[T-Mobile] het kan weer: gratis opzeggen

Gepost op 28/02/03 om 01:01 uur

Ik zie dat de voorwaarde zijn gewijzigd bij T-Mobiel(Ben) wat betreft kosten opstarttarief buiten bundel (zie hun kleiene letters).
Dat mogen ze absoluut tussentijds doen, maar de klanten mogen ook altijd per direct hun abo kosteloos opzeggen.

Dus mensen doe je voordeel mee

...

Gepost op 28/02/03 om 01:31 uur
Als je de kleine letters had goed had gelezen dan had je gezien dat dat alleen voor nieuwe abonnees geldt. Klanten die voor 25 februari hun abonnement hebben afgesloten behouden gewoon de oude voorwaarden en tarieven. Daar hebben we het al zó vaak over gehad...
Gepost op 28/02/03 om 02:17 uur
http://www.telecomvergelijker.nl/user/654
Helemaal mee eens
Gepost op 28/02/03 om 10:18 uur
Nog steeds de eindeloze discussie over het opstartstuivertje, voor mij is het nog steeds onduidelijk of het nou wel of niet voor oude abbo's geldt. De klantenservice van TM is in ieder geval verdeeld. Dus ik wacht het maar af. In de voorwaarden, ook de oude, bij artikel 7, staat de ze de tarieven mogen wijzigen, dus ik reken er maar op, maar ik zou het wel een slechte zaak vinden
Gepost op 28/02/03 om 11:32 uur
Stuur ze anders een email als je het nog steeds niet geloofd. Via email krijg je altijd wel een goed antwoord.
Gepost op 28/02/03 om 12:26 uur
Oke, zal het proberen
Gepost op 28/02/03 om 12:41 uur
ATB> ik zie nergens een datum van 25 februari

zie

http://my.t-mobile.nl/htdocs/persoonlijk_gebruik/telefoons_en_tarieven/ps1.43.asp

dus deze voorwaarden gelden ook voor oude abo's

Gepost op 28/02/03 om 13:28 uur
Volgens mij zijn de oude abbo's van Ben en niet van T-Mobile....
Zal vast nog wel ergens hidden staan, de oude voorwaarden....
Gepost op 28/02/03 om 13:57 uur
kan het alleen maar eens zijn met ATB... wat een onzin allemaal, bij de rebrandig werd juist duidelijk gemaakt dat men niet kon opzeggen vanwege het starttarief omdat dat alleen geldt voor nieuwe T-Mobile abonnementen en niet de oude abonnementen!

Voorts is het zo dat bij verlengen je dat doet onder de oude voorwaarden (behalve de opzegtermijn, die verandert wel mee, is in het verleden gebeurd van 48 uur naar 2 mnd), dus bij het verlengen van je oude Ben abo uit 99/00/01/02/03 heb je óók geen starttarief buiten je belbundel...

Goed lezen is erg moeilijk voor sommige mensen...
Gepost op 28/02/03 om 14:08 uur
Toen je ooit een abbo hebt afgesloten heb je als het goed is een exemplaar van de voorwaarden gehad. Dat zijn de geldige voorwaarden. Dus zoek ze thuis eens op zou ik zeggen...
Gepost op 28/02/03 om 14:45 uur
Quote:
Toen je ooit een abbo hebt afgesloten heb je als het goed is een exemplaar van de voorwaarden gehad. Dat zijn de geldige voorwaarden. Dus zoek ze thuis eens op zou ik zeggen...

Klopt, onder voorbehoud dat de voorwaraden niet tussentijds zijn gewijzigd (voorbeeld: de bovengenoemde opzegtermijn), dan kreeg je altijd de nieuwe algemene voorwaarden opgestuurd thuis van Ben. Het enige is dat de meeste mensen dat gewoon hebben weggegooid en dan claimen nooit de nieuwe algemene voorwaarden te hebben ontvangen...
Gepost op 28/02/03 om 17:29 uur

Top 3 Sim Only: Op zoek naar een goedkope sim only?

Vergelijk alle aanbiedingen van onderstaande populaire sim only aanbieders.
Ben
Netwerk: T-Mobile
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
Simyo
Netwerk: KPN
Internet: €6,99 per maand
300 min/sms: €6,99 per maand
vergelijk (4 aanbiedingen)
hollandsnieuwe
Netwerk: Vodafone