[kortingopbellen.nl] kortingopbellen.nl

Gepost op 06/12/01 om 17:59 uur
ik heb vanaf zondag een abonnement aangevraagd bij kortingopbellen, all in 20 zonder toestel. 48 uren zijn al voorbij, nog geen mail en ook geen post. wat doen je in zo een geval? ze staan wel op deze site vermeld!
Gepost op 06/12/01 om 18:00 uur
ik was het vergeten, ik heb ook nog gebeld, antwoord app.!
Gepost op 06/12/01 om 19:42 uur
Mailen...... Faxen ....... Sms'sen

Doorhalen wat niet van toepassing is
Gepost op 07/12/01 om 08:15 uur
zo, ik heb vanmorgen een mail van hun ontvangen, de brief is onderweg, er staat een fout in.in de mail zit uitleg.per saldo ga ik f5 betalen zeggen zei , maar alles meegeteld, uitgaven en inkomsten is het plus minus f15 tot nu toe klopt alles, even kijken hoe ze zich houden aan het terugstorten.
Gepost op 10/12/01 om 20:00 uur
In feite moet je de entreekosten bij het maandbedrag optellen (duchtone ca 7,80 p/mnd.)Grote vraag is natuurlijk gaan ze betalen wat ze beloven,aangezien ik ook een abo heb aangevraagd ongeveer 2 weken geleden en tot nu toe geen simkaart heb ontvangen(4-12 kontrakt teruggestuurd)begin mij af te vragen of en hoe lang 't kan duren eer dat ik de bonus zal krijgen.

Ik vraag mensen op om hun ervaringen met dit bedrijf te delen. Mail naar ersel555@hotmail.com
Gepost op 05/01/02 om 21:24 uur
Winkel
http://www.kortingopbellen.nl
Sorry,

Wij weten dat er half december 2001 wat problemen waren met het versturen van de contracten. Dit was de oorzaak van niet meer voldoende voorraan van inschrijf formulieren. Maar ondertussen volledig verholpen en wij zullen weer in 2002 streven naar de goedkoopste (Dutchtone) abonnement.
En natuurlijk een snellere versturing van de contracten!

Nogmaals ons excuus!

Jeroen
www.kortingopbellen.nl

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone