hehe, ik ben altijd wel op telecomvergelijker hoor, maar dan meer om posts te lezen
Ik miste toch wel de eigen inbreng op het forum dus ik dacht, laten we maar weer even als oude garde ondertussen de harde schijven van Telecomvergelijker met bytes vullen
En ja, gratis internetten met Orange World....ik ben daar zelf ongelooflijk veel mee bezig geweest (vond het destijds, maar nu ook nog, geweldig dat zoiets kon (en kan). Ik ben zelf erg voorstander van gratis internet voor iedereen (zal wel zeer sporadisch zijn over het algemeen) maar als je erover nadenkt is het niet meer van deze tijd dat telcom bedrijven zulke hoge bedragen rekenen voor data (en alhoewel het erg in prijs gedaald is, hebben ze er wel heel erg lang over gedaan).
Nu zou het voor nederland een kroon zijn als mobiel internet land als ze bijv. landelijk gratis wifi aanbieden. Ik heb nl. verschillende site gezien dat er al verschillende landen zijn waar dit al jaren het geval is (bijv. Litouwen als ik het mij goed herinner). Maar ja, zoiets zou alleen werken als iets via de landelijke of gemeentelijke politiek ondersteund wordt (dan zou je het als gemeengoed voor de samenleving kunnen beschouwen...."het recht op gratis internet voor burgers om zo de algemene ontwikkeling en kennis op een hoger pijl te brengen" hehe). En, nog belangrijker, de apparaten waarmee je dan vervolgens draadloos kan internetten worden steeds goedkoper, toestellen met wifi en umts zijn niet meer zo duur.
Nou ja, mischien komt het er wel van in de toekomst, laten we het hopen (ik verwacht dat het onder de huidige politieke setting echter niet zal gebeuren

).