Tele2 reviews

Gebruikersbeoordelingen Tele2

Gebaseerd op 61 reviews
4,0
Dekking
Klantenservice
Algemene indruk
Administratie
Diensten
Totale indruk
Schrijf een review

Review door em.

20 november 2014, 10:02

HORRIBLE EXPERIENCE.

What a big mistake to chose tele2.NL, they are completely useless, customer service does not provide emails of contact and they are very expensive to call and they basically cannot solve anything.
I was supposed to be connected on Friday 14th of November and since then i called every day, and every day they say something different, yesterday i was told a technician would call me, now it seems he will come in December.......

DON'T CHOSE THEM AS YOUR INTERNET PROVIDER OR YOU WILL REGRET IT.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door anoniem

14 november 2014, 15:33

Wat een waardeloze klantenservice, en als particulier sta je zoals gewoonlijk weer machteloos. dit soort bedrijven kan je van alles beloven en hoeven helemaal niks waar te maken en anno 2014 komen ze er gewoon weer mee weg.
Ben je net zo gefrustreerd als ik door Tele2. een leuk idee is om massaal abonnementen te bestellen en deze binnen de door de wet gestelde termijn weer terug te sturen. Zij hebben dan kosten voor koerier, administratie, creditchecks enz. Als we dit met een mannetje of 1000 elke dag doen, misschien dat we dan een andere opstelling krijgen van de klantenservice van Tele2

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door Julian

21 oktober 2014, 11:11

beste mensen,

536% verhoging van rekening in verband met data verbruik
Ik ga nu de 6e maand in dat ik klant ben bij TELE2. De begin fase verliep naar tevredenheid, tot het moment dat ik merkte dat mijn rekening welke de afgelopen maanden binnen de bundel was gebleven, is verdubbeld. Bij het nabellen met TELE2 bleek dat dit te maken had met het dataverbruik, de medewerker heeft mij medegedeeld dat de volgende rekening maar liefst 536% duurder was voor het dataverbruik.

Zeer veel klachten over data gebruik in dezelfde maanden, geen oplossing TELE2
Bijna alle klanten van TELE2 hier hebben over de afgelopen maanden klachten achter gelaten over excessief datagebruik in de afgelopen maanden. Er zijn meerdere organisaties bezig met deze ongewenste vorm oneerlijke manier van zaken doen. Wat is hier de oplossing, met zn alle naar de rechter en eigen rekening blokkeren voor incasso’s voor TELE2?

Geen oplossing van TELE2 voor de rekening met een verhoging van 536%
Nadat ik eerst contact heb opgenomen met TELE2 om tot een oplossing te komen. Hebben wij “voor in de toekomst” de databundel aangepast naar een hogere bundel en de data zal worden afgeknepen indien je boven de bundel uitkomt. Dit is echter geen oplossing maar uitstelling en verandering van het probleem. In de voorgaande maanden was het gebruik namelijk altijd binnen de bundel!

Om te kunnen controleren waar het data verbruik vandaan komt heb ik een verbruik-meter gedownload om het verbruik te controleren. Hieruit blijkt dat ik niet in de buurt kom met het verbruik wat TELE2 aangeeft. Dit heb ik opgenomen met TELE2 welke aangeeft niet te kunnen zien waar de data aan verbruikt wordt, maar hier wel ENORME rekeningen over uitschrijft!

Dreigen met incasso bureau
Er wordt geen oplossing door de medewerker van TELE2 aangeboden en aangegeven dat er een incasso bureau wordt opgezet indien de door TELE2 niet te verklaren hoge rekening tijdig wordt betaald.

Als klant en mens behandeld worden
Daar ik door de betreffende medewerker niet onbeleefd te woord wordt gestaan is de inhoud van het verhaal onacceptabel en totaal niet klanten gericht. Er wordt geen oplossing geboden, kan geen leidinggevende worden gesproken en er kan telefonisch geen klacht worden aangemaakt. Algemene tips over data gebruik en het inzien van dataverkeer binnen een Iphone koop ik niks voor. Mijn rekening is 536% hoger met GEEN ANDER GEBRUIK DAN VORIGE MAANDEN. De data meter toont ook aan dat er helemaal geen hoog verbruik is (ver binnen de oude bundel).

Bijgaande brief is ook verstuurd naar TELE2. Je verwacht toch van een bedrijf als TELE2 als klant en mens behandeld te worden.. Hier ben ik in afwachting van.

Ben benieuwd of hier alsnog een oplossing voor komt.

Hou jullie op de hoogte.

Met vriendelijke groet

Julian D

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
3,6

Review door Anonieme gebruiker

08 oktober 2014, 02:40

Langzamerhand kreeg ik steeds meer berichtjes van vrienden en familie dat mijn nummer niet beschikbaar was,vreemd? Want alle instellingen klopte en ik kon iedereen wel bellen?
Een belletje naar Tele2 dan maar, vriendelijk meisje, maar toen ik ophing was ik alsnog geen stap verder, dit herhaalde zich een stuk of 3 keer.
Na lang door zeuren startte er dan eindelijk een onderzoek naar de oorzaak van hetprobleem. het zou 5 dagen duren. Na 5 dagen geen reactie. Nog maar een belletje (ondertussen al de 5e). Het onderzoek duurt 10 dagen was het antwoord. Wel krijg ik een vergoeding van 90 euro omdat iedereen terug moet bellen. Het fijne was wel, dat ik volgens een ander vriendelijk meisje de 90 + bundel wel moest betalen, maar dat het wordt verrekend met als ik eroverheen ga.
Na 12 dagen, geen telefoontje van Tele2. Nog maar een keer bellen. Een vriendelijke jongen aan de telefoon dit keer, waarbij ik dacht dat het eindelijk opgelost zou worden . Maar nee, de oorzaak is nog niet gevonden.. maar mij daarover een bericht sturen waren ze vergeten......
En vandaag de dag was ik het zo spuug zat en kreeg ik eindelijk een goede deal aan de telefoon die als eerste tegen me zei: Woow dit probleem loop t al sinds 11 september.. via hem heb wordt er een nieuwe simkaart opgestuurd en hoef ik hele.aal geen 90 euro te betalen.
Al met al. Echt een super klanten service. Ik kies nooooit meer Tele2 hierna

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door M.P van Bers

29 september 2014, 15:57

Een abonnement nemen bij Tele 2. ?? Niet doen. !!
Ik had een ander telecom bedrijf gevonden. dus volgens de regels mijn abonnement bij Tele 2 netjes schriftelijk opgezegd met ingang van 18-10-2013.
Tele 2 bleef echter het abonnement bedrag afschrijven.
Pas na herhaald aandringen van mij ,was men bereid met ingang van 14-7-2014 het abonnement te stoppen ,en kwam er nog een naheffing van 9,97 euro
En dat heb ik geweigerd te betalen,- terug laten storten- en gemotiveerd bij Tele 2 aangegeven waarom ... Geen reactie van directeur Robert Hofman.
Tja en dan komt het incasso bureau..... Wilt u aub 50 euro betalen ivm een in gebreke stelling???
Ze blijven mij achter volgen,maar het wordt een principe zaak.
Opzeggen..... opzegging niet accepteren......wel automatisch geld afschrijven...
opzegging uiteindelijk accepteren...maar toch blijven afschrijven. !!

Het is een beetje boevenclubje !

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
4,8

Review door koen

16 september 2014, 18:10

de bestelling voor digitale tv en internet was begin augustus besteld maar kan pas 7weken later worden afgeleverd. je krijgt de doos met installatiespullen een week vantevoren opgestuurd maar die kun je pas een week later aansluiten omdat het volgens tele2 dan pas kan. bij ziggo is het met een week allemaal geregeld. kortom tele2 heeft de bestelprocedure abspluut niet op orde en iedereen die twijfelt zou ik willen adviseren niet bij tele 2 te gaan.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,4

Review door Anonieme gebruiker

27 augustus 2014, 17:52

De valse beloftes van Tele 2: trap er niet in!



Ik ben jaren klant geweest van tele 2, eerst ADSL en toen glasvezel.

Nu ga ik verhuizen en dacht ik, ik neem opnieuw tele 2.



Wij hebben erg veel problemen gehad met de aansluiting van ons internet op ons oude adres, dit omdat het daar ook gewoon slecht geregeld is met de bekabeling en ik dus dacht tele 2 niks kwalijk te kunnen nemen.

Dit gevoel werd al iets minder toen het met glasvezen ook mis ging: ze hadden de verbinding niet goed open gezet. Terwijl mij van alle kanten gegarandeerd was dat dit niet zou gebeuren.

Omdat ze hun problemen altijd netjes oploste dacht ik ik geeft ze nog een kans en neem opnieuw internet van tele 2 ditmaal op een adres waar de bekabeling goed ligt.

Nou en daar begon het weer: de oude bewoners hadden ook Tele 2 dus het kon pas aangesloten worden als de verbinding van de oude bewoners gestopt was op 16 Aug.

Op 16 aug krijg ik echter te horen dat dit pas de 25e is, en je raad het al op de 26e krijg ik te horen dat dit de 6e pas AANGEVRAAGD kan worden en ik dus op zijn vroegs pas op 17 September een verbinding heb.

Het erge is al ik gewoon niet voor tele 2 gekozen had ik nu al gewoon internet gehad had van een ander profider.



Of te wel luister vooral niet naar wat tele 2 beloofd want ze zeggen maar wat!!!



Om mijn punt nog wat kracht bij te zetten ik had mijn oude aanluiting opgezegt (glasvezel) dit was gedaan. Toen belde ik een week later omdat ik de bevesteging nog niet gehad had (was wel zo maar ik denk ik test het even), en toen was het helemaal niet opgezegt, nog 2 keer gevraagd of hij het echt heel zeker wist en dat was zo. Het gekke was toen ik 2 dagen later weer belde was het ineens toch wel de eerste keer opgezegt.

Dus of ze zeggen maar wat of weten gewoon echt niet waar ze mee bezig zijn.



Ik snap dat Tele 2 lekker goedkoop is maar dan zeg ik ga dan opzoek naar een ander die net zo goedkoop is maar iig iets beter weten waar ze mee bezig zijn want die mensen daar op de klantenservice zijn (en ik heb er heel wat gesproken door de jaren heen) zo incompetent als wat.



Ik hoop dat ik iemand hetzelfde leed (en maanden geen internet/tv/telefoon) kan besparen met mijn verhaal.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,4

Review door S.

04 augustus 2014, 14:54

Ben geregeld in het buitenland op een vaste plek. Op die plek is het nooit! mogelijk om te bellen met Tele2. Met een andere simkaart van een andere provider heb ik direct contact. Ik heb dit probleem ettelijke keren voorgelegd aan Tele2. Ik heb aan hun gevraagd mijn contract te ontbinden. Zij leveren tenslotte niet waarvoor ik maandelijks betaal. Na ontelbare keren telefonisch contact te hebben gehad en ontelbare keren te zijn doorverbonden waarbij ik telkens opnieuw mijn verhaal moet doen heb ik het helemaal gehad met deze organisatie. Mijn internet doet het, ongeacht de plaats waar ik ben sowieso gebrekkig of helemaal niet, maar dat het niet eens mogelijk is om een simpel telefoongesprek te voeren op een plek waar alle andere aanwezigen met ander providers dat wel kunnen, doet voor mij de deur dicht. Tele2 verdomt het gewoon om mijn contract te ontbinden terwijl zij zelf hun verplichtingen jegens mij als klant niet nakomen. De klantenservice bestaat in feite gewoon niet. Ze zijn geïnstalleerd om je van het kastje naar de muur te sturen en niemand neemt verantwoordelijkheid. Volgende jaar loopt mijn contract af. Het ziet er naar uit dat ik dat uit moet zitten. Daarna nooit meer Tele2 en ik zal ook actief aan iedereen afraden om er ooit iets af te sluiten.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door Exklant Tele 2. 1 x nooit weer

01 augustus 2014, 00:24

Ik ga er geen woorden aan vuil maken alleen voor de mensen die bij Tele 2 werken. Aub ga een andere werkgever zoeken voor dit bedrijf wil je toch niet werken oplichterij en Co. stelletje schapen dat het zijn

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door anoniem

30 juli 2014, 18:10

zeer slecht krijg geen geld terug als er niet is betaald door hun fout ! dan word je direct naar het incasso bureau gestuurd en 60,- euro boete! en dan ineens weer aansluitkosten betalen! ik zeg niet doen!!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
5,2

Review door Maxim Booy

19 juni 2014, 18:01

Heb nu 3 maanden Tele2 abo voor mobiel
1000mb aan internet
100 sms/belminuten

In deze 3 maanden is mijn data er al zo vaak uitgevallen dat ik soms gewoon dagen geen 3G internet heb.
Hiervoor 4 jaar lang bij Telford gezeten en nooit maar dan ook echt nooit problemen mee gehad.

Bij de klantenservice zegen ze dan ja dan moet je bellen met een andere telefoon naar ons zodat we de verbinding niet hoeven te verbreken als de telefoon opnieuw wordt opgestart, gaat ook lekker als je student bent, iedereen heeft ook echt 2 telefoon en abonnementen.
Laatste contact met Tele2 was op 3-6-2014 voor mij met het probleem van het hebben van geen internet. Het gaat 2 en een halve week goed en dan beginnen de problemen weer vanaf voor af aan.

Hopeloos is Tele2

Een tip Stap nooit over naar Tele2, ook al zijn ze zo goedkoop, want je hebt er alleen maar ellende mee.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
2,8

Review door Fuat Zengin

15 juni 2014, 21:07

Heb sinds september 2013 een Tele2 abonnement.
* zeer slechte dekking
* zeer slecht netwerk
* zeer slecht 3G netwerk
* klantenservice is heel erg waardeloos.

Geen woorden voor! Niet aan beginnen, gewoon bij de grote providers een abonnement afsluiten.
Oplichters van de allerhoogste categorie!

Kan iemand mij vertellen of ik er vanaf kan, desnoods betaald?
Hoor het graag.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
2,2

Review door Marly Buwalda

12 juni 2014, 10:36

Dit is eigenlijk geen review, maar ik vind het belangrijk dat zo veel mogelijk mensen mijn verhaal lezen en behoed worden om een Tele2 abonnement te nemen.

Beste Lezers,

Al bijna een jaar heb ik een telefonie abonnement bij Tele 2 en nooit zat ik over m'n bundel heen. Nooit heb ik iets hoeven checken, altijd netjes een smsje 38 euro van m'n rekening afgeschreven.
Totdat ik vanochtend een smsje kreeg dat ik bijna aan mijn kredietlimiet zat. Ik blinde paniek heb ik Tele2 opgebeld met de vraag wat er aan de hand was. Niks zei de oprecht aardige mevrouw aan de telefoon, maar ze zette me toch even in de wacht om het even te controleren met een collega.
Wat blijkt, met nog 4 dagen te gaan zat ik op 232 euro en 3000MB. Ik schrok me helemaal het apezuur. De vrouw vertelde dat dit waarschijnlijk een fout was omdat zij ook kon zien dat ik het afgelopen jaar altijd binnen de bundel zat en 3000MB echt ongelofelijk veel was. Ze had het doorgezet en ik hoefde het waarschijnlijk niet te betalen. Ook zaten er rare tijden tussen volgens haar.

Een beetje gerustgesteld ging ik googlen en vond ik allerlei mensen die hetzelfde probleem hadden. Opeens een golf van data van Tele2 die ze niet hadden gebruikt. Met dit bij de hand ging ik weer bellen en kreeg ik de gebruikelijke ***man aan de lijn, genaamd Bas. Bas werkte er al drie jaar en deed zijn collega af als iemand die er net werkte en niks begreep.
Tele2 had mij een sms gestuurd op 30 mei dat mijn internet op was. Waarop ik zei dat we nu in juni zaten dus ik niet begreep wat de sms van mei ertoe deed. Bas vertelde mij hierop dat ik beter m'n contract had moeten lezen want Tele2 werkte met halve maanden. Oftewel, Bas zei dat ik niks terugkreeg, omdat Tele2 zijn plicht had gedaan. Ik stond gewoon met m'n oren te klapperen.

Ik vind het niet kunnen dat Tele2 hiermee weg kan komen en wil dan ook iedereen oproepen die samen met mij dit probleem heeft om actie te ondernemen en desnoods met z'n allen een civiele zaak aan te spannen tegen Tele2. Ik heb zelf jaren in de telefonie gewerkt en weet welke apps data kosten en wat je wel en niet moet doen via 3G. Ik steek m'n rechterhand in het vuur als ik werkelijk 3000MB heb gebruikt met het doen van niks anders dan ik het afgelopen jaar heb gedaan.

Er moet iets gedaan worden tegen deze mensen en met veel staan we als consumenten sterker.

Ik lees graag van u.

Met vriendelijke groet,
Marly

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
2,2

Review door Gert Kelder

05 juni 2014, 12:25

Omstreeks eind december 2013 heb ik een verhuisbericht door gegeven bij Tele2. Ik volgde de procedure online en kreeg enkele dagen later het bericht dat de verbinding was gerealiseerd. Ik had vervolgens na het positieve bericht geen signaal. Na diverse pogingen en telefoontjes kreeg ik te horen "dat de aansluiting wegens technische reden niet kon worden gerealiseerd. Vanaf de verhuizing heeft men maandelijks wel de automatische afschrijvingen gedaan. Dit betekende t/m mei een totaalbedrag van rond € 160,00, dit zonder van de diensten gebruik te kunnen maken. Vervolgens een lange weg om dit contract op juiste wijze af te ronden. Het eindresultaat is dat Tele2 onlangs de automatische afschrijving heeft gestaakt en het contract heeft "stopgezet". Nu heeft men op enig aandringen een coulanceregeling getroffen, ik krijg € 24,00 op mijn bankrekening en kopen mij daarmee af. De rest van mijn betalingen behouden ze. Mijn vraag kan en mag dit?

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
3,6

Review door Anonieme gebruiker

03 juni 2014, 16:29

Tot een paar maanden geleden was ik een tevreden tele2 klant. Maar, ik heb een nieuwe telefoon en een nieuwe simkaart (moeten kopen voor 15 euro) omdat deze toestel een micro simkaart nodig heeft. Met mijn oude simkaart moest ik in het buitenland een 1 intoetsen voor mijn pincode. Met die had ik nooit problemen met bereik of internet. Nu heb ik een nieuwe tele2 simkaart en ik hoef maar een paar kilometer me te verplaatsen en mijn signaal is weg, kan niet bellen, sms'n of internetten. Ik heb vele malen gebeld en geklaagd, tot slot een andere simkaart gekregen, maar de problemen blijven.

Ik heb niet het idee dat iets zou veranderen als ik weer contact opneem met de klantenservice, maar zal ik wel doen, om duidelijk te maken dat ze een groot probleem hebben.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
3,4

Review door Tinha Cheung

29 mei 2014, 01:23

Heb sinds 7 maanden een 2-jarige gsm abonnement maar totaal geen tot amper bereik o.a. in Breda en centrum. Betaal elke maand internet waar ik nooit op kan. Betaal om bereikbaar te zijn maar helaas na 6 telefonische klachten kan dit nog niet opgelost worden. Een nieuwe simkaart had ook niet geholpen.
Helemaal beu en klaar mee! Ontbinden ho maar. Nu nog anderhalf jaar gewoon betalen voor een product dat niet geleverd kan worden aan klanten.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door Tsja-dash

20 mei 2014, 23:06

Dit is met één woord: onbegrijpelijk.

Ik woon in Kampen (Overijssel). In verband met mijn school en werk kom ik diverse plekken buiten kampen. Dit is vaak niet meer dan in de straal van plm. 30 km. Inmiddels ben ik 6 á 7 maanden klant bij Tele2 en heb tot aan de dag van vandaag gestructureerd problemen met het netwerk. Enkele dagen geleden heb ik telefonisch contact gehad met een HR-manager, van een bedrijf waar ik had gesolliciteerd. Tijdens het gesprek was het netwerk zwak, na enkele seconden is mijn bereik volledig weggevallen en heb deze persoon nooit meer kunnen spreken. Hoogstwaarschijnlijk denk men dat ik het gesprek wegdrukte. Het lijkt mij begrijpelijk dat vele denken dat dit een fabeltje is, maar mijn vraag aan Tele2 is wederom: U bent op de hoogte wat mijn NAW-gegevens zijn. Kortom, u weet waar ik woon. Waarom laat u een contract afsluiten aan klanten waarvan je al weet dat je geen goede dekking kunt bieden?

De oplossingen die men mij aanbiedt:
- Je krijgt €10 p.m. korting. Mijn huidige contract is €38 p.m.
of.
- € 300,- eenmalig -> "toestelprijs"

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
3,0

Review door Jans

20 mei 2014, 00:59

Al jaren zeer tevreden!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
10

Review door J.P. de Graaf

21 april 2014, 14:57

Volgens het dekkingskaartje zouden thuis wij een uitstekende verbinding moeten hebben. Dit geldt echter alleen voor mobiel bellen, voor wat betreft het mobiele internet is het tegendeel waar. Binnenshuis geen verbinding, buitenshuis moeizaam. Op veel andere plaatsen vaak geen dekking. Bij de provider van mijn partner (T-Mobile) is er altijd een goede verbinding. Denk twee keer na voordat je een goedkoop abonnement afsluit, dit bespaart je een hoop ergernis.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door Anonieme gebruiker

13 april 2014, 12:24

Ik ben super geholpen door de klanten service Ik had op Ameland zeer slecht kontakt Geen probleem ik kreeg een vrijwaring om naar een andere provider over te stappen met nummerbehoud Ik vond dit geweldig en ben hier uitermate tevreden over Van mij krijgt de klantenservice een warme douche.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
6,4

Review door A. van den Eijnde

13 april 2014, 11:47

Nog nooit zo'n spijt gehad van een abbo, man het ligt altijd aan jouw toestel of waar je bent nooit aan Tele-2 de producten waar je voor betaald zijn uitermate teleurstellend en voldoen niet meer aan deze tijd.
De snelheid van 3g op mijn mobiel doet me denken aan mijn 256kb modem uit 1985 is ongelooflijk traag als ik al verbinding krijg.
Maar natuurlijk ligt dit volgens Tele-2 aan het toestel of de instellingen die notabene van hun eigen site komen.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door Iris

28 maart 2014, 21:51

Altijd tevreden over tele2 geweest. Nooit geen spook rekeningen en ik weet altijd waar ik aan toe ben. Ik raad het Altijd een ieder aan die op zoek is naar een nieuwe provider. Ik zal niet zo snel meer switchen van provider.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
8,4

Review door Jim

18 maart 2014, 18:34

De dekking van Tele 2 is niet best.

Herhaaldelijk uitvallende verbindingen, zowel spraak als data.
Een grote databundel is niet veel waard aangezien er nooit bereik is om deze in te zetten. Problemen zijn op verschillende locaties eerder regel dan uitzondering en niet toestelgerelateerd. Je kunt er niet vanop aan dat het werkt.
De dekkingskaart is dan ook oplichting.

Tele 2 moet simpelweg toegezegde diensten leveren, interesseert me niet van wie het netwerk is. Meer capaciteit inkopen,dan wel klanten gaan compenseren.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
3,2

Review door Anonieme gebruiker

14 maart 2014, 10:29

Begin nooit aan Tele2 Zakelijk, want als je er eenmaal een contract hebt afgesloten kom je er nooit meer vanaf! Ze gebruiken allerlei vertragingstactieken waardoor telkens de contractstermijn automatisch weer met een jaar wordt verlengd, je wordt zowel per e-mail als telefonisch van het kastje naar de muur gestuurd.
Het enige goede is hun dekking, maar daar heb je ook andere providers voor.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
3,0

Review door Guus V

05 maart 2014, 18:37

dieven, oplichters, ik ben er klaar mee

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door Anonieme gebruiker

14 februari 2014, 09:21

TELE2 is WAARDELOOS
KLANTENSERVICE , COMMUNICATIE
ZEER SLECHT

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
-

Review door daisy

04 februari 2014, 18:22

Als telecomaanbieden zou je verwachten dat TELE2 haar zaakjes beter op orde had;

September heb ik mijn abonnement tv/internet/telefoon opgezegd.
Dit zou nog een maand doorlopen t/m oktober.
Ik heb alle nieuwe gegevens doorgeven.
Alle apparatuur heb ik netjes teruggestuurd.

EN VERRASSING BIJNA 6 MAANDEN LATER ontvang ik een brief van incassobureau BOS om nog even 3 maanden te incasseren.
Daar komt nog bij dat jullie mijn nieuwe adres en telefoonnummer hebben en ik heb mijn mobiele telefoonnummer bij Tele2.

De volgende mooie uitspraken op jullie website kunnen jullie dan ook beter schrappen. Alles behalve geloofwaardig....
"Tele2 is er van overtuigd dat ook dit anders kan. Beter. Makkelijker. En goedkoper. "
"Tele2 gaat nog verder om de allerbeste telecomaanbieder van Nederland te worden."

Als klap op de vuurpijl had de meneer van de klantenservice er geen boodschap aan want TELE2 gaat daar zelf niet over.

Om nog maar niet te spreken over de gebrekkige tot geen internetverbinding waar niks aan gedaan kon worden...

Kortom:
GA NOOIT IN ZEE MET TELE2

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door herman

23 januari 2014, 18:30

dramatische zowel voor gesprekken als data verbinding

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door Yvet

09 december 2013, 11:43

Ik heb nu 1 dag tele2 mobiel en nu al spijt. Ik wou de standaard voicemail uitzetten. Het kostte me een uur om op de site van tele2 uit te zoeken hoe dit moet: een (duur) telefoongesprek of een live chatgesprek, wat je pas krijgt als je door de virtuele assistent door wordt geschakeld. Ik werd doorgeschakeld na een serie vragen. De verbinding bleek toen verbroken (geen reactie). opnieuw de vragen van de virtuele assistent, daarna kreeg ik van de medewerker dezelfde vragen nogmaals. Uiteindelijk is mij toegezegd dat de voicemail binnen 24 uur wordt uitgezet. Bij Ben kon ik dit met één druk op de knop online direct regelen.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
2,0

Review door Berry

07 december 2013, 14:59

Als je de hulpdienst moet uitleggen wat een basis interprotecool is (en 15 bent!), en je maar 10% van de beloofde download snelheid krijgt, kun je het al schudden.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door Anonieme gebruiker

19 november 2013, 19:09

Twee maanden terug een abonnement afgesloten via StudentMobiel en nergens last van gehad. Eerste rekening was wel €46,25 i.p.v. €37,50, maar de tweede factuur was wel de goede prijs, dus ik zal wel betaald hebben voor de paar extra dagen totdat voor Tele2 de nieuwe maand inging.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
8,0

Review door Aria

13 november 2013, 11:14

Het is zeer spijtig dat ik met dit onprofessionele bedrijf te maken heb. Nooit meer. 
Laatst moest met spoed naar huis bellen maar kon niet bellen of internetten. ik ben nu al dagen door hun domme administratieve fout afgesloten van bellen en internetten, 
je wordt niet geholpen maar moet je wel je contract uitzitten en de rekeningen wel betalen. 
Waar is overheid of consumentenbond? Dit bedrijf verdient geen bestaansrecht.
Mensen lees de ervaringen van anderen, niemand is tevreden over dit bedrijf. Kom nooit in de beurt van dit 

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,2

Review door J. Hoeve

21 oktober 2013, 22:43

Tele2 echt verrot!! Laat je niet lokken door de aantrekkelijke prijs voor je abbo! Krijgt er slechte begeleiding en valse beloftes voor terug!!!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door G. de Koning

14 oktober 2013, 13:28

Heb al jaren internet en vaste telefonie van Tele2 en niets te klagen Sinds enkele maanden mobiele telefonie en dat ging ook goed. Opeens moest ik voortdurend opnieuw bij T-Mobile inloggen, tot 30 keer per dag, iedere keer als ik wilde bellen of emailen, of smsen. De technische helpdesk vertelde mij dat ik sim-only had en men voor het functioneren van het toestel niet kon instaan. Ik moest maar een toestel lenen om te zien of die het deed met mijn SIM-kaart. Vind ik een idioot antwoord, en het lukte ook op andere toestellen niet. Nu kan ik helemaal niet meer inloggen, op geen enkel netwerk. Advies van de helpdesk van Tele2: nieuw toestel kopen. Ik heb een 3 jaar oude Samsung-Galaxy. Bij de winkel om de hoek een Vodafone prepaid gekocht en alles doet het prima. Nu is zelfs Tele2 om, ik krijg nu een nieuwe SIM-kaart. Mijn advies: Never ever nooit een provider zonder eigen netwerk en een winkel waar je desnoods naartoe kan. Vodafone dus!!!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
3,0

Review door Anonieme gebruiker

08 oktober 2013, 15:55

Over het algemeen prima, jammer dat men niet aan extra diensten doet zoals mobiel internet in het buitenland maar daar valt mee te leven. Wel heb ik er vaak last van dat mijn internet wegvalt dus houd daar rekening mee!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
6,0

Review door krista

22 augustus 2013, 15:29

Zooooooooo slecht. Zakelijke klant bij tele2 voor vaste telefonie sinds een jaar, bij hosting en domeinregistratie al ruim 8 jaar; bij mobiele telefonie sinds eind mei. Overstap ging makkelijk en geen minuut "uit de lucht" geweest. Maar eind juni ging ik op vakantie voor 5 weken in het buitenland en had al mijn klanten ingelicht dat ik wel mobiel bereikbaar zou zijn. De eerste week ging goed, maar toen werd ik zonder aankondiging of info afgesloten, omdat ik schijnbaar de magische grens van 200 euro had bereikt voor mijn eerste twee facturen (ookal was ik al jaren klant bij andere afd.). En ofschoon via incasso word afgeboekt en ze dus t.a.t. tussentijds hadden kunnen afboeken, heeft het mij twee weken gekost om er überhaupt achter te komen, waar het probleem lag en een borg kon storten. Ik ben dus ruim twee weken niet bereikbaar geweest en heb hierdoor ontzettende schade geleden. Nu ben ik terug en ontvang geen factuur omdat ik 200 euro teveel heb betaald, deze aanmaken is onmogelijk volgens tele2! Uiteraard heb ik die factuur wel nodig voor de belastingdienst. Niet te geloven allemaal! Voor zakelijke klanten NIET aan te raden!!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,4

Review door Quintin

09 augustus 2013, 14:00

Afgelopen zomer overgestapt naar Tele2. Leek interessant en goedkoop. Kreeg een S4 bij een 2 jarig abonnement. Bij de bestelling is er al iets mis gegaan. Telefoon en contract kwamen aan de deur gebracht en daar stond een verkeerd rekeningnummer op het contract. Dit doorgegeven en moest vervolgens weer een paar dagen wachten voor mijn telefoon en contract opnieuw bezorgd werden (telefoon werd weer meegenomen na de eerste keer omdat het rekeningnummer niet klopte). Uiteindelijk goede rekeningnummer ingevuld en de 1 cent pincontrole gedaan. Alles geregeld (dacht ik).
Toen eenmaal het abonnement bij Tele2 begon kreeg ik een sms'je dat de automatische incasso niet was gelukt. Dus ik kijken en wat bleek: verkeerde rekeningnummer. Ook het bedrag van de rekening klopt van geen kant. Ze hebben bij Tele2 bedacht dat wanneer je abonnement aan het begin van de maand begint dit niet 'hun' begin van de maand is. Dus zonder hiervan op de hoogte gebracht te zijn kreeg ik minder dan een halve bundel om mee te beginnen. Toevallig een dagje iets meer gebeld (maar nog RUIM binnen de bundel die ik verwachtte te krijgen) en gelijk een zwaar gepeperde rekening. Dit alles zonder mij ook maar iets te vertellen over de werkwijze hierover. Heb geprobeerd hier over te praten met een werknemer van de 'klantenservice' maar die besloot niet in discussie te willen en beëindigde maar gewoon het gesprek.
Vervolgens moest ik mijn rekeningnummer nog wijzigen. Dit kan je niet zelf doen maar moet je een medewerker voor inschakelen. Dit heb ik gedaan en het rekeningnummer zou nu goed moeten zijn. Vervolgens probeerde ik als brave burger mijn openstaande rekening te betalen. Daar ik in de vakantieperiode in het buitenland verkeerde had ik geen apparaat bij de hand voor mobiel bankieren. Dus ik heb geprobeerd via de klantenservice een regeling te treffen. Mijn eerste voorstel: incasseer het bedrag bij het goede rekeningnummer wat ik na veel pijn en moeite heb kunnen doorgeven. Antwoord: kan ik niet. Tweede voorstel: ik ben op datum x weer thuis en kan het bedrag dan meteen overmaken, dit zou 3 dagen na de afsluitingsdatum zijn. Dus als die deadline wat opgeschoven kan worden ook geen man overboord lijkt me. Antwoord: kan ik niet. Op mijn vraag wat ze wel kon of dat er iemand was die wel iets kon kreeg ik niks terug. Mevrouwtje klantenservice vond het wel weer mooi voor vandaag en verbreekt de verbinding.
Vervolgens iemand anders ingeschakeld om de rekening voor mij te betalen. Ik had een sms'je gekregen met een link naar iDeal. Deze link laten mailen naar de persoon die voor mij de rekening zou betalen. Mail kwam niet aan. Nergens stonden betaalgegevens dus kon ook niet handmatig een overboeking doen. Het zal mij benieuwen hoe het verder allemaal gaat lopen.

Conclusie
Tele2 klantenservice is de slechtste die ik ooit gezien heb. De medewerkers kunnen niks, en willen ook niks. Prijzen buiten de bundel zijn hoog en de informatieverstrekking is werkelijk om te huilen. Ik zal iedereen aanraden om ver uit de buurt van deze organisatie te blijven. Nadat mijn 2-jarige contract voorbij is (waar ik nu uiteraard mega veel spijt van heb, zo blijkt maar weer eens dat goedkoop toch duurkoop kan blijken) ga ik weg bij deze groep onkundige kneuzen en nooit meer Tele2 voor mij!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
2,0

Review door Harold

28 juli 2013, 22:12

Mijn advies is om ver uit de buurt van Tele2 te blijven. Dekking valt mee, maar de administratie is om te huilen en de telefonische klantenservice is dramatisch. Ik heb een abonnement voor een van mijn kinderen. Binnen een jaar twee keer afgesloten geweest omdat incasso's niet gelukt zouden zijn. Incasso's andere providers lukten wel. Herinneringen bereikten mij niet. Bij abonnementen andere kinderen bij T-mobile & Vodafone nooit problemen.

Volgens de klantenservice kan ik nu alleen betalen bij incassobureau, maar daar is geen dossier bekend. En nu.....

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
2,4

Review door Anonieme gebruiker

20 juli 2013, 00:47

Dekking is goed. Tele 2 werkt via het t-mobile netwerk. Dit had ik voorheen ook al en ik heb hier niet veel over te klagen. Ik heb alleen wel het idee dat tele2 klanten als eerst van het netwerk worden gehaald, als zich drukte rond een zendmast voordoet. Bij menig publieksevenement is er voor mij geen beginnen meer aan. Laat ik daar nu net vaak werken.

Algemene indruk is goed. Weinig poeha. Gewoon Tele 2.

Er worden weinig diensten aangeboden door Tele 2. Het is bellen, smsen en internetten, maar in het buitenland bijvoorbeeld zijn er geen bundels.

Nog geen ervaring met de klantenservice.

De administratie van Tele 2 werkt een beetje vreemd. Ik bekeek onlangs een aantal facturen en ik zag dat er meerdere malen een verrekening had plaatsgevonden, omdat ik teveel had betaald. Dit vind ik een beetje vreemd, maar gelukkig hebben zij het zelf hersteld. Tijdens het bekijken van de factuur viel me nog iets op ik zou 34 smsen naar de UK hebben gestuurd. Naar een voor mij onbekend nummer. Wat blijkt dit zijn smsen om Imessage voor de Iphone te activeren. Bij mijn vorige provider heb ik dit nooit gezien, maar bij tele 2 moet je hier blijkbaar iedere dag ofzo voor betalen?

Kortom als mijn abonnement is afgelopen dan ga ik vlug weer terug naar t-mobile. Hier kan ik tenminste wel voordelig in het buitenland bellen etc.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
6,2

Review door Marie

18 juli 2013, 10:20

Ik had een abonnement met toestel aangevraagd, maar bij de online aanvraag hebben we het nummer van de id-kaart van m'n dochter ingevuld en mijn bankrekeninggegevens.
De pakketdienst kwam met het toestel en wilde het niet achterlaten, op zich terecht. Maar die koerier had toch per ongeluk de status veranderd in ' afgeleverd'.
Tele2 moest wachten op bericht van de OPD dat het toestel weer meegenomen was en de aanvraag geannuleerd moest worden, maar voor de OPD was het al afgerond omdat het toestel geleverd was.
Dat kwam goed, maar die aanvraag van 28-6 bij Tele2 is toen geannuleerd.
Toen heb ik telefonisch een nieuwe aanvraag gedaan, en zou alles goed komen. Maar 's middags belde iemand van Tele2 of de eerste aanvraag inderdaad geannuleerd moest worden. Ik legde uit dat dat al was gebeurd, en dat de nieuwe aanvraag al was gedaan.
Dat kon niet volgens die mevrouw, de eerste was nog niet afgerond dus kon er ook geen nieuwe aanvraag gedaan worden.
Okee. Toen maar weer een nieuwe, derde aanvraag gedaan, want de tweede was nergens terug te vinden in het systeem.
Dat ging goed, tot ze een melding kreeg dat de kredietcheck niet werd goedgekeurd. Klinkklare onzin, die was de week daarvoor nog goedgegaan, en er is geen sprake van schulden, of roodstand, of wat dan ook.
Toen vroeg ze of ik niet een partner had, op wiens naam ik de aanvraag opnieuw kon doen.
Dat ging me na vier weken ellende en onduidelijkheid en eindeloos wachten te ver, en toen heb ik gezegd dat ik er vanaf zag en of er nu niets meer van mij open stond bij Tele2.
Ze verzekerde me ervan dat er niks meer in het systeem stond, ik heb haar vriendelijk bedankt en ben verder gaan zoeken.
Doe het niet, tenzij je een nieuwe hobby zoekt en je je graag rot ergert.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
2,2

Review door Maryan

26 mei 2013, 10:29

Beste mensen. In oktober 2012 ben ik overgestapt van HI naar Tele2 en ik moet zeggen dat ik tot nu toe super tevreden ben dat ik deze overstap heb gemaakt. Alles werkt altijd zoals het moet werken, ik heb goed bereik, waar ik ook ben. Het 3G netwerk werkt ook altijd. De eerste paar maanden van mijn abonnement kon je bij Tele2 niet zien wat je verbruikte aan belminuten en data. Maar sinds een maand of drie is ook dit bij Tele2 mogelijk en kun je je data- en belverbruik inzien wanneer jij dit wilt. Ik zorg wel dat ik nooit buiten mijn bundel kom want dan kunnen, zoals bij ieder andere provider, de kosten behoorlijk oplopen. Maar dit moet je gewoon zelf goed in de gaten houden. Ik woon in het midden van het land en ik werk in het oosten (Arnhem). Ook daar is geen enkel probleem met de ontvangst van Tele2. Mijn telefoon is een Lumia 920. Tele2, ga zo door.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
8,4

Review door Gerwim

18 mei 2013, 15:01

Ik heb Tele2 nu al anderhalf jaar, en ik ben er super tevreden mee, het is super goedkoop, en ik zit er zelfs over te denken om een groter abonnement te nemen bij Tele2, echt een topservice!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
9,0

Review door Boos klant

15 april 2013, 03:08

Heel erg slecht gaat Blackberry stuk loop als nog. 1 jaar door bb was binnen 1 a 2 maand stuk die van mijn man en die van mijn 3 maand. Mag weer twee jaar leuk gaat ander die bij nu stuk ook nog binnen die tijd stuk dus 3 stuk tefoon en nog heel voor hoelang en 4 jaar vast aan nu hoe bedoel opgelicht dat zo lang met gewoon tefoon en inten klant wordt zo behandel bedankt en toren hoog rekening daar zeg nu van en mij niet help nu zit weer gewoon bij upc vast tefoon en internet geen klacht over dat was super maar mob bel wel zo veel tefoon voor niets mee kan heel boos mijn nr 3 -

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
1,0

Review door Tringgg

11 december 2012, 21:39

Zag bij de AH een stelling met verschillende simkaarten, mijn oog viel op een doosje met een simkaart met 20 euro betlegoed van Tele2. Thuis nog even op de site gekeken en zag geen bijzondere voorwaarden. Een paar dagen later de simkaart bij de AH gekocht. Er kwam maar geen 10 euro beltegoed op na registratie, na een chat met een behulpzame medewerker toch nog 10 euro beltegoed gekregen. De duivel zit ook hier weer in de details, je krijgt pas 20 euro als je naast de simkaart ook nog 10 euro beltegoed koopt. Het is best een aardig product maar die voorwaarde zie je niet in de winkel of op de site (alleen als je heel goed zoekt-het staat niet op een logische plaats onder een noemer die er niets mee te maken lijkt te hebben). Voelde mij op het verkeerde been gezet door Tele2. De medewerkster van de klantenbalie van AH dacht net als ik dat je 20 euro zou krijgen en verwees mij naar Tele2.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
6,6

Review door Anonieme gebruiker

23 november 2012, 10:40

Ik ben sinds een week overgeestapt naar tele2, maar heb nog niet kunnen bellen of gebeld kunnen worden. Mijn meegnomen telefoonnummer was opeens bij een ander persoon terecht gekomen en zelf kon ik mij niet aanmelden op het netwerk. Na van de schrik bekomen te zijn heb ik de volgende dag contact opgenomen met hun klantenservice. Daar werd mij beloofd dit te verhelpen door een nieuw simkaartje naar mij op te sturen. Inmiddels zijn we een week verder en kan ik nog steeds niet bellen, het simkaartje is nog niet aangekomen.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
3,4

Review door esselte

13 mei 2012, 23:10

Overstappers van mobiele telecomabonnementen zijn alvast gewaarschuwd: je krijgt spijt als je naar Tele2 overstapt! Ik ben overgestapt van Vodafone naar SIm Only van Tele2 en daar heb ik nu al spijt van!

Ik heb mijn eerste factuur binnen en Tele2 blijkt al meteen gelogen te hebben met de maandprijs: 11,36 in plaats van 11 euro, terwijl ik niets buiten mijn bel- en internetbundel heb verbruikt.

Verder zijn ze zo slim geweest om de ingangsdatum van mijn abonnement op de datum te zetten waarop ik mij heb aangemeld, terwijl ik duidelijk heb aangegeven over te willen stappen op het moment dat mijn Vodafone-abonnement eindigt. Ze hebben mijn abonnement dus DRIE weken te vroeg in laten gaan terwijl ik toen nog gewoon met Vodafone belde!

Zielig is ook dat ik dit al gevraagd had aan de klantenservice en die hield stellig vol dat dat geen probleem kan zijn.

Al met al kan ik stellen dat ik ben opgelicht door Tele2.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
2,8

Review door peter2

03 november 2010, 22:02

Aan Tele2 mobiel kun je beter niet beginnen.
a) Slechte dekking en verbindingen (= T-mobile net)
b) Administratie niet op orde. Korting wordt niet in mindering gebracht. Min. 2x bellen en lang wachten.
c) Helpdesk via een digitale miep op het web waar je niet aan hebt.
d) Tele2 verkoopt smartphones (HTC Hero) maar weet zelf niet hoe je ze moeten instellen. Instellingen zijn niet te vinden op de Tele2 site
e) .....

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
2,6

Review door katzo75

21 juli 2010, 23:21

?? VIA HET KPN NETWERK BELLEN MET TELE2 MOBIEL NO WAY
DIT GAAT VIA `T T-MOBILE WERKJE
CONTROLEER HET ZOU IK ZEGGEN

HEB MET DE DEKKING NOOIT EN TE NIMMER EEN PROBL GEHAD....

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
8,0

Review door Toine58

21 juli 2010, 08:42

Al jaren klant geweest bij Tele2, maar ga nu toch echt overstappen. De dienst op zich geeft geen problemen, maar Tele2 wordt van goedkoop iedere keer wat duurder en het afronden op hele minuten hakt er ook wel in als je veel korte gesprekken hebt. Voor cheap hoef je hier in elk geval niet meer te zijn.
Verder is de klantenservice hopeloos. Via internet onbereikbaar en telefonisch zit je een tijd te wachten op iemand die volgens mij op een scherm de site voor zich heeft. Heb zelf wel eens een paar keer gebeld en dan wordt wat de een zegt door de ander weer tegengesproken.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
5,0

Review door graspol61

25 juni 2010, 07:12

Ik heb Tele2 al een jaar of 5 nooit problemen gehad .
Geen gezeur provider gewoon goed.


(\__/)
(='.'=)
(")_(")
groetjes Fred

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
9,0

Review door Thoric

18 mei 2008, 21:20

Tele2 doet wat moet niets meer niets minder. Extra diensten daar doen ze niet aan. Ik heb bijna altijd verbinding behalve met feestdagen.
De klantenservice, het is maar wie je treft, ongeïnteresseerde minkukels
afgelost met welwillende slimmerikken.
Over de dekking heb ik niets te klagen zelfs in het buitenland gewoon verbinding. uit/aan en code voorafgegaan door een 1
Extra diensten daar doen ze dus niet aan. Binnenkort rekening online maar nog niet als je alleen gebruik maakt van tele2 mobiel.
Ja en rekeningen soms gaan dingen daar gewoon fout ik heb er nog nooit 20 € betaald per 2 maanden terwijl ik nog nooit boven mijn 10€ beltegoed uitgekomen ben en beltegoeden bij tele2 niet mee kan nemen naar de volgende maand. Klagen helpt maar meestal niet voor lang.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
5,6

Review door emporino

23 maart 2008, 13:22

Heb in November 2007 'n 1 jarig abonnementje van 10 euro afgesloten met gratis (simvrije) Nokia 6300. Van bestelling tot levering vlekkeloos verlopen, alles binnen 7 dagen geregeld. Heb abonnement vorige week schriftelijk opgezegd, na 9 dagen netjes schriftelijk bericht dat per 1 December 2008 mijn abonnement zal worden opgeheven. Brief gewoon verstuurd met 1 postzegel van 0.44 cent, niks aangetekend. Tot op heden geen problemen gehad met (spook)rekeningen, kan ze gewoon online bekijken. Over de klantenservice heb ik geen mening, (nog) geen contakt met de KS gehad. Bereik is perfect. Mijn conclusie : goed tot zeer goed !!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
8,6

Review door rvdwdn

25 februari 2008, 17:08

Twee maanden geleden heb ik een abonnement bij Tele2 aangevraagd met nummerbehoud. De overgang van T-mobile naar Tele2 zou vandaag, 25 februari, ingaan en het bijbehorende mobiel en simkaart zouden ongeveer een week van tevoren opgestuurd worden. Vandaag, de dag van de overgang nog geen mobiel en simkaart ontvangen. Dus maar even gebeld. De bestelde mobiel is niet meer leverbaar, dus moet ik maar een ander uitkiezen. Dan kan ik deze over twee weken tegemoet zien, inclusief simkaart. Wel is vandaag het abonnement omgezet. Dus ik heb twee weken geen mobiele mogelijkheden. Maar nee, ook al is het hun fout, ze kunnen het toezenden van toestel en simkaart niet versnellen. Dus ik heb gewoon pech gehad. Schandalig slechte service!
En dan te bedenken, dat ik er achter heb moeten komen door zelf op te bellen. Van Tele2 heb ik helemaal geen signaal gekregen!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
2,0

Review door nomiz

04 juni 2007, 16:56

Echt een ramp dit. In april bestelde ik een k750i voor 119 euro niet duur dacht ik zo. Na 3 weken had ik nog geen k750i dus ik bellen. Sorry meneer een foutje. Prima foutje kan gebeuren ik moest weer 3 weken wachten. Na 4 weken wachten geen k750i. Ik weer bellen was ie nog niet eens verwerkt! Waardeloos, de klantenservice vroeg mij als ik nog eens 3 weken wou wachten, laat maar! mijn vader wacht ook nog steeds op twee toestellen die hij in april heeft besteld ze komen toch niet. Doe dan ook geen actie's!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
3,2

Review door paulienw

22 mei 2007, 13:36

Ik had een abonnement voor 2 jaar afgesloten. Tijdens de looptijd hadden ze de algemene voorwaarden veranderd. Je mag nu pas na afloop van je contractperiode opzeggen en dan geldt nog een opzegtermijn van een maand. Dus pas na 24 maanden kun je opzeggen en na 25 maanden is het dan opgezegd. Twee jaar is bij Tele2mobiel dus 25 maanden. Ik heb hier over gebeld en gemaild, maar ze wilden er niks aan doen. Op zich is die ene maand extra abonnement niet een ramp, maar ik vind het vooral getuigen van 'adders onder het gras' en daar houd ik niet van.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
5,6

Review door TTT1

03 april 2007, 17:24

Heb al drie jaar Tele2 en het bevalt wel...ze zijn best goedkoop en hebben een goed netwerk met KPN nu

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
9,0

Review door nlwebster

08 maart 2007, 20:27

Ik zit al 5jaar bij tele2 mobiel, en eigenlijk nooit problemen mee gehad. Dekking was af en toe weggevallen, maar nu ze overgegaan zijn op het KPN netwerk is alles perfect.
Toppie van Tele2!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
10

Review door vertarosta

17 februari 2007, 11:58

Ik ben al vele jaren tevreden klant en heb nog nooit problemen gehad!

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
9,2

Review door Jacco2

21 november 2006, 23:04

Weinig op aan te merken. Alleen jammer dat er geen online overzicht is en je ook niet de resterende belbundel mobiel kunt opvragen. Bovendien ontvang je maar 1x in de 2 maanden een factuur, dus het is iedere keer weer een verrassing of je bij moet betalen.

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
6,8

Review door kraanm

21 november 2006, 17:47

Welkom bij tele 2 debiel, de enige service provider waar een jaar 13 maanden heeft. Daarbij komt ook nog eens dat ze gebruik maken van het netwerk van Telfort waarmee ik op de wc moet gaan zitten wil ik dekking hebben. Wel lekker prive maar niet echt handig. Als verkoper bij the phone house wilde ik het wel een keer proberen want zeg nu zelf een Nokia 6230 I voor een 1 jarig 10 euro contract is niet verkeerd. Het gelazer begon al bij ontvangst simkaart. Die was stuk... deed het gewoon niet. Maar daar kreeg ik een nieuwe voor. duurde alleen 3 weken.
Na activatie heb ik meteen mijn opzeggings brief gestuurd zoals ik dat overal doe voor de beste deal. Kreeg ik een brief terug dat ze deze niet konden verwerken omdat het tever van te voren was. Dit mocht maximaal 4 maanden van te voren. Zo gezegd zo gedaan en netjes aangetekend zoals het een goede klant betaamd. Ik kreeg een antwoord dat mijn contract per 1 april uit de lucht ging wat inhield dat ik ipv 12 maanden een 13 maanden abo had. Ze deden er niets aan. Zo staat het in de algemene voorwaarden.

Al met al wel een kleine bill maar nooit meer tele 2 debiel...

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
2,8

Review door Lady 215

03 november 2006, 12:57

Ik wilde eind oktober 2005 een 1-jarig abonnement afsluiten en dit online aangevraagd. Na heel lang wachten bleek er bij hun iets te zijn misgegaan en ging op 17 december 2005 alsnog mijn abo in. Nu heb ik onlangs mijn abo opgezegd en krijg van hun te horen dat deze pas per 01-02-2007 zal worden beeindigd. Zij zeggen dat het abo wordt stopgezet per de eerstvolgende 1e v.d. maand (01-01-2007 dus) en dat daarna nog een maand opzegtermijn ingaat. Is dit normaal??

  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
5,6

Schrijf een review en win een Dr. Dre hoofdtelefoon!

Hoe beoordeel jij Tele2? Laat het ons weten door een review in te vullen, en maak automatisch kans op een Beats by Dr. Dre Solo HD hoofdtelefoon ter waarde van €199!
› bekijk de spelregels.

Beoordeling (*verplicht)
  Dekking
  Klantenservice
  Algemene indruk
  Administratie
  Diensten
Toelichting (*verplicht)
Je naam (*optioneel)
Je e-mailadres (*verplicht voor deelname aan de winactie)
Vul ter controle de uitkomst van de volgende rekensom in (*verplicht)
zes + 1
=