Ik ken niemand op dit forum die niet af en toe met minimaal 2 toestellen op zak loopt als dit tot flinke besparingen kan leiden (heb zelf een UMTS mobiel op zak en een Telfort breedband abonnement in mijn smartphone/PDA zitten om de datsabonnement/datakosten van de UMTS aanbieders te omzeilen).
Trouwens wel apart dat er bij de Simyo kaarten geen kaartje met de servicenummers gegeven wordt. Bij navraag bij de klantenservice blijkt dat er momenteel alleen via 1233 een voicemailnummer is. (raar: het voicemailnummer vanuit het buitenland of vanaf een ander toestel is nog onbekend). Je beltegoed opvragen kan onderweg niet (wordt wel aan gewerkt mailde de klantenservice terug). De Klantenservice is blijkbaar ook alleen via email bereikbaar. (1200, 1244, 321 en 444 werken in iedergeval niet) Ook de KPN codes om je beltegoed op je scherm te zien werken niet. Raar dat ook via internet niet weergegeven wordt hoeveel beltegoed je hebt, of zouden dat start problemen zijn? (of heeft de KS mij verkeerd ingelicht?)