t-mobile geeft wanneer je je abonneert op een tmobile atwork nieuwsbrief gratis simcard readers weg zodat je een backup van je sim kunt maken op de pc via usb naar bv outlook-express
www.t-mobile.nl/atwork helaas hebben ze wel een vertraging in het verzenden hoorde ik per email
Phoenix1 wijzigde dit bericht op 15/11/05 om 19:27.
Ze hebben er bij de aanvraagprocedure geen check op zitten of je wel of niet een zakelijk nummer hebt. Met mijn particuliere aansluiting heb ik er een aangevraagd en gewoon een bevestigingsmail gekregen.
@ali osram: ik kan me voorstellen dat ze daar geen adresgegevens meer bij kunnen vinden. Bij reguliere abo-klanten zijn die wel aanwezig en met een beetje geluk worden de readers gewoon afgestuurd.
Quote: Ze hebben er bij de aanvraagprocedure geen check op zitten of je wel of niet een zakelijk nummer hebt. Met mijn particuliere aansluiting heb ik er een aangevraagd en gewoon een bevestigingsmail gekregen.
Dat weet je niet... de email krijg je sowieso meteen na het invullen ter bevestiging dat het is binnengekomen. Maar of ze het checken??