[T-Mobile MDA Vario] Gratis unlocken MDA Vario en broertjes

Gepost op 01/12/05 om 09:05 uur
SPV-developers hebben het weer gedaan: een gratis unlocktool voor de T-mobile MDA Vario / HTC Wizard. Kijk op:

Linkje

Onder softwareunlock toolswizard (de MDA Vario is een T-mobile-versie van de HTC Wizard, je moet dus de wizard tool hebben).

Meer info op:
www.xda-developers.com
of:
www.modaco.com

Alles uiteraard op eigen risico! Ik weet ook niet of de lock reversibel is, in verband met garantie-claims en dergelijke.
Dacht alleen dat veel mensen dit wel interessant zouden vinden

Gepost op 01/12/05 om 14:59 uur
ik krijg hem niet zo ver waar moet ik precies zijn om hem te unlocken??
of ben ik helelemaal achterlijk
Gepost op 01/12/05 om 19:03 uur
Wellicht dat je je eerst op de site van buzzdev moet registreren (dat is de eerste link). Dus registreren, en daarna nog een keer de link volgen.
Gepost op 02/12/05 om 00:11 uur
misschien ben ik wel achterlijk maar ik krijg het niet voor elkaar ik heb het bestandje gedownload het bestandje (via de kaartlezer) op me mda gezet en ik heb het prog gestart hij begint inderdaad goed maar hij niet vrij kub je stap voor stap ff zeggen wat je doet ??
Gepost op 02/12/05 om 13:01 uur
Even voor de duidelijkheid: ik heb zelf geen Vario en heb het dus ook niet getest/geprobeerd. Meer info kun je vinden door de links in de startpost van dit topic te volgen.
Hier nog wat aanvullende links:

Buzzdev forum

XDA-dev forum

Daar kun je als het goed is precies vinden hoe het moet.

Succes, als het lukt, post dat dan even.
Gepost op 05/12/05 om 18:17 uur
Heeft hier ondertussen al iemand positieve ervaring mee? Ik ben er eerlijk gezegd huiverig voor.
Gepost op 06/12/05 om 09:47 uur
bij mij gelukt, geen probleem
Gepost op 22/12/05 om 01:27 uur
@klaas pinderkaas hoe heb je dat precies gedaan ?
en iemand al leuke toepassingen gevonden ?
Gepost op 22/12/05 om 01:48 uur
laat maar ....
het werkt het is zeer simpel

Gepost op 10/01/06 om 13:57 uur
Heey, da's mooi dat het simpel is, maar ik loop tegen hetzelfde aan als ik bij jou lees.... Zodra ik in Lokiwiz.bat een U of C intyp en enter, verdwijnt het zonder verder iets te doen en de simlock is daarna nog gewoon aanwezig... Dus misschien dat je mij dan kan uitleggen waar dit in zit!!

Groetjes Petra

Modbreak:
Groetjes zijn niet gewenst op het forum. Lees ook de Tv Forum richtlijnen.
ÜberVAU wijzigde dit bericht op 10/01/06 om 13:57.
Gepost op 10/01/06 om 16:57 uur
Iemand Ricardo Afonso procedure geprobeerd?
Gepost op 11/01/06 om 12:25 uur
Yep, dat is juist waar ik bij stap 4 blijf hangen... Het venster waar je kan kiezen sluit direct na mij keuze (ongeacht welke ik neem) zonder dat er verder iets gebeurd.... En als ik dan de telefoon opnieuw opstart is de simlock nog steeds aanwezig...
Gepost op 11/01/06 om 17:22 uur
jullie moeten eerst dat .cab bestandje op je PDA zetten dan sync kabel aanlate en dat dat proggie starten
Gepost op 11/01/06 om 23:08 uur
Dat doen ik, en dat gedeelte loopt ie ook netjes af, waarbij ie aangeeft dat het geinstallerd is. Vevolgens start ik Lokiwiz.bat op en krijg een keuzemenu. Tot zover gaat het dus prima. Wat ik daarna kies maakt niet uit. Het 'dos'venster wordt direct gesloten en er gebuerd verder niets meer. En de simlock blijft. Mocht het .cab bestand naar een speciale map moeten ofzo dan hoor ik het graag!
Gepost op 19/01/06 om 21:49 uur
Quote:
Dat doen ik, en dat gedeelte loopt ie ook netjes af, waarbij ie aangeeft dat het geinstallerd is. Vevolgens start ik Lokiwiz.bat op en krijg een keuzemenu. Tot zover gaat het dus prima. Wat ik daarna kies maakt niet uit. Het 'dos'venster wordt direct gesloten en er gebuerd verder niets meer. En de simlock blijft. Mocht het .cab bestand naar een speciale map moeten ofzo dan hoor ik het graag!

Is het je al gelukt? Als je het cab bestandje nog op je Vario hebben staan, heb je hem niet opgestart. Die verdwijnt namelijk als je hem opgestart hebt. Daarna dos progje gebruiken en unlockken. Heb hem vandaag binnen gekregen maar nog zonder simkkaart van T-Mobile dus zonder lock heb ik niet veel aan die telefoon.
Gepost op 20/01/06 om 09:29 uur
ff off topic hoe lang heb jij op je vario zitten wachten en heb je een bevestigings mail gehad?
Gepost op 20/01/06 om 13:41 uur
Quote:
ff off topic hoe lang heb jij op je vario zitten wachten en heb je een bevestigings mail gehad?

ik moet hier even off-topic op reageren
Maar ik heb 'm vorige week vrijdag besteld, geen bevestigingsmail gehad en ook nog niets binnen.
heb geen idee of alles wel goed is gegaan, maar neem aan dat het contract gewoon bij t-mobile ligt nu..
Gepost op 20/01/06 om 16:12 uur
bij mij is het geval precies het zelfde als eerder beschreven.. wanneer ik in het dos venster één keuze invoer klapt het venster meteen weg zonder dat er ook maar iets verandert aan de simlock... hoe kan dit? graag zou ik dit willen weten.. ik ben ook aant wachten op een sim van t-mobile..
Gepost op 26/01/06 om 19:24 uur
ik heb alle stappen gevolgd om mijn vario te unlucken met het lokiwiz programma, bij stap 4 waar ik de u moet intoetsen omhet te unlocken, gebeurd er niks als ik op enter toets.. iik heb ookhet cab. bestandje uitgepakt op mijn vario, maar als ik na programma's verwijderen ga dan zie ik ook niks, dus lpeasehelp..
Gepost op 26/01/06 om 23:31 uur
ik heb mijn MDA ook unlockt.
Heel belangrijk , zorg dat je activesync 4.0 geinstalleerd hebt.
Het schijnt niet te werken met een lagere versie.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone