[EasyMobile] Easy mobile van start in Nederland

Gepost op 22/10/05 om 14:31 uur
Easy mobile is gister van start gegaan in Nederland. Sinds vandaag zijn er ook spotjes op TV (televisie).

Tarieven:
bellen: 16 cent/min + 7 cent starttarief
sms: 8 cent

Zijn ze net onder simyo en UPC gaan zitten.
Leuke functie op hun website: chat met een helpdesk medewerker.
Ze hebben het nog niet zo druk, dus alle tijd om al je vragen te beantwoorden.

Van de website (http://www.easymobile.nl) geplukt:

easyMobile.nl biedt de lage tarieven van een abonnement én de vrijheid van prepaid! Altijd vaste lage prijzen voor bellen en SMS-en. Net als bij een abonnement maakt het niet uit of je veel of weinig praat en hoeveel berichten je verstuurt. En net als bij prepaid geen langdurige contracten en opzeggen wanneer je wilt.

Bij easyMobile.nl bel je niet alleen tegen aantrekkelijke prijzen, je krijgt ook maximale service en kwaliteit.

De service is gebaseerd op de succesvolle mobiele diensten van het Deense Telmore, nu eigendom van TDC. Sinds de start in 2001 heeft Telmore in Denemarken een marktaandeel van 10% verworven. Dit maakt Telmore één van de meest succesvolle providers in Europa.

Eén van de opvallendste eigenschappen van Telmore is dat Internet het enige verkoop- en distributiekanaal is. Bij easyMobile.nl is dit ook zo.

Volgens een onderzoek van PLS Ramboll & Gallup heeft Telmore in de Deense mobiele telefoniemarkt de meest tevreden en loyale klanten. easyMobile.nl is vastbesloten vergelijkbare resultaten in Nederland te behalen.

easyMobile.nl is voortgekomen uit een samenwerkingsverband tussen het deense telecombedrijf TDC en TIH Invest A/S.

Gepost op 22/10/05 om 14:48 uur
Punt 1 onder Support: Prijsoverzicht

Quote:
Bij easyMobile.nl betaal je alleen voor wat je belt. Geen maandelijkse kosten, geen verborgen bedragen. Om ons nieuwste prijsoverzicht te zien klik je hier.

Wanneer je over een periode van 3 maanden minder dan € 5,- verbruikt (bijvoorbeeld als je verbruik in april, mei en juni € 3,- is) zullen wij je een bedrag van € 1,- in rekening brengen. Dit bedrag wordt van je account ingehouden. Dit doen wij om er zeker van te zijn dat accounts die niet of te weinig gebruikt worden, uiteindelijk zullen worden opgeheven. Dit is in lijn met onze belofte aan alle klanten om de kosten te minimaliseren. Zo kunnen onze klanten die wél meer dan € 5,- verbruiken, onze service maximaal gebruiken. Zodra je weer meer dan € 5,- verbruikt in een periode van 3 maanden, brengen wij geen extra kosten meer in rekening.

Aan het begin van elke maand kijken we of je aan de limiet komt, door het verbruik gedurende de voorgaande 3 maanden te bekijken. Als dit verbruik onder de € 5,- is, houden wij een bedrag in van € 1,-.

Het minimumverbruik is ingesteld om de kosten te dekken die easyMobile.nl betaalt voor een telefoonnummer wat niet of nauwelijks gebruikt wordt.

Verkapte abonennementsvorm? Niet mijn ding....
Gepost op 22/10/05 om 15:19 uur
Moderator
http://www.linkedin.com/in/sjoerdheins
Tja, ze moeten ergens de verdiensten vandaan halen, is het niet uit de lengte (van het tegoed) dan wel uit de breedte (veelvuldig gebruik van het tegoed).
Gepost op 22/10/05 om 16:07 uur
Verder is het (nog) niet mogelijk om in het buitenland te bellen en gebeld te worden. Klantenservice weet niet wanneer e.e.a. wel mogelijk zal zijn.
Gepost op 22/10/05 om 16:28 uur
Geblokkeerd
Die klanencervice chat moet haast wel een computer gestuurd iets zijn.
Want ze reageren zo opdringerig op mijn vragen.
Als ik vraag wat de aanschafprijs is van een sim beginnen ze te praten over sms kosten en belkosten.
Ook vind ik dat het zeer lang duurt voordat ik een antwoord heb.
Nee geef mij maar lekker zo'n 0800 nummer
Gepost op 22/10/05 om 17:17 uur
ze zijn in elk geval lekker goedkoop (voor PP dan). Die €1 'abokosten' als je minder dan €5 per 3 maanden belt vind ik volkomen terecht en logisch. Als je ECHT nooit belt kan je namelijk prima meer per minuut betalen

leuke site ook
Gepost op 23/10/05 om 00:16 uur
@Koos Koets: een prima reclame-campagne
Gepost op 23/10/05 om 13:02 uur
net geprobeerd chat is wel deglijk live, geen computer. Wel een Goldnummer bestelt voor maar 25euro.
Gepost op 23/10/05 om 22:00 uur
http://www.peetswinkeltje.nl
Op welk netwerk zitten ze?Kan het niet zo snel vinden nl.
Gepost op 23/10/05 om 22:01 uur
Telfort
Gepost op 24/10/05 om 04:08 uur
kan je een Goldnummer zelf samenstellen of kan je kiezen uit een reeks?
Gepost op 24/10/05 om 09:52 uur
Vind het best wel duur voor een goldnummer. Ik nu voorlopig genoeg mooie nummers.
Gepost op 24/10/05 om 10:17 uur
Bij Orange betaal je tot 200 euro voor een goldnummer... je kunt prachtige reeksen kiezen met 4 dezelfde cijfers enzo... zijn echt goedkoop... valt me reuze mee. Alleen jammer van roaming, maar dat zal slechts een paar weken duren...
Gepost op 24/10/05 om 10:28 uur
Ik heb ook maar een goldnummer besteld. Is iig veel goedkoper dan via marktplaats kopen.
Gepost op 24/10/05 om 10:35 uur
@ OZZIE

Wat is er jammer aan roaming?

Of ik mis iets, of ik begrijp het niet helemaal....

Ook ik heb de keuze gemaakt voor een mooi goldnummer!

Veel zullen ze er nu niet meer hebben ;)
Gepost op 24/10/05 om 10:37 uur
Ze hebben nog geen roaming, kortom je kunt nog niet in het buitenland bellen.
Gepost op 24/10/05 om 10:46 uur
oke.. had ik zelf ook wel achter kunnen komen... het is maandagochtend he... sorry
Gepost op 24/10/05 om 11:44 uur
Bij Simyo kon je gratis mooie nummers uitzoeken
Gepost op 24/10/05 om 12:08 uur
Bij EasyMobile moet je wel erg veel informatie nasturen. Een machtiging, copy ID, bankafschrift... lekker "easy" hoor...

Wat een gedoe voor bijna niets.
Gepost op 24/10/05 om 12:23 uur

Klopt, maar het is wel veiliger. Bij Simyo en zo vragen ze niets, kun je zo bankrekening nummer van iemand anders invullen...

Daarom is het ook goedkoper. Komt het niet uit de lengte, dan uit de breedte...

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone