Vanaf heden krijgt het Moderatie Forum nieuwe taken.
Reden Moderatie Forum
Omdat het TelecomVergelijker forum steeds vaker wordt bezocht en omdat er steeds meer berichten worden geplaatst, wordt het steeds lastiger om alle berichten en discussies goed bij te houden en eventuele aanpassingen door te voeren. Af en toe slippen er daarom verzoeken tot wijziging van een prijs, wijziging van een topic-titel etc. doorheen. Door een apart forum te introduceren voor dit soort berichten wordt het voor ons makkelijker om de noodzakelijke dingen bij te houden.
Wat kan ik hier zoal melden?
Zaken die hier gemeld kunnen worden zijn o.a.:
* Foute prijzen op TelecomVergelijker,
* Berichten die niet door de beugel kunnen (schelden etc.),
* Verzoek tot ingrijpen in een discussie (bv. sluiten)
* Verzoek tot wijziging van onduidelijke topic-titel,
* Verzoek tot verplaatsing van topic naar ander forum
* Alle andere zaken waarbij ingrijpen van moderator vereist is.
Foute prijs gespot op TelecomVergelijker
Ben je een verkeerde prijs tegengekomen op TelecomVergelijker, wat wil zeggen dat de prijs op TelecomVergelijker niet (meer) overeenkomt met de prijs op de website van de betreffende winkel, maak dan een nieuwe discussie aan met als onderwerp:
"[FP - naam_van_shop] - abonnement en/of toestel"
In het bericht kun je een korte toelichting geven.
FP staat voor "Foute Prijs"
Mod And Mod Only
Het is niet de bedoeling dat het Moderatie Forum gebruikt gaat worden voor uitgebreide discussie's. Daarom zal na afhandeling van een melding een discussie in principe gesloten worden.
Dus euhm, De Meester, mocht je ooit nog eens
zoiets tegenkomen, dan hoop ik dat ik het dan wel zie

Nu laat ik deze even staan, want het is echt een perfect voorbeeld, ja zelfs de aanleiding, voor dit bericht