[gsmeasy.nl] Ervaringen

Gepost op 26/03/07 om 12:44 uur
Kick jij ff een topic van 4 jaar oud ;)
Ik denk dat je makkelijker/beter een winkel review in kan vullen.
Gepost op 26/03/07 om 14:16 uur
Over het hoofd gezien dat het zo oud was
Gepost op 11/07/07 om 12:02 uur
Nou ik heb wel besteld bij gsmeasy en voel me zwaar genaaid!
binnen een week de simkaart in huis en nu al 5 weken aan het wachten op de N95! Dit was de laatste keer gsm easy!!!!!
Gepost op 11/07/07 om 13:39 uur
Helaas is een winkel beoordeling niet mogelijk van gsmeasy.
Ik heb zeer slechte ervaringen met deze shop. Reageren op mijn klacht doen ze niet.
Gepost op 04/11/07 om 14:28 uur
Ze zijn inderdaad erg slecht bezig bij gsmeasy, wacht nu al 5 weken op mijn Motorola Krazr en Parrot CK3200 Carkit, iedere keer krijg ik te horen dat de levering volgende week plaats zal vinden....maar wanneer ik dan in deze betreffende week mail krijg ik weer hetzelfde te horen....tsjah, zo blijf je bezig! In de laatste mail gaven ze eindelijk aan problemen te hebben met de uitlevering van producten, maar ze hoopten dat dit binnen enkele weken opgelost is, sorry hoor, maar dan heb je je zaakjes echt niet op orde!
Gepost op 05/11/07 om 12:40 uur
Winkel
http://www.phonehouse.nl
Vriend van me had hetzelfde probleem met een TYTN II. Hij heeft zeker 6 weken gewacht met steeds weer de belofte dat het toestel binnen een week geleverd zou worden. Uiteindelijk heeft hij GSMeasy zover gekregen dat ze de losse verkoopprijs van dit toestel aan hem uitbetaalde waardoor hij het los toestel ergens anders kon bestellen. Overigens hoor ik overal in de markt dat GSMeasy al zijn online marketingprogrammas stop aan het zetten is, dus wat dat betekent...
Gepost op 08/11/07 om 13:59 uur
De telefoon is inmiddels uitgeleverd, de carkit laat nóg een aantal weken op zich wachten!
Gepost op 13/11/07 om 10:51 uur
Ik heb zeeeeeeeer slechte ervaringen met gsmeasy en adviseer hier niet te kopen aangezien de service erg slecht is.
Ik heb getracht een abonnement af te sluiten en 2 keer een mail gestuurd omdat men zegt dat de attachments niet aankomen. Ik stond zelf in de cc en bcc en ze kwamen wel degelijk bij mij aan, ligt dus aan hun.

Nogmaals gevraag hoe dit op te lossen maar men reageert helemaal niet meer. Ook niet na een paar emails. Tevens meerdere malen gebeld maar telkens moet ik meer als 10 minuten wachten en hang ik maar op.

Ik heb nooit een bedrijf gezien die die zo'n slechte service heeft en vind het dus echt een waardeloos bedrijf. Ik zou hier dus echt nooit meer zaken mee willen doen en voor mijn bedrijf zal ik daar dus ook zeker niet te rade gaan!

Ik ga dus opzoek naar een andere aanbieder
Gepost op 13/11/07 om 16:14 uur
Een ware ramp om bij gsm easy?? te bestellen. Wacht al tijden op mijn simkaart. Ze reageren niet op email, en telefonisch zijn ze bijna niet te bereiken. Kun je hier wat aan doen? Kan al tijden niet mobiel bellen!
Gepost op 10/01/09 om 12:02 uur
Slechte ervaring met gsmeasy!!
met een van hun telemarketeers afgesproken dat we alles per email zouden afhandelen, en dat het kaartje per post zou worden opgestuurd. en vervolgens 12 telefoontjes en 9 emails verder zit ik met een abonnement wat op de verkeerde datum ingaat!! En jawel, dat hebben we aan de telefoon al eens eerder 'rechtgezet'.
ik weet dus niet wanneer m'n abonnement ingaat, en ik kan ze niet bereiken op de telefoon, en niet per email.
ik baal van ze en ik zal iedereen afraden te bestellen via GSMEASY.
Gepost op 14/01/09 om 11:03 uur
en een kleine aanvulling op mijn laatste post,
De aanvraag was niet goedgekeurd door mijn huidige provider.
Maar dat heeft gsmeasy er niet van weerhouden om alvast het simkaartje op te sturen.
Het zal mijn eigen schuld wel wezen omdat er ergens verwarring is ontstaan over een oud adres wat nog geregistreerd staat bij mijn oude provider.
Dus daar zijn we dan eindelijk achter nar nog eens 3 extra mails en een telefoontje. Dat brengt het totaal nu op 15 mails!!! en natuurlijk een stuk of 10 telefoontjes!!
Goed werk gsmeasy!!!
Gepost op 14/01/09 om 12:28 uur
@bazdebas Was dit een verlenging of een nieuw abonnement?
Gepost op 16/01/09 om 09:10 uur
nieuw abonnement,
geporteerd nummer
Gepost op 20/02/09 om 17:46 uur
Uiteindelijk komt alles goed, zo lijkt het nu..
Over de 40 mails
en een stuk of 10 telefoontjes.
Maar 't komt goed.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone