[gsmeasy.nl] Ervaringen

Gepost op 21/01/03 om 23:30 uur
Moderator
http://www.telecomvergelijker.nl
Heeft er iemand ervaringen met gsm-easy?? De enige ervaring is die met hun website, en als ik ergens een hekel aan heb is (ongevraagd)geluid op een site!

Voor die ene euro meer per jaar ga ik liever bij bestelmaar bestellen, daar heb ik tenminste veel goede reacties over gelezen. Ik zie alleen hier dat er al heel veel mensen bij gsmeasy hebben besteld.
Gepost op 23/01/03 om 09:59 uur
Winkel
http://www.gsmeasy.nl/php/banner.php?action=home&vis=13&banner=1
toch jammer dat je geen bestelling bij gsmeasy hebt geplaatst. het feit dat er nog niet veel geschreven is over gsmeasy betekent niet dat het geen goede en betrouwbare partij zou zijn. sterker nog, ik durf te beweren dat gsmeasy erg goed bekend staat en de mensen die achter gsmeasy staan, zijn mensen die al jaren erg goed bekend staan in de telecomwereld.
het is een zeer professionele club die eerlijk communiceert, zij betalen en leveren snel uit en je kunt er ook terecht voor verlengingen en nummerbehoud op alle netwerken.

wellicht een idee om toch maar eens een bestellinkje te wagen zoals zeer velen voor jou wel deden en daar zeer tevreden over zijn!

groet,
peter
gsmeasy

Gepost op 24/01/03 om 19:50 uur
Moderator
http://www.telecomvergelijker.nl
Oké bedankt voor de reactie
Ik zeg ook niet dat jullie onbetrouwbaar zijn, ik merk alleen op dat er nog weinig reacties zijn.

Waarschijnlijk ga ik helemaal geen Ben bestellen, omdat ik nog niet afgesloten ben ;) bij O2
Gepost op 29/01/03 om 17:48 uur
goede site!via telefoon en mail goed bereikbaar en behulpzaam!

di 21-01: samsung a800 icm 1-jarig ben extra besteld via de site
do 23-01: contract opgestuurd gekregen en gelijk verstuurd.
wo 29-01: telefoon & abo ontvangen

ik ben tevreden!

gr ARD8-)
Gepost op 30/01/03 om 15:23 uur
Winkel
leuk om te lezen ard! veel plezier met je nieuwe toestel.
groet,
peter
gsmeasy
Gepost op 01/02/03 om 23:54 uur
Hoi allemaal,

Ik wil even zeggen, dat ik ook zeer tevreden ben over deze shop.
Zondag 26-1 Ben Vaak abbo besteld, uitgeprint en gepost.
Maandag 27-1 's avonds email gestuurd i.v.m. ontvangst papieren
Dinsdag 28-1 's morgens antwoordt op email gehad.
Woensdag 29-1 Postbode aan de deur met mijn Ben Vaak abbo.

Kortom alles perfect en zeer snel geregeld. Zodra ik de cashback heb ontvangen zal ik dit hier ook melden.
GSMeasy ga zo door!!

Met vriendelijke groet,
Jeroen_N
Gepost op 06/02/03 om 15:50 uur
Wat wel tegen valt is dat ze bij een D* abo geen geld maar VVV-bonnen geven. Ik weet niet of zij de enige zijn maar aan bv 300 euro VVV-bonnen heb ik geen behoefte.
Gepost op 06/02/03 om 16:39 uur
Ik heb nog geen bestelling gedaan bj ze, maar wat ik wel kan zeggen is dat ze per mail heel erg goed bereikbaar zijn. Ik had toen een wat ingewikkelde vraag en werd zelfs opgebeld om alles helemaal nat te gaan en duidelijk te maken. Qua service (zonder iets besteld te hebben): echt top!
Gepost op 06/02/03 om 17:15 uur
Hey zijn goeie gasten,

Ik heb een BEN abonnement besteldt, kreeg na een dag al het formulier thuisgestuurd om te tekenen. Meteen op de post gedaan. En heb het abonnement nu al binnen. Allemaal goed geregeld in tegenstelling tot Gsmstunter. Dat niet iedereen hier over Gsmeasy praat hoeft idd nog niet te betekenen dat ze niet goed en goedkoop zijn. Ze zijn ook nog eens meestal de goedkoopste. Ik heb TV gebruikt om het goedkoopste abonnement te vinden en kwam uit bij BEN extra bij Gsmeasy. Ze zijn zover ik weet de goedkoopste van nederland. Nu nog even wachten of ze het geld na 4 weken storten( ik ga hier wel van uit, alles is volgens mij wel goed daarzo). Ik had een vraag en kreeg meteen berichtje terug.

MVG MA Verkamman
Gepost op 07/02/03 om 09:50 uur
Winkel
vvv bonnen zijn inwisselbaar, ook bij gsmeasy.......

neem gerust eens contact op!
Gepost op 10/02/03 om 16:47 uur
Zeer goede zaak! Erg vriendelijk en behulpzaam, en, zeer belangrijk, goed mogelijk om contact met ze te krijgen! Ik ben al met al dik tevreden over deze winkel, waarvan ik vandaag mijn 7650 binnen kreeg!
Gepost op 11/02/03 om 18:58 uur
En de cashbacks? heeft iemand daar al positieve ervaringen mee? Tevens vraag ik mij af hoe lang gsmeasy.nl al bestaat. Misschien paranoid.. maar wel nodig in mijn ogen..
Gepost op 11/02/03 om 22:28 uur
Ja Ikkuh, hier op TV staat dat de cashback binnen 7 weken zou worden gestort, maar ik kreeg het al na 4 weken op m'n rekening, en ook nog het bedrag wat ze op de site hebben staan, geen rare geintjes dus!
Hoe lang ze bestaan?? kan je beter aan hun vragen, je krijgt er erg snel een antwoord, volgens mij waren ze er vorig jaar deze tijd ook al!
Suc7
Gepost op 12/02/03 om 13:44 uur
GSM-Easy is erg goed bereikbaar via mail (telefoon niet geprobeerd), heb nu meerdere malen antwoor gekregen binnen een half uur!

Erg vriendelijk, ik heb er dan ook alle vertrouwen in.
Gepost op 12/02/03 om 18:05 uur
Ik sluit me aan bij de complimenten over gsm-easy. Ik heb ze meerdere malen gemaild met vragen waarvan ik naderhand bedacht dat ze wel erg onnozel waren doordat ik iets verkeerd had begrepen. Toch hebben ze mij heel vriendelijk steeds geantwoord. Ik waardeer dat heel erg. Top service! (mijn sim moet nog binnenkomen maar daar heb ik alle vertrouwen in)

groetjes,

Laurens
Gepost op 12/02/03 om 18:23 uur
Vrijdagavond de contracten voor Ben Extra op de post gedaan en dinsdag stond de postbode voor de deur met de sim, helaas was ik niet thuis, maar vandaag opgehaald op het postkantoor. Mijn zus deed de contracten zondagmiddag op de post en had ook dinsdag de sim in huis kunnen hebben als ze thuis was geweest, ze heeft hem vandaag ook van het postkantoor opgehaald. Dus al met al een supersnel afhandeling.
Gepost op 12/02/03 om 23:22 uur
Winkel
Leuk te horen dat jullie positief zijn!! Dat waarderen wij heel erg, maar ook als er kritiek is, tips etc horen we dat graag!!
Succes met jullie Gsm's / Abonnementen!!
Trijman
Gsmeasy, The rest is just internet!
Gepost op 17/02/03 om 12:32 uur
Donderdag 13 feb bericht gestuurd naar gsmeasy, vrijdag papieren binnen en zaterdag 15 feb abbo besteld voor een D* 30. Hoe het verder gaat, daar zal ik jullie van op de hoogte houden.
Gepost op 19/02/03 om 17:16 uur
supersnelle, klantgerichte service per mail!
Gepost op 19/02/03 om 17:17 uur
trouwens, ook de formulieren op internet: werkt simpel en perfect.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone