[algebeld.nl] Ervaringen over algebeld gevraagd

Dit topic is gesloten
Gepost op 24/01/06 om 08:09 uur
Zijn er toevallig mensen die ervaringen hebben met de online-winkel www.algebeld.nl?

Gtz. Roel ;)

Modbreak:
Groetjes zijn niet gewenst, zie ook de Tv Forum richtlijnen.
Pinokkio wijzigde dit bericht op 24/01/06 om 08:09.
Gepost op 24/01/06 om 08:17 uur
Heb je shopsurvey van algebeld al gelezen? Ik heb tot 2 x toe hele goede ervaringen met hun. Ze hebben een webshop en een reguliere winkel. Dus als je niet te ver woont kan je gewoon naar de winkel van algebeld. De aftersales heb ik ook goede ervaring. Al met al een goede, eerlijke winkel.
Gepost op 06/03/06 om 20:17 uur
Nou mensen ik ben dus persoonlijk ABOSULUUT niet tevreden over Algebeld.nl. Ik heb een toestel besteld een maand geleden namelijk de nokia 7370 warm amber met een abo. Ik heb nog steeds mijn toestel niet maar wel mijn sim...Nou wat een feest!!!! hij is moeilijk leverbaar blabla. heel mooi voor ze maar ondertussen heb ik wel een een abo die ik wel betaal. en het mooie van allemaal is dat er op hun site nog steeds staat dat hij LEVERBAAR IS!!!. abnormaal gewoon. dit was de eerste en laatste keer dat ik wat bij ze bestel want je kunt er niet eens op vertrouwen dat de site klopt!!
Gepost op 06/03/06 om 20:28 uur
Moderator
http://www.homeseller.de/14712/
Topic gesloten. Zie de shopsurvey.
Gepost op 06/03/06 om 20:33 uur
Dat komt bij veel meer shops voor dan je denkt, dus dat zegt niet alles.

Mijn vader heeft een tijdje terug bij een shop (een ander shop) met zeer goede status besteld, maar moest ook lang wachten.

Wat was het probleem:

De Nokia 6230i was net op de markt en iedereen wilde het toestel zo goedkoop mogelijk hebben waardoor vertraging ontstond.

Neem je geen aanbieding waardoor je dus meer moet betalen, dan zal je het toestel eerder in huis hebben.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone