[Orange] Orange stopt nu echt cashback acties

Gepost op 18/09/05 om 21:05 uur
Wie valyt het ook op dat er voor de orange abonnementen geen cashbacks worden gegeven??? welke providers volgen?
Gepost op 18/09/05 om 23:01 uur
Is iets wat jouw opvalt ook 'Nieuws'?!
Gepost op 19/09/05 om 01:19 uur
@Marcelvdp

Dat is altijd tijdelijk, want als er van het moederbedrijf weer eens om cijvers wordt gevraagd kan alles weer.
Gepost op 19/09/05 om 08:17 uur
Moderator
http://www.telecomvergelijker.nl
@Marcel: Dit hoort dus niet in nieuws. En dat Orange de cashbacks stopt is al zo vaak gezegd... Ze mogen nu echter niet meer gecommuniceerd worden via de websites van de gsm shops.
Gepost op 19/09/05 om 18:35 uur
dus sluiten maar dit top-ic
Gepost op 19/09/05 om 18:41 uur
@ roland: maar als die cashbacks niet meer gecommuniceerd mogen worden via TV, hoe dan wel? alleen de
Orange-shop of Orange online? Deze hebben momenteel scherpe actie, waarvan de leukste alweer uitverkocht is ( D500 icm 32,50 met 50% korting op je abo.
Gepost op 19/09/05 om 18:59 uur
Shops mailen... denk ik.
Gepost op 19/09/05 om 19:00 uur
Dat moet je bij korting op bellen allang.
Gepost op 20/09/05 om 16:12 uur
In ieder geval is nu wel zeker dat Orange de kleinste provider van NL blijft. Zeker nu KPN mobiel het concept van Orange heeft gekopieerd, betere prijzen hanteert en ook nog eens wél cashbacks geeft.
Gepost op 20/09/05 om 16:24 uur
Moderator
http://www.telecomvergelijker.nl
@roeltje: Via de mail van de winkels... Winkels die het aanbieden begeven zich wel op glad ijs, officieel mag het niet meer volgens mij. Afgelopen maand hadden bepaalde winkels het wel op TV ingevuld, maar dat is helemaal riskant.
Gepost op 20/09/05 om 18:07 uur
@arnie: bijna, het LIJKT alsof KPN dezelfde formule hanteert als Orange, alleen zijn er (zoals zo vaak) een heleboel kleine lettertjes bij KPN. Deze lettertjes zorgen ervoor dat het bij lange na nog niet zo mooi is als bij Orange. Voorbeelden: je maakt altijd je nieuwste bundel op en is "onbeperkt" geldig (KPN verstaat onder onbeperkt dus max. 1 jaar)
Gepost op 20/09/05 om 18:13 uur
en wat dacht je van maximaal 80% verbellen naar mobiele nummers
Gepost op 20/09/05 om 18:22 uur
80% is alleen bij een MOBILE sim only of een MOBILE abbo v.a 42,00 en niet als je bijv een mobile 20 of 25 hebt met een abbo dan kun je gewoon 100% mobiel bellen.

Uw tegoed kunt u besteden aan al het mobiele verkeer vanaf uw aansluiting. Daarbij geldt echter de beperking dat niet meer dan 80% van het tegoed mag worden besteed aan telefoonverkeer naar mobiele aansluitingen. Voor verkeer naar mobiele aansluitingen in Nederland vanuit Nederland boven de 80% geldt een apart in rekening te brengen tarief van € 0,30 per minuut, berekend per seconde. Deze voorwaarde geldt vanaf KPN Mobiel € 42,00 per maand tot € 160,00 per maand en voor de KPN Mobiel Sim-only varianten

Gepost op 20/09/05 om 19:03 uur
Wat een idiote regel. Typisch KPN om zoiets raars te bedenken.
Gepost op 20/09/05 om 19:56 uur
Moderator
fair use policy. Alleen bij vermoeden van grof misbruik in bijvoorbeeld simboxen wordt deze regel gehanteerd. Kortom: het staat er wel, maar in de praktijk is het een regel die ervoor gemaakt is fraude te voorkomen en die alleen gebruikt wordt om oneigenlijk gebruik van de aansluiting aan te kunnen pakken. Voor een gewone particuliere klant dus geen probleem.
Gepost op 20/09/05 om 20:10 uur
@ koen wat zijn simboxen?
Gepost op 20/09/05 om 20:35 uur
beetje oftopic maar zonde om een topic voor te starten:
heb vandaag me nummerportering gekregen van Orange prepaid naar Orange abo.
Maar me orange prepaid nummer is veranderd???
me prepaidnummer is omgezet naar me abo, maar het nummer dat ik nu voor me prepaid heb is anders dan die ik eerst voor me abo had.

Heb Orange geprobeerd te bellen maar na 10min opgehangen.
Gepost op 20/09/05 om 22:02 uur
Tsja toch maar even de KS bellen denk ik..
Gepost op 20/09/05 om 22:05 uur
Dat doen ze in principe altijd tenzij je aangeeft dat niet te willen. Zo blijft het tegoed dus op de prepaid staan met een nieuw telefoonnummer. Als het tegoed op is en je dus niet meer kan bellen kan je het nummer achterhalen door naar 1244 te bellen.
Gepost op 20/09/05 om 22:13 uur
ohh bedankt, ik dacht al dat ze iemands anders nummer hadden lopen f*cken. prepaid staat nog een euro op ofzo, die gaat de prullenbak in.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone