[gsmeasy.nl] Februari 2005 - Orange Free 32,50 - Deel III

Gepost op 24/11/05 om 14:12 uur
Moderator
http://www.telecomvergelijker.nl
Aangezien deel II al 24 pagina's telt, hierbij deel III.
Gepost op 26/11/05 om 21:50 uur
Quote:
Gepost door Jan-Willem21 op 26/11/2005 19:03
En het volgende kreeg ik als reactie (best waardeloos):

Bedankt voor uw e-mail.

Na controle blijkt dat u vanaf de activatiedatum gebruik maakt van de nieuwste abonnementsvorm van Orange.

Ook bij dit contract geeft Orange u de service om het contract na 6 maanden te verlagen met een belbundel. Zes maanden na de eerste verlaging mag er weer met een belbundel verlaagd worden.

Er is bij deze abonnementsvorm geen mogelijkheid ( ook niet in het
verleden) om de tweede wijziging van belbundel na 3 maanden uit te voeren.

Wij vinden het vervelend dat een en ander misschien niet duidelijk is geweest maar hopen met bovenstaande u meer informatie te hebben gegeven.

Vragen zijn er om beantwoord te worden. Het liefst meteen als de vraag opkomt. Daarom zijn wij direct bereikbaar voor u. Voor al uw vragen of problemen belt u 1200 (mobiel), 06 28 500 777 (vast) of +31 6 28 500 777 (buitenland). Ook kunt u altijd terecht op www.orange.nl

Met vriendelijke groet,
Orange Nederland N.V.

uit dit draadje

Orange geeft duidelijk aan dat het ook in het verleden niet mogelijk is geweest dus er is verkeerde voorstelling van zaken gegeven door GSM Easy, ook hier op TV. Misschien een mogelijkheid om de misgelopen 30 euro bij GSM Easy te gaan claimen.
Gepost op 26/11/05 om 22:02 uur
Moderator
Pinokkio
http://www.telecomvergelijker.nl
Speciale constructies:
Quote:
Om rekening mee te houden...
De vergelijking die wordt uitgevoerd is gebaseerd op de mogelijkheden die bij ons bekend zijn. Het is wellicht mogelijk dat bepaalde constructies later niet meer mogelijk blijken te zijn omdat de provider bepaalde services niet meer levert (en geen geen onderdeel uitmaakten van het contract). In hoeverre de provider deze services achteraf mag afschaffen is juridisch soms niet duidelijk, houdt er dus rekening mee dat het "tegen kan vallen".

Gepost op 27/11/05 om 16:58 uur
Waar maken mensen zich druk om... € 30 die je gewoon als beltegoed krijgt.
Gepost op 27/11/05 om 18:30 uur
nou, ik maak me er iig niet druk over die 30 euri. Ben allang blij dat m'n factuurkorting doorloopt na de eerste downgrade.

Maar dit is wel een duidelijk voorbeeld van een verkeerde voorstelling van zaken.
En of dat nou van Orange of van GSM Easy is, is dan de vraag. Het werd hier op TV wel neergezet als mogelijkheid (met de waarschuwing erbij, maar toch).

Orange geeft nu aan dat downgraden na 6 maanden en daarna een tweede na 3 maanden nooit mogelijk is geweest, en dat is nu dus de vraag.
Het feit is nu dat de situatie zo is dat de tweede downgrade pas 6 maanden na de eerste kan, en daar zullen we het mee moeten doen.
Gepost op 27/11/05 om 19:40 uur
Eigenlijk is het natuurlijk volslagen belachelijk dat wij het slachtoffer zijn van de wanorde binnen Orange. Eerst die factuurkorting die vervalt, daarna weer dat downgraden. Eigenlijk zouden we naar Radar of Kassa moeten gaan en bv dan zo'n koude douche moeten geven!
Gepost op 27/11/05 om 19:54 uur
http://www.noviomagus.nl/
Net belde ik nog met Orange, 3 maanden na de 1e keer downgraden was gewoon mogelijk
Gepost op 27/11/05 om 20:05 uur
ciao
Conclusie: Ligt gewoon aan de persoon die je te spreken krijgt of het lukt of niet, of hij/zij goed op de hoogte is van de ECHTE regels.
Zou zeggen; probeer een paar keer te bellen en als je mazzel hebt dan doen ze het voor je
Gepost op 28/11/05 om 17:51 uur
geeft dit duidelijkheid?

Quote:
Hier het verlossende antwoord zoals het echt zit. Bron is orange zelf.

Ze hebben 2 data, namelijk:
1. contract afgesloten na 1 juli 2004:
Na 6 mnd mag je downgraden, hierna weer na 6 mnd.

2. contract afgesloten voor 1 juli 2004:
Na 6 mnd mag je downgraden, hierna weer na 3 mnd.

Gepost op 28/11/05 om 18:23 uur
nogmaals iedereen die een abonnement heeft afgesloten bij orange heeft daarbij de algemene voorwaarden gekregen, abonnementen met hele bedragen 20, 30, 40, 60, of 80 zijn van de oude voorwaarden, die kunnen gewoon eerst na 6 maanden daarna steeds weer na 3 maanden migreren naar een lagere bundel, iedereen die 22,50, 32,50, 42,50, 62,50 of 82,50 heeft, heeft de nieuwe tarieven en dus andere voorwaarden, in die voorwaarden staat dat je eerst naa 6 maanden mag verlagen, en dan steeds weer na 6 maanden.
maar ik vind het onzin om ze een koude douche geven, wees blij dat je je abonnement nog MAG verlagen, bij veel providers mag je helemaal niet naar beneden, het ligt niet aan de medewerker die je aan de lijn hebt, het ligt aan je contract (nieuwe/oude) tarieven, ik neem aan dat hun wel een systeem hebben die dat automatisch toewijst/ afwijst
Gepost op 28/11/05 om 19:16 uur
kukel
@meijer, Je maakt je veels te druk. Je bent het abo al volledig aan het uit knijpen. Laat het daarbij.
Gepost op 28/11/05 om 19:23 uur
Precies....
Gepost op 28/11/05 om 20:07 uur
ook mee eens. en die factuurkorting er af bij downgraden vind ik zelf ook best redelijk en begrijpelijk eigenlijk. (het is niet mijn bedoeling om met deze opmerking nou weer een nieuwe discussie aan te zetten of zo trouwens)
mijn kritiek is wel steeds dat de orange klantenservicemedewerkers vaak maar wat lullen. Dat geeft veel onduidelijkheid en onzekerheid.
Gepost op 28/11/05 om 21:22 uur
Over het wel of niet logisch vinden, logica is in deze wereld af en toe ver te zoeken. Maar als Orange iets beweert moeten ze zich daaraan houden vind ik. En als het bij de ene er wel af gaat, en bij de ander niet, is dat heel raar.
Gepost op 28/11/05 om 21:56 uur
Wellicht heeft iemand zin om een brief op hoge poten te schrijven, deze op TV.nl te plaatsen en door alle TV-ers te laten tekenen?
in de brief zou dan opheldering kunnen worden gevraagd, alsmede een oplossing kunnen worden geeist voor de ongelijke behandeling die de klanten ervaren. 't Is maar een suggestie...

Gepost op 28/11/05 om 22:21 uur
Ja, en schakel meteen de Consumentenbond, Radar en Kassa in!
Gepost op 28/02/06 om 13:00 uur
Even voor de mensen die willen downgraden. We zijn een jaar verder....
Ik ben nu voor de tweede keer gedowngrade, dus zit nu op een 12,50 abo.
Gepost op 28/02/06 om 13:24 uur
En als iedereen op dit forum maar lang genoeg blijft zeuren dat Orange zich schandalig gedraagt, terwijl diezelfde forumleden alleen maar bezig zijn een integer bedrijf zoveel mogelijk uit te knijpen, dan moeten we niet vreemd opkijken als het downgraden op korte termijn helemaal voorbij is. Jammer? Misschien, maar ik kan me heel goed voorstellen dat ze bij Orange van dit soort klanten met deze praktijken de buik meer dan vol hebben. En dan ook nog gaan dreigen met Radar en Kassa? Ga je schamen! In deze programma's wordt opgekomen voor consumentenleed, niet voor verwende klanten die bezig zijn met providertje pesten.
Gepost op 28/02/06 om 13:33 uur
'integer bedrijf'...my arse

Ik had de KS gebeld en te horen gekregen dat ik kon downgrdaden met behoud van korting...Heb ik gedaan maar kreeg de korting niet

Nooit meer Orange voor mij!!

Modbreak:
Beetje genuanceerder mag wel ...
Pinokkio wijzigde dit bericht op 28/02/06 om 13:33.
Gepost op 28/02/06 om 13:43 uur
integer wel is mijn ervaring. alleen de klantenservicemedewerkers kletsen er vaak wat in om. wil je echt weten waar je aan toe bent, dan kun je beter 10 x bellen en dan het ggm nemen van de antwoorden. Echt waar!

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone