[kortingopbellen.nl] Problemen met kortingopbellen.nl!!

Gepost op 06/05/05 om 19:08 uur
Zaterdag 23 april heb ik een orange 32,50 abonnement aangevraagd bij kortingopbellen.nl.

Tot op heden heb ik daar nog niks van ontvangen.
Afgelopen zondag (1 mei) heb ik een mail gestuurd met daarin de vraag wanneer het abonnement zou komen. Daar kreeg ik een snelle reactie op dat het die dag erna (maandag dus) in de bus zou liggen. Dat is echter niet gebeurd. Die dinsdag heb ik weer contact opgenomen, toen bleek dat Jeroen het verkeerde adres op de enveloppe had gezet. Niet zo handig, vooral niet omdat ik nummerbehoud had aangegeven. Hierdoor werd mijn abonnement die dinsdag al omgezet, en omdat ik nog geen nieuwe sim-kaart had, was ik dus vanaf die dag niet meer te bereiken, en ook nog mijn belminuten die ik nog had kwijt.. Ik heb weer contact opgenomen en mij werd gezegd dat het pakket al weer op de post was gedaan (zelfs voor 18.00 uur), dus de volgende dag (woensdag 3 mei) zou ik het hebben.
Die woensdag was er echter weer niks bij de post. Weer contact opgenomen, en nu kon Jeroen er echt niks aan doen, zei hij. Hij had geen invloed op de TPG!!
Hierop vertelde ik dat ik vond dat ze wel invloed hadden op het verkeerde adres dat ze op de enveloppe hadden gezet. Hiervoor hadden ze volgens hem al excuses aangeboden. Nou die excuses heb ik (tot op heden) nooit gehad!!
Aangezien het gisteren bevrijdings- en hemelvaartsdag was, moest ik wachten tot vandaag, maar vandaag zou het dan in ieder geval wel bij de post zitten.. Nou, dit was weer ijdele hoop... Ook vandaag niks gehad.
Weer een mail naar Jeroen gestuurd, maar daar tot nu toe nog niks op gehoord, terwijl hij in het begin zo snel reageerde...

Heeft nog iemand advies wat ik nu moet doen???
Gepost op 06/05/05 om 19:20 uur
De shopsurvey invullen en hopen dat de post morgen wellicht nog komt ipv maandag.
Gepost op 06/05/05 om 19:22 uur
En kan ik nog actie ondernemen op extra gemaakte kosten, in verband met het nu dus minimaal 5 dagen onbereikbaar zijn??
Gepost op 06/05/05 om 19:36 uur
[quot]Gepost door Gromit op 06/05/2005 19:22
En kan ik nog actie ondernemen op extra gemaakte kosten, in verband met het nu dus minimaal 5 dagen onbereikbaar zijn?? [/quote]Zal lastig worden, maar uit coulance zou een shop dit gebaar wel minimaal voor je kunnen doen.
Gepost op 06/05/05 om 19:55 uur
En als ik dan nu die simkaart helemaal niet meer krijg (begin namelijk nu een beetje bang te worden), wat kan ik dan doen???
Heeft iemand dit misschien al eerder gehad??
Ik betaal namelijk nu al wel voor mijn abonnement, terwijl ik helemaal niks heb...
Gepost op 06/05/05 om 23:16 uur
Quote:
Gepost door Gromit op 06/05/2005 19:55
En als ik dan nu die simkaart helemaal niet meer krijg (begin namelijk nu een beetje bang te worden), wat kan ik dan doen???

Een nieuwe vervangende sim aanvragen bij Orange. Krijgt dan binnen 48 (?) uur een nieuwe toegestuurd. Leg daarbij dan even bij het contact met Orange de situatie uit. Mocht je de sim dan niet gratis krijgen, vervolgens netjes jou kosten daarvoor 'terugeisen' bij de shop.
Gepost op 07/05/05 om 09:37 uur
Winkel
http://www.kortingopbellen.nl
Gromit>> De simkaart is op 4-5 voor 18.00 uur persoonlijk door mij gepost! En de eerste keer hadden wij per ongeluk een verkeerd adres opgeschreven, dus dat is onze fout. Hiervoor onze verontschuldiging. Ik had netzo al jij verwacht dat de simkaart gisteren (6-5) binnen had moeten zijn. Het moet vandaag zeker binnenkomen. Houd mij op de hoogte via de mail. Nogmaals onze verontschuldigingen!
Gepost op 07/05/05 om 14:45 uur
Ik vnd het niet netjes dat je nu ik de informatie op dit forum heb gezet, wel op een fatsoenlijke manier kan reageren... En via de mail niks van je laat horen!!
Ook vandaag (7 mei) heb ik niks via de post gekregen. Vanmiddag ga ik via orange een nieuwe simkaart aanvragen, en de kosten declareer ik bij jullie.
Misschien dat je nu uit coulance gelijk met een goed voorstel kunt komen??
Gepost op 07/05/05 om 15:19 uur
Winkel
Reactie's alleen via de mail! Wij hebben op 4-5 om 21.38 nog een mail gestuurd!
Gepost op 07/05/05 om 16:14 uur
En ik op 4 mei om 21.43 uur en op 6 mei om 18.17 uur. Op deze mails heb ik geen reactie gehad!!!
Gepost op 07/05/05 om 17:27 uur
Ik zou gelijk de rechter in schakelen !!

Wat ben ik blij dat ik zaken doe met Gsmeasy

Jeffrey emailt altijd terug

Gsmeasy Rulez

PS me cashback is ook al binnen jippie 271 euro
Gepost op 07/05/05 om 19:09 uur
http://www.onlinevoetbal.nl
Nee, de rechter is overdreven. Blijven bellen indien dat kan, dag op dag. Lukt dit niet binnen 1 week, had ik een email of per post iets gestuurd met wat zwaardere tekst erin.

Indien dit niet werkt: een aangetekende brief...
Gepost op 07/05/05 om 19:17 uur
Nou de rechter inschakelen lijkt mij oog niet zo`n goed idee en je bent denki ik nog verder van huis.Bel orange zelf op vraag naar een supervisor(heb daar gewerkt) die kunnen meer dan je denkt en helpen
Gepost op 07/05/05 om 19:26 uur
Een rechter lijkt mij ook inderdaad nog iets overdreven.
Op mails reageert hij alleen wanneer hem het vuur niet al te na aan de schenen wordt gelegd. Ik heb nu alleen weer een reactie via de mail gehad, maar daar heeft hij het niet over een mogelijke oplossing gehad. Hij wil alleen dat deze discussie niet via het forum verloopt, maar via de mail. Ik ben van mening dat iedereen deze slechte gang van zaken mag weten!

Ik wil alleen maar mijn sim-kaart zodat ik kan bellen!!
Gepost op 07/05/05 om 19:31 uur
@ Duivel
Ik heb Orange al gebeld, die hebben me netjes te woord gestaan, maar wel gezegd dat ik dit moet oplossen met het bedrijf dat mij de sim-kaart zou opsturen (kortingopbellen.nl dus). Wel heb ik gevraagd of ik nog een nieuwe sim-kaart kan aanvragen. Dit kan, maar dit duurt alleen 5 werkdagen en gaat me 25 euro kosten.
Ik had dus eigenlijk al verwacht van kortingopbellen.nl dat zij bijvoorbeeld met deze oplossing zouden komen, maar van hun hoor je niks.

Gepost op 07/05/05 om 20:11 uur
Geblokkeerd
Ik denk dat je dan ook naar je cashback kan fluiten. Als ik jou was zou ik de hele deal afblazen. Is dit gelijk een les om niet zomaar bij deze louche bedrijven nummerportering te laten doen. Ik snap overigens niet waarom je hiermee niet gewacht hebt tot je de sim binnen had gekregen. Dat is nu juist de kracht van Orange, om het achteraf nog te kunnen doen.
Gepost op 07/05/05 om 20:18 uur
Wist niet dat dat kon.... En op de cashback reken ik nog steeds!!!
Gepost op 07/05/05 om 21:28 uur
Winkel
Beste TV-ers, ik heb net weer een mail gestuurd naar Gromit. Gromit moet ook realiseren dat wij nu ook op zaterdag avond (en afgelopen woensdag avond) reageren op mailtjes en dat dat niet gebruikelijk is bij ander shops. Kijk even in de shop survey. Wij betalen gelukkig altijd de cashback binnen 6 weken uit! En ook aan haar. En men is ook zeer tevreden over de snelle reacties. Ik vind dat jullie nu wel van een mug een olifant maken. De simkaart is persoonlijk op 4 mei opgestuurd en had nu binnen moeten zijn. Dat is dus nog niet het geval, dus zal ik met TPG gaan bellen hoe dat kan, of moet ik het voortaan elders afleveren?
MTT>> Louze bedrijven?? Gelukkig vallen wij daar niet onder als 8 jaar dealerschap van alle providers! ;)
Gepost op 07/05/05 om 21:38 uur
@ Meneer kortingopbellen.nl
Mischien kunt u zich herinneren ik had u een paar weekjes geleden gemaild met de vraag of ik me Orange free 32,50 kon verlengen met chashback u had gelijk terug gemaild dat was het probleem niet !!!

Nu komt het
Ik had u met 2 email adresssen gemaild
Bij me Hotmail acount kon ik wel chashback krijgen !!!
En bij me Gmail acount niet!!!

Hoe kan dit?
Ik zelf vond het onzeker over komen en heb ik voor gsmeasy gekozen ondanks dat het bedrag daar een stuk minder was!!!

Ben benieuwd wat voor reaktie ik hier op terug krijg
Gepost op 07/05/05 om 21:49 uur
Ik heb inderdaad net een mail gehad van Jeroen.
Die klonk helaas wat minder vriendelijk dan de reactie op het forum. Ook heb ik uit het forumbericht moeten halen dat hij nu toch eindelijk actie gaat ondernemen. Ik ben benieuwd!! Waarom mij dit niet persoonlijk verteld wordt zorgt bij mij toch voor een paar vraagtekens..

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone