[gratis-gsm.nl] Toshiba.. Is ie weer gratis??

Dit topic is gesloten
Gepost op 27/02/03 om 00:39 uur
Hier op tv staat dat de Toshiba weer gratis te krijgen is bij gratis-gsm. De site van hun is hier niet zo onduidelijk over..
Wie weet het?
Gepost op 27/02/03 om 00:47 uur
mail ze eens!
Gepost op 27/02/03 om 08:58 uur
Is het mogelijk om een flexibel abbo af te sluiten en dna vervolgens om te schakelen naar een abbo met belminuten? Ik meen dat ik zoiets een keer gelezen heb. Weet iemand hoe dit zit?
Gepost op 27/02/03 om 09:01 uur
Administrator
Jan Jaap van Donselaar
http://www.janjaap.net
Kwestie van even bellen met de KPN klantenservice. Die zetten je abo graag om (als het ze maar meer opbrengt )

Trouwens, ik lust nog wel zo'n toestel
Gepost op 27/02/03 om 09:12 uur
Kan je dan ook een all round abbo omzetten naar een KPN 60?? Dat levert ze namelijk minder op.

Ja, ik lust ook nog wel een gratis toestel. Ik heb inmiddels al weer 2 rekeningen betaald
Gepost op 27/02/03 om 09:55 uur
Winkel
http://www.gratis-gsm.nl
Abonnement omzetten naar een bundel is mogelijk na 1 maand,als het abonnementsbedrag maar omhoog gaat is dit altijd mogelijk.

J Verhoeven
Gepost op 27/02/03 om 11:32 uur
Is het ook weer mogelijk om imode op te zeggen naar die proefperiode van 3 maand? Of kan je alleen de bundel verkleinen tot 200 kb per maand? En is het toruwens nog wel 3 maand gratis imode en niet tot 31 maart? Niet dat dat veel uitmaakt maar handig om te weten.
Gepost op 27/02/03 om 11:36 uur
Ik heb zojuist van de aanbieding van gratis-gsm gebruik gemaakt omdat ik graag een nieuw toestel wilde hebben (met een nog lopend tmobile abb. van 1.5 jaar (niet handig he?). Ik ben echter nogal een 'leek' op dit gebied, dus hoopte dat iemand mij duidelijk zou kunnen maken wat de te volgen stappen zijn opdat het me ook daadwerkelijk niets gaat kosten, en het me slechts een gratis toestel oplevert. Bij voorbaat dank.

Gepost op 27/02/03 om 12:02 uur
Altijd leuk en aardig wat er allemaal gratis is. Maar wat moet ik nu betalen?
Ik neem aan dat ik wel 9mnd I-mode (=9x3=27) + 9mnd databundel (min. 200kB= 9x2=18) dus 27+18 = 45 euro netto moet betalen.

Immers:
abonnementskosten (allround+economy) worden wel geheel vergoed
aansluitkosten worden wel geheel vergoed
verzendkosten worden wel geheel vergoed

Of, kan het I-mode abo na 3 mnd. worden opgezegd?
Gepost op 27/02/03 om 12:39 uur
Dat is dus ook iets wat ik me afvraag. Zit je voor de rest van het jaar vast aan imode of kun je het weer opzeggen. Anders is het toch iets minder intressant. Wie kan er duidelijkheid geven?
Gepost op 27/02/03 om 12:46 uur
EEJ dit wil ik hebben...

maar werkt dit met cash back of gewoon geen abbonements kosten?

op TV staat geen abbo kosten namelijk... en hoe is gratis-gsm? betrouwbaar snel goede service?

alvast bedankt!
Gepost op 27/02/03 om 12:52 uur
ik heb ze een mailtje gestuurd, zal de reactie laten weten
Gepost op 27/02/03 om 13:03 uur
Ik heb net gekeken bij kpn, en als je het te downloaden formulier voor het opzeggen van je test-Imode gewoon meteen opstuurt, en de hele simkaart niet gebruikt, en ook nog je abbonnement meteen opzegt binnen een jaar, kan er volgens mij niet veel mis gaan. Laten we het hopen....
Gepost op 27/02/03 om 13:04 uur
Op de site van KPN zie ik dat de probeer imode actie tot 31 maart loopt. Blijkbaar kan je tot die tijd je imode nog opzeggen met dat formulier dat op de kpn site staat. Maar tegen de tijd dat je je toestel in huis hebt moet je imode dan eigelijk al opzeggen omdat je dan denk ik voor 31 maart moet stoppen. Dus in dat geval geen 3 maand gratis imode maar wel gratis telefoon en abonnement lijkt mij. Alleen moet je dan je abonnement na een paar maand van allround terug zetten naar economy lijkt me maar daar is gratis-gsm niet helemaal duidelijk over vind ik. Wie weet of het klopt dat je imode tot 31 maart kan opzeggen? Of kun je ook nu nog 3 maand gratis imode proberen?
Gepost op 27/02/03 om 14:19 uur
Weet iemand wat ik moet invullen bij soort abonnement in het contract van GRATIS_GSM.NL??? En welke netto kosten zijn er in totaal aan het toestel verbonden?

Gepost op 27/02/03 om 14:23 uur
Vind het wel een beetje vage actie. Nergens staat wat je precies afsluit en hoeveel je terug krijgt.
Gepost op 27/02/03 om 14:56 uur
Ik vond het bestelformulier ook niet echt duidelijk. vanmorgen email gestuurd maar nog geen reactie ontvangen. Is al eerder op dit forum gezegd dat gratis-gsm website niet al te duidelijk is. Vind ik met deze actie en het bestelformulier ook. Maar goed. als imode op te zeggen is en je na een half jaar allround kan omzetten in economy of als je dat al gelijk kan doen en je verder geen kosten hebt is het wel een leuke actie. Maar ik wacht nog met bestllen tot er meer zaken duidelijk zijn.
Gepost op 27/02/03 om 15:36 uur
Winkel
http://www.gratis-gsm.nl
Toshiba aktie. Probeer i mode is verlengd tot 31 maart.
3 maanden 10 mb,3 maanden economy,geen aansluitkosten.
12 maanden gratis abonnement.
Gepost op 27/02/03 om 15:39 uur
Wat mij betreft betekent tot 31 maart dat je tot dan de actie kunt afsluiten, en vanaf dat moment 3 maanden gratis kunt I-moden. Anders zou gesm-gratis ook niet de waarheid spreken met het 3 maanden gratis i moden, toch? Afijn, het enige wat me nog onduidelijk is is het 6maanden all round, en 6 maanden economy, want volgens mij kan dat niet kosteloos bij KPN. Ik zie het wel, ik heb het in ieder geval al besteld...
Gepost op 27/02/03 om 15:45 uur
mee eens.

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone