[belcompany.nl] Zit hier meer achter?

Gepost op 22/07/05 om 19:50 uur
Ik ben van plan om de samsung E730 te gaan kopen... Dus ik heb volop gekeken naar de best abbo aanbiedingen van dit moment. Ik ben ook naar allerlei telefoonzaken gegaan om informatie te winnen. Bij de BC zeiden ze dat ze Kpn mobiel konden aanraden. Daar was nu ook een goede actie bij... Kpn mobiel 20 , + eerste 6/10 maanden 50% abbo kosten + gratis E730. Ik heb nooit aan kpn gedacht omdat ik uit één bundel wilde, maar dit is dus ook zo bij Kpn Mobiel 20. 100 belminuten of 100 smsjes. Maar nou ben ik verder gaan kijken, en zie ik bij belzaak.nl met cashback en 50% abbonement kosten voor 6 maanden, 12.87 per maand. Vind ik prima hoor...! Maar hoe kan het dat al die prijzen van Kpn mobiel X zo laag zijn? Zit er meer achter ofzo, of komt het gewoon omdat het nog niet zo heel lang bestaat en het gelijk aantrekkelijk willen maken?

Danke

Modbreak:
Topictitel gewijzigd. Let s.v.p. op je spelling (zit hiet meer achter? (!!!))
Gepost op 22/07/05 om 19:59 uur
Inderdaad vooral omdat ze het de markt op willen pushen. Een tijdje geleden kon je zelfs een twee-jarig KPN Mobiel 20 abo gratis krijgen (na cashback). (Overigens was KPN daar alleen iets minder van gecharmeerd, zo graag wilden ze het nu ook niet pushen. ;) Maar geeft wel aan hoeveel geld ze erbij willen geven om die abo's op de markt te zetten.)
Gepost op 22/07/05 om 19:59 uur
Moderator
http://www.homeseller.de/14712/
Let voortaan in welk subforum je een vraag stelt. Ik heb het nu voor je verplaats, maar lees even de Tv Forum richtlijnen.
Gepost op 22/07/05 om 20:07 uur
Als je 2 weken eerder was geweest dan had je een TWEEJARIG KPN Mobiel EUR 20,- abonnement kunnen bestellen voor tussen de -1,00 en +5,00 euro (voor de gehele contractsperiode van 2 jaar !!!)
Helaas was KPN niet zo 'blij' met deze enorme hoge cashback-deals en verbood ze dan ook.
Ik zie net dat 'beesting' je hetzelfde antwoord heeft gegeven, dus je begrijpt dat je net te laat bent voor nog meer voordeel.
Gepost op 22/07/05 om 20:24 uur
Tsja shit happens Het kan net zo goed zijn dat als k hem nu koop, er over 2 weken weer rete goede aanbieding is
Mjah nu weet ik wel dat er gewoon bepaalde marktstrategie wordt toegepast, dus vandaar de lage prijzen.
Btw was die aanbieding ook met gratis E730?
Gepost op 22/07/05 om 20:31 uur
Quote:
Btw was die aanbieding ook met gratis E730?

Nee, dat niet!
In die zin ben je niet te laat, omdat KPN puur tegen de gratis abo's was (cashback voor de dealers is dus ws. hetzelfde gebleven). In feite betaal je straks dus E20,- x 21 (3 mdn gratis=6 mnd 50%) = E420,-. (Ik weet niet in hoeverre er nog extra acties gelden bij BC, maar goed.)

Je zou dan ook hieraan kunnen denken. Krijg je naast hetzelfde toestel en abonnement nog E111,- netto terug ook. ;)
Gepost op 22/07/05 om 20:40 uur
Haha bedankt voor het zoeken. Toevallig bedoelde ik die aanbieding ook van 12.87 Euro per maand;) khoor alleen wel dat er bepaalde cashback problemen zijn bij belzaak.nl... mjah mocht dat voorkomen, dan is het gewoon een kwestie van 365 emailtjes per dag sturen;)
Ik ga gewoon voor kpn, en ik zie wel of het me bevalt Ik doe nu al hmm 5 jaar met t-mobile prepaid ofzo?
Gepost op 22/07/05 om 20:45 uur
Oops, had ik overheen gelezen. ;)
Maar goed, als je je maar telefoon krijgt, ben je in elk geval nooit duurder uit dan bij de BC. (Ook al zou je je CB niet krijgen.)
Gepost op 22/07/05 om 20:46 uur
Daar heb je een punt Mjah die 111 euro is opzich ook wel fijn
Dus ik zie het wel...
Maar iig bedankt voor de reacties!
Gepost op 22/07/05 om 21:31 uur
blabla
Telfort shop: 1 jaar 200 minuten toestel gratis. Dat is 300 euro, een 1 jaar contract en geen gezeur met cash back

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone