T-Mobile reviews

Gebruikersbeoordelingen T-Mobile

Gebaseerd op 81 reviews
6,6
Dekking
Klantenservice
Algemene indruk
Administratie
Diensten
Totale indruk
Schrijf een review

Review door tim

13 november 2014, 13:43

Ik ben al heel lang klant van t-mobile, na afloop van mijn abboniment werd mij een abboniment aangeboden van ongeveer 13 euro, ik vond het heel goed diel en ik heb ja gezegd, maar daarna kreeg ik hele hoge rekeningen, ik heb naar t-mobile gebeld en het blijkt dat mijn abboniment 28 euro kost. op vraag hoe kan dat? ze hebben geen antwoord. het blijkt nu dat ik gedurende de hele jaar 28 euro moet betalen, terwijl mijn andere abboniment kostte 10 euro, die was voldoende voor mij, maar vondde aanbieding heel mooi. Ze willen ook niets opsporen en tegemoet komen. mijn abboniment verhogen kan wel, heel slim.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
-

Review door Anonieme gebruiker

13 november 2014, 09:59

Ik als zakelijke klant heb een miskoop gehad.
Het toestel bleek bij aankoop defect te zijn (beelscherm loop vast) waardoor ik de 2e dag weer in de winkel stond.

De medeweker (manager) stuurde mij na een reboot terug met de mededeling dat t wel goed zou komen. Later blijkt dat hij dit bezoek ook niet heeft geregistreerd.
De volgende dagen herhaalde t probleem zich weer en frequenter.

Ik weer terug naar de winkel met de mededeling dat t toestel echt defect is en ik graag een nieuwe wil.

"Dat kan niet!" zegt de manager van buikslotermeer. U kunt kiezen 3 weken reperatie zonder vervangend toestel (waar ze voorheen wel vervanging boden volgens abonnees) of wij ruilen t toestel om tegen een 2e hands gebruikt en gerepareerd toestel. Hoe oud t toestel is dat weten wij niet.

Ik kan dus voor een bij aankoop defect en een maand oud toestel een 2e hands gerepareerd toestel terug krijgen. Mijn 7 dagen consumentenrecht waarin ik t toestel zou mogen ruilen zijn hierbij natuurlijk verlopen.

Schandalig.

Verder maken ze reclame met hun 4-g die nog onvoldoende gedekt is.
Geven ze voor dezelfde abonnementsvornen verschillende prijzen en doen hun zakelijke klatten tekort.

Spijt van de overeenkomst die ik voor twee jaar ben aangegaan.
Nu kijken of die ontbonden kan worden.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
2,2

Review door van Lierop

06 november 2014, 13:25

Zéér slecht advies door de medewerkers van beide T-Mobile winkels in Eindhoven. In beide winkels geweest en zeer nadrukkelijk om een bundel-wijziging gevraagd. Echter voorgelogen over het feit dat de bundel onder geen enkele manier aangepast kon worden. Na wat research en rondbellen (ben zelf geen ster met telefoons en de diensten hiervan) bleek dat de bundel in mijn abonnement gewoon omgezet kon worden naar onbeperkt bellen.

Maandenlang teveel betaald door hoge facturen, terwijl het voor 20 euro per maand extra opgelost kon worden. Nog een maand abonnement en dan is het bedankt T-Mobile!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door LevyM

29 oktober 2014, 11:34

Ik heb een vroegtijdig contract bij T-Mobile verlengt onder het mom van een super mobiel met een super abo aabieding. Inmiddels heb ik het toestel bijna een klein jaartje en heb ik het toestel al 4x ter reparatie aan kunnen bieden. T-Mobile heeft mij inmiddels al 2x beloofd het toestel te vervangen naar een ander toestel zodat mijn klachten eindelijk de wereld uit zouden zijn. Dit is geen enkele keer gebeurd. Daarnaast heb ik meerdere malen een terugbel afspraak met T-Mobile ingepland die Geen Enkele keer gehonoreerd geworden is. Toen ik T-Mobile hier op aansprak werd ik afgescheept met een bedrag van €10,- korting op mijn eerstvolgende factuur uit "coulance". Toen ik mevrouw hier op aansprak dat ik dit geen oplossing vond en dat ik graag een klacht in wou dienen hier over wou ze dit in eerste instantie niet eens doen. Ik heb veel moeten zeuren voor mevrouw pas haar werk als klantenservice medewerker wou doen. Op dit moment twijfel ik nog altijd of de klacht überhaupt ingelegd is.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
4,8

Review door Anonieme gebruiker

11 oktober 2014, 18:26

Via de T-mobile app als overbrugging omdat ik door de internetbundel heen was voor 2,50 euro een internet bundel van 100 MB aangeschaft en deze bleek niet te werken. Gebeld met de klantenservice om geld terug te vragen want nu heb ik deze niet meer nodig. Blijkt de bundel maar 4 dagen geldig ipv een maand. Het bleek dat via de app de telefoon verkeerd aangemeld was op het netwerk. De telefoon moest weer herstart worden en dan is het probleem opgelost. Op het argument dat blijkbaar de dienst van T-mobile niet goed werkt (app en aanmelding via de app op het netwerk) wordt geen gehoor gegeven. Terugbetaling ook niet mogelijk. Nu gaat het maar om 2,50 euro en goed om te weten dat het geen zin heeft om geld uit te geven via de app en verhaal te halen bij de klanten service.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
5,2

Review door J.Stultiens

11 oktober 2014, 17:41

Hallo,

In augustus 2014 een oplaadkabel gekocht voor mijn dochters Iphone 4.(€ 10,=)
Vandaag 11-10-2014 terug gegaan naar T mobile shop Weert.
Daar krijg ik te horen dat ze geen garantie hierop kunnen geven omdat ze niet de kabel kunnen doormeten. Opsturen kan wel, maar de onderzoekskosten bedragen +/- € 40,= als het b.v. een kabelbreuk is of zo.
Klantenservice gebeld 11-10-2014 met dezelfde vraag en het zelfde antwoord gekregen.
Wat een slechte service, want welke idioot gaat een voor een produkt wat 10,= heeft gekost evt. 40,= onderzoekskosten betalen.

Gemakkelijk verdiend T mobile
Nu gaat met dat niet om dat tientje , maar het is al de 2é keer en het gaat me om het principe!
Aan de kabel is verder niets te zien en heeft ook niet dubbelgezeten.

Echt een klantvriendelijk gebaar!

Dit is de laatste keer dat ik daar iets gekocht heb.

Jos Stultiens Weert

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door rebecca

05 september 2014, 18:02

koop een nieuwe telefoon met abbonnement samsung note 2
na paar maanden begint mijn telefoon problemen te krijgen .
geen ontvangst . mensen horen me praten als een robot als ze me bellen .
dus telefoon opgestuurd voor reparatie .
na de eerste x opsturen krijg ik hem terug met een brief dat er een software update is gedaan . Beetje vreemd want hij pakt mijn wifi die beveiligd is met code gewoon op en als je telefoon reset en opnieuw installeert hoor je dat ww weer in te moeten voeren .
Telefoon bleek nog steeds niet goed voor de 2de x opgestuurd
week later telefoon terug lekker snel dacht ik nog !
weer een briefje erbij onze technici hebben geen defect kunnen vinden .
Weer uitvoerig mijn mobiel getest weer opgestuurd nog steeds zelfde probleem .
Krijg mijn telefoon weer terug . en weer een briefje erbij dat er geen defect is gevonden .
enigzinds teleurgesteld bel ik t mobile op . want dit grapje duurt nu al een half jaar en mijn abbo is nog niet eens een jaar oud !
en elke keer als je hem op stuurt zit je wel weken zonder telefoon .
Omdat hij 4x opgestuurd is geweest zijn ze verplicht een nieuwe te geven .
De note 2 hebben ze niet meer . prima een note 3 wil ik ook wel en als ik moet bij betalen is dat ook geen probleem hij is immers nieuwer dan die ik heb .
Note 3 uitverkocht we hebben wel een s5 . Zwart of wit . nou zwart graag . oh zwart hebben we niet meer dan maar wit . U krijgt binnen 48 uur mail van de koerier om een bezorg afspraak te maken .
die mail heb ik niet gehad weer gebeld nee het is 62 uur !
nu ruim 70 uur verder maar weer bellen want ik heb WEER geen mail gehad .
En nu krijg ik te horen dat het 62 uur is vanaf het telefoontje van gisteren .
waar zijn jullie mee bezig t mobile . ben blij als ik weg kan bij jullei jullie zijn misschien goedkoper dan anderen maar om klachten over service te voorkomen verlenen we gewoon geen service meer !

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
2,6

Review door Anonieme gebruiker

24 augustus 2014, 18:31

Al jaren klant bij T-Mobile. Nooit problemen gehad. Goede dekking, klantenservice zeer vriendelijk. Correcte afschrijvingen. Alles is TOP. Ik zal de komende jaren zeker klant blijven.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
10

Review door Anonieme gebruiker

11 augustus 2014, 12:57

Ik heb meerdere zakelijke abonnementen lopen bij T-Mobile. Nu is er 1 belangrijke telefoon kapot gegaan, deze moest opgestuurd worden, maar dan wordt alles gewist, zo zijn de regels. Begrijpelijk! Een vriend dacht misschien nog wel informatie uit de telefoon te krijgen, dus ik probeer de shop te bereiken. DIT IS NIET MOGELIJK wat een Bullshit!!! Ik kan en volgens de telefoniste kan niemand de shop bellen, ik moest er maar naartoe gaan. Dus ik moet mijn zaak dichtgooien, naar de shop rijden met het risico dat de telefoon al weg is??? En dat voor een telecom bedrijf!!! Niet telefonisch bereikbaar????? Wat een nonsens en afscheperij!!! Als ik een review op hun site wil plaatsten kan dat niet want de cijfers zijn te laag!!!!
Ik haal al mijn abonnementen daar weg en dat zijn er veel en ga gauw naar de concurrent, ze zien me daar nooit meer terug, wat een slechte en onbeschofte service!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,4

Review door Anonieme gebruiker

08 juni 2014, 11:06

Ik ben al klant bij t-mobile sinds dat het nog orange was. Tot op heden nooit problemen met hun gehad. Dit beeld is in anderhalve week behoorlijk veranderd!

Ik heb geprobeerd om mijn contract te verlengen. Allereerst liep ik 4 keer tegen een slecht werkend informatiesysteem aan. 4 keer voor niets naar een filiaal toegereisd! Daarna een klacht ingediend, werd ik terug gebeld met een mooie actie. Ik wilde eerst even vergelijken en daarna eventueel tot verkoop overgaan. Bel je terug blijkt dat ze dat aanbod nooit mochten uitbrengen en ze wilden hier ook niet meer op terugkomen.

Wederom met klachten naar de servicedesk gebeld en hebben ze mij weer een mooie aanbieding gedaan waarop ik wel wilde ingaan. Het toestel verzenden is door mijn thuissituatie lastig en afhalen bij een filiaal was niet mogelijk. Het is dat ze bijna €100,- goedkoper zijn en de dekking gewoon goed is anders had ik deze moeite nooit gedaan!

De instelling van T-mobile op dit moment; "Maak het de klant zo lastig mogelijk om het contract te verlengen en nog 2 jaar klant te blijven......"

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
4,6

Review door kees

10 maart 2014, 20:12

Let op bij het aangaan van een T-Mobile abonnement. Dit wordt na het 1e jaar altijd duurder wegens 'inflatiecorrectie'. TMobile rekent de gemiddelde prijsindex. MAAR doet dit niet over het te betalen bedrag, maar over het abonnementsbedrag ZONDER korting.
Dus als je een abonnement hebt afgesloten met korting, stijgt na het 1e jaar je abonnementsgeld met 7% (!).
Argument TMobile: De korting is gen dienst, dus wordt niet geïndexeerd.
Vreemd, want andere tarieven worden ook niet geïndexeerd. Slimme marketingtruc van TMobile dus, maar niet bepaald een klantenbinder.

TMobile krijgt dan van mij ook de koude douche.


  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
6,0

Review door Anonieme gebruiker

09 januari 2014, 21:59

t mobile van November is niet in staat om internet te activeren op abonnement

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door Aicequeen

07 november 2013, 16:30

Abonnement met internet afgesloten, gratis nieuw toestel erbij, blackberry 9900. Na 2 en halve maand update voor bbm gedaan, kreeg blauw beeld in bbm. Resetten ed. heeft niks geholpen. Naar de T-Mobile winkel gegaan, ze zeiden het is een softwareprobleem, dat kunnen ze oplossen, dan moest de bb opgestuurd worden. Dit zou onder fabrieksgarantie vallen, dus kosteloos.
Vervolgens krijg ik na anderhalve week bericht van T-Mobile, het probleem zou zijn ontstaan omdat de telefoon is gevallen (is nog nooit gevallen, ga er voorzichtig mee om, omdat ik blij ben met dit mooie toestel). Nu heb ik een factuur gekregen van 160 euro die ik even moet betalen om de telefoon te laten repareren. Als ik besluit de telefoon niet te repareren, dan moet ik alsnog 40euro betalen voor onderzoekskosten.
Ik voel me flink genaaid door T-Mobile. Mede omdat ik weet dat ik zuinig ben met het toestel en ook weet dat er een software-probleem kan zijn na een update.
Vervolgens heb ik nog met de klantenservice gebeld, maar daar kreeg ik een onbeschofte vrouw aan de telefoon, die ongeïnteresseerd overkwam, zei iets uit te gaan zoeken, me in de wacht zette voor welgeteld TIEN minuten en doodleuk zei "hier kan ik niks aandoen".
Al met al dus niet tevreden met T-Mobile, vooral hun service niet, dit is geen service te noemen!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
3,2

Review door W Van Leeuwne

26 september 2013, 12:29

Zeer slechte service. 4 jaar klant geweest bij T-Mobile.
Na 2 jaar nieuw abonnement met internet aangeschaft. Voor nieuwe klanten was de tel. gratis. Voor bestaande moest ie €50,- bijbetalen. Hoezo klantenbinding.

Vervolgens een abonnement van €45,- . Internetverbinding was nihil. Geen of zeer slecht bereik en zodoende zeer traag. 2min wachten op laden van een simpele website.

Bij opzegging abonnement proberen ze alsnog een abonnement te slijten. Zeker niet gedaan. Verder een enquete per sms beantwoord (5 smsjes) maar geen enkele handreiking van T-mobile.

Ofwel zeer slecht bereik internet en zeer slechter "klantenservice".

Vooral niets bij T-mobile afsluiten.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
3,8

Review door Sander

19 augustus 2013, 16:26

Na verschillende providers te hebben gehad ben ik toch wel het meest tevreden over T mobile. Nooit problemen gehad over slecht bereik. Helaas is dit met mijn huidige provider wel anders. Een goed voorbeeld van goedkoop is duurkoop.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
8,4

Review door Sonja

12 mei 2013, 10:00

Prima Provider, goede en duidelijk service als je ze belt. De site en je persoonlijke pagina zijn altijd up to date.
Het enige puntje; ik vind het jammer dat ze voor bestaande klanten minder leuke aanbiedingen hebben als voor nieuwe klanten.
Tip! om bestaande klanten binnen te houden.. leukere aanbiedingen zodra je abonnement verloopt.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
8,0

Review door Romi

09 mei 2013, 14:46

Ik, ben jaren tevreden. T-mobile is tot nu mijn beste en best vertrouwde provider. Dus, ik geef T-mobile perfect!!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
10

Review door Anonieme gebruiker

06 mei 2013, 13:54

T-mobile heb ik al jaren.
Betrouwbaar netwerk
Geen problemen mee dan alleen hun administratie zo nu en dan..
Facturen zijn helder en overzichtelijk.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
10

Review door brei

17 april 2011, 20:25

Als voormalige Orange-klant overgestapt naar T-Mobile Flex abonnement. In het algemeen ben ik best tevreden over T-mobile, al zijn hun tarieven wel relatief hoog vergeleken met andere (sim-only) abonnementen.

Klantenservice met Flex is gratis en heb ik altijd als goed ervaring. Bij de contractverlenging naar Flex Sim-only is er wel iets misgegaan, wat 2 maanden duurde voordat het opgelost was. Ondanks die misser ben ik altijd vriendelijk te woord gestaan, zonder lange wachttijden. Ook het vervangen van een defect prepaid-toestel tijdens de garantie-periode is netjes en zonder problemen verlopen.

Dekking van KPN vind ik persoonlijk iets beter, maar heb verder nooit problemen met T-Mobile ontvangst gehad.

Klein minpunt is tot slot de website 'Mijn T-mobile' waarop je rekeningen kan bekijken. Vooral \'s avonds laadt die site slecht of kom je pas na een paar keer 'refreshen' waar je zijn moet. Op zich geen groot probleem, maar niet gebruiksvriendelijk. Rekeningen of belstatus klopte wel altijd overigens, dus daar geen enkele klacht over.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
8,2

Review door Mocelet

27 november 2010, 19:01

T-Mobile heeft het dik voor elkaar en serviceverlening staat hoog in het vaandel door zeer competente medewerkers.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
10

Review door ikkenietweet

04 november 2010, 13:59

De dekking wordt de laatste tijd steeds slechter. Op de camping waar ik sta is totaal geen bereik.(omgeving Nijmegen) De internetsnelheid lijkt ook steeds trager te worden. Klantenservice bellen heb ik opgegeven. Op e-mail wordt meer niet dan wel gereageerd.
Kortom,ik zal mijn abonnementen zeker niet verlengen.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
3,8

Review door peter2

03 november 2010, 21:54

Veel uitval van telefoonverbindingen. Erg vervelend!

Op Terschelling e.o is helemaal geen dekking.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
3,6

Review door yamal

13 augustus 2010, 17:49

Voorwaarden verslechteren aan de lopende band, doorgaans zonder dat daarover gecommuniceerd wordt door t-mobile. Sim-kaarten worden zomaar gedeactiveerd, je ontvangt post bedoeld voor willekeurige andere abonnees met jouw adres erop, houdbaarheidsdatum van beltegoed is niet inzichtelijk, enzovoort.

Klantenservice bellen = ga eerst douchen, ontbijten, alvast aan het werk en dan hoor je nét voor de koffiepauze voor het eerst een medewerker i.p.v. britney spears. Uiteraard zit de boel achter een duur 0900-nummer: hoe meer administratieve chaos e.d. des te meer geld stroomt er binnen bij degene die al die fouten maakt.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
3,6

Review door Tyr O

06 april 2010, 10:50

overgestapt van orange: nu weet ik waar iedereen het over heeft als ze het hebben over wachten voor de klantenservice. Dekking is ook slechter dan orange, raar maar waar (orange is door t-mobile overgenomen). Over de abonnementskorting heb ik moeten nabellen, na een paar weken gefixed. Het nummer overnemen heeft 2 maanden geduurd. Ik belde orange (meteen een medewerker): jahoor het nummer staat klaar, kan meteen overgezet worden. Ik belde t-mobile (uur in de wacht): nee het is heel druk, we weten niks. Wordt je na een maand ook nog teruggebeld "om je op de hoogte te houden" met de mededeling "we zijn er nog steeds mee bezig". Ga dat eens doen dan... T'is dat het privé was maar zakelijk zou ik dus nooit aan t-mobile beginnen. Privé trouwens ook niet.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
3,2

Review door mobileboy

23 januari 2010, 10:16

Al 2 jaar tevreden met mijn T-Mobile. Valt me steeds meer op dat ik op plekken waar Vodafone geen tot matige dekking heeft T-Mobile het kunstje wel kan klaren. Tevens heb ik naast mijn T-Mobile een Vodafone abo, maar die gaat weg zodra het kan. Wat een prutsers zijn het. Maar T-Mobile daar in tegen is echt verbazingwekkend goed. Klantenservice snel en kundig. Facturen nooit problemen mee. Dekking is uitstekend en de diensten zijn verder ook prima te noemen. Tevens internet snelheid ook prima. Op veel plaatsten zelfs meer dan ze beloven. Kortom ik blijf waar ik zit.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
9,6

Review door Richard71

22 januari 2010, 20:08

Ik ben zeer tevreden over Tmobile, het netwerk wordt steeds beter, het is wel is waar niet zo goed als de netwerken van Vodafone en KPN, maar het verschil is nog maar heel klein!
Tevens zijn de voorwaarden van Tmobile veel beter als bij VF en KPN.
Ik heb 2x naar de klantenservice gebeld en ik had de indruk dat het personeel behoorlijk professioneel was. Ook waren ze heel vriendelijk.
Zeker nu met de nieuwe belbundels een echte aanrader!!!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
9,0

Review door BenGenaaid

19 januari 2010, 14:06

Ik was altijd heel tevreden over T-mobile, maar het laatse half jaar is dit gekelderd naar een dieptepunt.

Ik ging verhuizen naar het buitenland, en ben al vanaf aug 2009 bezig mijn factuur op mijn nieuwe adres te krijgen want ik wil het abonnement behouden (17ct/min voor naar nederland bellen met grenzeloos i.p.v. 52ct/min met mijn finse mobiel)

Vanaf augustus wordt mij al veteld dat dat niet kan en ik het contract MOET afkopen... om de drommels niet want ik heb FLEX en dat is onbeperkt houdbaar, afkopen staat dus gelijk aan diefstal.

Moeten afkopen staat dus gelijk aan een poging tot oplichting. Nergens in de voorwaarden worden voorwaarden genoemd m.b.t. verhuizing naar het buitenland. Dus algemene regels m.b.t. adres wijziging gelden zoals wel in de voorwaarden staat, (14 dagen vantevoren opgeven, ik deed dat al 3 maanden en voor de vorm per fax 4 weken voor datum verhuizing)

Het kon niet en het mocht niet en de klantenservice stuurde mij van het kastje naar de spreekwoordelijke muur.

Nu heb ik net mijn eerste factuur met acceptgiro in het buitenland ontvangen per priority post..... HET KAN DUS WEL!!! dat weten ze alleen niet op de klantenservice....hun managers vertellen dat ze wat anders moeten zeggen maar vooral niet toegeven... schandalig, je wordt gewoon keihard voorgelogen.

Diensten, ja voldoende aanbod, ze werken alleen niet of nauwelijks. FLEX notificatie SMS voor als je bundel op is en wanneer je nieuwe bundel is bijgeschreven.... werkt niet.
Belstatus op de webpagina my-t-mobile werkte afgelopen zomer 3 maanden niet (precies wanneer iedereen op vakantie was) en nu deze winter al weer niet vanaf ongeveer 1/2 december (toeval maar weer precies de vakantieperiode).

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
3,8

Review door tomtom57

17 januari 2010, 18:53

nou ik ben dus al enige tijd klant van t mobile
eerst had ik rechtstreeks bij hun een abb maar omdat de verbinding nogal eens wegvalt heb ik het opgezegd want in de winkel maken ze er zich vanaf met o meneer dat horen we nooit
probeer m eens uit te zetten dan gaat het erna weer beter
nu heb ik nog een abo omdat het eerst orange was zit ik weer bij hun en heb ik weer dezelfde problemen
ga ook over naar een ander en niet naar telfort want die hebben me op mijn ander abb net voor meer als € 50 genaaid en dan beweren dat t mijn schuld is
klantvriendelijk noemen ze dat
behulpzaamheid is tegenwoordig ver te zoeken ze weten dat we toch moeten blijven bellen

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
3,8

Review door David_Susteren

30 juni 2009, 16:57

Algemene Indruk: Ben al een aantal jaren tevreden klant.

Klantenservice: Ze helpen je in tegenstellen wat hier vaker beweerd wordt, wel erg goed. Natuurlijk niet meteen beginnen te schelden als je met een probleem zit. Dan zou je zelf diegene ook niet fatsoenlijk helpen toch? Tot nu toe zijn ze me altijd netjes tegenmoet gekomen bij eventuele problemen.

Dekking: Wordt steeds beter, had er niet echt te klagen over. Bij elke provider zijn er plaatsen waar het bereik minder is, ook in grote steden. Dat heb je bij T-Mobile ook, dat die minder bereikbare plekken wat uitgebreider zijn dan bij KPN en Vodafone is wel bekend, daarvoor zijn ze wel een stuk goedkoper. En heb vrijwel nergens gehad dat ik niet kon bellen, en komt het dan een keer voor heb je pech, 20 jaar geleden had je ook geen gsm.
3G dekking kan wel nog flink verbeterd worden wat ik merk in Limburg.

Diensten: Tevreden.

Administratie: Altijd alles duidelijk. Kwestie van paar x die factuur doorkijken als je die onduidelijk vind.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
9,6

Review door fabiola

08 juni 2009, 17:59

Ik ben erg tevreden over t-mobile. Ik reis veel en heb altijd een t-mobile flex sim bij me.
Deze gebruik ik alleen in het buitenland. Dus in de maanden dat ik in NL bent spaar ik mijn bundel op zodat ik me in op reis geeo zorgen hoef te mken dat ik over de bundel heenga.
De tarieven vind ik redelijk en ik heb behalve in Macau goed bereik gehad..Zelfs op een zeiltocht in de Caribean kon ik wanneer we 'land inzicht' hadden al gebruik maken van mijn telefoon.
De online rekeningen zijn overzichtelijk. Ook heb ik tot nog toe geen problemen met de klanten service gehad.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
7,8

Review door Jazzy1979

17 september 2008, 00:45

Algemeen : Ben over het algemeen wel tevreden over de diensten van t-mobile en voor mij is de factuur ook duidelijk. Maar dit ook omdat ik een ex medewerker van de klanten service ben en ook op de facturatie afd heb gewerkt.

Dekking : Ben ik niet tevreden over, die vind ik ronduit slecht en ik ben woonachtig in een grote plaats, dus je zou zeggen dat het daar voldoende moet zijn, ook gezien de dekkingskaart, niet dus!
Dit is voor mij ook een reden als mijn contract verloopt, naar een andere provider te gaan.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
6,0

Review door jimmy20

07 september 2008, 21:26

Klantenservice is gewoon slecht van t-mobile.
zeggen dat ze je terug bellen wat ze dus niet doen meerdere malen meegemaakt.
Problemen worden niet opgelost. Na 4 of 5 mailtjes en telefoontjes wordt het dan meestal wel opgelost.
maar voor de rest ben ik tevreden met t-mobile:P

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
5,8

Review door koekie86

23 augustus 2008, 16:13

Er worden heel veel fouten gemaakt bij tmobile betreft de abonnementen. In de winkel teken je voor een bepaalde prijs, maar op factuur krijg je een ander factuur te zien.
Vervolgens bel je naar de klantenservice en daar moet je een half uur wachten voordat je iemand aan de lijn krijgt, en dan wordt je teruggestuurd naar de winkel. De winkel heeft niks te maken met de fout die tmobile heeft gemaakt, en belt naar hetzelfde nummer als de klant doet. En dan duur het ook nog lang voordat het recht getrokken wordt.

- klantenservice wachttijd is TE LANG!
- te vaak factuurfouten worden er gemaakt
- klant wordt voor niks teruggestuurd naar de winkel, terwijl klantenservice dit probleem ook kon oplossen.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
4,2

Review door gjnvh

24 april 2008, 13:40

heb nu bijna 3 jaar t-mobiel beval mijn best
alleen die klanteservice is echt kut
ging een andere gsm nr aan vragen om dat ik lastig werd gevalen
geen probleem
ik spaarde T-Mobile Extra punten en had ruim 3000 punten gespaart toen ik het nieuwe nr waren mijn gesparden punten ook weg
zo ga je niet met klanten om ze zijden dat de punten bij je gsn nr horden ik heb een nieuw nr genomen dus weg zijn de punten
en er echt ziek van geweest wou met mijn vrouw en dochter naar het Dolfinarium toe gaan van mijn punten gaat niet door bedank t-mobiel

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
6,4

Review door Toyo

01 april 2008, 00:08

Na 5 dagen mijn abo beeindigd.
Bereik was hopeloos en dit werdt bevestigd door de klantenservice !!
Toestel retour gestuurd en alles zou verrekend worden, zei men.
Nu 6 maanden later, wacht ik dus nog steeds.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
2,4

Review door johnny83

25 februari 2008, 14:02

Over de klantenservice ben ik ruim tevreden mee. Had een keer problemen met het toestel en deze weer terug kunnen sturen.

Het bereik ben ik op zijn zachtst gezegd ontevreden over. Heb in de winkel waar ik werk geen bereik (en dat terwijl ik in een telecomzaak werk!!)
Ik ben ooit begonnen met Flex 20 en ben omdat ik meer belde overgestapt naar Flex 30. Nu wil ik weer terug naar Flex 20 omdat ik telkens weer over houd. Ik mocht helaas niet meer terug naar Flex 20!
Of ik mijn contract mocht afkopen voor de laatste 3 maanden was als reactie: "Nee, dat gaat niet!".
Internet op je mobiel erg traag en je moet hem minimaal een jaar afsluiten!! Nee bedankt T-Mobile! Tot ziens!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
5,4

Review door lex63

17 februari 2008, 14:21

Ik bivakeer per jaar een halfjaar op mij boot, dan zijn er 3 mogelijkheden voor internet.

1 helemaal geen internet.
2 In haken op een onbeveiligd wifi netwerk in de buurt “indien aanwezig en sterk genoeg signaal”
3 Of een hsdpsa netwerk.

Ik heb jammer genoeg voor T mobile gekozen omdat het abonnement toen€7,- per maand goedkoper was, geld is toch geld. T mobile kost €69,95,- en Vodafoon €77,00,- per maand.

De ontvangst “dekking” van t mobile is in Amsterdam noord is zeer slecht. Ook op andere plekken en onderweg is het echt huilen.

2 van de 7 streepjes waardoor er niet in de HSDPSA mode gewerkt kan worden. Na het opstarten knipper de led even 4 x snel achter elkaar wat inhoud dat hij in HSDPSA mode werkt. Na enkele minuten gaat de led over gaat naar 2x knipperen wat inhoud dat hij over gaat naar de veel tragere Gprs mode.

Klagen, natuurlijk heb hun vele maal gebeld, het helpt niet ze kunnen er stomweg niets aandoen? Zonder extra steunzender in de buurt wordt het probleem niet opgelost, daar knijpt dan ook de schoen.

Je krijgt standaard antwoorden. Meneer wij werken er hard aan om de dekking optimaal te krijgen “dit roepen ze al jaren”. Ook kan het zijn dat het druk is op het netwerk en telefoon krijgt voorrang op data verkeer. Allemaal standaard antwoorden waarmee ze de klant zoet proberen te houden. Wat heb ik hier mee te maken ontbinding contract, maar dat gaat ook niet zo simpel, daar heb ik ook al informatie over verzameld.

Ik heb een soort van wurg contract getekend. 1 mei 2008 loopt mijn contract gelukkig ten einden.

Al jaren lopen mensen te klagen over slechte dekking van O.A. “gsm” in oud Amsterdam noord. Vervolgens wordt er niets aan gedaan. Velen zijn dan ook overgestapt of stappen over naar de concurrentie.

HSDPSA van T mobile heel leuk als de dekking goed is. Anders is het weggegooid geld. Hopelijk gaat T mobile hier nu eindelijk eens wat aan doen, door steunzenders plaatsen. Dit zal ook wel niet zo snel gebeuren dan komt de hele buurt in opstand denk hier bij aan actie groepen als “STOP UMTS”

Mensen willen graag een goeden verbinding als de antennemast maar niet bij hun in de thuin komt te staan.

Ik heb er geen boodschap aan betaal veel geld “te veel geld” voor een slecht product.

Lex

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
-

Review door mwiedemeijer

23 januari 2008, 14:42

Inmiddels ben ik reeds 6 jaar klant bij T-mobile en het bevalt me erg goed.

Ik heb nog nooit problemen met mijn factuur gehad, en ja: ik controleer wel altijd mijn factuur. De factuur op internet is heel gedetailleerd: met alle smsjes en belletjes die je gepleegd hebt.

Wat me zeker goed bevalt is T-Mobile Relax: zeer lage belkosten en zeer lage smskosten.

Het enige wat ik jammer vind is dat je als trouwe klant niet een echt goede aanbieding krijgt bij verlenging van je contract.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
9,6

Review door marcvwmania

20 januari 2008, 14:24

Goed, prima aanbiedingen bij 1 jarige abonnementen.
Goed, ben je jarig/Krijg je een kaartje/presentje.
Goed,flex abonnenent, beltegoed onbeperkt houdbaar en alles uit 1 bundel.

Slecht, niets...

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
8,6

Review door XoReP-1988

18 januari 2008, 14:02

Bij mij stonden ze altijd bekend als een provider waar het één en al nogal mis ging maar het is positief verrassen.
Ik was gelokt door de hoge korting op telefoons die ze geven, verder hebben ze Flex bundel wat ik erg prettig vond omdat ik nogal van alles doe bellen/internetten/smsen/mmsen en aangezien ik toch niet me belminuten opmaak kan ik zo de rest van het restant betalen waardoor ik zo best goedkoop uit ben.
Ook PIT bevalt mij goed omdat het bij hun ook echt onbeperkt internet is, jammer is wel de lage snelheid die mij mede doordit hebben er voor gezorgd dat ik naar Vodafone over ga.
Wat namelijk ook wel jammer is dat het bereik toch nog redelijk vaak bij mij erg laag was (Ramplaankwartier in Haarlem bijvoorbeeld) en nog wat plaatsen waar ik vaker kom, dit was ook de rede dat ik ben overgestapt.
Ik heb verder trouwens altijd nette facturen gehad zonder fouten en ben door de klantenservice altijd netjes te woord gestaan.
Ook heb ik telefonisch kunnen opzeggen wat goed gegaan is (heb bevestiging binnen), ik heb alleen nog 2/3 maanden lopen.

Al met al een goede provider, alleen met dure HSDPA en soms wat minder bereik.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
9,2

Review door JeeVee

14 januari 2008, 14:33

Algemene indruk
Positief, maar zeker niet uitzonderlijk

Klantenservice
Mutaties blijken lastig te zijn. Aanbieding was niet correct verrekend, is gecorrigeerd via een T-Mobile shop. T-Mobile shop regelt de zaken snel en goed. Voor mij als zakelijke gebruiker was er zelf keuze uit een aantal "prettige" nummers mogelijk. T-Mobile shop is naar mijn mening te preferen boven de on-line shop. Aantal shops echter heel beperkt.

Dekking
Blijkt erg te varieren. Thuis in Eindhoven matig, terwijl de ontvangst in de auto meestal goed is. Ontvangst bij Hengelo vertoont gaten (geldt ook voor andere providers). Soms is de ontvangst via UMTS beter dan GPRS, wat op zich geen bezwaar is, maar wel de accu veel sneller (factor 2?) uitput. In het algemeen zitten er toch wel wat witte gebieden in de dekking (bijv. Oost Nederland, Limburg). In het algemeen is de ontvangst in gebouwen soms dramatisch slecht. Bijv. bij de AH Blixembosch Eindhoven en de MAKRO in Best is geen ontvangst mogelijk, terwijl andere providers wel doorkomen. De dekkingskaart op de T-Mobile site is redelijk accuraat, maar wel aan de optimische kant. Ook aan de grens met Belgie is de ontvangst problematisch, vooral gaande van Belgie naar Nederland.

Diensten
Dit is een sterk punt. Denk aan PIT met nu 128/32 kb/s (net verdubbeld voor dezelfde prijs!! On-line valt veel te regelen en te downloaden. Ook overzichten on-line. Alle belangrijke documenten zijn in te zien en/of te downloaden.

Administratie
Vaak de bron van frustratie bij een telecom-provider. Hier valt het wel mee, maar het houdt niet echt over. Rekeningen zijn ivm aanbiedingen soms lastig te lezen. Mutaties worden niet altijd correct doorgevoerd.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
7,8

Review door T i m

06 december 2007, 16:24

Meerdere abonnementen bij gehad, maar nooit problemen. Altijd een correcte klantenwervice.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
8,0

Review door nounou

16 november 2007, 15:15

...................................

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
9,6

Review door Yre

25 oktober 2007, 14:12

In 2000 mijn 1e abo genomen bij BEN. Een 2-jarig uitstapje gemaakt naar Vodafone maar sinds dit jaar fijn weer terug bij T-Mobile. Reden om destijds weg te gaan was omdat je voor smsen een aparte bundel moest nemen. Natuurlijk introduceerden ze 3 maanden later het flex abonnement...

Klantenservice:
Medewerkers van de klantenservice zijn vriendelijk en behulpzaam ook al stel je niet zo'n slimme vraag. Problemen heb ik zelf niet gehad. Mijn ouders wel en hun klacht is heel netjes afgehandeld door T-Mobile. Daarnaast zijn 'My T-Mobile' en het nummer 1202 erg handig. Je kan veel zelf regelen/checken zonder dat je weer de klantenservice moet gaan bellen.

Dekking:
In de BEN tijd wel eens slechte dekking ervaren in Brabant en Limburg maar met T-Mobile niet. Zelfs in Midden-Limburg bij de grens heb ik nog goede dekking!

Abonnement:
Ik ben erg blij met mijn flex abonnement omdat ik een onregelmatige beller ben. Tegoed is onbeperkt houdbaar en bij bellen buiten bundel wordt bellen en smsen alleen maar goedkoper. Zelfs 0900 nummers bellen gaat uit de bundel zelf! Bij Vodafone is dat helaas niet.

Administratie:
De facturen vind ik duidelijker dan die van KPN en Vodafone. Het tabelletje onderaan de factuur met daarin het verbruikte en nieuwe tegoed is erg handig.

Ik ben dus een zeer tevreden klant van T-Mobile. :D

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
9,0

Review door mgielissen

23 oktober 2007, 21:57

In mijn woonplaats een betere dekking dan Orange. Bij Tmobile wel het nadeel dat ze geen all-in bundel zoals bij Orange hebben.

Het enige wat we bij Orange weg heeft gehouden is hun minder goede dekking dan bij Orange.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
8,0

Review door snoes

15 oktober 2007, 09:07

Op 25 Juni 2003 een 2 jarig abonnement afgesloten bij GRATIS GSM.NL van 1200 minuten per maand en sms bundel. De actie was dat de sms bundel het 2de jaar gratis zou zijn. Dit heb ik niet gehad wat ik ook liet zien aan overeenkomst, ik heb het laten zitten. Maart 2005 mijn abonnement opgezegd, de opzegtermijn was toen 2 maanden, dus ruim voldoende. Omdat ik geen reactie op mijn opzegging kreeg heb ik, net even voordat het te laat zou zijn, begin april 2005, de klantenservice gebeld en gevraagd of ze mij opzegging hadden binnengekregen. Dat was niet het geval, gelukkig was ik op tijd en de dame van de klantenservice had mij een faxnummer gegeven dan zou ik het rechtstreeks nogmaals door kunnen faxen en zou het zeker in orde komen.
Zo gezegd direct gedaan, dus 2 maanden voordat mijn abonnement ten einde was!
Omdat het mijn abonnement op eind juni nog actief was, weer de klantenservice gebeld en wat denk je NIEMAND WIST IETS VAN EEN OPZEGGING en mijn opzegging zou dan vanaf eind die dag, eind juni 2005 pas ingaan volgens de klantenservice. Dat kon ik niet accepteren, verschillende brieven verstuurd met mijn klacht, waar ik niet ÉÉN reactie op heb gehad. Er werd keihard gezegd het abonnement is eind augustus 2005 ten einde.
Ik kon niet anders als mij erbij neer leggen en het is tot die tijd doorgelopen. Daarna heb ik een abonnement gekozen bij TELFORT vanaf november 2005 tot november 2007, ook dat is ruimschoots voor de 3 maanden opgezegd, netjes een bevestiging daarvan gehad en is per november 2007 afgelopen.
Omdat mijn belpatroon redelijk hoog is, heb ik overwogen een TMOBILE FLEX abonnement aan te schaffen met nummerportering.

Nu het allermooiste van het verhaal, IK WORD GEWEIGERD DOOR TMOBILE.
Waarom word en niet gezegd daarvoor moest ik maar contact opnemen met de klantenservice, maar de klantenservice zegt niets, stuur maar een brief.
Ik kon gewoon niet geweigerd worden ik heb toentertijd aan al mijn verplichtingen gedaan, zelfs nog langer en daardoor extra kosten kwijt.
Wat was de uitslag? Het is niet te geloven, ik zou nog openstaande nota's hebben staan die zelfs bij een incassobureau lagen, maar dat is onmogelijk,alle automatische afschrijvingen zijn gedaan,mijn abonnement is eind aug 2005 afgesloten en heb daarna nooit meer iets gehoord van TMOBILE.
Ik kan dit gewoon niet geloven, ik heb hierop gereageerd met mijn opzegbrieven en correspondentie die hierover gevoerd is, maar tot nu toe, een week geleden NOG NIETS GEHOORD.
IK zou eigenlijk helemaal niets meer te maken willen hebben met TMOBILE maar omdat het FLEX abonnement voor mij de voordeligste is, kan ik niet anders als deze kiezen.
Navraag ik mijn kennissenkring heb ik meer van deze situaties gehoord dus ik ben niet de enige! Wie heeft ook een dergelijke ervaring meegemaakt met TMOBILE en hoe is het verder verlopen?





  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
3,8

Review door davidshimon

02 oktober 2007, 22:24

Beste lezers,
Tot voor kort ben ik atlijd tevreden geweest over T-mobile. Ik heb vanaf 19 juli mijn abonnement verlengd tegen de voorwaarde van mijn vorig abonnement. (ook bij T-mobile)
Het viel me op vanaf 19 juli mijn facturen hoger waren dan normaal. Ik heb besloten de klantenservice te bellen en het blijkt dat de voorwaarden zijn veranderd. Je betaald nu vanaf 60 seconden. Dus bel je 20 seconden dan betaal je voor 60 seconden. Dit is mij niet verteld en de klantenservice wilde niet de voorwaarden van mijn abonnement wijzigen. Om het een en ander duidelijk te maken. Ik heb een abonnement van 150 minuten voor 22,50 per maand. Ik heb 128 minuten gebeld en kreeg een rekening van bijna 34 euro. Met andere woorden dit is schandalig! Ik heb weer met de klantenservice gebeld aangezien ik me bestolen voel. Ik werd zeer onvriendelijk te woord gestaan en er werd mij verteld dat ze niets voor me konden doen. Ik heb op internet enige research gedaan en ben tot de conclusie gekomen dat dit wettelijk niet mag. Dit is pure consumenten misleiding! Ook heb ik ontdekt dat in 2003 t-mobile is teruggefloten door de ombudsman wegens het eenzijdig veranderen van de voorwaarden. Ook na de negatieve uitspraak voor T-mobile hebben zij slechte service verleend. Verder is de factuur onduidelijk weergeven. (ik heb note bene bedrijfseconomie gestudeerd en het is niet kloppend te krijgen) Ook is de klantenservice slechter geworden. De prijs is verhoogd zonder hiervan melding te maken. En de dekking is beroerder geworden. Tijdens het bellen valt soms de verbinding weg. Ook is de beller aan de andere kant soms slecht te verstaan. Een jaar geleden vond ik T-mobile ideaal en zou ik het bedrijf een 8 geven.
Naar waarheid geschreven!

Met vriendelijke groet,

David A.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
2,0

Review door Ramon1983

05 augustus 2007, 11:43

Al vele abonnementen gehad bij T-mobile (en ook Ben nog wel)

Altijd heel tevreden geweest over T-mobile, behalve de afgelopen paar weken, totdat de situatie uiteindelijk wel heel netjes is opgelost door T-mobile.
Ik moest weken achter geld aan wat te veel was afgeschreven door T-Mobile. Dit doordat een aanbieding niet goed was verwerkt in hun administratie/syteem ofzo.

Maar na dus een aantal weken, 4 of 5 telefoontjes met klantenservice, 1 brief, 1x invullen vraagformulier op site, 2 emails en een oneindig gevoel van "van het kastje naar de muur gestuurd te worden" - als je een klachtenmail stuurt en vervolgens door contractvernieuwing wordt gebeld.. - is het dan uiteindelijk toch heel adequaat opgelost door T-Mobile.
Daarom ben ik nog steeds heel tevreden over T-Mobile, ondanks de negatieve klank van het hierbovenstaande.

Echter, ik ben van mening dat als ik niet zo doortastend zou hebben gehandeld, of als ik in de eerste plaats niet attent was geweest op het incorrect zijn van mijn telefoonrekeningen, had ik een veel minder bevredigende resultaat weten te bereiken.. (wat wel teleurstellend is voor een bedrijf wat claimt klantenservice zo hoog in het vaandel te hebben staan, mijn zus bijvoorbeeld zou na 2x bellen naar de klantenservice al lang zoiets hebben gehad van: LAAAAAT MAAR en vervolgens zich laten duperen)

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
6,6

Review door hans-26

01 augustus 2007, 14:23

er valt niet veel toe te lichten , ben zeer tevreden over geheel , had voorheen andere providers en met deze heb ik nooit problemen qua ontvangst, geen storingen en duidelijke adspraken, ook betreffende verlengingen met extra kortingen als vaste klant
kortom een aanrader !!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
8,8

Review door Wobcat

20 juli 2007, 21:06

Heb bij t-mobile een jaar geleden een abbo + tel genomen.
Alles verder prima, zeer snelle levering, overal goed bereik, geen klachten daarover.

Maar..... De aftersales :
Heb na een jaar het abonnement opgezegd en de sim-unlock code aangevraagd (12-07), via de telefoon, want zodra je abbo beeindigd is kan dit niet meer via je account. Op de site staat dat het binnen 5 werkdagen wordt verstuurd, na 7 dagen (19-07) maar eens gebeld met de klantenservice waar mijn unlock code bleef, volgens de medewerker was het eergisteren verzonden, vandaag (20-07)nog niks met de post. Maar weer eens gebeld, en volgens deze medewerker was er niks verzonden en kan het twee weken duren...
Zit nu dus met een toestel wat ik niet kan gebruiken, en een nieuw abbo wat morgen ingaat waar ik nog niks aan heb.
Helpdeskmedewerker die dus gewoon zit te liegen tegen een (ex)klant, zodra je sim-unlockcode gratis is aan te vragen kan het niet meer snel via de site, onjuiste info op de site.
Heb het gehad met hun, de andere t-mobile abonnementen hier in huis worden zo snel mogelijk opgezegd.

*edit*
Verhaal is (nog steeds) niet af....

In totaal tot nu toe 6x gebeld, ze beloven steeds vanalles, liegen je voor dat er van alles gedaan wordt (je wordt gebeld, krijgt een mail, brief is onderweg) meerdere keren. Maar het komt er op neer dat je gewoon aan het lijntje gehouden wordt.
Het is nu 31-07 en nog steeds geen unlock-code, ondanks meerdere toezeggingen.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
4,8

Review door chevy

14 juli 2007, 12:03

heb de indruk dat t-mobile zich meer bezighoudt
met de toekomst dat met het heden dwz. de
kwaliteit van de dekking en gesprekskwaliteit want
daar hapert het nogal eens aan.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
6,2

Review door gcvanosch

06 juli 2007, 16:25

Wil zo snel mogelijk mijn contract beeindigen. Dit puur vanwege het feit dat ik binnenshuis geen of zeer slecht bereik heb. Dit ondanks de gratis vervanging van SIM-kaart en het proberen van diverse andere telefoonmerken. T-mobile erkende dit ook en gaf korting op maandelijkse factuur. Werkt ook mee aan voortijdig stoppen van abonnement. Erg jammer want voor het overige was ik zeer tevreden over T-mobile. Zodra het bereik binnenshuis verbetert keer ik weer snel terug.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
7,2

Review door Ome Gerrit

03 juli 2007, 21:25

Director Online Service Unit
Vodafone

Geachte heer,

Ik heb uw bericht met belangstelling gelezen en ik kan u de reden geven waarom wij bij stichting preventel zijn aangemeld door t-mobile.

Ik had een twee jarig contract met T-mobile, ingaande 17 maart, 2005 deze was in combinatie met een Nokia telefoon met een maand bedrag 35 euro 50cts gekocht bij de Media Markt
De betaling heeft tot december 2006 normaal plaats gevonden, nadien heeft T-mobile haar incasso verplaatst van begin van de maand naar het midden van de maand
De afschrijving vond in eerste instantie gewoon plaats maar door het saldo te kort aan het eind van de maand werd het bedrag gestorneerd en later terug gestort.
Dit drong in eerste instantie pas tot mij door 20 februari 2007 toen de telefoon werd geblokkeerd en ik heb de openstaande nota's voldaan.
20 maart 2007 werd de telefoon voor de tweede keer afgesloten ( drie dagen na beëindiging van het contract)
Ik had toen al uw aanbieding van Vodafone zien staan en heb T-mobile daar op gewezen in een telefonisch onderhoud naar aanleiding van de openstaande nota's en het feit dat ik niet kon uitbellen.er werd toen toegezegd het contract met terugwerkende kracht te beëindigen en dat de verkoop contact met mij zou opnemen vanwege een nieuw contract.
Dit moet vandaag nog gebeuren.
Eind april kreeg ik weer een nieuwe nota van T-Mobile en ik heb hun er op gewezen dat het contract was beëindigd . ze hebben toen het toestel wederom afgesloten
Ondanks pogingen om het in de minne te regelen ( ik was bereid een goedkoper flex of relax abonnement te nemen ging men zich plotseling houden aan een nieuwe termijn van 3 maand opzegging.Dit betekende dat ik nog steeds voor de mobile moest betalen terwijl het contract op 17 maart 2007 af gelopen was.
Ik zit dus al met al meer dan twee maand ( 16-04-2007) zonder te kunnen uitbellen dit in afwachting van een reactie van hun om de zaak minnelijk te regelen.en op 25 juni hebben ze het abonnement omgezet in prepaid.

Ik zal nu ook de stichting preventel benaderen, daar T-Mobile een vordering claimt van Euro 209.37, welke ik ten stelligste bestrijd.

Kopie van dit schrijven zal ik ook aan hen doen toekomen.

Ik hoop dat dit voor u een reden mag zijn om als nog een overeenkomst met mij aan te gaan.

N.B
Ik ben meer dan 40 jaar klant geweest bij de PTT (KPN) en heb sinds 1986 mobiele telefoon.

Mag ik van u vernemen??

vr groet


  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
4,6

Review door paulienw

22 mei 2007, 13:33

Heb inmiddels bij bijna alle providers wel eens een abonnement gehad. T-Mobile vind ik verreweg het fijnst. Voorbeeld van de goede service: Toen ik mijn T-mobile flex abonnement wilde downgraden kon dat probleemloos, terwijl steeds meer providers die mogelijkheid niet meer hebben. Het beltegoed dat ik had opgespaard voor het moment van downgraden werd zelfs cash op mijn rekening teruggestort!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
9,6

Review door Tazmania Devil

20 mei 2007, 09:12

Algemene indruk:
Zeer goed. Waarom? Het is niet te duur, en heb de klantenservice nog niet nodig gehad. Alles is erg duidelijk.

Klantenservice:
Ik heb die nog nooit nodig gehad, dus geen mening hierover.

Dekking:
Ik heb vrijwel overal ontvangst. Niet overal even goed, maar op de meeste plaatsen (zoals thuis) wel 100%.

Al met al erg tevreden.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
9,2

Review door carmen_hk

01 mei 2007, 07:31

Sinds 2000 heb ik een T-Mobile abonnement. Op dit moment maak ik gebruik van Sim Only Relax 300. Wat erg jammer is, is dat dit alleen belminuten zijn. Naast je belbundel moet je dus een extra sms/mms/gprs bundel aanschaffen.

De dekking in randstad is prima als je buiten staat, maar als je in de Kalverstraat een winkel te diep in duikt, valt het bereik weg.

De klantenservice kan ik altijd makkelijk en snel bereiken, maar de kwaliteit laat soms wat te wensen over, waarschijnlijk studentjes die willen bijverdienen.

Over de administratie valt weinig te klagen, alleen een keer bij verlengen was het eea niet goed gegaan, maar was de volgende factuur prima bijgewerkt!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
6,8

Review door xHNGx

30 april 2007, 03:04

Eind 2000 nam mijn moeder voor mij een abbonement bij BEN, ik was toen namelijk nog 14 jaar jong. Toen Ben naar T-mobile overging, ben ik klant gebleven. Heb nooit een ander provider overwogen. Wel vind ik dat vergeleken met vroeger, de prijzen toch iets duurder zijn geworden qua bellen.

Ik hoef zelden te bellen naar de Klantenservice, maar mocht dat eens gebeuren dan word ik goed geholpen.

Qua dekking vind ik T-Mobile goed. Ik heb bijna overal wel bereik en klaag niet als ik ergens een keertje geen bereik heb. Kan gebeuren.

Heb verder geen ernstige problemen gehad met de adminitratie en factuur.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
8,6

Review door Gert-Jan

16 april 2007, 06:53

Algemene indruk over T-Mobile is voldoende, sinds de overgang van Ben is het Ben gevoel weg. Alles is nu veel kouder geworden. Duitse degelijkheid.

Klantenservice is snel en goed, niet veel contact gehad maar zeer behulpzaam.

Dekking is de slechtste eigenschap van TM. Op kantoor helaas geen dekking, indoor dekkeing over het algemeen minder. Maar dat was bekend. Zolang de vergoeding hoger is dan de abonnementskosten, nemen we dat op de koop toe.

Diensten, Pocket Internet was de beste dienst. Betaalbaar voor wat men aanbood. Maar indien men daar geen korting op gaf, was het toch zeer slecht.

Administratie, door het Pocket Internet werd mijn factuur minder duidelijk. Hij klopte zelfs niet. Maar na contact met de klantenservice werd alles weer rechtgetrokken.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
7,0

Review door chuck

05 april 2007, 00:19

Ik moest betalen voor een simwissel... Hou ik niet van, aangezien verlies/diefstal altijd en bij iedereen wel eens kan voorkomen. En zo'n simkaartje kost ze maar een paar cent.

Klantenservice altijd vriendelijk, totdat ik aangaf dat ik m'n abonnement stop wilde zetten :-s. Heb in totaal 6 faxen moeten sturen voordat het abonnement daadwerkelijk stopgezet was. Zeer onprofessioneel.

Ben inmiddels GELUKKIG overgestapt naar een andere provider.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
2,4

Review door sudeke

04 april 2007, 20:23

Ik ben vanaf het begin bij T-mobile overgekomen van BEN. Heb nooit geen klagen niet over het bereik altijd en overal zelfs in het buitenland altijd.Klantenservice altijd vriendelijk,factuur nog geen fouten gezien is duidelijk.Flex abo, eerst gratis minuten vond ik minder was alleen te gebruiken in Nederland. Dus na 4 mnd buitenland moest ik die altijd weggooien.Ben nu zeer tevreden.
Een minpuntje vind ik in de winkel dat ze bepaalde zaken niet weten en mij bij mijn vragen niet kunnen helpen.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
9,0

Review door abt

23 maart 2007, 12:32

ben nu al 3 jaar bij T-mobile,ga nu de vogende 2 jaar in
ben er zeer tervreden over.
klantendiest is ook heel goed,heb ik zeker niks te klagen over.
en dat ze aan je verjaardag denken vind ik ook een leuk idee van ze.
heb hier voor bij orange gezeten,had ik ook geen klagen over,alleen de dekking,daarom over gestapt.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
8,6

Review door ¤lindå¤

20 maart 2007, 14:42

al 4 jaar zéér tevreden over TM.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
9,6

Review door elsterno

18 maart 2007, 23:57

Na twee jaar Vodafone weer over op T-Mobile. Altijd al tevreden mee geweest, maar destijds overgestapt, omdat de prijzen van verlengingen erg hoog waren en zij nog geen bel/sms gecombineerde bundel hadden. Nu echter Flex (40) genomen. Bereik hier is super, omdat er een zendmast op 50 meter van mijn huis staat, ook op andere plekken heb ik geen problemen en doet het zeker niet onder voor Vodafone.

Tevens heb ik met de klantenservice zeer goede ervaringen! Altijd snel aan de lijn en direct goed geholpen. Ook nooit problemen gehad met de facturering.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
9,0

Review door GoTyce

10 maart 2007, 19:06

Even namens mijn zus:

Het betreft een medewerkster van de klantenservice. Zij heeft mij geweldig geholpen in een vervelende situatie die onstaan was doordat ik mijn abonnement over wilde zetten van KPN naar T-Mobile.
Zij heeft veel moeite voor mij gedaan. Zij heeft KPN voor mij gebeld, mij zo snel mogelijk teruggebeld en het probleem zo goed mogelijk opgelost. Kpn had een fout gemaakt, waardoor het nummerbehoud niet goed verliep.
Dekking valt 100% mee. Rekening aanzienlijk omlaag! Kortom:ik ben een tevreden klant!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
9,4

Review door gs-adventure

05 maart 2007, 16:51

Prima provider. Echter het ontvangst is ruk. Thuis nooit te berijken, alleen op zolder bij het raam. Op beplaade plekken rond om mijn woonplaats (Alphen aan den Rijn) valt de ontvangst altijd weg.
Dit is ook onderkend door de KS. Kon meteen van het abo af. Dit echter af laten lopen. Zit nu bij Vodafone. Is iets duurder maar ben altijd berijkbaar. Zowel binnen als buiten. Verbinding is nog nooit weggevallen.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
6,2

Review door GoTyce

20 februari 2007, 11:26

Ik heb altijd een abonnement gehad bij KPN en Vodafone, maar elke maand te hoge rekeningen.
T-Mobile was voor mij een gokje, omdat er veel slechte en goede ervaringen zijn te vinden. Mijn ervaringen zijn echter positief.
De dekking valt me erg mee. Op sommige plekken, zoals in de kelder van mijn werk, of parkeergarage Amsterdam onder de Pathébioscoop, hebben zij als enige (UMTS)bereik.
Kosten zijn erg laag elke maand (Flex 30): ene maand verbruik ik erg veel, maar doordat verbruik buiten de bundel goedkoop is vallen de kosten dan alsnog mee. Binnen de bundel is T-Mobile Flex iets duurder dan KPN/Vodafone, maar dit wordt buiten de bundel weer goedgemaakt.
T-Mobile is ook de één van de weinige die veel subsidie geeft bij het verlengen van je abonnement, in tegenstelling tot andere providers.
Administratie en services zijn in orde. Een sms wanneer je over bundel heen bent is echt ontzettend handig.
Medewerkers van de klantenservice kunnen een tikje beleefder zijn.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
9,2

Review door bjorrish

18 februari 2007, 17:45

Klantenservice is vriendelijk en voldoende behulpzaam.

Wij hebben een zakelijk mobiel abonnement bij T-mobile met 25 aansluitingen. Al deze aansluitingen zijn in het gebied "Land van Heusden en Altena" (Tussen Gorichem, Raamsdonksveer en Heusden). In dit gebied heeft T-mobile een slechte dekking op meerdere plekken en vooral in de dorpen Andel, Veen, Genderen, Babylonienbroek, Meeuwen, en Eethen zitten diverse plaatsen waar je vooral binnen in geen bereik hebt, en op straat een matig bereik. Ook als je de telefoon in je broekzak hebt en je haalt hem uit je broekzak dan heb je eerst geen bereik en als die uit je broekzak is dan loopt het bereik pas op.

Overige diensten zoals factuur en dergelijke zijn wel OK. Mobiel internet heeft in ons gebied ook nog bijna geen bereik.

Over de facturen is het meestal wel goed. Diverse kortingen die beloofd zijn moet je wel over nabellen, daarna maken ze het wel in orde.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
5,8

Review door gozer12

17 februari 2007, 19:25

Zeer slechte klantenservice. Ze zeggen dingen die ze over een paar maanden weer terugtrekken. Moet nu weer een paar maanden extra betalen. En ik kan niets bewijzen omdat ik het niet zwart op wit heb. De factuur is onduidelijk, ik moet telkens puzzelen wat nou bij me abbonementkosten hoort en wat extra. Internetsite is slecht, onduidelijk, veel verwijzen, pdf zooi enzo. FAQ is ook onduidelijk. Eerst was de site ook niet te bereiken via Firefox, maar nu wel. Het is maar dat ik niet de moeite wilt nemen om naar een andere provider te gaan.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
4,2

Review door Vredestein

09 februari 2007, 19:26

Nooit problemen mee gehad. Ook aan de kust een goede dekking. Prima provider. Prima prijs.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
10

Review door juliusvandermeer

28 januari 2007, 19:57

Ben blij dat ik weer terug ben bij dat ik weer terug ben bij T-Mobile. Ben een beetje een T-mobile - Telfort hopper.

Ben naar T-mobile gegaan vanwege het onbeperkt internet op mobiel. Doe het nu een tijd bevalt erg goed. De dekking is in Groningen (stad) erg goed. Ook geen last van cappaciteitsproblemen, kan altijd bellen, zelfs met oud en nieuw!

Ook het UMTS netwerk is van goede kwaliteit en goed genoeg om te kunnen videobellen.

Ook met rekening nog nooit problemen gehad, al kan het lang duren voordat je je rekening ontvangt (is niet erg :) )

Klantenservice is niet makkelijk te bereiken, wachtrij meestal een kwartier. Maar voor de rest goed te woord gestaan, nog niet onbeschoft behandeld, dat was bij telfort wel anders!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
8,6

Review door rzwolschen

19 januari 2007, 10:40

Ik zit nu een tijdje bij T-mobile en het bevalt me uitstekend. Bijna overal goede dekking en tot nu toe geen problemen gehad. Ik zie geen reden om van T-mobile af te stappen.

Hiervoor had ik telfort, maar daar ga ik nooit meer naar terug. Vooral het dekkingsgebied was bijzonder matig.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
8,0

Review door jocver01

04 januari 2007, 15:48

de slechste provider heb er twee jaar gezeten had geen op veel plekken geen bereik niet in gebouwen op het strand in wassenaar en katwijk in reeuwijk maar ook in gouda erg slecht volgens t-mobile lag het aan het toestel maar in hetzelfde toestel een vodafone en alles perfect werd ook steeds afgesloten omdat er eeen wanbetaler met dezelfde naam was erg lekker als dat steeds gebeurt en hun konden er niets aan doen

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
3,0

Review door Speedlink

12 november 2006, 14:31

Ik ben reeds enkele jaren T-mobile abonnee en heb niets te klagen gehad. Kreeg met mijn verjaardag altijd een presentje, als je de klantenservice belt wordt je vriendelijk te woord gestaan, iets wat lang niet bij elke povider vanzelfsprekend is (vodafone!!).
Ik ben wat dat betreft vol lof over T-mobile.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
9,0

Review door unlocken

10 november 2006, 23:06

Dekking aan de kust erg slecht.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
4,2

Review door Scummie

10 november 2006, 08:11

Ik ken T-mo van binnen en van buiten. Ze doen veel aan kwaliteit van de klantenservice en de extra diensten (los van het bellen). De laatste tijd is de KS wel wat minder geworden, maar dat komt door het management en niet aan de mensen achter de telefoon. Ik heb altijd dekking op een paar open spots na (rond de veluwe), maar dat is te verwaarlozen. Kortom het is een leuk en innoverend bedrijf, maar ik geef wel 1 tip: Hou de kwaliteit van je KS hoog, want dat was vanaf 2002 tot 2005 zeker één van de paradepaardjes.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
8,0

Review door BertH

09 november 2006, 18:25

Het werkt, dat is mijn hoofd conclusie. De dekking is goed, de ks is waardeloos; bij een probleem wordt de oplossing altijd ten koste van de klant geregeld en is het een hoop moeite om dat achteraf recht te zetten. Qua flexibiliteit is het ook niks.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
5,6

Review door jimmy20

05 november 2006, 19:47

de algemene indruk en klantenservice vind ik gewoon zeer goed omdat T-mobile goed bezig is en een goede indruk aan mij geeft. sta nooit lang in de wacht bij de klantenservice soms in een keer geholpen.
en wordt goed geholpen kunnen ze het niet snel oplossen dan wordt je gewoon binnen 1 a 2 dagen terug gebeld door de afdeling die erover gaat.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
8,6

Review door Michielk

05 november 2006, 18:16

Ben reeds een aantal jaren klant bij T-Mobile en naar alle tevredenheid. De dekking is de laatste jaren alleen maar verbeterd en met de komst van UMTS zeer goed: ook onderweg in de auto of trein goed bereik. De klantenservice is zeer beleefd en correct en men weet meestal wel waar men over praat. Wat wel opvallend is, is dat de wachttijd de laatste tijd is opgelopen. Niet schrikbarend, maar je moet nu wel eens een aantal minuten wachten, waar je tot voorkort direct werd geholpen.

De diensten zijn prettig: web 'n walk en sinds kort thuis goedkoop bellen naar het buitenland met T-Mobile thuis. De online rekeninginformatie loopt wel eens wat achter, maar is over het algemeen wel handig.

Een prettige provider dus en ik zie dan ook geen enkele reden om over te stappen op een andere aanbieder.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
8,8

Review door eelen000

03 november 2006, 10:49

Klantenservice is goed te bereiken.
Dekking heeft geen problemen voor mij behalve als ik verder het kantoorpand in ga waar ik nu werk. Maar alleen KPN heeft hier dan nog bereik.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
8,8

Review door maria breedspleet

19 oktober 2006, 01:14

De dekking is bij mij goed, maar de 3g dekking laat te wensen over (UMTS,ed). Sinds de klantenservice zijn tijden heeft aangepast, lijkt ook wel of het aantal medewerkersis aangepast; je zit minstens 15 minuten in de wacht; oude dagen van weleer zijn weer terug.

Groot voordeel; je kunt alles nakijken en exact bijhouden hoe je saldo is e.d.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
7,0

Review door Velthuis

13 augustus 2003, 15:26

Volgens mij zit hier een foutje in TV. Bij providers kun je ook naar Ervaringen en dan kom je in de GSM Toestel Survey, waarbij "geen criteria gevonden" worden. Wel deze verplichte toelichting. ;)

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
-

Schrijf een review en win een Dr. Dre hoofdtelefoon!

Hoe beoordeel jij T-Mobile? Laat het ons weten door een review in te vullen, en maak automatisch kans op een Beats by Dr. Dre Solo HD hoofdtelefoon ter waarde van €199!
› bekijk de spelregels.

Beoordeling (*verplicht)
  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
Toelichting (*verplicht)
Je naam (*optioneel)
Je e-mailadres (*verplicht voor deelname aan de winactie)
Vul ter controle de uitkomst van de volgende rekensom in (*verplicht)
7 plus 0
=