KPN hangt 1.000 kastjes met gratis mobieltje op

Gepost op 22/10/05 om 14:41 uur
Quote:
KPN hangt 1.000 kastjes met gratis mobieltje op

22-10-2005 (11:00) - KPN zal in geheel Nederland 1.000 groene kastjes ophangen, waarin een gratis mobieltje met prepaid kaart zit. Wie nog 5 onbekenden vindt met zo'n toestel wint een prijs.

KPN gaat komende dinsdag en woensdag (25 en 26 oktober) 1.000 groene kastjes ophangen in heel Nederland, met daarin een gratis mobiele prepaid telefoon. Met deze actie, 'Geen Bereik? Geen nood' geheten, wil KPN onderstrepen dat ze (nog steeds) het meest zorgeloze mobiele netwerk heeft. Iedereen die zo'n gratis mobiele telefoon vindt wordt uitgedaagd om nog vijf andere mensen te vinden die het geluk hadden zo'n telefoon tegen te komen.
Bijna iedereen kent de uitdrukking 'er zitten maar 6 handdrukken tussen jou en een volstrekt onbekende'. Maar is dat ook echt zo? De eerste groep van zes geluksvogels die zich meldt, wint een hele mooie prijs. Wie zo'n groen kastje tegenkomt, mag hem plunderen en de telefoon, een Sagem My X-1, behouden. Deze al opgeladen telefoon werkt direct als deze wordt aangezet, want er zit een actieve prepaid sim-kaart in met €5 beltegoed. Na het aanzetten, krijgt de eerlijke vinder een sms-bericht over de actie en kan het spel beginnen.

Kastje met gratis mobieltje in nieuwe actie KPN

Vijf onbekenden vinden
Het spel is, om zo snel mogelijk 5 onbekenden te vinden die ook zo'n telefoon hebben gevonden. Hoeveel van uw eigen netwerken moet u inschakelen om uiteindelijk 5 onbekenden met dezelfde missie te vinden? Hoeveel e-mails, telefoontjes, boodschappen op internet, gaan daarover heen? Moet u uzelf bekendmaken in de krant? Of gaan posten op drukbezochte plekken? Via http://www.geennood.nl, op het moment van schrijven nog niet actief overigens, worden deelnemers, door middel van een aantal tips, een beetje op weg geholpen hoe het spel te spelen.

De groep van zes vinders die elkaar gevonden heeft, stuurt een e-mail met daarin alle SIM-kaartnummers. Ze winnen hiermee allen maar liefst een jaar lang gratis bellen. Bij de telefoon zit overigens geen lader. Ook daar heeft KPN iets op gevonden. Nadat de vinder de telefoon heeft aangezet, ontvangt deze een sms-berichtje waarin wordt gevraagd zijn of haar gegevens op te sturen. Daarna zal KPN ook de oplader toesturen.

Bron

Erg leuk, meedoen? Een jaar gratis bellen. Maar je moet wel geluk hebben wil je tegen zo'n kastje aanlopen.

Maar waarom geen lader, is KPN zo dol op je NAW-gegevens?

p.s. Noteren jullie 25 & 26 Oktober in jullie agenda?
Gepost op 22/10/05 om 15:12 uur
Leuke actie!
Ben benieuwd waar ze gaan hangen, ik houd mijn ogen open!
Gepost op 22/10/05 om 15:17 uur
Moderator
http://www.linkedin.com/in/sjoerdheins
Best leipe actie eigenlijk, het zal wel aan de randstad voorbehouden blijven.
Gepost op 22/10/05 om 15:33 uur
Leuke actie, wel jammer dat het er maar 1000 zijn. Maar volgens mij mis je niet zoveel aan deze telefoon.

KPN weet wel wat ze weggeeft
Gepost op 22/10/05 om 15:54 uur
Moderator
http://www.homeseller.de/14712/
Wel een leuk idee, het zal mij benieuwen hoeveel lege kastjes ik tegenkom .
Gepost op 22/10/05 om 16:07 uur
Geblokkeerd
Is er toevallig nog niks uitgelekt waar die kastjes ongeveer gaan hangen ?
Gepost op 22/10/05 om 16:13 uur
TV'ers zullen elkaar wel weten te vinden. Als je zo'n ding vindt, zet je dat toch gelijk ergens op internet of zoals wij: hier!!
Gepost op 22/10/05 om 16:18 uur
Geblokkeerd
KPN rijdt met groene busjes.
Er zullen dus wel een busje of 20 zijn ingeschakeld om deze kastjes op te hangen op maandag en dinsdag.
Ik denk dat ik rondjes blijf rijden totdat ik er eentje tegenkom die zo'n kastje op hangt , dan erachteraan blijven rijden totdat je 5 mobieltjes hebt en ze uitdelen aan vrienden.
Dan heb je dus gewonnen
Gepost op 22/10/05 om 16:56 uur
ik hoop dat ze het platteland van groningen ook aan doen! vet leuke actie!
Gepost op 22/10/05 om 17:04 uur
Misschien hangen ze ze ook wel op buiten de grote steden want anders is alles denk ik zo weg (of misschien is dat wel de bedoeling? )
Gepost op 22/10/05 om 17:14 uur
SE k700i: Netzoals met de VF gratis bellen actie: Je mag een gegeven paard niet in de bek kijken
Gepost op 23/10/05 om 01:09 uur
Ik heb wel een vermoeden waar ze die kistjes gaan ophangen: op plaatsen waar je geen bereik hebt met andere providers... plaatsen in Maastricht en op de veluwe bijvoorbeeld.

In de randstad heeft elke provider wel een 'ok' bereik.
Heey, die T-mobile dekkingskaart komt nu wel goed van pas!
Gepost op 23/10/05 om 01:14 uur
OT: Heb je in Maastricht e.o. geen goed bereik met Vodafone, aangezien die daar hun "hq" hebben?
Gepost op 23/10/05 om 09:09 uur
@ Tomaesov

Dan mogen ze er ook wel een ophangen bij ons op school in de hal
Gepost op 23/10/05 om 12:12 uur
Er zullen bij mij in de buurt weinig kastjes opgehangen worden.
Het bereik (ook van KPN) is namelijk nul komma nul.
Gepost op 23/10/05 om 12:36 uur
Dat hoor je niet vaak van KPN.
Gepost op 23/10/05 om 13:01 uur
Moderator
http://www.homeseller.de/14712/
@nicobart: waar zit jij ergens dan? In het buitenland ofzo;).
Gepost op 23/10/05 om 13:30 uur
of in de Sint Pietersberg?
Gepost op 23/10/05 om 13:32 uur
of op de Veluwe ;) ?
Gepost op 23/10/05 om 19:34 uur
Wintelre. Voor degene die aardrijkskunde uit het vakkenpakket
hebben gegooid: een (klein) dorpje onder Veldhoven wat weer net
onder Eindhoven ligt. (Die gloeilampenfabriek weet je wel).

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone