[kortingopbellen.nl] Problemen met uitbetaling cashback

Dit topic is gesloten
Gepost op 14/04/05 om 10:10 uur
Ik heb in December een Orange 40 abo afgrsloten bij kortingopbellen maar na talloze emails en een fax heb ik nog steeds mijn cashback niet ontvangen. Er wordt wel beloofd via de email dat ze er naar zullen kijken maar er gebeurt vervolgens niks mee.
Iemand anders ook problemen met het verkrijgen van zjn cashback?
Gepost op 14/04/05 om 10:51 uur
Ik heb begin december een Orange 30 afgesloten (verlenging) bij kortingopbellen, en het geld was al eind december binnen. Geen enkel probleem gehad. Was voor mij een nieuwe ervaring, het geld zonder gezeur terug. Ik zou het jammer vinden als ook kortingopbellen niet boven het niveau van belnu uitkomt, waar ik de laatste keer meer dan een half jaar te lang moest wachten op mijn geld.
Gepost op 14/04/05 om 11:01 uur
Winkel
http://www.kortingopbellen.nl
Kenrick>> Kan je mij per mail (jeroen@kortingopbellen.nl) je gegevens doorgeven (factuurnummer en N.a.w. gegevens)? Ik kan me niet voorstellen dat je het niet heb ontvangen! Heb je ook onder de naam: Complex Trading of Harvest BV gekeken op je afschrift?
Andreas>> ik begrijp je opmerking niet mbt Belnu.nl, en dat vergelijk, jij heb toch alles gehad? En RUIM optijd!
Gepost op 14/04/05 om 11:39 uur
@kortingopbellen
Excuus voor de verwarring.
Ik zal mij duidelijker uitdrukken: Ik ben juist ZEER tevreden over kortingopbellen, en daarom ook zo verbaasd / geschokt dat er toch nog iemand is die de cashback niet gekregen leek te hebbben van jullie. Bij dat andere bedrijf dat ik noemde bestel ik NOOIT MEER (al veel vaker besteld, nog nooit geld binnen de termijn teruggekregen, maar de laatste keer deed de deur dicht qua reacties van hen).
Voor mij is betrouwbaarheid het hoogste goed, en liefst daarnaast óók nog de beste deal , maar ongeacht de hoogte van de cashback wil ik bovenal dat het volgens afspraak wordt overgemaakt.
Mijn ervaring met jullie is zeer positief maar tot nog toe eenmalig.
De ervaringen van anderen met jullie kan daarom mijn beeld van jullie bijstellen. Gezien je vlotte reactie hier zit dat echter wel goed

Gepost op 15/04/05 om 18:12 uur
Heb vandaag de cashback ontvangen, beetje laat maar dat was volgens kortingopbellen.nl omdat ze het verkeerde rekening nummer hadden.
Er is dus nu wel uitgekeerd dus bij deze een rectificatie voor kortingopbellen.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone