[sitel.nl] T-Mobile Sim-Only 150 min voor € 1 p/m

Gepost op 19/12/05 om 22:06 uur
Bij sitel.nl is er nu een aanbieding. T-Mobile sim-only 150 minuten voor € 1,00 p/m . Het lijkt er op dat je deze prijs per maand betaald dus je krijgt elke maand factuurkorting. Wat ook wel leuk is dat je een I-Pod Nano krijgt als je met 10 vrienden bestelt en anders iedere 10e besteller krijgt een I-Pod Nano. Kijk maar hier verder. Ik kreeg een email van sitel met deze info.
edmondi wijzigde dit bericht op 19/12/05 om 22:06.
Gepost op 19/12/05 om 22:29 uur
Ik heb deze mail ook gehad, maar kan er niet uit opmaken dat het om een T-Mobile abbo gaat. En ook niet of het factuurkorting is of cashback.
Gepost op 19/12/05 om 22:36 uur
Op de email staat wel ergens het volgende in
Quote:
U wordt aangesloten op het wereldwijde netwerk van T-Mobile.

en over de factuurkorting weet ik eigenlijk helemaal niets maar ik vermoed dat er factuurkorting wordt gegeven. En ook staat er niets over verzendkosten.
Gepost op 19/12/05 om 23:04 uur
Geblokkeerd
Je kunt ook hier bestellen door op hetzelfde plaatje te klikken, zoals hieronder staat. Maar op die pagina staat niet dat je een ipod kunt winnen.
Gepost op 19/12/05 om 23:07 uur
Klopt ;), over het hoofd gezien. Indien dit een factuurkorting is het zeer voordelig!!
Gepost op 19/12/05 om 23:10 uur
Geblokkeerd
Als het een factuurkorting is, is het niet voordelig, want dan kun je geen tm extra punten sparen voor korting op je factuur.

Natuurlijk in het geval dat dit een TM abo betreft, want dat staat nergens op de site.
MTT wijzigde dit bericht op 19/12/05 om 23:10.
Gepost op 19/12/05 om 23:15 uur
Nou ik vind t wel relaxed! 12 euro totale kosten.( er staat bij geen verdere kosten). Kan je toch leuk van bellen. Geldt denk ik alleen het 1ejaar he? Das over 9 maanden alvast een briefje sturen als je de aanbieding niet voort kan zetten!?

Misschien ist wel een combi van factuur en cb korting. Dat het een normaal sim only is van 4.50 en dan nog cb korting erbij.
carlvanloo wijzigde dit bericht op 19/12/05 om 23:15.
Gepost op 19/12/05 om 23:40 uur
Weet iemand hoe je precies 10 mensen tegelijk op kan geven, als je die Ipod Nano zou willen?
Gepost op 19/12/05 om 23:45 uur
@eded36

Het ondertaande stond in de email. En je moet wel via de link die ik gaf bestellen wil je de Ipod-Nano hebben.

Quote:
Gratis Apple iPod MP-3 speler t.w.v. €229,-

Bestel vandaag nog deze eindejaarsactie en iedere 10e klant ontvangt een gratis iPod MP3 speler. (Type Nano) Indien u met een vriendenkring 10 mensen heeft aangesloten, ontvangt u uiteraard ALTIJD een gratis Apple Nano MP3 speler. Stuur dan een E-mail naar info@sitel.nl met alle namen en adressen van de 10 deelnemers. Vergeet niet de E-mail adressen bij te voegen. U ontvangt dan de gratis MP3 speler.
Let op: Bestel via dit formulier!! Indien u via de site bestelt, maakt u geen kans op de gratis MP3 speler.

Gepost op 20/12/05 om 00:05 uur
ALs je een groot familie hebt en 2 abbonementen per naam besteld, heb je voor 120 euro een ipod nano en 18000 belminuten. klinkt aantrekkelijk.
Gepost op 20/12/05 om 00:13 uur
@ edmondi
Staat er ook in hoe de overige deelnemers moeten bestellen? dus via site of die link van jou?
Gepost op 20/12/05 om 00:18 uur
@smiler
Daar staat helemaal niets over maar ik zou gewoon via de link van de email bestellen en maar hopen dat zij dat niet controleren want ze weten wel naar wie ze allemaal zo'n email hebben gestuurd natuurlijk.
Gepost op 20/12/05 om 01:01 uur
wie weet zeker of het een factuurkorting betreft?
Gepost op 20/12/05 om 06:45 uur
Geblokkeerd
Misschien de Sitel helpdesk?
Gepost op 20/12/05 om 09:53 uur
Geblokkeerd
De gewone link en het plaatje op de site is verdwenen.
Gepost op 20/12/05 om 10:14 uur
Tja, maar deze werkt (voorlopig?) nog wel gewoon.
Wellicht dat T-Mobile er wellicht niet zo heel blij mee zal zijn?
Gepost op 20/12/05 om 10:54 uur
Geblokkeerd
En je denkt dat TM niet meeleest?
Gepost op 20/12/05 om 11:05 uur
Jawel, en daarom staat er op die pagina nergens meer vermeld dat het T-Mobile netwerk is, maar "Het door ons geselecteerde netwerk heeft wereldwijde dekking."
Daar stond eerst toch dat het T-Mobile was? Of was dat alleen maar in de mailing?
Gepost op 20/12/05 om 11:10 uur
Geblokkeerd
Er stond nergens dat het TM is. Het kan dus 1 van al die andere providers zijn. Kun je anders je mail ff quoten?
Anders klopt het niet erg met hun aanbieding:
Gepost op 20/12/05 om 11:22 uur
Quote:
Geachte Sitel.nl relatie,

In december is er een consumentenactie van start gegaan waar klanten een GSM Simkaart kunnen bestellen voor slechts € 1,00 per maand, inclusief iedere maand 150 gratis belminuten. Deze actie staat uiteraard op onze site.

Belminuten:
De gratis 150 minuten per maand kunt u gebruiken voor gesprekken binnen Nederland naar vaste en mobiele nummers. (Uw belbundel is u 2 maanden geldig.)

Tarieven:
Buiten de bundel betaalt u euro 0,23 per minuut met het starttarief van € 0,06 per minuut. Voor een sms bericht betaalt u € 0,22 per bericht.

Netwerk:
U wordt aangesloten op het wereldwijde netwerk van T-Mobile.

Exclusief aanbod voor Sitel.nl klanten
Gratis Apple iPod MP-3 speler t.w.v. €229,-

Bestel vandaag nog deze eindejaarsactie en iedere 10e klant ontvangt een gratis iPod MP3 speler. (Type Nano) Indien u met een vriendenkring 10 mensen heeft aangesloten, ontvangt u uiteraard ALTIJD een gratis Apple Nano MP3 speler. Stuur dan een E-mail naar info@sitel.nl met alle namen en adressen van de 10 deelnemers. Vergeet niet de E-mail adressen bij te voegen. U ontvangt dan de gratis MP3 speler.
Let op: Bestel via dit formulier!! Indien u via de site bestelt, maakt u geen kans op de gratis MP3 speler.

Ja, ik wil een Sim-only abonnement voor maar € 1,00 per maandinclusief iedere maand
150 belminuten.(looptijd 1 jaar, maximaal betaal ik € 12,00 voor 1800 belminuten)

En onderin deze mail dus een link naar deze pagina

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone