klotezooi,

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
-

Review door Anonieme gebruiker

29 september 2014, 16:37

wat een kutzooi.
nummerbehoud en na 3 weken nog steeds niet bereikbaar en kan niet bellen. niks. tweede simkaart.weer pope. klotezooi,

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
-

Review door Anonieme gebruiker

29 september 2014, 16:37

wat een kutzooi.
nummerbehoud en na 3 weken nog steeds niet bereikbaar en kan niet bellen. niks. tweede simkaart.weer pope. klotezooi,

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
-

Review door Anonieme gebruiker

29 september 2014, 16:36

wat een kutzooi.
nummerbehoud en na 3 weken nog steeds niet bereikbaar en kan niet bellen. niks. tweede simkaart.weer pope. klotezooi,

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
-

Review door Anonieme gebruiker

29 september 2014, 16:36

wat een kutzooi.
nummerbehoud en na 3 weken nog steeds niet bereikbaar en kan niet bellen. niks. tweede simkaart.weer pope. klotezooi,

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
-

Review door Anonieme gebruiker

28 september 2014, 00:23

Zodra abbon.is afgrlopen nooit meer HN. Waar is de klantenservise. Wat heb ik aan Truus of hoe ze heet.
Ik kan ze niet bereiken en " truus" snapt mijn vraag zelfs niet n jip en jannke.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
2,8

Review door Iris

23 september 2014, 20:32

Hier ook al een probleem. Telefoon gaat niet over als ik word gebeld. Het nummer van de klanten/klachtenservice is 0900-0324, niet het nummer dat Jerry heeft gepost.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
-

Review door Jerry

22 september 2014, 11:50

Heb telefoonnummer gevonden voor mensen die van Hollandse Nieuwe een probleem en slechte ervaringen er mee heeft,ik zie genoeg reviews over HN.
Hier de nummer waar je HN kunt bellen,gevonden via internet
Telefoon,natuurlijk weer een 0900 nummer.
Hoop dat ik jullie hiermede geholpen heb.

0900 8051

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
-

Review door Peligroso

22 september 2014, 10:49

Ik word echt niet goed van HN,wat een pokkezooi is het daar.
Kreeg vanmorgen een melding dat mijn belminuten nog minder dan € 3 is.
Maar dit had ik vorige keer ook al,maar op de laatste week,nu vorige week is alles aangevuld.
Ik heb expres niet gebeld en mijn belminuten zijn nu al op,hoe is dit in godsnaam mogelijk,ik heb nog nooit zo,n flut provider meegemaakt als deze zeg.
Ben gewoon genoodzaakt om mijn abonnement te verbreken,Wat een rot provider is dit zeg,internet verbinding duurt ook zolang,maar het ergste is over de belminuten terwijl ik nog niet eens gebeld heb.Rommezooi.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
-

Review door Anonieme gebruiker

21 september 2014, 15:34

Ik kan de klantenservice niet bereiken Mijn probleem is dat ik de berichten wel meer dan 30x ontvang binnen ruim een uur. Ben bij Belcompany geweest en deze vertelde dat het aan de provider ligt. IK heb het toestel al uitgezet en weer aangezet, maar ook daarna blijven de zelfde berichten met tussen pauzes van 1 tot 3 minuten komen. Wat is het e-mailadres of telefoonnummer van Hollands Nieuwe. Ik kan het nergens nergens op de site vinden.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
5,4

Review door Rob R. - Spijkenisse

17 september 2014, 13:19

Nu een halfjaar abonnement. Alles goed ontvangen, nummerbehoud goed verlopen en nooit problemen. Instellingen voor internet even opzoeken en ingevoerd. Pluspunten: goedkoop, overgebleven beltegoed naar volgende periode. In buitenland dezelfde belbundel als Nederland.
Aandachtspunt: Klantenservice wel bereikbaar, maar niet indrukwekkend goed.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
7,6

Review door Ton

16 september 2014, 20:24

PAS OP, PAS OP, PAS OP, PAS OP, PAS OP !!!
Bij ontvangst van Galaxy S3 met abonnement onmiddellijk gezeik. Verkeerde toestel ontvangen (S4 i.p.v. S3) en verkeerd contract: 30 i.p.v. 19 euro. Advies van Hollandsenieuwe bij tel. contact:
- bestelling annuleren.
- toestel retourneren; kosten voor aangetekend versturen eigen rekening.
- bezorgkosten 30 euro worden niet geretourneerd en komen dus voor eigen rekening.
- nieuwe bestelling plaatsen en dus opnieuw 30 euro bezorgkosten betalen.
........en dan maar hopen dat het goed gaat.
Ik stink er niet meer in!!!!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,8

Review door Saskia

15 september 2014, 21:55

Dekking is redelijk alleen het 3 g is niet overal bereik
Dekking in buitenland prima je moet wel je in je instelling aanzetten aanzetten
Hun website is erg duidelijk eigenlijk de klanten service niet vaak nodig gehad
Ik ben bijna 2 jaar een tevreden klant
En het beste tja de prijs he

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
7,0

Review door gabrielse

15 september 2014, 16:21

Waardeloze provider echt zwaar waardeloos. Nooit aan beginnen . Ontzettende slechte service slecht/tot niet te bereiken.waardeloze site krijg elke keer ongevraagde schermpjes van ene anouk ed in beeld

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door HR

11 september 2014, 22:00

Ik heb sinds 2 jaar een Hollandsnieuwe abbonnement. Tot op heden gebruikt in vrijwel heel NL. Ik ben uitermate tevreden. Ik krijg een zeer goed toestel(Samsung Galaxy S3, daarvoor HTC wildfire), een goede dekking en, misschien minder snel en makkelijk te bereiken, een goede (klanten) service die meedenkt met zijn klanten.
Mijn ervaring is: Hollandsnieuwe is TOP!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
8,0

Review door Marylene

10 september 2014, 21:05

Ik heb sinds enkele maanden een sim only abonnement met toestel (Huawei G6) bij Hollands Nieuwe en ik ben erg te spreken over deze provider. Ik moet eerlijk zeggen dat ik door alle negatieve kritieken wel wat huiverig was om over te stappen (was al jaren klant bij Hi), maar ik zou het zo weer doen. De communicatie is erg duidelijk, alles wordt stap voor stap uitgelegd en ik heb altijd goed bereik. Ook het toestel is zeer fijn in gebruik. Daarnaast zijn de kosten ook laag. Hier dus wél een tevreden klant.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
8,6

Review door The Duke

08 september 2014, 11:38

ik zie al bij de vorige reviews wat een klachtenlijst het is van H.Nieuwe.
nou inderdaad hier ben ik ook achter gekomen zeg.Ik ging na het buitenland en kreeg geen internet,kon niet bellen of smsen,dus totaal niks.Dus ik 2 weken geen telefoon waar ik niks mee kon doen.Gelukkig had ik mijn 2e gsm bij prepaid van T-Mobile.Verder thuis gekomen van vakantie,en ineens kreeg ik per sms dat mijn bel bundel op was terwijl ik 2 weken niet heb kunnen bellen.Dus moet je opwaarderen,ben gek doe ik niet,ben eens niet eens buiten mijn belminuten gegaan.Dus maar wachten tot op heden de 19e v/d maand.Ik vind het een slechte zaak.Ben bezit van een Huawei Ascend P6.En zoals meerdere schrijven het internet is inderdaad behoorlijk traag,ik denk dat ik maar overstap naar een andere provider,dit is 10 x niks de Hollandse Nieuwe,heb er spijt van.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
-

Review door Dirk

03 september 2014, 21:15

Hollandsnieuwe sucks dat moge duidelijk zijn. De dekking sucks, internet sucks, de klantenservice mbt contact sucks, eigenlijk sucks alles. Maaaarrr, als je weinig belt, hotspots van Ziggo hebt zoals ik, dan is het te doen. Een voordeel is dat je je niet gebruikte minuten gewoon meeneemt naar de volgende maand. Buiten de belbundel bel je ook goedkoop en zo ook met internetten. Internet is traaaaaag maar (als je het geluk hebt dat je een keer verbinding hebt) het voldoet. Al bij al, als je dus geen smartphone, facebook or what ever freak bent, gaat het best. Een goedkopere is niet te vinden. Je moet gewoon een beetje geluk hebben want de betrouwbaarheid is slecht al is het erger geweest in het verleden.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
2,2

Review door Piet Hendriks

03 september 2014, 13:16

Ik gebruik de LG5. Ik heb steeds een zeer slechte internetverbinding, soms geen ofwel zeer traag. Voor mij geen nieuwe van Hollandse Nieuwe.
Mijn vrouw heeft er ook een en die is helemaal niet te spreken over het toestel en de internet verbinding.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
4,0

Review door Wim

01 september 2014, 23:17

Uitstekende provider. Nooit problemen mee gehad. De klachten hier op de site herken ik niet. Staat eigenlijk allemaal duidelijk op hun site en in de voorwaarden. Maar ja, als je niet leest...

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
9,2

Review door Danny

28 augustus 2014, 15:07

Hollandsnieuwe is kut

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
-

Review door Danny

28 augustus 2014, 15:05

Dus ik had weer 12 euro na twee niet gebeld te hebben me 3G uit zit ik met 2,90 euro ik word er niet goed van dus effe in het kort in 2 uur 9,10 euro weg foetsie

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
-

Review door AnoNiem

17 augustus 2014, 11:02

Goede service. Verder nog geen problemen gehad. Alleen soms slechte dekking.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
5,6

Review door Ontevreden klant

17 augustus 2014, 07:22

Wat een ongelofelijk slecht bedrijf is dit. HN is helemaal niet goedkoop, want je betaald voor iets, maar je krijgt helemaal niets!!! Geen internet, klantenservice niet te bereiken, of je moet een half uur wachten en dan wordt je nog niet geholpen.

Na afloop van het contract weer mooi terug naar T-mobile. Liever iets meer betalen ,
6 jaar lang een tevreden klant geweest bij T-mobile, maar me door de prijs laten verleiden eens wat anders te proberen. Had ik dat maar nooit gedaan. Goedkoop is inderdaad duurkoop!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door anoniem

15 augustus 2014, 19:59

Ik vind hollandse nieuwe een provider van niks

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
-

Review door Lise

15 augustus 2014, 17:53

Hollandsnieuwe is zeker niet aan te raden als provider. Wanneer je abonnement afloopt verlengt hollandsnieuwe deze automatisch zonder je daarvan in te lichten, echter voor een duurder tarief. Zodra dat automatisch is afgeschreven kom je daar dus pas achter en opzeggen duurt minimaal twee maanden. Daarnaast is hollandsnieuwe op veel plekken in het buitenland niet "geldig". In China, Georgië en Armenië kon ik allemaal niet bellen, smsen internetten of gebeld of gesmst worden. Alhoewel Georgië Bijvoorbeeld wel in een lijst met tarieven staat had ik tot geen enkele provider toegang. Emails naar de klantenservice werden niet beantwoord. Een keer kreeg ik wel antwoord; twee weken later.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
2,8

Review door Anonieme gebruiker

14 augustus 2014, 21:39

Twee jaar abonnement gehad weer voor 2 jaar verlengt voorwaarden zijn super vind je nergens anders. Er zijn wel problemen als je automatisch om laat schakelen van 2G naar 3G. Vandaar dat mijn telefoon standaard vast op 2G staat, dan nog nooit problemen gehad. De keren dat ik internet nodig heb schakel ik dan handmatig om naar 3G. Na gebruik weer na 2G.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
6,8

Review door Mark Hubel

14 augustus 2014, 10:53

Verwacht geen goede service bij dit bedrijf. Zeer slecht te bereiken. Daarnaast moet je meerdere dagen wachten op een reactie, waar je vaak in eerste instantie niks aan hebt. Ik heb meerdere problemen met Hollands Nieuwe gehad. Bijna elk probleem werd zeer slecht afgehandeld.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
2,6

Review door Erwin

03 augustus 2014, 21:58

Op de website een toestel gekocht met een 175 abonnement. Er stond nergens op de betreffende site vermeld dat je daar alleen mee kunt bellen en sms-en. Dit stond natuurlijk wel in de kleine lettertjes van de algemene voorwaarden. Dit is echt een verbeterpunt voor HN en is misleidend bovendien. Door de klantenservice uitstekend geholpen. Het kost je wel de nodige inspanning om het nummer te vinden en de klantenservice tte bereiken.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
7,4

Review door Bart

01 augustus 2014, 10:44

Betaal al maanden teveel voor een toestel dat ik nooit ontvangen heb, probeer je de klantenservice te bellen.... Onmogelijk. Mail sturen via site lukt niet. Klantenservice googlen en vervolgens mail sturen, krijg je volgende reactie:
Beste klant,
Bedankt voor je bericht. We hebben je email in goede orde ontvangen. Je reactie hebben wij geregistreerd onder het nummer dat staat in de onderwerp regel van deze email. We zullen binnen 7 werkdagen telefonisch contact met je opnemen. Let op: wij bellen zonder nummerherkenning.
Met vriendelijke groet,
klantenservice hollandsnieuwe
Terwijl op de site staat dat ze binnen twee werkdagen zullen reageren.... Wat een belabberde service. Ben benieuwd wanneer ik iets van ze ga horen.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
3,6

Review door Dirk

29 juli 2014, 17:42

Niet aan beginnen!
Bereik in randstad en zuidhollandse eilanden is ronduit slecht, ik heb vrijwel continu "geen service" in m'n scherm staan.
Klantenservice is bijna onbereikbaar en heb je ze een keer te pakken dan wordt je onbeleefd afgwimpeld.
Ik had in "mijnhollandsnieuwe" m'n abo aangepast naar een lager bedrag.
Volgende maand wordt er doodleuk nog meer dan voorheen geincasseerd!
Contract loopt vervolgens weer 12 maanden!
Klantenservice: nee meneer we kunnen nergens vinden dat u iets heeft aangepast. Nee maar contract loopt wel weer lekker door!
Ballentent!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door G.Klompmaker

23 juli 2014, 15:50

Ik heb nu vanaf 21 juli een abbonement bij hn , spijt dat ik heb is niet te beschrijven .
Klantenservice 0,0
Berichtgeving 0,0
Contact 0,0

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
2,6

Review door Fred van Holten

21 juli 2014, 12:30

Zeer slechte dekking, klantenservice niet telefonisch bereikbaar, je hebt altijd meer dan 15 wachtende voor je, als je al iemand te pakken krijgt gaat ze je door verbinden.... en je raad het al... einde gesprek.... Dan maar klantenservice googelen, want via tabje klantenservice kom je er ook niet. Yippie ik kan ze een mailtje sturen en heb binnen 2 werkdagen een antwoord. Gelukkig, komt alles toch goed...... Hee een bevestiging van je mail.... Oeps geen antwoord binnen 2 dagen........ Lees verder.......
Beste klant,
Bedankt voor je bericht. We hebben je email in goede orde ontvangen. Je reactie hebben wij geregistreerd onder het nummer dat staat in de onderwerp regel van deze email. We zullen binnen 7 werkdagen telefonisch contact met je opnemen. Let op: wij bellen zonder nummerherkenning.
Met vriendelijke groet,
klantenservice hollandsnieuwe

Ja echt......... ze gaan mij bellen op een nummer waarop ik geen dekking heb... en daar mag je 7 werkdagen op wachten, dat is bijna 2 weken.
Mijn advies aan jullie allemaal.... Telfort, lowbudget betere dekking

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
2,0

Review door Marcel

19 juli 2014, 10:19

Mijn vrouw en ik maken al ruim een jaar gebruik van hollandsnieuwe, dit in principe naar tevredenheid totdat we gebruik maakten van hun klantenservice. Vanaf dan sta je weer met beide benen op de grond, waardeloos zootje, ik zal onderbouwen.

Mijn simmonly abonnement was afgelopen en ik kreeg zonder enig bericht ineens een hogere rekening. Om telefonisch die gasten te bereiken is een onbegonnen werk, dus ik stuur maar een bericht vanaf hun website. Het viel me namelijk op dat als ik mijn abonnement wil verlengen ik 30 euro bezorgkosten moet betalen. Krijg ik 12 dagen later eindelijk een reactie dat die bezorgkosten onterecht zijn en ze dan een bericht zouden sturen naar een andere afdeling voor terugstorting. Dus ipv een correctie te doen op de website bij verlengen simmonly, moet ik maar geloven dat ik binnen redelijk termijn mijn geld terug ga krijgen terwijl ik al bijna 2 weken moest wachten op deze reactie. Wanneer leren die prijsknallers nu eens dat kwaliteit en service helemaal niet duur is en ze daarmee wel kunnen scoren. Wij gaan maar weer switchen, Simpel en hollandsnieuwe zijn al afgevallen als het om service gaat.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
3,6

Review door Melanie

17 juli 2014, 17:38

Helaas, goedkope abonnementen maar daar blijft het ook bij.
Hollandse nieuwe wilde NIETS voor ons betekenen toen wij ons probleem vertelde.
Nee ik raad het iedereen af om hier klant te worden.
Beter iets meer betalen voor je abonnement en terug kunnen vallen op goede service dan een lage prijs voor je abonnement en terug moeten vallen op de hollandse nieuwe service

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
3,4

Review door Ritsje

07 juli 2014, 21:59

Al ruim 2 jaar een abonnement bij HLN en zeer tevreden, voor mijn dochter en zoon ook een abonnement afgesloten en alles naar grote tevredenheid. Bereik en internet goed, ook in diverse landen in Europa. Na 2 jaar abonnement verlengd en nu nog minder per maand betalen! Je kan je verbruik (en dat van mijn kinderen) goed in de gaten houden En als je saldo onder de 3 euro komt krijg je keurig een sms met de waarschuwing. Niks niet de jackpot betalen als je je limiet bereikt hebt. (super met pubers!) je kan opwaarderen als het nodig is.
Mijn halve familie is inmiddels over.
Kortom: HLN is top!!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
6,6

Review door Anonieme gebruiker

01 juli 2014, 09:09

Overzetten is goed verlopen. Ben tevreden over de dekking, alhoewel hij wel beter kan. Vodafone zelf geeft een iets betere dekking naar mijn gevoel. Maar kan er ook niet veel over zeggen omdat van het moment van overgaan op Hollandsenieuwe ik ook een ander toestel kreeg. De algemene indruk is goed, denk Hollandsenieuwe een redelijke prijs / kwaliteit verhouding heeft. Alhoewel de app voor Hollandsenieuwe wel wat gedateerd is functioneert hij wel.

Klantenservice niet mee te maken gehad.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
6,8

Review door Jeroen

25 juni 2014, 13:01

Mijn 2e maand bij HN loopt nu en over het algemeen ben ik best tevreden. Nummer behoud is goed verlopen. Telefoon had ik snel in huis. Alleen heb ik best vaak slecht bereik. Als iemand belt krijg ik veel storingen maar dit is niet overal. Wel vervelend aangezien ik veel rij en dus op verschillende plekken kom. Volgend jaar zal ik waarschijnlijk een andere provider kiezen als ze de dekking niet verbeteren.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
6,6

Review door anouk

20 juni 2014, 16:55

ik heb nu 12 maanden aan abonnement van 21 euro per maand, nu na een jaar is mijn abonnement verlopen en word het elke keer verlengd met een maand en is de korting voorbij en betaal ik nu 29,50 per maand.
ik heb nooit problemen gehad met hollands nieuwe qua bereik, dekking etc, alleen de administratie online vind ik erg onduidelijk.
zowel op mijn macbook als ipad krijg ik alleen mijn persoonlijke gegevens te zien van mijn rekening en verder niks, geen verbruik helemaal niks.
de laatste 2 maanden heb ik 4 keer een mail ontvangen met een digitale acceptgiro om mijn rekening te betalen, na nakijken blijkt dat ik nu 13 keer mijn telefoonrekening heb betaald en de 14e keer van 29,50 staat al klaar. dat zal inhouden dat als ik hem betaal ik in 12 maanden tijd 14 keer mijn telefoonrekening heb betaald i.p.v. 12 en de laatste ook nog eens zonder korting, terwijl mijn abonnement officieel morgen op 21 juni 2014 afloopt.
probeer nu al 2 dagen iemand aan de lijn te krijgen die mij hier meer over kan vertellen, heb beide dagen 7 keer gebeld en elke keer 30+ min in de wacht gehangen en nog niemand gesproken, een terugbelverzoek word ook niet op gereageerd.
zeer jammer dit!!!
ik was zeer tevreden over hollands nieuwe, maar begin en nu van terug te komen en ben van plan om over te stappen naar een andere provider.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
4,6

Review door H.S.

06 juni 2014, 18:22

Ze lopen ver achter in de tijd.
0970 nummers blokkeren ze
Dat houd in dat je met je telefoon geen diensten kan verrichten zoals bij mij het besturen van mijn alarm.
Dit soort en vele andere mogen niet meer werken met 06 nummers maar moeten 0970 nummers gebruiken.
Wetgeving verplicht providers deze nummer door te laten maar bij hollands nieuwe hebben ze daar dus lak aan.
Er is al een provaider die op dwangsom van 15.000 euro per dag moet betalen dus die laat het nu wel toe.
Ik heb nu twee keuzes

1 ik gooi mijn alarm van 1500 euro weg of ik gooi mijn telefoon weg terwijl ik een 2 jaar contract heb en nog 19 maanden moet betalen.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
2,6

Review door tanja

26 mei 2014, 16:43

Overstap met nummer behoud gedaan, dit is prima verlopen. Ik heb goed bereik ook binnenshuis. Ik merk geen verschil tussen mijn oude provider Telfort en HN behalve de prijs dan :-) Was wel angstig nadat ik alle negativiteit had gelezen, maar gelukkig valt tnt mee...

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
6,4

Review door Rob

24 mei 2014, 18:39

NOOIT MEER !!!!

In heel west brabant en ook buitenland totaal geen dekking.
Ik zit er helaas nog een jaar aan vast.
Stap dan over naar kpn.
In huis vallen telefoon gesprekken weg,maar ook als ik ergens anders ben.
En vaak kan er nog geen verbinding gemaakt worden.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
4,0

Review door Adje

22 april 2014, 23:18

Ik kan op de dag van vandaag mijn voicemail nog steeds niet afluisteren als ik met ander toestel bel (vast of ander mobiel).
Het lijkt wel of klantenservice alleen de stapjes volgen op hun schermpjes of leidraad, want echt problemen oplossen doen ze niet. Als de door hun aangeboden 'oplossing' (2 mogelijkheden) niet werkt, dan houdt het op.
Als je vervolgens aangeeft dat het nog niet werkt krijg je een bericht terug dat het in behandeling is genomen en dat er twee oplossingen zijn. Een loop waar ik niet uit kwam. Laat maar weten of het werkt vragen ze dan nogmaals...om gek van te worden.

Enige oplossing is een andere provider zoeken!



  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,6

Review door Gaby

16 april 2014, 22:05

Prima provider, alleen nergens dekking hier bij huis, dus zonde van de poen. Ze zijn wel goedkoop en de administratie online is ook prima.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
6,0

Review door lorenzo de kroon

09 april 2014, 16:17

als je een mobiel besteld duurt het meer als een week.
hij is er nu nog niet

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door lorenzo de kroon

09 april 2014, 16:16

als je een mobiel besteld duurt het meer als een week.
hij is er nu nog niet

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door Anonieme gebruiker

08 april 2014, 15:46

Nu 5 mnd een abonnement bij HN waarbij ik me van te voren goed geïnformeerd heb over de dekking en deze moest goed zijn in mijn regio. Helaas is het tegendeel waar, geen of slechte dekking hier in en om het huis waarbij ik continu de melding krijg dat het netwerk niet bereikbaar is. Over en weer mail contact gehad waarbij je tig keer verschillende testen uit moet voeren die niet lijken te werken. Uiteindelijk mag ik het abonnement opzeggen maar wel met afkoop van mijn toestel, belachelijk!

DUS OOK ALS DE DEKKINGSKAART POSITIEF IS IN JE GEBIED, GEEFT DIT GEEN GARANTIE OP BEREIKBAARHEID

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door Eva van Duijn

07 april 2014, 19:29

Hollandse Nieuwe / Coolblue voerde de aanvraag nummerbehoud foutief door en geeft vervolgens mij de schuld. Sterker nog, men beschuldigt mij van liegen. Het duurde bijna 3 maanden, voordat het nummerbehoud correct was aangevraagd bij mijn oude provider. Waardoor ik al die tijd niet op mijn eigen nummer bereikbaar was. Ik kreeg over de periode januari tot en met maart zelfs dubbele rekeningen omdat mijn oude provider de opzegging via Hollandse Nieuwe pas in februari kreeg. Holllandse Nieuwe is telefonisch niet bereikbaar en via mailtjes krijg ik een algemeen en half antwoord. Ook tussenpersoon Cool Blue geeft niet thuis. Sterker nog, het zou allemaal mijn eigen schuld zijn. Ik zou bij aanvraag van het nummerbehoud een foutief nummer hebben doorgegeven. Op mijn verzoek om een kopie van de aanvraag werd niet gereageerd. Kortom, veeeeeel frustratie. Nooit meer Hollandse Nieuwe.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,4

Review door Wietze R. Mast

17 februari 2014, 18:58

Mijn slogan omtrent Hollandsnieuwe.

DE SLECHTSTE SERVICE, NERGENS SLECHTER.

Ik heb op 10 juni 2013 mijn abonnement schriftelijk opgezegd. Nadien werd er nog steeds abonnementsgeld van mijn rekening afgeschreven. In oktober 2013 heb ik Hollandsnieuwe nogmaals gemeld dat ik mijn abonnement heb opgezegd met de mededeling dat ik mijn telefoon ook nog eens kwijt ben. Hier werd niets meegedaan. In december 2013 heb ik de automatische incasso stopgezet. Het is nu februari 2014 en nog steeds wil Hollandsnieuwe abonnementsgeld innen. Het ergerlijke is dat ze net doen of je gek bent en dringen er op aan om te betalen terwijl je hebt opgezegd en zelfs geen gebruik kunt maken van de simkaart. Zonder instantie als Tros Radar of Kassa schijnt het door Hollandsnieuwe niet te kunnen worden opgelost.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
3,6

Review door kempy

14 februari 2014, 14:23

Geef klantenservice een 1 omdat ik telefonisch contact wil opnemen met Hollandse Nieuwe maar kan nergens een telefoonnummer vinden. Kan iemand mij hieraan helpen?

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
5,8

Review door Anonieme gebruiker

11 februari 2014, 18:10

Voordat je Hollandsnieuwe neemt kijk eens verder. Er zijn behoorlijk veel klachten. Je kunt beter 5 euro meer geven pm minder gezuer dan achteraf huilen. Voor mensen die al bestaande abonnement hebben. Mensen als julie klacht hebben dan kan je massaal naar volgende bellen of schrijven.

Hoofdkantoor van vodafone/hollandsnieuwe

Avenue Ceramiquee 300 te Maastricht.
043 3555555 of ipv 0900 naar 0268450915.

Hoofdkantoor weet niets van handelingen. ZIJ KRIJGEN ENKEL POSITIEVE BERICHTEN

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
-

Review door A. Bakker

07 februari 2014, 12:04

We hebben twee abbonementen bij HN. Geen klachten! Prima service, het bereik is hetzelfde als dat van Vodafone (onze vorige provider). Wij zijn zeer tevreden en de prijs is stuk lager dan bij de concurrentie.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
8,0

Review door Janneke

21 januari 2014, 20:17

Ben nu bijna 2 jaar klant bij HN. En helemaal tevreden :) Ook in het buitenland geen probleem en je betaalt ook daar niet de hoofdprijs. Nooit problemen met internet gehad. Ja, soms moet je de telefoon wel eens opnieuw aanzetten, maar of dat aan HN ligt? Denk het niet. Ik heb een Xperia J.
Ben alleen benieuwd naar ervaringen met verlengen van het abonnement. Krijg je dan weer een nieuwe deal met korting?

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
8,0

Review door Erwin

06 januari 2014, 12:22

In 1 woord TOPPIE alles is gegaan zoals het beschreven was en ja als je de goedkoopste wil zal je zelf ook wat moeten doen

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
9,8

Review door Jakobsen

02 januari 2014, 17:10

Het is gewoon de slechtste provider van Nederland. Internet is gewoon een drama en als je ontvangst hebt is het zeer langzaam. Ze geven een Gods vermogen uit aan reclame anders hadden ze geen klant over!!!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
2,6

Review door josuha56

29 december 2013, 23:14

eerst kijke hoe het bereik is wijsneus

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
-

Review door Marieke

29 december 2013, 00:30

Ik heb sinds september een abonnement bij HN, afgesloten vanwege het goede netwerk van vodafone. Ik ervaar vanaf het begin problemen met bellen en gebeld worden. Het toestel, een S3, geeft constant de melding dat er geen netwerk binnen bereik is. HN schrijft dit toe aan de slechte dekking in mij gebied. Vreemd, anderen hebben dit probleem niet met vodafone of HN. Ik kan kosteloos van het contract af, maar ik moet wel de telefoon volledig betalen. Ga ik niet doen, ik geloof niet in de slechte dekking, vind ik te gemakkelijk van HN. Mijn sim doet het wel in een ander toestel. Echter HN gelooft dit niet. Ook bij de belcompany, waar ik het abo heb gekocht kom ik niet verder.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
7,0

Review door Marieke

29 december 2013, 00:30

Ik heb sinds september een abonnement bij HN, afgesloten vanwege het goede netwerk van vodafone. Ik ervaar vanaf het begin problemen met bellen en gebeld worden. Het toestel, een S3, geeft constant de melding dat er geen netwerk binnen bereik is. HN schrijft dit toe aan de slechte dekking in mij gebied. Vreemd, anderen hebben dit probleem niet met vodafone of HN. Ik kan kosteloos van het contract af, maar ik moet wel de telefoon volledig betalen. Ga ik niet doen, ik geloof niet in de slechte dekking, vind ik te gemakkelijk van HN. Mijn sim doet het wel in een ander toestel. Echter HN gelooft dit niet. Ook bij de belcompany, waar ik het abo heb gekocht kom ik niet verder.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
7,0

Review door Wim

28 december 2013, 01:56

Ik ben 100% tevreden over hn. Dekking, snelheid en kwaliteit van het netwerk. Ik zal hieronder uitleggen waarom.

Mede om te voorkomen dat de klagers de overhand krijgen schrijf ik deze review en geef ik de hoogste scores, hoewel ik bijvoorbeeld geen ervaring heb met de helpdesk van hn, simpelweg omdat voor mij alles op de website te vinden was. Ik lees bijvoorbeeld ergens dat internet instellen moeilijk is. Ja, dat gaat niet automatisch, maar op de website staat een duidelijk stappenplan en is het zo gepiept.

Voordat ik overstapte heb ik even gegoogeld en kwam ik al snel uit bij hn. Waarom? Prijs én kwaliteit. Heb gekozen voor sim-only 575 met 500 MB voor 1 jaar. Kosten 15 euro per maand. Bij de concurrentie ben je tot wel 2X zo duur uit! En buiten de bundel bellen kost ook maar 3,5 cent per minuut. HTC One los gekocht, omdat dat altijd voordeliger is dan op afbetaling. Bij de laatste test van de consumentenbond kwam hn ook nog eens als een van de beste naar voren!

Ik was in het begin wel wat huiverig vanwege de lage prijs en heb daarom eerst maar een jaar genomen, maar dat wordt zeker verlengd. Alles ging perfect: bestellen via de website, volgende dag simkaart in huis, werkte meteen. Account aangemaakt, duidelijke informatie over je abonnement, verbruik, facturen enz. En zoals ik al eerder zei is het netwerk prima qua dekking, snelheid en kwaliteit. Heb hiervoor oa KPN, T-mobile en Vodafone gehad en hn is minstens zo goed.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
10

Review door Anonieme gebruiker

23 december 2013, 19:47

Hoort bij anonieme review

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,6

Review door Anonieme gebruiker

23 december 2013, 19:43

Ben enkele dagen in Duitsland geweest en kan mijn belgedrag aantonen het gaat niet om kapitalen maar ben erg verontwaardigt gewoon omdat ik mijn verhaal niet kwijt kan bij Hollandse Nieuwe daar door heb ik ook geen belangstelling meer voor Hollandse Nieuwe bij eindiging abonnement word het gewoon Ziggo..
Het enige wat goed is van Hollandse Nieuwe is net als de grote baas van Hollandse Nieuwe (Vodafone) sponsering en nog eens sponsering maar dus niet meer van mij.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
-

Review door Henk

14 december 2013, 11:25

Ben sinds een maand overgestapt met nummerbehoud van Vodafone naar HN.
Keurig op de afgesproken datum overgegaan.
Bereik is hetzelfde als Vodafone.
Gesprekskosten kloppen steeds.
Dus....... alle negatieve ervaringen ten spijt, ik beveel HN aan.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
9,8

Review door Phylicia

27 november 2013, 11:58

Een aantal weken geleden heb ik het abonnement wat ik voor mijn vriend had afgesloten overgenomen,dit omdat hij nu een ander abonnement gebruikt wat beter aanpast. Sindsdien heb ik niets anders dan problemen, Namelijk; Gesprekken die wegvallen, Mensen die mij ineens niet horen of andersom, SMSjes die niet aankomen, heel vaak niet bereikbaar en vooral continu mijn toestel opnieuw moet opstarten om normaal een telefoongesprek te kunnen voeren. Hierover al 2 weken veel contact met hollandsnieuwe. Al verschillende tests uitgevoerd, simkaart wissel gehad en dit tevergeefs. Klacht op klacht, en of dit niet genoeg is komt ook nog de vreselijke service van het bedrijf erbij, Reacties op mails die totaal nergens op slaan. Gewoon een standaard mail met te ondernemen stappen terwijl ze duidelijk kunnen zien dat dit allang is gedaan! En uiteindelijk komen ze met de "oplossing" : U mag uw contract afkopen (gehele restperiode + toestel) Want het ligt niet aan hun maar aan mij blijkbaar. Want op mijn postcode staat alles op GROEN. Weg van het feit dat ik OOK THUIS problemen ervaar slaat dit natuurlijk nergens op. Als ik alleen thuis bereikbaar wilde zijn had ik wel een vaste lijn genomen. En geen MOBIEL ABONNEMENT!!!!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door Anonieme gebruiker

17 november 2013, 14:56

hollandse nieuwe pure oplichterij ;

-slecht bereik [in hartje jordaan],je kunt vaak niet gebeld worden .
- de tel. gaat vaak niet over bij binnenkomend gesprek .
-75% ernstige echo of vertraging bij gesprek. maakt t ondoenbaar.
-50% sms komen tot 3 dagen erna binnen.
-vaak geen piepsignaal bij binnenkomend sms.
-slechte internetverbinding.
na 79 mails is er nog niks opgelost, behalve dat ze zeggen dat t aan de "slechte dekking in mijn regio ligt",
en dat in hartje jordaan !

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door Annelies

07 november 2013, 14:34

Ik ben reeds 2,5 jaar trouwe klant van Hollands nieuwe. Ik heb tot nu toe geen problemen gehad. Toen ik door een storing 2 dagen niet kon bellen werd mijn resterende tegoed netjes bijgewerkt en kreeg ik extra beltegoed van ze. 2 keer contact gehad met de klantenservice via mail, werd beide keren dezelfde dag nog geholpen.
Internet instellen doe ik nooit via de website van een provider, maar via Google. Daar staan ook de juiste instellingen !!!
Ondertussen zijn we met het hele gezin bij Hollands nieuwe en ik vind het wel fijn dat ik de bundel van mijn kinderen kan aanpassen in controleren. Ook bij ons is er bijna geen bereik als mijn rolluiken dicht zijn, maar dat is bij elke provider zo, dus maak ik me daar niet zo druk om.
Ik ben zeer tevreden over mijn abonnement en zal klant blijven bij hn !!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
9,6

Review door Annelies

07 november 2013, 14:33

Ik ben reeds 2,5 jaar trouwe klant van Hollands nieuwe. Ik heb tot nu toe geen problemen gehad. Toen ik door een storing 2 dagen niet kon bellen werd mijn resterende tegoed netjes bijgewerkt en kreeg ik extra beltegoed van ze. 2 keer contact gehad met de klantenservice via mail, werd beide keren dezelfde dag nog geholpen.
Internet instellen doe ik nooit via de website van een provider, maar via Google. Daar staan ook de juiste instellingen !!!
Ondertussen zijn we met het hele gezin bij Hollands nieuwe en ik vind het wel fijn dat ik de bundel van mijn kinderen kan aanpassen in controleren. Ook bij ons is er bijna geen bereik als mijn rolluiken dicht zijn, maar dat is bij elke provider zo, dus maak ik me daar niet zo druk om.
Ik ben zeer tevreden over mijn abonnement en zal klant blijven bij hn !!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
9,6

Review door Anonieme gebruiker

04 november 2013, 20:04

Echt he....binnen geen bereik, buiten slecht bereik. Gesprekken vallen zomaar weg, internet doet het soms niet of is zeer traag en als je al eindelijk contact hebt gemaakt met de klantenservice, geven ze de meest omslachtige oplossingen en toestel resets, wat ook nog eens niet blijkt te helpen. Slechte provider, zelf slechter bereik dan in het begin tijdperk van de mobiele telefonie...Zo balen dat ik hier 2 jaar aan vast zit!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door Bo

04 november 2013, 17:52

Wat een vreselijke provider. Vreselijk slechte klantenservice. En echt geldverspilling aan deze waardeloze provider. Meerdere mailtjes gestuurd, met als antwoord dat er binnen 2 dagen gebeld zou worden. Ik werd pas na 5 dagen gebeld. Als je de klantenservice wilt bereiken wordt je een kwartier in de wacht gezet, en vervolgens krijg je nog geen antwoord op je vraag. Na lang aandringen werd 4 dagen geleden EINDELIJK mijn bundel bijgeschreven. Aangezien ik niet meer kon bellen, sms'en en internet kon gebruiken. Nu mijn bundel is bijgeschreven wordt mijn mb van 500 mb in een kwartier naar 185 getrokken. Terwijl ik GEEN internet gebruikte. Helemaal niks. Ben van plan om mijn abonnement op te zeggen, elke provider beter dan Hollands Nieuwe. Sluit dus nooit een abonnement af.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door Anonieme gebruiker

26 oktober 2013, 23:34

@Anoniempje,

Nooit geen klachten, dat zeg je goed! Je mag er vanuit gaan dat je gewoon van een abbonement gebruik kunt maken toch? Zo niet dan mag dit duidelijk vermeld worden op de website, en dit is niet het geval. We leven in 2013!! Ongelofelijk dat dit nog kan in deze tijd!!!!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
-

Review door Anonieme gebruiker

26 oktober 2013, 23:28

Ook ik heb niet veel goed te melden over hollandsnieuwe. Om internet op je telefoon te activeren is een heel gedoe, slecht bereik enz.
Begin er niet aan!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door Anonieme gebruiker

17 oktober 2013, 21:09

SMS berichten komen een dag later aan. Klantenservice reageert niet op emailberichten of berichten via hun website. Dit euvel bleef standaard doorgaan. Veel ruis met het bellen. Abbo door laten lopen tot het jaar voorbij was en intussen en abbo afgesloten die iets duurder is, maar wel goed werkt. Goedkoop is m.i. .......duurkoop bij Hollands Nieuwe.Mijn advies: NIET DOEN

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
3,0

Review door Dave

15 oktober 2013, 17:39

waardeloos ben al meer dan een maand aan het heen en weer mailen ik kan niet gebeld worden geen smsjes ontvangen helemaal niks wordt er gewoon gezegd je kan toch bellen ??
ik ga de hele boel afkopen want dit is gewoon een waardeloze provider..
NIET DOEN MENSEN!!!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door Anonieme gebruiker

15 september 2013, 18:05

Ik snap gewoon niet dat mensen zich eerst niet verdiepen in een abbo. Je kijkt toch eerst of de provider die je wil wel je gebied dekt. Lijkt me logisch :o .
Je koopt toch ook geen auto die niet nederland in mag o.i.d. Ken merdere mensen met hn en never nooit geen klachten gehoord. En jah als je boos een klantenservice belt en meteen een grote bek op zet tjah.... De gene die ik ken met een hn abbo hebben ook daar geen klagen over. Kijk t is altijd makkelijker om iets of iemand de grond in te trappen dan het/hem de hemel in te prijzen. Klagen kunnen nederlanders over t algemeen heel goed ;)

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
10

Review door Arend

26 augustus 2013, 14:53

Reviews worden doorgaans geschreven door mensen met slechte ervaringen. Ik moet zeggen dat de service goed te noemen is; er wordt binnen de responstijd gereageerd (email) en ook qua bereikbaarheid heb ik totnutoe geen problemen gehad.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
-

Review door Sander

19 augustus 2013, 16:17

Waardeloze provider. Werkelijk alles aan deze provider is omslachtig, en internet blijkt achteraf niet eens te werken op een BlackBerry, en annuleren is niet mogelijk.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,6

Review door Anonieme gebruiker

07 augustus 2013, 12:13

Ik lees veel klachten over de klantenservice, maar ik heb juist een heel goede ervaring. Dit weekend mijn tel kwijtgeraakt. Maandag gebeld voor een nieuwe SIMkaart. Dinsdag (!) lag deze al op de mat. Daarna een klein probleem met opstarten, weer gebeld en meteen opgelost. Top! Ook administratie en bereik tot nu toe prima.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
-

Review door anoniempje

29 juli 2013, 11:36

hoi, ik heb al beltegoed bij hollandsnieuwe. Maar nu wil ik graag de samsung galaxy s3 mini wit. Maar alle reviews te gelezen hebben, moet ik het dat doen.??

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
6,8

Review door Anonieme gebruiker

04 juli 2013, 13:32

Belachelijk slechte dekking, binnen helemaal nergens bereik, buiten zeer sporadisch. Klantenservice telefonisch dus ook niet bereikbaar. Via de mail in eerste instantie wel reactie, maar als het probleem niet opgelost wordt is er totaal geen reactie meer.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
2,2

Review door Anonieme gebruiker

26 juni 2013, 16:52

Goedkope aanbieder. Alles te regelen via de site. Nieuwe simkaart opgestuurd gekregen zonder de 10 euro kosten te betalen nadat de oude kaart gestolen was. Het bereik heb ik nooit problemen mee gehad. Site heeft volgens mij zeer weinig last van storingen. De internetverbinding is wel eens sporadisch uitgevallen.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
7,4

Review door Harry Vonk

21 juni 2013, 10:17

Inmiddels heb ik 1 sim only abonnement afgenomen van HN en recent een Toestel met sim only abonnement. Er is werkelijk niets op of aan te merken op HN. Alles verloopt vlekkeloos. Ook het toestel dat even niet voorradig was, was zoals ook vermeld een paar dagen later wel te leveren. Op ieder verzoek of actie volgt keurig een bevestiging van ontvangst, of kgg van wijziging van de status. De bezorgdienst belde een uur van te voren, om de bestelde telefoon af te geven. Als laatste is de site absoluut erg duidelijk.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
8,0

Review door Greune_joske

11 juni 2013, 23:34

Wanneer iets fout gaat, zijn mensen eerder geneigd een review te schrijven dan wanneer alles goed gaat. Ook mijn vrouw heeft een telefoon en abonnement aangeschaft bij Hollandsnieuwe en ik moet zeggen alles is probleemloos verlopen.
Het enige dat ik wat minder vind, is het bereik. Zelf heb ik Vodafone en ondervind weinig tot geen problemen. Vreemd genoeg is het bereik bij Hollandsnieuwe (dochtermaatschappij van Vodafone) toch minder (we hebben nl. identieke telefoons).

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
3,4

Review door Doutsen

18 mei 2013, 10:59

Ik vraag me af of ik nu wel hollandsnieuwe zal kopen.

Iemand tips?
x

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
-

Review door Anonieme gebruiker

04 mei 2013, 03:27

Mensen let op de vorm van oplichting van abonnementsgelden die 3 maanden geldig zijn, maar waar je abonnement eerder verloopt.

In dit geval mijn abonnement loopt af op 20 mei. Maar sinds 24 maart heeft Hollandsnieuwe mijn tegoed verlengd tot 20 juni.
Aangezien dit tegoed ruim voldoende is, wilt Hollandsnieuwe dat ik toch de abonnementskosten betaald over de maand mei ongeacht of juist met de bedoeling dat je abonnement misschien wilt verlengen.
In dit geval wordt het abonnement niet verlengd en dus betekent dat je wanneer je het abonnementgeld betaald voor de maand waarin het abonnement verloopt houdt Hollandsnieuwe dit tegoed en wordt je beltegoeden niet opgewaardeerd.
Dit is puur oplichterij, omdat het onrechtmatig inhouden van gelden waar jij als klant geen dienst voor terug krijgt, volgens de voorwaarden is puur DIEFSTAL.

Ik heb al verschillende mailtjes naar de klantenservice gestuurd, je krijgt een replay mail voor terug, maar verder gebeurd er niets.
Het beltegoed waar je recht op heb wordt niet opgewaardeerd. Normaal zou Hollandsnieuwe dit tegoed binnen 2 dagen opwaarderen en een sms sturen.
Maar bij mij geval is dit tot op heden niet gebeurd.
Wat ik nu aan tegoed heb staan is volgens Hollandsnieuwe tot 20 juni (dit is puur theoretisch) want abonnement loopt af op 20 mei!!!

Mijn beoordeling is gebaseerd op het afhandelen van einde contract met beltegoeden die Hollandsnieuwe doelbewust inhoud van mensen.
De consumentenprogramma heeft Nederland gewaarschuwd voor deze praktijken onder de providers, maar nu heb ik het zelf ondervonden.

NEEM DUS GEEN DIENST AF BIJ HOLLANDSNIEUWE

En mensen die toch een abonnement hebben lopen een TIP: stop de automatische incasso 3 maanden voor het einde van de het 2 jarig contract.


  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door Elly

01 mei 2013, 23:00

Zeer onbetrouwbaar. Ik ben al vier weken bezig met bellen/mailen naar Hollandsnieuwe omdat ik nauwelijks tot geen bereik heb. iedere keer mij weer gevraagd dezelfde vragen te beantwoorden en door te sturen waarop twwe dagen later ik weer bel en vervolgens niemand weet wat er met mijn antwoorden gebeurd is. Zo wordt ik al vier weken aan het lijntje gehouden.
Ik ben nu radeloos, ik zit twee jaar vast aan deze oplichter.....
Het heeft me al vele uren en veel geld gekost ( 15 cent per minuut en minimaal 20 minuten wachten voordat je iemand aan de lijn krijgt. Om de dag bellen, vier weken aan een stuk....telmaar uit...) En dat allemaal met resultaat NUL>
Een advies aan iedereen, NIET DOEN, lijkt goedkoop maar is uiteindelijk een grote miskoop !!!! Ik adviseer al mijn vrienden , kennissen en collega's zeker niet met Hollandsnieuwe in zee te gaan.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door Hofmann

22 februari 2013, 16:04

Ik heb sinds pas een toestel met abbonement afgesloten met nr behoud ,deze gaat pas in op 11 april 2013,
In de gegevens staat dat je het toestel moet testen en de simkaart in het toestel moet doen ,bij het niet gebruik maken van je bellen ,sms of data gaat je betaling niet in.
Maar tot mijn verbazing kijk ik bij mijn gegevens en zijn er 6 minuten gebruikt niet door mijn namelijk ,volgend de klantenservice maak je gebruik van Apple waar dan je sms heen gaat en dan je toestel actief is gesteld dit houd in dat hollandsnieuwe zich dus niet aan hun eigen voorwaarde houden en dan er voor zorgen dat je abbonement gewoon eerder in gaat zonder dat je zelf wat doet dan vervolgens zeggen wel je simkaart moet plaatsen.
Dus een vette rekening al binnen van al het telefoon verkeer met de klantenservice en dan nog niets er mee op geschoten ja gaan betalen hoewel het andere abbonement ook nog 2 maanden loopt ,dus je wordt gewoon besodemierd door Hollandsnieuwe
Heb dit nooit meegemaakt bij de andere provider ondanks dat het kaartje in het toestel was geplaatst ,want je kan dan gewoon op je wifi zonder dat je verder unlockt om naar de provider te gaan.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
-

Review door Anonieme gebruiker

14 februari 2013, 09:15

In het kort vind ik HN goed en goedkoop. Op dit moment geen slechte ervaringen gehad. Aanvraag en levering verliep soepel, Een keer een mail naar de klantenservice gestuurd over het niet opwaarderen van beltegoed. Daar kreeg ik 2 dagen later (misschien een beetje laat) reactie op maar inmiddels was het probleem al opgelost.
Mijn eigen waarneming is dat de dekking van Vodafone vele malen beter is dan die van T-mobile en hier en daar ook beter dan die van KPN.
Verder vind ik het makkelijk dat je met *101# meteen inzicht hebt in je beltegoed. Alleen jammer dat je niet online specificaties kan bekijken wie je precies gebeld hebt.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
9,2

Review door Anonieme gebruiker

05 februari 2013, 19:44

Vorige week dinsdag heb ik een bestelling gedaan voor een samsung galaxy s3 mini wit met abonnement. Alles betaald en zover gaat het goed. Ik had op de site gezien dat de levertijd van de witte telefoon wat langer is. Goed dat is niet erg, omdat erbij stond dat ze binnen enkele dagen weer voorradig zouden zijn.

Mijn bestellingsstatus werd maar niet aangepast, dus ik heb een mail gestuurd om te vragen of ze weten wanneer de telefoon weer leverbaar is. Ik krijg een dag later een mail terug dat ze niet weten wanneer de telefoon weer leverbaar is. Dus toen heb ik een mail getuurd of ze dan de witte kunnen wijzigen in de blauwe, want die is wel leverbaar.
Maar nee, dit kan niet. Ik moet eerst mijn bestelling annuleren, daarna weer een nieuwe bestelling plaatsen. Waarom??? Het is precies dezelfde bestelling, alleen een andere kleur telefoon....

Daarop heb ik dus afgelopen maandag gebeld met de klantenservice en gevraagd om mijn bestelling te annuleren. Dit was geen probleem en ze zou het voor me regelen.

Ik heb vandaag nog steeds geen bevestiging van de annulering mogen ontvangen. Dus maar weer een mail gestuurd. Nu krijg ik te horen dat ik mijn bestelling bij hun helemaal niet kan annuleren, maar dat ik daarvoor de online pakketdienst moet bellen of weigeren aan de deur.
Maar mijn bestelling is nog helemaal niet verzonden en geen idee wanneer dat gebeurd. Hoe lang moet ik dan wachten tot ze mijn geld terugstorten??? Ik vind dat ik gewoon bij HN zelf moet kunnen annuleren zoals ze zelf op hun site vermelden.

Ik adviseer om niet met ze in zee te gaan, ik ben nog niet eens echt klant en heb het nu al gehad met ze.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
2,0

Review door voordeelmobiel.nl

01 februari 2013, 16:12

Ook wij zijn afgelopen maand over gegaan op hollandsnieuwe en ik wil ook wel mijn ervaringen delen, ook al zijn wij een winkel. Ik ben eigenlijk best wel tevreden. De prijs is erg goed, ondanks de verhalen hier heb ik wel vrij goed bereik.
De klanten service is een beetje lastig te zeggen, omdat ik natuurlijk de ingangen van Voordeelmobiel.nl gebruik.

Het enige wat ik mis is een specificatie van hoeveel mijn verbruik is in deze maand tot nu toe.

Verder vind ik de prijs/kwaliteit erg goed.......!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
7,8

Review door Anonieme gebruiker

30 januari 2013, 16:57

Heb recent twee abonnementen gekocht met een iPhone 4 erbij. Veel spijt ervan, want Hollands Nieuwe houdt zich niet aan de eigen voorwaarden! Ondanks tijdige nummerbehoudsaanvraag hebben ze toch het abonnement (1,5 maand eerder dus) gestart, terwijl de simkaart niet in de telefoon is geweest. De klantenservice blijft echter continu verwijzen naar Apple en is niet bereid om de eigen fout te herstellen. Ook volgens de telefoon (na anderhalve week mailen en bellen met de klantenservice wel de simkaart erin gedaan) is er geen dataverkeer gebruikt en niet gebeld/gesmsd met de telefoon. Dus het is zelfs te bewijzen en dan nog blijven ze verwijzen naar Apple.

Belangrijk: In de voorwaarden van Hollands Nieuwe staat dat het abonnement start zodra er dataverkeer, een sms gestuurd of gebeld wordt met de simkaart. In de brief bij het contract/de telefoon staat dat je een defect aan de telefoon per omgaande moet melden. Maar dit is niet te testen, want volgens de Klantenservice van Hollands Nieuwe start dan meteen het abonnement ook al wordt er geen gebruikgemaakt van dataverkeer etc. Het komt door.... je raadt het al: Apple. Dit staat niet op de website en niet in de voorwaarden van Hollands Nieuwe!

Hollands Nieuwe raad ik dus erg af.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
2,8

Review door bewustebeller

13 januari 2013, 21:49

ik kan gewoon niet geloven dat ze het (hele) Vodafone netwerk gebruiken, ik heb ook nog een Vodafone abonnement en daarmee heb ik die dekkingsproblemen veel minder.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
4,4

Review door Anonieme gebruiker

29 oktober 2012, 22:37

Dekking: slecht, valt bij bijna elk gesprek weg.
Klantenservice: bedroevend, hopeloos om razend van te worden. Men laat je gewoon meer dan een half uur in de wacht staan. Stuur SIM kaartjes die niet werken. Hanteren openingstijden uit de vorige eeuw.
Algemene indruk: als het zonder problemen loopt, bij problemen ben je echt de klos.
Administratie: regelmatig problemen met opwaarderen.

Conclusie: NIET doen!!!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
3,0

Review door Anonieme gebruiker

05 oktober 2012, 12:31

Bellen via Hollandsnieuwe is vaak onmogelijk door slecht bereik. Verbinding valt onderweg vaak weg, vanuit thuis (binnen en tuin) bellen is onmogelijk. Klacht voorgelegd bij HollandsNieuwe. Na anderhalve maand geen oplossing, maar wel 2x bericht dat ik het abbonnement kan afkopen voor circa 100 Euro.

Reacties van HollandsNieuwe via mail zijn onpersoonlijk (beste klant, ...) en standaard verhaaltjes (meerdere malen.. simkaart verwijderen, telefoon reset etc.).

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
3,6

Review door Casper

16 januari 2012, 20:08

Sinds nummerbehoud was aangevraagd ging het behoorlijk fout, daarvoor was er nooit een probleem.

Eerst wilde Hollandsnieuwe eerder dan einde contract van o.a. mij af, maar dat is uiteindelijk recht gezet.

Voor contact met de klantenservice moet je contact opnemen, maar als je dat eenmaal gedaan hebt, dan duurt het vele malen langer dan op de site staat aan gegeven, soms ook helemaal niet.

Heb je een klacht, plaats die dan op de site van Trosradar, daar reageren ze vrijwel meteen op, maar zo behoord een klantenservice niet te werken.

Op 1 van de 3 abonnementen is de laaste maand niets bijgeschreven, maar ook niet ingehouden. Het is niet helemaal netjes als je voor het einde van het contract nog gedonder krijgt omdat er 175 minuten niet zijn bijgeschreven, maar gelukkig had die gene te veel beltegoed en kon dat rustig nog opmaken.

Sinds de laatste tijd haperde vaak de verbinding, dat lag absoluut niet aan het toestel, want het gebeurde ook met kruistesten, een vreemde zaak op het netwerk van Vodafone.

Wat de klantenservice betreft, heel vriendelijk, maar er zitten daar kinderziektes, dus daar moet nog wel aan gewerkt worden.

Ik zag een aanbod in de Telegraaf, jammer dat ze dat niet eerder hebben gedaan, want ik ben inmiddels bij Hollandsnieuwe weg.

Ik zit nu voor maximaal 1 jaar bij Simyo.nl i.v.m. dat de aanbieding een jaar geldig is, maar om meteen weer terug te keren gaat mij op dit moment wat te ver, want ik heb al kosten gemaakt om over te kunnen stappen.

Ik hoop dat de klantenservice zich zal gaan verbeteren, want op zich is het helemaal geen slechte aanbieder, alleen moeten dan wel alle kinderziektes er uit zijn. Verder zou het erg fijn zijn als de klantenservice via een normaal telefoonnummer bereikbaar is, want terug bellen of mailen dat komt meestal niet uit of het wordt verkeerd begrepen.

Hadden ze voor de overstap een beter aanbod gedaan zoals ik nu gelezen heb, dan was ik mogelijk nog klant geweest, maar wie weet wat er nog gaat komen, want ik heb nu bij Simyo.nl geen vast contract.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
6,4

Review door JVeen

21 september 2011, 09:17

Sinds een klein jaar een abonnement bij Hollands Nieuwe, vaak problemen met het ontvangen van telefoontjes en SMS, bellers krijgen zelfs geen voicemail maar een foutmelding. Ook het dataverkeer werkt maar matig. Klantenservice beloofde een week geleden zsm maar waarschijnlijk binnen een dag te reageren, niks gehoord!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
4,4

Review door DJarjanb

20 september 2011, 17:10

hollandsnieuwe, een best wel goede provider heb er eigenlijk nooit last gehad tot dat ik mijn belbundel heel snel op had heb ik mijn belbundel verhoogd naar 175 belminuten en toen kwam het een dag te laat aan. maar het is zeker aan te raden!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
9,2

Review door johnwent

07 september 2011, 16:09

In verband met het nog steeds ontbreken van gespreksspecificatie zal ik na afloop van jaar weer naar iets anders moeten uitzien en zal ik hollandsnieuwe nog niet aan anderen aanraden.
Mijn slechte en matige beoordelingen zijn vooral gebasseerd op de houding van hollands nieuwe naar klanten toe. maanden geleden zou volgens email van hollandsnieuwe rekeningspecificatie probleem al snel opgelost zijn. helaas weigeren ze daaraan te werken. Moeilijk kan het niet zijn want in eerste maanden van het jaar ging het ook dus die programmacode even restoren lijkt mij. Maar waarschijnlijk zijn klanten niet belangrijk.

Als ze ook nog naar klant zouden luisteren zou produkten mijen velen overigens passen.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
3,8

Review door Windstorm

21 augustus 2011, 22:26

Gebruik gemaakt van de openingsaanbieding i.c.m. Veronica met € 5,- korting.
de hollandsnieuwe 75 voor € 5,- is daarbij gratis, indien mogelijk kan ik verhogen met behoud van korting!

+ punten
1. alles uit één bundel,
2. nooit buiten de bundel
3. bundel 3 maanden geldig
4. eenvoudig bundel verhogen en verlagen

- punten
1. geen of beperkte factuur
2. geen gespreksspecificatie
3. Teleena virtual netwerk operator,
- daardoor geen mogelijkheden voor:
- doorschakelen via *21*
- gevoelig voor storingen, sms komt soms later aan!
- nu werkt voicemail niet, telefoon lijkt overgaan maar kan niet, want staat uit!
4. geen tariefmelding in het buitenland

Als Teleena verbeterd en er factuurspecificatie beschikbaar komt zal ik ze zeker aan vrienden aanraden, nu is de concurrentie ook nog te overwegen.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
6,8

Review door mfolsche

06 augustus 2011, 12:23

kan over HollandsNieuwe helaas alleen maar slechte dingen noemen, contact loopt via de mail, kunnen niet gebeld worden, duurt vaak twee dagen voordat je een standaard mail van ze terug krijgt, lost niets op, kan regelmatig niet meer bellen en sms\'en ondanks voldoende tegoed, bij ingaan van nieuwe maand ben je zomaar je oude tegoed kwijt, terwijl je het mee kan nemen, je kunt geen factuur van ze krijgen, sms\'jes worden vaak drie tot zeven keer naar dezelfde persoon verstuurd en dit wordt dan ook van je tegoed afgeschreven, 100% dochter van Vodafone, maar die geven niet thuis, advies ga niet met HollandsNieuwe in zee !

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
2,8

Review door Espera

25 juni 2011, 23:51

Ondanks vodafone netwerk ben ik vaak onbereikbaar en kan zelf na meerdere pogingen pas bellen, het maakt niet uit of ik binnen of buiten bent, in mijn woonplaats of in Amsterdam. Internet kan je maar beter vergeten is erg traag en valt telkens uit. Heb een mail aan de klantenservice gestuurd kreeg het advies om de telefoon een kwartier uit te schakelen en desnoods de simkaart er uit halen heb het voor het zekerheid gedaan maar het helpt natuurlijk niet.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
3,2

Review door Casper

12 juni 2011, 03:56

Mijn beoordeling is gebaseerd op de Veronica aanbieding van 175 belminuten voor 3 euro per maand voor een 1 jarig contract.

Ze zitten op het netwerk van Vodafone dat prima is, maar tegenwoordig merk ik nog weinig verschil in de netwerken. T-Mobile heeft soms onaangekondigd nachtelijk onderhoud waarbij ik meestal ongemerkt ineens niet bereikbaar ben, dat is wel een verschil wat ik slecht geregeld vindt. Ik heb Hollandsnieuwe daar niet op kunnen betrappen, dus dat is best netjes.

Ik geef de klantenservice een voldoende, ze zijn per e-mail beriekbaar en je krijgt binnen 2 werkdagen antwoord, maar bij spoed kan dit nadelig zijn. Hoewel je een inlog mogelijkheid hebt, moet je op dat moment wel bij het internet kunnen.

Mijn algemene indruk is goed, ze doen merkbaar hun best de klant tevreden te houden.

De administratie geef ik een voldoende, de rekeningen worden netjes geïnd, maar de mogelijkheid van het veranderen van mijn bankrekening is ondanks eerdere beloftes en ook aankondigenen in hun systeem als je ingelogd bent, nog niet mogelijk. Wel bieden ze via een omweg de mogelijkheid alsnog mijn rekening te kunnen voldoen. Ik wil netjes mijn rekening betalen, maar dat moet dan wel kunnen. Het lijkt mij eenvoudig dit probleem op te lossen, maar ik ken hun systeem niet, dus kan ik daar niet over oordelen. Verder zou je maandelijks van bundel moeten kunnen veranderen, maar sinds de aanbieding niet meer wordt aangeboden, heb ik dat niet meer terug kunnen vinden. Mogelijk zie ik iets over het hoofd, maar dan vindt ik het wat onduidelijk.

Diensten geef ik een voldoende, ik kan wel de maandelijkse rekeningen zien, maar niet de gebelde telefoonnummers. Iets waar ik op controleer als ik denk dat iets fout gaat of te lang naar een bepaald nummer heb lopen bellen, controle over je eigen zaken is wel zo prettig.

Het eenvoudig opvragen van het tegoed door *101# is prima en volgens mij altijd up-to-date. Iets wat alle providers in hun systeem zouden moeten hebben, want duidelijkheid is wel zo fijn.

Als Hollandsnieuwe de minpuntjes oplost, dan zie ik verder geen enkel probleem.

Zoals ik al eerder aangaf heb ik van een mooie aanbieding gebruik gemaakt, ik hoop bij eventuele verlening verder van die aanbieding gebruik kan maken, want anders zijn er ook andere aantrekkelijke aanbieders die niet bepaald onderdoen.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
7,4

Review door Phoenix1

31 mei 2011, 07:35

helaas niet wat het op het eerste gezicht lijkt: een goede en goedkope no nonese aanbiedere van een prepaid/abonnemnet combi. Na het afsluiten van de Veronica magazine actie van een 1 jarig gratis abonnementje meteen een opzegging gestuurd om dat niet te vergeten. Hierin natuurlijk de datum in 2012 gezet. In plaats van de inhoud van het bericht heeft de medewerker alleen het woord opzeggen gezien en de aansluiting per direct uit de lucht gehaald. Na meerdere pogingen contact te leggen met de klantenservice het opgegeven, een klant minder voor deze nieuwe provider

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
3,2

Review door H-W

18 april 2011, 13:08

Sinds enkele maanden gebruik ik ook Hollandsnieuwe, ik heb gebruik gemaakt van de aanbieding uit de Veronica gids, 1 jaar 75 minuten gratis. Het overzetten van mijn oude nummer was een behoorlijke horde, maar samen met de klantenservice ben ik er toch uitgekomen. Verder geen problemen, het beltegoed klopt en met de Vodafone-dekking zit het sowieso wel goed! Ik zou dit product wel aanraden aan vrienden of bekenden.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
8,4

Review door TOK

18 maart 2011, 00:09

Bestelling met nummerbehoud geplaatst. Binnen een paar dagen 2(!) simkaarten ontvangen. Gemaild naar de klantenservice wat te doen met die tweede simkaart, nu na 5 weken, en herhaaldelijk opnieuw mailen nog steeds geen reactie ontvangen.

Nieuwe aanvraag is waarschijnlijk helemaal geannuleerd aangezien ik \'mijn Hollands Nieuwe\' ook niet meer bereiken kan.

Netwerk is Vodafone dus niks mis mee. Diensten zijn van Teleena dus ook in orde.
De klantenservice is meer dan slecht en onbereikbaar.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
5,8

Review door Hvr

15 februari 2011, 23:12

Omdat mijn gebruik buiten de bundel wel een beetje erg hard omhoog ging, wilde ik eens een keertje HollandsNieuwe proberen.Abonnement besteld.
Het begon meteen al verkeerd met de adressering .
Toevoeging van straat nummer was niet vermeld. Bleek nog een foutje te zijn.Maar ja kan gebeuren en gelukkig goede buren. Omdat ik nog veel belminuten had op mijn oude bundel had ik het doorgeschakeld naar mijn tijdelijke nieuwe nummer. heeft dus 1 avond gefunctioneerd. Hierna kon mijn nieuwe simkaart van HollandsNieuwe geen verbinding meer maken. Gemaild dat een en ander niet werkte en dat ik graag teruggebeld wilde worden. Na nog de nodige klachten te hebben gestuurd , werd ik terug na 10 dagen terug gebeld. Ik melde wat er zoal verkeerd ging. Ze had er begrip voor en zou de bestelling annuleren . ik heb ook gevraagd hoe het nu zou gaan met het nummer behoud van mijn oude nr. Nou ze zouden het meteen allemaal regelen en ook het geld zou teruggestort worden. we zijn nu een maand verder en er is nog niets gebeurd. ja toch wel . Vanmiddag is mijn inlog bij HN geblokkeerd.
Dus kan ik helemaal niets meer zien wat er gaande is. Maar het ergste is dat ook mijn oude nr niet meer opgewaardeerd kan worden, omdat het nog steeds geblokkeerd wordt door HN.
Dus Neem GEEN HollandsNieuwe. U bent gewaarschuwd.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
2,0

Schrijf een review en win een Dr. Dre hoofdtelefoon!

Hoe beoordeel jij hollandsnieuwe? Laat het ons weten door een review in te vullen, en maak automatisch kans op een Beats by Dr. Dre Solo HD hoofdtelefoon ter waarde van €199!
› bekijk de spelregels.

Beoordeling (*verplicht)
  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
Toelichting (*verplicht)
Je naam (*optioneel)
Je e-mailadres (*verplicht voor deelname aan de winactie)
Vul ter controle de uitkomst van de volgende rekensom in (*verplicht)
acht min een
=