[belnu.nl] Ben regelmatig bij belnu.nl

Gepost op 12/12/01 om 21:12 uur
Hallo,

ik had op deze site gezien dat een abonnement Ben Regelmatig het voordeligst uitkwam ij belnu.nl en er stond dat de actie duurt tot 17 dec. Maar op de site zelf staat dat de actie tot 10 dec om 10.00 afgelopen is. Wat is het nu? Kan ik het nog wel bestellen? En ik vind de uitleg op belnu.nl een beetje onduidelijk. Er staat helemaal niet bij hoeveel geld je terugkrijgt en alle berekeningen hoeveel je per maand dus kwijt bent enz. Dat zou wel handig zijn. Gelukkig staan de berekeningen wel op deze site. Wie kan me helpen aan de antwoorden op mijn vragen?
Gepost op 13/12/01 om 12:34 uur
Winkel
http://www.belnu.nl
Excuses voor het ongemak, de aanbiedingen zijn verlengd en worden op dit moment aangepast/bijgewerkt.
Het bedrag wat je uitgekeerd krijgt staat op het contract (begeleidend schrijven) en bestaat uit het verschil tussen de standaard abonnementen en acties en onze aanbieding zoals vermeld op de site.

Hopelijk mogen wij u als klant begroeten?!

Joost
belnu.nl
Gepost op 14/12/01 om 15:47 uur
Ohja bedankt, ik had eigenlijk nog meer vragen gesteld in dit bericht, maar ik heb het maar weggehaald, want ik snap het nu al. Alleen bij de tabel van telecomvergelijker.nl staat bij verzendkosten 0,- maar bij belnu.nl staat er onderaan dat je 19,95 aan verzend- en verzekeringskosten moet betalen. Moet je nu wel of geen verzendkosten betalen?
Gepost op 15/12/01 om 00:36 uur
U heeft gekozen voor:
Ben soms gratis

U betaalt aan Ben
Entreekosten € 40.00
12 maanden € 7.50 p/mnd
Korting op 1e nota:
Kortingscoupon korting € 40.00
Korting actie € 15.00

U ontvangt als sponsoring 45 dagen na activering:
10 maanden (restant)= € 75.00
Kortingscoupon € 40.00 Simkaart € 0,00 -/-
Verzendkosten € 9.05 -/-

Sponsoring € 105.95 / fl. 233,48

De eventuele prijs van het toestel en de overige kosten (verzendkosten) dient u te voldoen aan de postbode.

Dit bedrag is als volgt opgebouwd:

Toestel fl. ???,?? - € ???,??
Verzendkosten fl. 19,95 - € 9,05

lekker duidelijk maar dan heel anders waarom zijn die gasten bij bel.nu niet gewoon duidelijk en waarom van die wazige berekeningen.

volgens de tabel krijg je 2 x 40 euro korting en van die verzenk kosten snap ik ook geen reet, staat op hun site dat die gratis zijn graag zou ik van hun kant wat duidelijkheid willen.

pavano

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone