Quote:
Gepost door Jan-Willem21 op 26/11/2005 19:03
En het volgende kreeg ik als reactie (best waardeloos):
Bedankt voor uw e-mail.
Na controle blijkt dat u vanaf de activatiedatum gebruik maakt van de nieuwste abonnementsvorm van Orange.
Ook bij dit contract geeft Orange u de service om het contract na 6 maanden te verlagen met een belbundel. Zes maanden na de eerste verlaging mag er weer met een belbundel verlaagd worden.
Er is bij deze abonnementsvorm geen mogelijkheid ( ook niet in het
verleden) om de tweede wijziging van belbundel na 3 maanden uit te voeren.
Wij vinden het vervelend dat een en ander misschien niet duidelijk is geweest maar hopen met bovenstaande u meer informatie te hebben gegeven.
Vragen zijn er om beantwoord te worden. Het liefst meteen als de vraag opkomt. Daarom zijn wij direct bereikbaar voor u. Voor al uw vragen of problemen belt u 1200 (mobiel), 06 28 500 777 (vast) of +31 6 28 500 777 (buitenland). Ook kunt u altijd terecht op www.orange.nl
Met vriendelijke groet,
Orange Nederland N.V.
Quote:
Om rekening mee te houden...
De vergelijking die wordt uitgevoerd is gebaseerd op de mogelijkheden die bij ons bekend zijn. Het is wellicht mogelijk dat bepaalde constructies later niet meer mogelijk blijken te zijn omdat de provider bepaalde services niet meer levert (en geen geen onderdeel uitmaakten van het contract). In hoeverre de provider deze services achteraf mag afschaffen is juridisch soms niet duidelijk, houdt er dus rekening mee dat het "tegen kan vallen".

Quote:
Hier het verlossende antwoord zoals het echt zit. Bron is orange zelf.
Ze hebben 2 data, namelijk:
1. contract afgesloten na 1 juli 2004:
Na 6 mnd mag je downgraden, hierna weer na 6 mnd.
2. contract afgesloten voor 1 juli 2004:
Na 6 mnd mag je downgraden, hierna weer na 3 mnd.
Jammer? Misschien, maar ik kan me heel goed voorstellen dat ze bij Orange van dit soort klanten met deze praktijken de buik meer dan vol hebben. En dan ook nog gaan dreigen met Radar en Kassa?
Ga je schamen! In deze programma's wordt opgekomen voor consumentenleed, niet voor verwende klanten die bezig zijn met providertje pesten.