[2call.nl] Levering telefoon

Gepost op 01/07/05 om 15:11 uur

Vorige week vrijdag had ik men orange abo verlengd, maandag kregen ze al men info binnen en hadden alles verwerkt,

dinsdag werd het toestel verstuurd en kreeg een email dat ik de toestel binne 2 dage onder rembours binnen kreeg.

Tis nu vrijdag 3 uur en nog steeds niks. Paar keer gebeld en ze zeggen: we hebben een onderzoek gestart bij tpg post waar het pakketje is gebleven.

Nou het probleem is , de afspraken worden niet nagekomen, ik vind het heel slecht. Ze zeggen dat ik hem of anders dinsdag krijg...

vind het slecht dat het zo lang duurt. Ik ga ook na vakantie volgende week.....

Gepost op 01/07/05 om 15:13 uur
verzenden duurt wel eens vaker lager dan de geplande tijd, moet regelmatig 4 dagen op een pakje wachten. Bovendien is de dag ook nog niet om.
Gepost op 01/07/05 om 15:14 uur
ja waarom zeggen ze dat ik hem binnen 2 dagen krijg ( belofte ) en bovendien heb alle reacties gelezen waarin staat dat mensen hem gelijk volgende dag binnen hebben. tjah ik vind het ***, ik ad hem deze week nodig en volgende week ga ik op vakantie......
Gepost op 01/07/05 om 15:22 uur
Als ik dit lees, is dit ook niets voor 2call.
Ik ben ook gewend, dat als je het voor ongeveer 14.00 uur bij hun geregeld hebt, je de foon de volgende dag in huis heb.
Ik denk dan ook dat het aan TPG post ligt.
Suc6
Gepost op 01/07/05 om 15:22 uur
Als zij het toestel al hebben verstuurd, ligt het in handen van de TPG. 2call kan er niets aan doen als het toestel daar verdwijnt of later aankomt. Dus 2call de schuld geven lijkt me niet gepast.
Gepost op 01/07/05 om 15:25 uur
Normaal gesproken heb je iets idd binnen twee dagen thuis. Ik heb o.a. bij GSMeasy ook al eens meegemaakt dat iets vrijdag aan zou moeten komen (woensdags verstuurd), maar uiteindelijk, pas dinsdag aankwamen. Waar de oorzaak ligt geen idee, maar het hoeft natuurlijk niet aan 2call te liggen. Het is lullig dat je op vakantie gaat (of niet, is maar net hoe je het bekijkt), maar daar kan 2call natuurlijk geen rekening mee houden.
Gepost op 01/07/05 om 15:25 uur
Moderator
http://www.telecomvergelijker.nl
2call is meestal heel snel met versturen en ik verwacht ook niet dat ze valse beloftes doen. Er is vast iets misgegaan bij TPG, kan niet anders. Heb je ook een T&T-code?
Gepost op 01/07/05 om 15:29 uur
Heb al meerdere keren een telefoon besteld bij 2call en heb hem altijd al de volgende dag nadat ze hem verstuurd hadden in huis gehad. Het zal dus wel aan TPG liggen. En als je hem zo dringend nodig hebt, moet je naar de winkel gaan. Daar loop je met de gsm in je handen weer naar buiten. Via internet is nu eenmaal een risico op langere wachttijd. Je moet iets over hebben voor die paar centen minder...
Gepost op 01/07/05 om 15:37 uur
Quote:
Heb al meerdere keren een telefoon besteld bij 2call en heb hem altijd al de volgende dag nadat ze hem verstuurd hadden in huis gehad. Het zal dus wel aan TPG liggen. En als je hem zo dringend nodig hebt, moet je naar de winkel gaan. Daar loop je met de gsm in je handen weer naar buiten. Via internet is nu eenmaal een risico op langere wachttijd. Je moet iets over hebben voor die paar centen minder...

Inderdaad, ik heb ook 2x bij 2call besteld en het was zéér snel geleverd (zie shop survey). Het lijkt me dan ook sterk dat 2call hierin blaam treft
Gepost op 01/07/05 om 15:55 uur
Humm raar 2call is echt goed wat betreft leveringen.
Gepost op 01/07/05 om 15:57 uur
hmmmzz oke dan. dank je voor reacties neej heb geen t en t nummer
Gepost op 01/07/05 om 15:58 uur
Moderator
Pinokkio
http://www.telecomvergelijker.nl
@vayanam: kan je nou zelf lezen wat je schrijft
Ik snap er in elk geval geen hout van
Gepost op 01/07/05 om 17:29 uur
Heb net een email gehad van 2call,

het eerste pakketje heeft TPG verloren, ze hebben nu een nieuwe pakketje opgestuurd. Dus 2call doet gewoon zen goede werk
Gepost op 01/07/05 om 18:50 uur
Goede service hoor.
Gepost op 01/07/05 om 20:19 uur
Volgende keer eerst met de shop oplossen ipv je gal spuwen op TV. Ik heb ook altijd goede ervaringen gehad met 2Call
Gepost op 18/10/06 om 13:51 uur
Ik heb afgelopen maandag mijn abonnement verlengd. Ik heb om 0ngeveer 14:00 uur een fax gestuurd, de volgende dag omstreeks 13:00 uur stond TPG bij mij aan de deur om mijn nieuwe N73 af te leveren. De levering verliep in ieder geval super snel! Mijn complimenten.
Gepost op 18/10/06 om 14:01 uur
Moderator
2call is een prima zaak. TPG post wordt helaas echter steeds slechter met de pakketbezorging. Regelmatig zie ik via track&trace (als dat al werkt) dat pakketjes 1 of 2 dagen blijven liggen op een sorteercentrum. Ik heb zelfs een pakje wel eens terug zien komen van een sorteercentrum in de buurt van de eind bestemming naar het sorteercentrum bij mij in de buurt (hadden ze het pakket bij het sorteren richting de afzender gestuurd in plaats van naar de geadresseerde). Verder ook een keer gehad dat een pakket na een week nog steeds op het lokale sorteercentrum lag. Toen daar aan de balie maar om het pakket gaan vragen, wat bleek: die was toevallig net weg bij TPG.

Hier is trouwens haast standaard dat als ik een zending vrijdag verstuur, dat het dan pas dinsdag aankomt (terwijl zaterdag of maandag beloofd wordt door TPG). Misschien moeten ze maar weer eens erover denken om met vaste krachten te gaan werken in plaats van goedkope uitzendkrachten. De bezorging in de weekend gebeurt intussen ook al door uitzendkrachten en dat betekent haast elke zaterdag verkeerde post in mijn bus.

Zoals je begrijpt ben ik er dus niet tevreden mee dat er nu bij de nieuwe campagne van de overgang van TPG naar TNT gezegd wordt dat de postbezorging hetzelfde blijft.....een forse verbetering is wel nodig!

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone