laptop + gsm=internet verbinding?

Gepost op 13/02/09 om 21:48 uur
Ik heb de makkelijkste manier voor mensen met een wi-fi ondersteunde telefoon. Je moet alleen maar dit programmaatje installeren op je telefoon: http://www.joikuspot.com/home.php
Gepost op 20/08/09 om 09:17 uur
Mensen, ook een kleine vraag. Als ik op mijn smartphone een onbeperkt internet abbonnement neemt, kan ik dan vrij makkelijk ook via dat abbonnement en smartphone onbeperkt mobiel internetten op mijn laptop?
Gepost op 13/01/10 om 13:20 uur
@Ridderkerker Heb je al een oplossing? Zit met het zelfde "probleem"
Gepost op 13/01/10 om 14:00 uur
Vaak staan providers het niet toe maar werkt het wel.

Installeer daarvoor een pc suite (zoals Nokia PC Suite) op je pc. In dat programma vind je een mogelijk om je telefoon als modem te gebruiken.
Gepost op 13/01/10 om 17:53 uur
sjeroen
Met tringg lukt het me niet iemand tips. Ik heb meerdere toestellen nokia en samsung maar beide pc suite lukt het niet.
Gepost op 10/02/10 om 22:36 uur
Ik ben in het bezit van een Sony Ericsson W395, graag zou ik dit toestel als modem willen gebruiken voor internet op mijn laptop.
Hiervoor heb ik en driver van de site van Sony Ericsson geinstalleerd. Als test probeer ik mijn huis telefoon te bellen via
de laptop waar ik de telefoon heb aangesloten op en usb poort. Ik de mobiel zie ik dat hij het nummer belt maar dan krijg ik de volgende fout melding:
"Fout 678e externe computer reageert niet"
Wat doe ik verkeerd?

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone